Kalsarikänniketju

  • 5 245 276
  • 66 698

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ei varsinaisesti ketään, mutta parodiaa wannabee julkkiksista, niin olen ton ymmärtänyt. Minä, Minä, Minä, Minä, Minä.....

Kyllähän sen melkein jo sanoituksestakin huomaa :) Niin joo en noin isossa mittakaavassa sitä ajatellut heti. Tuli mieleen, että voitais kettuilla sille, että minkälaisella kuralla tahansa pääsee nykyään julkisuuteen ja artistiksi/bändiksi. No mä en näistä tiedä. Hauska pätkä jokatapauksessa.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt ne hiljeni... Taisi jäädä edellisen sivun viimeiseksi viestiksi, kun kysyin et miten meni viikonloppu? Oma vastaukseni jo löytyy sieltä. Ens viikonlopuksi saa onneks vaihtelua ja "pääsee" avustamaan siskoa ja miestään remontissa Tampereelle. Ehkä jossain paikallisessa voisi pyörähtää, kun asuu kavereitakin siinä ihan vieressä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Nyt ne hiljeni... Taisi jäädä edellisen sivun viimeiseksi viestiksi, kun kysyin et miten meni viikonloppu? Oma vastaukseni jo löytyy sieltä. Ens viikonlopuksi saa onneks vaihtelua ja "pääsee" avustamaan siskoa ja miestään remontissa Tampereelle. Ehkä jossain paikallisessa voisi pyörähtää, kun asuu kavereitakin siinä ihan vieressä.

Ei hiljetty. Viikonloppu meni kivasti lasteni kanssa, mutta tänään "palautin" lapseni äitilleen ja aattelin ottaa muutamana neuvoa antavan. Ja voi perkeles. Nykyinen nainen sanoo lopettaneensa tupakoinnin, niinkuin minäkin lähestulkoon. No, nyt teki äsken mieli röökiä ja ajattelin, että käynpä polttamassa yhden röökin naisen vanhoista, mutta mutta mutta eipäs sitä askia enää ollutkaan. Saatana polttaa salaa (minä saan tehä niin välillä), vai oisko neuvoja, mihin se olisi voinut askin piilottaa....
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt ne hiljeni... Taisi jäädä edellisen sivun viimeiseksi viestiksi, kun kysyin et miten meni viikonloppu? Oma vastaukseni jo löytyy sieltä. Ens viikonlopuksi saa onneks vaihtelua ja "pääsee" avustamaan siskoa ja miestään remontissa Tampereelle. Ehkä jossain paikallisessa voisi pyörähtää, kun asuu kavereitakin siinä ihan vieressä.

Vastasitkin itse minun puolesta. Eilen huilattiin ja tänään oluen ja lopun viskin kanssa pelataan. Ei pitäis mutta jospa tässä vielä hyvin käy.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vastasitkin itse minun puolesta. Eilen huilattiin ja tänään oluen ja lopun viskin kanssa pelataan. Ei pitäis mutta jospa tässä vielä hyvin käy.

Onko huonosti käyminen muka edes vaihtoehto? :) Oon jäänyt kymmenen vuoden jälkeen taas tähtiporttiin koukkuun ja ne menee tuossa tallenukseen. Taidan siis olla ainoa tietokoneista tietämätön (nörtti) joka kattelee tuota sarjaa. Pitää varmaan alkaa oikeasta nörtteilemään.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oon jäänyt kymmenen vuoden jälkeen taas tähtiporttiin koukkuun ja ne menee tuossa tallenukseen. Taidan siis olla ainoa tietokoneista tietämätön (nörtti) joka kattelee tuota sarjaa. Pitää varmaan alkaa oikeasta nörtteilemään.

Vitutti silloin aikoinaan ihan suunnattomasti, kun sarja jäi ilman mitään ennakkoilmoitusta tauolle, eikä siinä voitu mainita, koska palaa. Silloin loppui sarjan säännöllinen katsominen. Pitäis saaha koko sarja maratoonikatseluun, niin helpottais.
Mihin se on ne piilottanu, vai onko polttanut ne vai onko heittäny roskiin?
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Taidan siis olla ainoa tietokoneista tietämätön (nörtti) joka kattelee tuota sarjaa. Pitää varmaan alkaa oikeasta nörtteilemään.

Haha, aivan kuin itse kirjoittamani teksti. Olin netissä ensimmäisen kerran 18-vuotiaana, ja nykyäänkin tajuan koneista jopa hävettävän vähän mutta Tähtiportti pyörii taustalla, ja olen diggaillut ekasta kaudesta alkaen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei hiljetty. Viikonloppu meni kivasti lasteni kanssa, mutta tänään "palautin" lapseni äitilleen ja aattelin ottaa muutamana neuvoa antavan. Ja voi perkeles. Nykyinen nainen sanoo lopettaneensa tupakoinnin, niinkuin minäkin lähestulkoon. No, nyt teki äsken mieli röökiä ja ajattelin, että käynpä polttamassa yhden röökin naisen vanhoista, mutta mutta mutta eipäs sitä askia enää ollutkaan. Saatana polttaa salaa (minä saan tehä niin välillä), vai oisko neuvoja, mihin se olisi voinut askin piilottaa....

Eiköhän se ole jemmattu niin kuin iskä aikoinaan jemmasi eli varmaan paikkaan. Mut eikös ole hyvä et on joku joka pitää rotia aikuiselle miehellekin :)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Molempiin siinä yllä. Vilkuilin yhen sarjan lähes tuotantokauden alle vuorokauteen, kun ei nukuttanut. Jaksot tuli digiloogisesta boksista ja jaksot oli tallennettu tuolta viime joulukuun alusta. Toki viimeiset 10 jaksoa oli tallennettu, eli sitä ennen tulleet katsottu. En itse vakavissani sano naisia akoiksi, mutta noi on kyllä Täydelliset akat. Kauniita naisia, siellä on yksi oma super-suosikkikin. Kiitos ja anteeksi.

Ei yllä, kun muut kerkesi väliin. Hei, ei tää oo mikään markkinapaikka.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eiköhän se ole jemmattu niin kuin iskä aikoinaan jemmasi eli varmaan paikkaan. Mut eikös ole hyvä et on joku joka pitää rotia aikuiselle miehellekin :)

Ei oo mahollista. Minä oon asunu tässä asunnossa jo kauan, hän muutti tänne 2 kuukautta sitten, ei se voi tietää parempaa piiloa kuin minä.
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Molempiin siinä yllä. Vilkuilin yhen sarjan lähes tuotantokauden alle vuorokauteen, kun ei nukuttanut. Jaksot tuli digiloogisesta boksista ja jaksot oli tallennettu tuolta viime joulukuun alusta. Toki viimeiset 10 jaksoa oli tallennettu, eli sitä ennen tulleet katsottu. En itse vakavissani sano naisia akoiksi, mutta noi on kyllä Täydelliset akat. Kauniita naisia, siellä on yksi oma super-suosikkikin. Kiitos ja anteeksi.

Epätoivoiset kotivaimot siis? Sitä löytyy hyllystä jokunen kausi emännän takia. Olen joskus katsonut Lost- kauden illan ja yön aikana, non-stop tykitystä. Ja suosikki on luonnollisesti Longoria.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
banaaninviljelijälle ja Teho Ton:lle. Tuli jo aikoinaan(all those wasted years) oltua ihmemies-fani ja ei se ole minnekään kadonnut. Itseasiassa Richard Dean Andersson on jopa melkein yhtä hyvä(tai yhtä) Stargåtessa kuin Macgyverina. Ja aina hyvä kysymys tietovisaan on Macgyverin etunimi eli Agnus.

Edit. Ja myös tiukelle toki, kun itsestään taas ilmoitti :)
 

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
banaaninviljelijälle ja Teho Ton:lle. Tuli jo aikoinaan(all those wasted years) oltua ihmemies-fani ja ei se ole minnekään kadonnut. Itseasiassa Richard Dean Andersson on jopa melkein yhtä hyvä(tai yhtä) Stargåtessa kuin Macgyverina. Ja aina hyvä kysymys tietovisaan on Macgyverin etunimi eli Agnus

Olihan/onhan MacGyver aivan tajuttoman kova jätkä. Ja pelasi myös lätkää useammassakin jaksossa, joten palstaveljien tuleekin miehestä digata. Omat suosikkikeksinnöt olivat jotain kävyistä tehtyjä pommeja hehe. En muista tarkalleen mitä sisälsivät, mutta huikeutta kyllä tuollaiset.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Epätoivoiset kotivaimot siis? Sitä löytyy hyllystä jokunen kausi emännän takia. Olen joskus katsonut Lost- kauden illan ja yön aikana, non-stop tykitystä. Ja suosikki on luonnollisesti Longoria.

No siinähän sitä osutaan kerralla oikeaan. Eva Longoria on kyllä uskomaton. Nyt kun näistä puhuttiin, niin Las Vegas sarjan Vanessa Marcil on toinen suosikki. Sitä on digiloogisessa boksissa 13 jaksoa ja tiistainahan taas tulee listaan yksi lisää.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olihan/onhan MacGyver aivan tajuttoman kova jätkä. Ja pelasi myös lätkää useammassakin jaksossa, joten palstaveljien tuleekin miehestä digata. Omat suosikkikeksinnöt olivat jotain kävyistä tehtyjä pommeja hehe. En muista tarkalleen mitä sisälsivät, mutta huikeutta kyllä tuollaiset.

Kyllä samat pommit oli kans lempi keksintöjä. Pihka ja ruuti niissä taisi ison pommin tehdä. Toki välillä oli pommissa myös nahkalompakko mukana. Jossain jaksossa muistaakseni MacGyver ajoi katupyörällä ja hyppyrissä muuttui ajopeli grossipyöräksi kunnes taas alastullessa katumalliin.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Maanantai aamun perinteinen pitkä A-olut on nautittu ja nyt voisikin lasketella keskioluella kohti iltapäivää.
 

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Keppana on oiva juoma, tosin riemu taitaa loppua reilun neljän tunnin päästä kun puuha-pete taas taltutetaan ja laitetaan liekaan. Kyllä mies on vitun hämärä keksintö, mikä noissa naisissa oikein kiinnostaa? Siis vaatimattomien mielihalujen täyttämisen lisäksi.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juuri tuossa ruuan kanssa korkkasin, ja kohtí nousua tässä suunnataan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hienoa saatin Taskulamppu valaisemaan synkeän näköistä yötä. Missäs on muut veijarit ja veikot sekä pirkot joille maistuu soppa,keitto, sekä hapan? Onko kenties kaikille iskenyt vastuuntunto,synnintunto tai sitten vain sitten pitkä viikonloppu syynä siihen ettei pro-illassa ole porukkaa kehässä?
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se nyt ihme ettei JA-veljille ja siskoille maistu maanantain piristys. Ampparit.com kyllä tehnyt vuoden kulttuuriteon tekemällä tuon bb-suodattimen.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
On se nyt ihme ettei JA-veljille ja siskoille maistu maanantain piristys. Ampparit.com kyllä tehnyt vuoden kulttuuriteon tekemällä tuon bb-suodattimen.

Toivotaan siis että suodatin leviää laajemmalti. Olisihan se hienoa että voisit kieltää hesarin, iltapaskojen yms sivuilla näyttämästä tuota kuraa silmiesi edessä. Lisää olutta, olen aivan liian selvä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös