Kalsarikänniketju

  • 5 249 511
  • 66 712

passenger

Jäsen
Näin eilen (toissapäivänä?) tuossa naapurikorttelin S-marketissa kääpiön ja hän osti kylläkin ihan olutta. Koffia nosteli hihnalle hyvinkin onnellisen näköisenä. Hieno mies.

edit: Ja osanotot Beagle Boylle. Voimia.

Kotipaikkakunnallani kääpiö piti jopa baaria. Tiedä sitten mitä iloliemiä siellä oikeasti myytiin. Erittäin legendaarinen vanha satamapubi kuitenkin tämä "simpukka" oli. Jos sitä muutaman lonkeroa ottaisi murheeseen, tai pari vaan, huomenna pitää kiekkoilla koko päivä Luvian Areenalla... :P
 
Musiikkia pöytään. Tässäpä teille raudanluja ryske jota on tullut kolisteltua menemään tänäänkin useampaan otteeseen.

James Taylor Quartet: Theme From Starsky & Hutch.

Leikin nyt sitten yksinäni levyraatia, kun kaikki ovat ilmeisesti arvon lainatun kirjoittajan esimerkin innoittamana panemassa.

Täähän oli tiukka biisi. Wah wahia ja funky meininki, takaa-ajomusiikkia! Valitettavasti vain tällainen valkoinen rytmitajuton punkero ei tällaisesta musiikista kaikkea mahdollista irti saa. Siltikin näyttelen ymmärtäväni ja annan seitsemän pistettä kymmenestä.

Seuraavaksi Anvil - Mad Dog.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Crazy Townin revolving door pauhaa taustalla ja olo on suorastaan erinomainen. Ainoo mikä uupuu on deepthroat cocksucker, mutta eihän sitä voi liikaa pyydellä. Näin on aika hyvä. Voisko joku olla mun chat-sisko? Ketään lpr:sta?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joo, ei Freddien kannut ole ihan mitkä tahansa utareet.

Tässäpä taas törpötellään hiukkasen. Kersat nukkuu ja Saksassa sattaa. Taitaa mennä neljä keppimiestämme finaaliin.

Beagle Boylle voimia.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Leikin nyt sitten yksinäni levyraatia, kun kaikki ovat ilmeisesti arvon lainatun kirjoittajan esimerkin innoittamana panemassa.

Täähän oli tiukka biisi. Wah wahia ja funky meininki, takaa-ajomusiikkia! Valitettavasti vain tällainen valkoinen rytmitajuton punkero ei tällaisesta musiikista kaikkea mahdollista irti saa. Siltikin näyttelen ymmärtäväni ja annan seitsemän pistettä kymmenestä.

Sanotaanko nyt näin että tällaista musiikkia on kiva kuunnella pienessä nousussa jos tällaisesta tykkää. Mutta dekadia kivempaa on soittaa tällaista pienessä nousussa, jos tällaisesta tykkää.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kiitoksia kaikille toivotteluista. Arvostan niitä, todella.

Ei tämä vielä tämään niin ihmeelliseltä tunnu, mutta kokemuksesta tiedän, että pahin on vasta edessä.

Onhan se rankkaa, kun tajuaa, että enään ikinä en voi jutella isän kanssa tai kysyä häneltä opiskeluihin liittyvää neuvoa.

Vielä rankempaa varmaan on, kun tajuaa, että helvetti nyt mä olen omillani. Ei ole enään isää tai äitiä, joka auttaisi.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Tässäpä taas törpötellään hiukkasen. Kersat nukkuu ja Saksassa sattaa. Taitaa mennä neljä keppimiestämme finaaliin.

Enpä ole huomanutkaan että sä Tommi olet mukuloita aikaansaanut. Mutta kiitokset Saksanmaan kelitilanteesta. Kuinkas muuten te tippuneet urheilijat vietätte sopanoton merkeissä aikaa kun muut yrittävät rykiä huipputuloksia..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Taidanpa lähteä taas vetäisemään parit varvit.

Juuh, Jaajo jutteli Suomipopilla tuosta joku aamu männäviikolla; on tullut markkinoille sellainen "kumikoira" ( vrt pumpattava barbara) yli-innokkaille dogeille, joille mikään ei riitä... No, onnea teitille ja menestystä.

...että yksi Laitilan Wirvoitusjuomatehtaan omistajista on Tero Vaara! Tulinko nyt täyttä tietämättömyyttäni tukeneeksi terorismia

Sitten se laulaa, että ..."katsoin noita kuvia..." Vittu, mää en ole koskaan nähnyt noidista kuvia. Eeh, en kyllä ole Tero Vaaralle kateellinen, mutta kuitenkin...


Vielä rankempaa varmaan on, kun tajuaa, että helvetti nyt mä olen omillani. Ei ole enään isää tai äitiä, joka auttaisi.

Pahoillani! Taidan tietää ihan oikeasti fiiliksen, menetin molemmat liian aikaisin. Koskaan en edes kerennyt neuvoa kysymään...
Tuossa tilanteessa kaikki kuulostaa kliseiltä ja vituttaa, mutta joskus niiden asioiden kanssa oppii vaan elämään, voimia!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Jeejeejee.. Jere#3 on jatkoajan virallinen bastu-keisari. Kalja maittaa ja olen humalassa pitkästä aikaa, olin viikon selvinpäin ja tunsin oloni uskovaiseksi.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Juuh, Jaajo jutteli Suomipopilla tuosta joku aamu männäviikolla; on tullut markkinoille sellainen "kumikoira" ( vrt pumpattava barbara) yli-innokkaille dogeille, joille mikään ei riitä... No, onnea teitille ja menestystä.

Arvaapa mistä sain lopullisen innoituksen tämän ei-puhallettavan nuorikon hankintaan? Keitelejoen rannalta, jossa taisit lojua itsekin. (prkl pitääkö tämäkin hoitaa ite kun se Nykänen ei vaan osaa...) Tähän laittaisin ajatuskuplahymiön jos sellainen olisi ulottuvillani.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Jeejeejee.. Jere#3 on jatkoajan virallinen bastu-keisari.

Mistäs arvasit, että on lämpenemässä...

Arvaapa mistä sain lopullisen innoituksen tämän ei-puhallettavan nuorikon hankintaan?...

Ja sehän siitä tekeekin pelottavan ahaa-elämyksen, kun joku saa tälläisen täysin selvinpäin... Olisin paremmin ymmärtänyt, jos se olisi ollut jurripäinen oivallus, ne ovat parhaita... ( aamulla hymyilyttää aivan perkeleesti ja koittaa miettiä, että miten tämänkertaisen ns hankinnan perustelee vaimolle...)

Mutta, onnea teille kahdelle ja olkoon yhteistyönne naapureiden(kin) mieleen...
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Mistäs arvasit, että on lämpenemässä...



Ja sehän siitä tekeekin pelottavan ahaa-elämyksen, kun joku saa tälläisen täysin selvinpäin... Olisin paremmin ymmärtänyt, jos se olisi ollut jurripäinen oivallus, ne ovat parhaita... ( aamulla hymyilyttää aivan perkeleesti ja koittaa miettiä, että miten tämänkertaisen ns hankinnan perustelee vaimolle...)

Mutta, onnea teille kahdelle ja olkoon yhteistyönne naapureiden(kin) mieleen...

Kerronpa seikkaperäisesti mitä tapahtuipi. Teknisesti ottaen se ei ollut täysin selväpäinen oivallus. Tulin kotiin Äänekoskelta, suuta kuivi niin että otin ensi hätään pari olutta ja seuraavaan hätään pari lisää.

Sitten ilmoitin rouvalle että "Tähän taloon hankitaan muuten rummut". Hän loihe lausumaan että "Ai". Siinäpä se lyhykäisyydessään.

Mitä naapureihin tulee niin patamustana porvarina asun toki omakotitalossa ja luurit korvilla olen soitellut niinkin että muu talonväki nukkuu.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Onko Tero Vaara rock-jumala?

Veikkaampa, että jos laitat äänestyksen pydeen, niin terovaarasta ei ole jumalaksi.......

Mitä naapureihin tulee niin patamustana porvarina asun toki omakotitalossa ja luurit korvilla olen soitellut niinkin että muu talonväki nukkuu.

Niin mäkin asun ja kuljen kuulokkeet päässä. Tuppaavat ärsyyntymään Glockin äänestä, joten pidän kuulosuojaimia ihan syystä...

Kyllä se varmaan on hieno fiilis, kun saa päästellä, ottaa kitarasoolon aikana huikan kaksi ja taas antaa palaa... Taaskin mää olen kateellinen.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Helmiä hetkiä elän juuri nyt. Joku kadehtii minun elämääni...

What goes around, comes around... Ei vaan, mun elässä ei juurikaan mikää hymyile. Painun tästä bastuun usean oluen kera ja ulostaudun siten, kun on tarvis. Veikkaanpa, että usea bändi käy vierailulla....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kuinkas muuten te tippuneet urheilijat vietätte sopanoton merkeissä aikaa kun muut yrittävät rykiä huipputuloksia..
Tuo on niin ammattitaidoton kysymys, että taitaa tulla sentin päästä nekkuun.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Stereohiljaisuus, jonkun lapsi nukkuu!

Läppärin kajarit eivät huuda, joten Spotify pääsee töihin. Viikate ja Yökunnaat on hyvä.

edit: Okei, tän live-version laulusuoritus ei ole hyvä. Mutta kappale on!

Tämähän kuulosti suorastaan musiikilta. Kitaramelodiat varsinkin.

Varsinkin kun rupesin vertaamaan sitä viime lauantaiseen Nightwish-keikkaan Savonlinnassa josta päällimmäinen muistikuvani on suunnilleen että "Voisitteko olla metelöimättä, täällä ei saa nukuttua". Se pändi meni tärviölle kun Turunen potkittiin pois.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös