Kalsarikänniketju

• 5 306 489
  • 66 750

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Perus lauantaikalongit täälläkin käynnissä, kun ei saanut ketään lähtemään liikenteeseen. Yksin ei innosta. Täällä soi Shinedown, ja kuluu Famous Grouse.

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Viski loppui ja seuraavaksi vuorossa vanhan liiton jäärien juoma eli "Esko veti ison Geen". En ajatellut koko lekaa tuhota, mutta ihmetellään maailman menoa nyt tältäkin kantilta. Tällä hetkellä soi muuten Guilt Machine, joka onkin ensivaikutelmien perusteella vallan huikeaa Arjen Lucassenia parin vähän heikomman Ayreonin ja surkean Stream of Passionin jälkeen. Syvissä vesissä uidaan.

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tässä teemu73:lle vielä se illan todellinen viimeine hidas. Eli Daven Pieni ja hento ote.

Oli muuten suht koominen tilanne viime vappupäivänä Tampereella jossain sellaisessa wannabe taiteilija paikassa. Eb on siististi cool -tyyppi oli prätkällä selvinpäin ja toinen paikallisista taiteilijoista ei pystynyt pitämään drinkistään pientä ja hentoa otetta vaan kaatoi sen jäätelöaltaaseen. Henkilökunta vain nuoleskeli perään ja tarjosi uutta drinkkiä kaatuneen tilalle.

Rosenrot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin IFK
kait tämä menee kalsaroinnin skaallaan. Kuulokkeissa jauhaa Amon Amarth, bisseä litkin, ja lopputyötä väsäilen...

Vituttaa ja ihmetyttää elämä, mutta niin sen kait pitää tehdäkin...

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Täälläkin ihmetyttää elämä, mutta muuten tunnelma on oikein hyvä. Miten muilla yö tässä etenee?

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Täällä taas.

Ihan kivaa on. Juttelin tossa erään JA:n nimimerkin kanssa ja samalla vanhan ystävän kanssa Facebookissa. Ihan mielenkiintoisa keskusteluita, koska hän on lentäjä. Paljon uutta tietoa on tullut.

Jatkaa.

Täälläkin ihmetyttää elämä, mutta muuten tunnelma on oikein hyvä. Miten muilla yö tässä etenee?

Itselläni takana kohtalaisen hyvä päivä, kiitos kysymästä. Ensin heräsin hyvän kalsaroinnin päätteeksi, ajatellen että rapula on kännin kukkanen. Rapulaa ei sitten tullut, joten aloin väsäämään reilua illallista lähisuvulle, olihan kyseessä mummoni 87-vuotis juhlat.

Siinä sitten ruokaa tehdessä ja syödessä join myös muutaman ja sen jälkeen vielä konjakit sahlerkakun kanssa. Nyt on takana melkoinen määrä olutta ja viimeiset tunnit olen viettänyt Clerks-elokuvan ja tupakoinnin parissa, toki silloin tällöin viisastellen tällä palstalla.

Elämä minua ei ihmetytä, sellaista se nyt on, eikä siitä sen enempää.

Sen sijaan minua edelleen ihmetyttää mikä oli se espanjalainen (?) dekkarileffa, jonka aikoinaan katsoin. Siinä päähenkilö mm. lausahti, että ei koskaan koske pyhäänlihaan likaisilla käsillä. Tätä samaa ihmettelin jo useita hetkiä sitten tässä ketjussa, mutta totuutta emme löytäneet.

Mitä tulee itse asiaan, suosittelen kaikille tunnelmaan tutustumista. Tälläkin hetkellä Suomessa vaeltaa valtaisa määrä hämmästyneitä nuoria miehiä, joille on täysin tuntematonta vetää kunnon kalsarit tai reipas IPK (IltaPäiväKänni)! Uskonkin tämän puutteen olevan eräs suurimpia syitä nuorisomme moraaliseen selkärangan puutteeseen. Tältä pohjalta suosittelen niiden alkoholia tarjoilevien limudiskojen jättämistä omaan arvoonsa ja siirtymistä tänne alan asiantuntijoiden pariin.

Näillä sanoilla, lähestyen 1,5 romillea, RuuhkaTukka, krapulatieteiden maisteri.

Päätykiekko

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kaikki vakavasti otettavat organisaatiot.
Noniin. On täällä muitakin vielä hereillä. Itse tässä kuuntelen musiikkia ja nautin oikein hyvästä humalasta. Alkaa olemaan sellanen eri rento fiilis päällä. Tuli mieleen tässä, että ei ole enään pitkä aika, kun liiga pyörähtää käyntiin. Onneksi se kohta alkaa.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy