No, onneksi taatelia piisaa vielä alkomahooliin vähäsen.
Taitaa mennä minun rankingissani neljänneksi, heti Monty Python's Flying Circusin, Tohtori Sykerön ja Hill Street Bluesin peesiin.maailmanhistorian kenties etevimmän sarjan, eli Trailer Park Boyssin parissa
Taitaa mennä minun rankingissani neljänneksi, heti Monty Python's Flying Circusin, Tohtori Sykerön ja Hill Street Bluesin peesiin.
Taitaa mennä minun rankingissani neljänneksi, heti Monty Python's Flying Circusin, Tohtori Sykerön ja Hill Street Bluesin peesiin.
Pakko tunnustaa etten katsellut näitä juuri lainkaan. Jonkun yksittäisen jakson muistan hämärästi. Tuliko ensinmainittu joskus -83? Mie oon ollut noin 10 joka tapauksessa, mutta en jostain syystä näitä sitten vahdannut.Mihinkäs sinun rankingissa sijoittuvat Seitsemännen Tien Salaisuus ja Kristallikivien Salaisuus?
Pakko tunnustaa etten katsellut näitä juuri lainkaan. Jonkun yksittäisen jakson muistan hämärästi. Tuliko ensinmainittu joskus -83? Mie oon ollut noin 10 joka tapauksessa, mutta en jostain syystä näitä sitten vahdannut.
Alkuperäinen Galactica oli kova juttu pienenä, ja Olipa Kerran Ihminen. Sitten muistan sen yhden scifijutun hämärästi, oliko Tripodien aika?
Minä olin aivan koukussa noihin aikoinaan. Kuten myös Galacticaan, oli ne cylonit niin pirun pelottavia. Pettymys oli valtaisia kun se loppui ja Ritari Ässä tuli tilalle. Olipa kerran ihminen myös, armottomasti harmitti (siinä iässä ei vielä vituttanut kun ei sellaista sanaa tuntenut) jos joku jakso unohtui katsoa.
Ritari Ässän haukkumista en suvaitse ensinkään. Ne oli legendaarisia jaksoja kun KIT ja sen paha veli otti toisistaan mittaa! Sitten tuli se katuhaukka, joka taas oli melkoinen pettymys.
edit. Itse näköjään muistelin jotain Olipa kerran elämä sarjaa ja sinä muistelit olipa kerran ihminen sarjaa. Itse kuitenkin tarkoitin sitä, missä ne seikkaili siellä ihmisen sisällä ja sitten pahat bakteerit ja virukset hyökki, mutta hyvät valkosolut aina lopulta voitti. Tarkemmin kun ajattelen uskon sinun olevan oikeassa, se oli olipa kerran ihminen.
Olipa Kerran Ihminen oli se jossa kerrottiin maapallon historia alkuräjähdyksestä nykyhetkeen, Olipa Kerran Elämä oli tämä ihmisen sisällä tapahtuva.
Edit: Olipa Kerran Ihminen oli siis ensimmäinen näistä Olipa Kerran... -sarjoista.
Loistavia sarjoja molemmat. Löytyi lähes jokainen jakso VHS-kasetilta muinoin, mutta eipä löydy enää. Ihminen oli kyllä minun suosikkini noista kaikista. Olipa kerran amerikka olikin sitten jo jotenkin väsynyt ja tylsä.
Toinen kalja menossa.
Molemmat olisivat kelvanneet yhtäaikaakin mutta eihän sellaista voinut tehdä siihen aikaan. Joku KGB-komitea kuitenkin valvoi paljonko länsimaista hapatusta on soveliasta esittää Suomen televisiossa.
Olipa Kerran Ihminen oli se jossa kerrottiin maapallon historia alkuräjähdyksestä nykyhetkeen, Olipa Kerran Elämä oli tämä ihmisen sisällä tapahtuva.
Edit: Olipa Kerran Ihminen oli siis ensimmäinen näistä Olipa Kerran... -sarjoista.
Olipa Kerran Ihmisessä kiehtoi erityisesti keksintöjen historian esittely, luultavasti sarjalla oli melkoisen suuri vaikutus siihen että minusta tuli insinööri kunnon ihmisen sijaan.
Saatavissa muuten DVD-boksina, olen hankkinut tyttärelle jo Olipa Kerran Ihmisen, Elämän ja Avaruuden.
Olipa Kerran Ihmisessä kiehtoi erityisesti keksintöjen historian esittely, luultavasti sarjalla oli melkoisen suuri vaikutus siihen että minusta tuli insinööri kunnon ihmisen sijaan.
Jaaha siis olemme ilmeisesti näinkin perustavaa laatua olevasta asiasta erimieltä. Te näette Olipa Kerran Ihmisen olleen paras, vaikka selkeästi Olipa Kerran Elämä pieksi sillä jäätä, kuten JYP:n hyökkääjät pikkuisia Kärppä-pakkeja edellisissä finaaleissa. Voin vain todeta, että teillä on selkeän vinksahtanut näkemys elämän ydinkysymyksistä, mutta suuruudessaan RuuhkaTukka kykenee näkemään elämän monimuotoisuuden kauneuden ja siten kykenee sivuuttamaan tämän ristiriidan. (tämä siis mitä suurimmalla vakavuudella)
Tässä tulee ottaa huomioon kronologiset tekijät. Olipa kerran Ihminen tuli siihen aikaan kun olin vielä poikanen. Olipa Kerran Elämän aikaan alkoivat jo hormonaaliset tekijät vaikuttaa kiinnostuksen kohteisiin. Tokihan tuosta sarjasta olisi saanut rautaisannoksen tietoa niistäkin asioista, mutta jostakin syystä empiirinen kenttätutkimus alkoi tuntua kiinnostavammalta.
Röyh.
Piti käydä kauniin päivän kunniaksi terassilla pyörähtämässä ja sitten menikin muutama tunti kaverin muutossa apumiehenä. Ei onneksi tarvinnut hissin ansiosta kauheasti tavaraa ylös asti raahata, mutta sohvan ja sängyn kantaminen seiskakerrokseen sai aikaan melkoisen kaljahampaan kolotuksen. Nyt tässä sitten hieman kaljaa ja ihanaa Anna Puuta. Ehkäpä illalla vielä johonkin pubiin vähän pyörähtämään.
Mikäs tässä, kalja on kylmää ja aurinko paistaa.
Sinä olet tänään eräs Suomen onnellisimmista miehistä.
Olen nimittäin omasta kokomuksestani havainnut, että reipashenkinen pesukoneen kantaminen korkeisiin kerroksiin ja sitä seuraava kaljan ja oluen virkistämä euforia on parasta mitä mies voi tehdä housut jalassa.
Olen kateellinen.
Minua taas kiehtoi se historia, ihan yleisestikin. Asterixeilla opettelin lukemaan jo aikaisemmin ja luin kaiken mahdollisen Rooman historiasta, keskiajasta, villistä lännestä... Siksipä vituttikin joku asiavirhe Olipa kerran ihminen -sarjassa; en muista mikä mutta halusin soittaa "telkkarisedille" että korjaavat mokan. Olin kai viiden-kuuden vanha silloin.Olipa Kerran Ihmisessä kiehtoi erityisesti keksintöjen historian esittely, luultavasti sarjalla oli melkoisen suuri vaikutus siihen että minusta tuli insinööri kunnon ihmisen sijaan.