Kalsarikänniketju

  • 5 245 235
  • 66 698

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Oluen siemailuks menee kun BB:tä kattoo. Tai nyt vasta alotan kattomaan niin saa kelata mainoskatkot pois. Aikasempaan kysymykseen: maistelussa Premium Pils. Vissiin belgialaista tavaraa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kuinkas sitä taas itsensä täältä löytääkään?... Eilen oli harvinainen olueton lauantai niin tänään pitää jokunen ottaa, kun huomenna ei töitäkään ole. Ruotsi maaottelu perseelleen, mut tuli siellä sentään muutama hieno suoritus tänäänkin(lähinnä juoksu: Noora-Lotta Neziri, Mikko Lahtio ja Jukka Keskisalo). Kimillä vauhti paranee, kun spekulaatiot kasvavat. Tosin jonkunlainen syy ja seuraus juttu on tuossa Massan loukkaantumisessa ollut suorituksiin.

Niin ja BBtä ei pysty kommentoimaan, koska en kykene kyseistä ohjelmaa mulkoilemaan. Joten luotan teidän sanaanne sarjan naisista :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Niin ja BBtä ei pysty kommentoimaan, koska en kykene kyseistä ohjelmaa mulkoilemaan. Joten luotan teidän sanaanne sarjan naisista :)

Eihän suinkaan ole kysymys makuasioista, joten on hyvä turvautua muiden sanomisiin. :) Onhan niitä mielipiteitä, mutta ei jaksa tuonne bb-ketjuun rustata, kun kaikki hukkuu massaan (ei felipeen). Ja ei niitäkään ehkä ilkeäisi myöntää, että tykkäsi höpsöistä Anniinasta viime vuonna ja tämän vuoden Lotasta. Lotassa vähän häiritsee se rauta naamassa, ehkä sitä on liikaa, mutta onhan se ihan söpö tyttö. Ei tosin niin hyväsydäminen kuin Anniina. No ehkä tämä tästä.

Ei tullut ennätystä Gold Minerissa. Sitä odotellessa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Eihän suinkaan ole kysymys makuasioista, joten on hyvä turvautua muiden sanomisiin. :)

Toki on makuasia, mut eihän miljardi kärpästä voi olla väärässä eli paskan on oltava hyvää (joten luotan muihin) :) No kunhan tuosta ei kukaan keilapalloa nenäänsä vedä. Makunsa kullakin myös tv-sarjojen suhteen. Laittakaas muuten musiikkia tulemaan...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Melkein meinasin tulla tähän ketjuun pyörimään, mutta jo se riittää, että puolisoni haluaa kattoa BB:tä, tai tarkemmin sanottuna sekin on jo ihan liikaa. Ja sit kun tulee lempiketjuun, niin täälläkin puhutaan siitä, ei hyvä. Oikeastaan kotona on parempi. Emäntä otti BB:n nauhalle ja sen aikana katottiin elokuva, jossa Halle Berry näytteli hyvää pyllyänsä, otin olutta ja saattaa olla, jos oikein muistan, että sain siinä jossain vaiheessa ihka oikeaa pesääkin. Jos jutut ei parene tän jälkeen, poistun.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toki on makuasia, mut eihän miljardi kärpästä voi olla väärässä eli paskan on oltava hyvää (joten luotan muihin) :) No kunhan tuosta ei kukaan keilapalloa nenäänsä vedä. Makunsa kullakin myös tv-sarjojen suhteen. Laittakaas muuten musiikkia tulemaan...

Juu eipä tässä sieraimiin rantapalloja haluta. Jokainen saa tykätä mistä haluaa.

Tuosta voisin vanhan hyvän biisin täräyttää. Unique II - Break My Stride. Ehkä erän Gold Mineria vois vielä ottaa, saa nähä. Loistava peli, se luultavasti on jo laitettu tonne "pieni hyvä peli" -ketjuun, niin ei tohdi toistaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Melkein meinasin tulla tähän ketjuun pyörimään, mutta jo se riittää, että puolisoni haluaa kattoa BB:tä, tai tarkemmin sanottuna sekin on jo ihan liikaa. Ja sit kun tulee lempiketjuun, niin täälläkin puhutaan siitä, ei hyvä. Oikeastaan kotona on parempi. Emäntä otti BB:n nauhalle ja sen aikana katottiin elokuva, jossa Halle Berry näytteli hyvää pyllyänsä, otin olutta ja saattaa olla, jos oikein muistan, että sain siinä jossain vaiheessa ihka oikeaa pesääkin. Jos jutut ei parene tän jälkeen, poistun.

Nuori mies ottaa sen herneen nenästä ja alkaa nauttia! :) Halle Berry on ihan hyvä. BB ihan hyvä, mutta jos noin herkässä on, niin ei ole vaikeaa olla mainitsematta asiaa. Mitä tykkäsit yllä olevasta biisistä?
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nuori mies ottaa sen herneen nenästä ja alkaa nauttia! :) Halle Berry on ihan hyvä. BB ihan hyvä, mutta jos noin herkässä on, niin ei ole vaikeaa olla mainitsematta asiaa. Mitä tykkäsit yllä olevasta biisistä?

Riippuu hyvin pitkälti minkä ikäinen itse on, että pitää minua nuorena. Lulisin kuuluvani suurinpiirtein keski-ikään tämän palstan kirjoittajista. Enkä minä suinkaan hernettä nenää vedä, en viiti, ku on muutenkin ollu koko saatanan kesän nenä tukossa. No, ollaan sen verran suopeita teidän isoveli jutteluun. Viron vahvistus näyttää kovin kivalta. Ja biisiä en oo vielä kuunnellut, pitää ettiä ensin kuulokkeet.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Riippuu hyvin pitkälti minkä ikäinen itse on, että pitää minua nuorena. Lulisin kuuluvani suurinpiirtein keski-ikään tämän palstan kirjoittajista. Enkä minä suinkaan hernettä nenää vedä, en viiti, ku on muutenkin ollu koko saatanan kesän nenä tukossa. No, ollaan sen verran suopeita teidän isoveli jutteluun. Viron vahvistus näyttää kovin kivalta. Ja biisiä en oo vielä kuunnellut, pitää ettiä ensin kuulokkeet.

Nuori mies oli huumoria. Toivotaan, että nenä aukee siitä. Keskustelupalstalla on puolellaan se etu, että makuasioista ei voi kuin kiistellä, vrt. bb-ketju tms.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nuori mies oli huumoria. Toivotaan, että nenä aukee siitä. Keskustelupalstalla on puolellaan se etu, että makuasioista ei voi kuin kiistellä, vrt. bb-ketju tms.

Jotain kivaa olin tähän vastaamassa. No ainakin sen, että viisu ei toimi. Kirjoitin jo jotain, mutta samaan aikaan kaveri kirjoiti/lähetti mulle jotain naamakirjassa hävittäen samalla kaiken tiedon, että edes olisin aloittanut tänne kirjoituksen. Hassua.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Hei, eipäs meikäläistä vedetä bb-keskustelun osallistujaksi :) Vaihdetaan puolestani aihetta... Miten viikonloppu meni? Ite tuli oltua isoisää auttamassa halkotalkoissa ja samalla mökillä saunottua ja uitua. Toki samalla reissulla makkarat ja letut nuotiolla paistettua. Eli onneks meni rauhallisesti lukuunottamatta pe-la yötä kuin tiuken kans valvottiin aamuun saakka kkkssa.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oikeastaan menis kysymysketjuun, mutta ulostetaan kysymys täällä. Onko kukaan ikinä avannut mun allekirjoituksessa olevaa linkkiä? Otan välillä ykkösoluen, syystä että kirjoitin omaan ketjuuni.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Oikeastaan menis kysymysketjuun, mutta ulostetaan kysymys täällä. Onko kukaan ikinä avannut mun allekirjoituksessa olevaa linkkiä? Otan välillä ykkösoluen, syystä että kirjoitin omaan ketjuuni.

Katsoin ekaa kertaa ja nauratti. Syy miks vasta tuon suhteen poikuus meni oli et luulin sen olevan tämä legendaarinen Kummelin jääkiekko-sketsi jossa samaa lausetta myös huudellaan: http://www.youtube.com/watch?v=uux28gYqbHA

Edit. Korjailtu kirjaimia oikeaan järjestykseen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös