Ensimmäinen olut korkattuna, kippis kohtalotovereille. Keskustelut tuntuvat rullaavan täydellä painolla täällä jo nyt. Ihmettelin tuota kunnes tajusin katsoa kelloa ja kalenteria. Nyt ei ollutkaan torstai ja klo 15.00.
Opiskelen oikeastaan vieläkin. Gradua ja paria roikkumaan jäänyttä kurssia vajaa maisteri.Opiskelitko kasvatustieteitä Joensuun yliopistossa? Jos niin meillä on yhteisiä tuttuja.
Juu juu. Olen syypää juoppouteen, sikalentsuun, Tommi Läntiseen, Harppi-Saksan dopingohjelmaan, Big Brotheriin, maksalaatikkoon, pakollisiin hiihtokilpailuihin ja Scorpionsin balladeihin.Siis piti tuossa sanomani, että juon nyt, koska Evil houkutteli! Syyttäkää sitä.
Paljos Kuubassa? Vai joko Raul kääntyi kapitalismiin?Kello sosialistisissa maissa kohta puoli yhdeksän, kapitalistissa maissa vasta puoli kahdeksan.
Juu juu. Olen syypää juoppouteen, sikalentsuun, Tommi Läntiseen, Harppi-Saksan dopingohjelmaan, Big Brotheriin, maksalaatikkoon, pakollisiin hiihtokilpailuihin ja Scorpionsin balladeihin.
Joku roti nyt sentään.Otatko tuohon vielä punajuuren, Yön ja Suurlähettiläät? Saatais selitys niillekin.
Paljos Kuubassa? Vai joko Raul kääntyi kapitalismiin?
Leningradissa vuonna -84 yksi Adidaksen toppatakki kokoa 150 oli neljän hengen kolmen päivän safkat, juomat, tuliaiset ja vähän ylikin.Havannassa hyvä ranta-Rolex on sellaisen kilon riisiä ja käytetyt Niken lenkkarit.
Leningradissa vuonna -84 yksi Adidaksen toppatakki kokoa 150 oli neljän hengen kolmen päivän safkat, juomat, tuliaiset ja vähän ylikin.
Jos homo-miestä pannaan, niin seisooko myös hänellä kuka ottaa? Kokemuksia kenelläkään?
Mielenkiintoinen kysymys...sopisi ehkä myös sekalaisten kysymysten ketjuun mutta tuli vaan kavereiden kanssa mieleen kun keskustelu sivusi yhtä homo-tuttua: Jos homo-miestä pannaan, niin seisooko myös hänellä kuka ottaa? Kokemuksia kenelläkään?
Siekös se olit joka pelleillessään epäili minua Tommi Evil-äksi? Olisin sitä ystävällismielisesti kommentoinut, mutta näkyi koko viesti poistetun.Kai se taas pitää tänne taipua. Ensimmäistä kertaa ostin Keisari-olutta. Vaalea purkki ja lukee Lager, joten kai tuo peruslageria on. Nakkikastike yrittää lusmuilla kkk:sta. Kuitenkin tekee kaljaa mieli.
Siekös se olit joka pelleillessään epäili minua Tommi Evil-äksi? Olisin sitä ystävällismielisesti kommentoinut, mutta näkyi koko viesti poistetun.
No joo, toivottavasti en riko kymmenettä käskyä kun nyt tunnustan että en ole Tommi Evilä.
Vaan mitäs jos paljastaa, kuka joku toinen ei ainakaan ole. Ja nimeää pois kaikki muut maailman ihmiset. Tai edes Suomen. Syyllistyykö silloin sääntörikkomukseen?Kysyin aikanaan nimimerkiltä Moderaattorit, että saapiko itse paljastaa itsensä. Kuulemma saa. Kai sitten saa myös olla paljastamatta, eli sanoa kuka ainakaan ei ole. Siis Evilä en ole.