Täälläkin ihmetyttää elämä, mutta muuten tunnelma on oikein hyvä. Miten muilla yö tässä etenee?
Itselläni takana kohtalaisen hyvä päivä, kiitos kysymästä. Ensin heräsin hyvän kalsaroinnin päätteeksi, ajatellen että rapula on kännin kukkanen. Rapulaa ei sitten tullut, joten aloin väsäämään reilua illallista lähisuvulle, olihan kyseessä mummoni 87-vuotis juhlat.
Siinä sitten ruokaa tehdessä ja syödessä join myös muutaman ja sen jälkeen vielä konjakit sahlerkakun kanssa. Nyt on takana melkoinen määrä olutta ja viimeiset tunnit olen viettänyt Clerks-elokuvan ja tupakoinnin parissa, toki silloin tällöin viisastellen tällä palstalla.
Elämä minua ei ihmetytä, sellaista se nyt on, eikä siitä sen enempää.
Sen sijaan minua edelleen ihmetyttää mikä oli se espanjalainen (?) dekkarileffa, jonka aikoinaan katsoin. Siinä päähenkilö mm. lausahti, että ei koskaan koske pyhäänlihaan likaisilla käsillä. Tätä samaa ihmettelin jo useita hetkiä sitten tässä ketjussa, mutta totuutta emme löytäneet.
Mitä tulee itse asiaan, suosittelen kaikille tunnelmaan tutustumista. Tälläkin hetkellä Suomessa vaeltaa valtaisa määrä hämmästyneitä nuoria miehiä, joille on täysin tuntematonta vetää kunnon kalsarit tai reipas IPK (IltaPäiväKänni)! Uskonkin tämän puutteen olevan eräs suurimpia syitä nuorisomme moraaliseen selkärangan puutteeseen. Tältä pohjalta suosittelen niiden alkoholia tarjoilevien limudiskojen jättämistä omaan arvoonsa ja siirtymistä tänne alan asiantuntijoiden pariin.
Näillä sanoilla, lähestyen 1,5 romillea, RuuhkaTukka, krapulatieteiden maisteri.