Kalsarikänniketju

• 5 306 549
  • 66 750

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei hiljetty. Viikonloppu meni kivasti lasteni kanssa, mutta tänään "palautin" lapseni äitilleen ja aattelin ottaa muutamana neuvoa antavan. Ja voi perkeles. Nykyinen nainen sanoo lopettaneensa tupakoinnin, niinkuin minäkin lähestulkoon. No, nyt teki äsken mieli röökiä ja ajattelin, että käynpä polttamassa yhden röökin naisen vanhoista, mutta mutta mutta eipäs sitä askia enää ollutkaan. Saatana polttaa salaa (minä saan tehä niin välillä), vai oisko neuvoja, mihin se olisi voinut askin piilottaa....

Eiköhän se ole jemmattu niin kuin iskä aikoinaan jemmasi eli varmaan paikkaan. Mut eikös ole hyvä et on joku joka pitää rotia aikuiselle miehellekin :)

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Molempiin siinä yllä. Vilkuilin yhen sarjan lähes tuotantokauden alle vuorokauteen, kun ei nukuttanut. Jaksot tuli digiloogisesta boksista ja jaksot oli tallennettu tuolta viime joulukuun alusta. Toki viimeiset 10 jaksoa oli tallennettu, eli sitä ennen tulleet katsottu. En itse vakavissani sano naisia akoiksi, mutta noi on kyllä Täydelliset akat. Kauniita naisia, siellä on yksi oma super-suosikkikin. Kiitos ja anteeksi.

Ei yllä, kun muut kerkesi väliin. Hei, ei tää oo mikään markkinapaikka.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Eiköhän se ole jemmattu niin kuin iskä aikoinaan jemmasi eli varmaan paikkaan. Mut eikös ole hyvä et on joku joka pitää rotia aikuiselle miehellekin :)

Ei oo mahollista. Minä oon asunu tässä asunnossa jo kauan, hän muutti tänne 2 kuukautta sitten, ei se voi tietää parempaa piiloa kuin minä.

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Molempiin siinä yllä. Vilkuilin yhen sarjan lähes tuotantokauden alle vuorokauteen, kun ei nukuttanut. Jaksot tuli digiloogisesta boksista ja jaksot oli tallennettu tuolta viime joulukuun alusta. Toki viimeiset 10 jaksoa oli tallennettu, eli sitä ennen tulleet katsottu. En itse vakavissani sano naisia akoiksi, mutta noi on kyllä Täydelliset akat. Kauniita naisia, siellä on yksi oma super-suosikkikin. Kiitos ja anteeksi.

Epätoivoiset kotivaimot siis? Sitä löytyy hyllystä jokunen kausi emännän takia. Olen joskus katsonut Lost- kauden illan ja yön aikana, non-stop tykitystä. Ja suosikki on luonnollisesti Longoria.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
banaaninviljelijälle ja Teho Ton:lle. Tuli jo aikoinaan(all those wasted years) oltua ihmemies-fani ja ei se ole minnekään kadonnut. Itseasiassa Richard Dean Andersson on jopa melkein yhtä hyvä(tai yhtä) Stargåtessa kuin Macgyverina. Ja aina hyvä kysymys tietovisaan on Macgyverin etunimi eli Agnus.

Edit. Ja myös tiukelle toki, kun itsestään taas ilmoitti :)

Teho Ton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
banaaninviljelijälle ja Teho Ton:lle. Tuli jo aikoinaan(all those wasted years) oltua ihmemies-fani ja ei se ole minnekään kadonnut. Itseasiassa Richard Dean Andersson on jopa melkein yhtä hyvä(tai yhtä) Stargåtessa kuin Macgyverina. Ja aina hyvä kysymys tietovisaan on Macgyverin etunimi eli Agnus

Olihan/onhan MacGyver aivan tajuttoman kova jätkä. Ja pelasi myös lätkää useammassakin jaksossa, joten palstaveljien tuleekin miehestä digata. Omat suosikkikeksinnöt olivat jotain kävyistä tehtyjä pommeja hehe. En muista tarkalleen mitä sisälsivät, mutta huikeutta kyllä tuollaiset.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Epätoivoiset kotivaimot siis? Sitä löytyy hyllystä jokunen kausi emännän takia. Olen joskus katsonut Lost- kauden illan ja yön aikana, non-stop tykitystä. Ja suosikki on luonnollisesti Longoria.

No siinähän sitä osutaan kerralla oikeaan. Eva Longoria on kyllä uskomaton. Nyt kun näistä puhuttiin, niin Las Vegas sarjan Vanessa Marcil on toinen suosikki. Sitä on digiloogisessa boksissa 13 jaksoa ja tiistainahan taas tulee listaan yksi lisää.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olihan/onhan MacGyver aivan tajuttoman kova jätkä. Ja pelasi myös lätkää useammassakin jaksossa, joten palstaveljien tuleekin miehestä digata. Omat suosikkikeksinnöt olivat jotain kävyistä tehtyjä pommeja hehe. En muista tarkalleen mitä sisälsivät, mutta huikeutta kyllä tuollaiset.

Kyllä samat pommit oli kans lempi keksintöjä. Pihka ja ruuti niissä taisi ison pommin tehdä. Toki välillä oli pommissa myös nahkalompakko mukana. Jossain jaksossa muistaakseni MacGyver ajoi katupyörällä ja hyppyrissä muuttui ajopeli grossipyöräksi kunnes taas alastullessa katumalliin.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Maanantai aamun perinteinen pitkä A-olut on nautittu ja nyt voisikin lasketella keskioluella kohti iltapäivää.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Keppana on oiva juoma, tosin riemu taitaa loppua reilun neljän tunnin päästä kun puuha-pete taas taltutetaan ja laitetaan liekaan. Kyllä mies on vitun hämärä keksintö, mikä noissa naisissa oikein kiinnostaa? Siis vaatimattomien mielihalujen täyttämisen lisäksi.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juuri tuossa ruuan kanssa korkkasin, ja kohtí nousua tässä suunnataan.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hienoa saatin Taskulamppu valaisemaan synkeän näköistä yötä. Missäs on muut veijarit ja veikot sekä pirkot joille maistuu soppa,keitto, sekä hapan? Onko kenties kaikille iskenyt vastuuntunto,synnintunto tai sitten vain sitten pitkä viikonloppu syynä siihen ettei pro-illassa ole porukkaa kehässä?

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
On se nyt ihme ettei JA-veljille ja siskoille maistu maanantain piristys. Ampparit.com kyllä tehnyt vuoden kulttuuriteon tekemällä tuon bb-suodattimen.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
On se nyt ihme ettei JA-veljille ja siskoille maistu maanantain piristys. Ampparit.com kyllä tehnyt vuoden kulttuuriteon tekemällä tuon bb-suodattimen.

Toivotaan siis että suodatin leviää laajemmalti. Olisihan se hienoa että voisit kieltää hesarin, iltapaskojen yms sivuilla näyttämästä tuota kuraa silmiesi edessä. Lisää olutta, olen aivan liian selvä.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Bah Dawda Bah, syöminen on yliarvostettua hommaa. Juomalla olutta saat ravintoarvot tarpeeksi tikkiin.

No näinhän se tietysti on. Nyt vasta tajusin että SM-liiga alkaa jo 10. päivä. Vajaa kaksi viikkoa. Huomaa kyllä että on ollut hieman vähemmän tullut seurattua kun viime kausi meni niin nappiin. Kylläpä se siitä varmaan kun kiekko jäähän tippuu.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
No näinhän se tietysti on. Nyt vasta tajusin että SM-liiga alkaa jo 10. päivä. Vajaa kaksi viikkoa. Huomaa kyllä että on ollut hieman vähemmän tullut seurattua kun viime kausi meni niin nappiin. Kylläpä se siitä varmaan kun kiekko jäähän tippuu.

Heh voin luvata jo etukäteen ettei tämä kausi tule nappiin menemään.. Mutta mitäpä me lätkäkauden alusta. Olen itse pyrkinyt pitämään koko kesän lätkästä taukoa, kun viimekaudella tuntui olevan puutumista havaittavissa seuraamisen osalta. Onpahan kiimaa muuhunkin kuin KKKtouhuiluun. Ensimmäinen kerta kun hallille talsii parin kuukauden lätkä/mediakatkon jäljiltä voi jopa olla melko hieno kokemus.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Heh voin luvata jo etukäteen ettei tämä kausi tule nappiin menemään..

Näinhän se taitaa mennä. Voi hitusen turhauttaa. Tietäen tuon JYP:n pelitavan voi olla vähän vähemmän maalirikkaita pelejä. No itsehän asun nykyisin Mikkelissä, joten Jukureiden pelejä tulee käytyä lähinnä katsomassa.
No niin nyt löin Winampiin tuon Melkein vieraissa tribuutin Leevi & Leavingsille. Alkaa lähtemään.

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ho virtuaalibisse Leeville. Gösta oli sanoittajana melkoinen velho, melkein jopa Gandalfin veroinen. Siiryin itse juuri Five finger death punch bändin pariin ja jatkanen Sepulturan sekä Panteran tuotosten kuulemisella. Siinä sivussa taidankin imaista bissen tai kymmenen sellaista.

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kyllä huominen vapaa päivä lämmittää. Vai onko se tää juoma, no joka tapauksessa. Kohta kyllä siirryn rankempaan, olisikohan se sitten Dioa pitkästä aikaa.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Tämä viikko tuli saigonia, oluella parannetaan tällä kertaa jalkaa maailman sijaan. Kaiken kaikkiaan aika olematon olo. Kääntyykö tämä tästä nyt nousuun vai kylkiasentoon, saas nähdä sanoi peeping tom

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä viikko tuli saigonia, oluella parannetaan tällä kertaa jalkaa maailman sijaan. Kaiken kaikkiaan aika olematon olo. Kääntyykö tämä tästä nyt nousuun vai kylkiasentoon, saas nähdä sanoi peeping tom

Mitäs peeping tom näkikään? Mutta mutta mikään tämän maailman vaiva ei ole ehkäpä niin paha etteikö sitä voitaisi hoitaa alkoholin avustuksella. Hoitomuodon järkevyys tosin on vielä jäänyt hämärähköksi.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy