Kalsarikänniketju

  • 5 249 511
  • 66 712

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kolkyt euroo? ei voi olla, Karoshi Bros ja kohta vois lähtee joko baariin tai puistotreffeille. Mulla on pallit täynnä joten ne ois hyvä tyhjentää sillä en ole runkannut moneen päivään. Kanapasta on suurinta herkkuani ja olen kova poika poraamaan kalvoja puhki. Simo Pulkki on SaiPan tehokkain pakki Runkkusarjassa.
 

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Hieman oli tarkoitus tänään lähteä ihan liikenteeseen ryvettymään, mutta kaverin ohareiden jälkeen kääntyi ihan rehellisiksi kalsarikänneiksi. Skål!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Nyt pitää pyytää anteeksi kaikilta humalanjumalilta, sillä juodun menemään nukkumaan nyt. Huomenna klo 8.00 olisi oltava hereillä ystävän takia. Öitä teille kaikille jotka saatte jaksaa tappiin saakka.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Ystäviä ei ole koskaan liikaa, joten rakki nukkukoot. Kotarit ja lemminkäisen laulu, da. Terveiset Hallituskadun Sulttaanille.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Iltapäivää. Rullaluistelulenkin päälle muutama Smirnofflimonadi joten aika ilmoittautua. Ohjelmassa luultavasti tänäänkin taas rumpukaraokea ja rentoutumista.

Töitäkin pitäisi tehdä mutta inspiraatio hukassa, en muista mihin sen laitoin kun viimeksi tarvitsin ja nyt sitä ei löydy mistään.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No terve Fredi.

Tuli pennut käytettyä tivolissa... saatana, miten kallista lystiä kun kolmen ipanan kanssa kiertää kummitusjunat, törmäilyautot ja kaikki ihme härpättimet. Pitäisi olla miljunääri.

No, onneksi taatelia piisaa vielä alkomahooliin vähäsen.
 
No, onneksi taatelia piisaa vielä alkomahooliin vähäsen.

Kuten savolaiset sanoo:"Rahhoo o vähä, vuo vähähän sitä pittee ollaki"!

Itselläni alkoi kaljoittelu ja illasta pitäisi pistää hieman pihviä ja punaviiniä tuulensuojaan. Tällä hetkellä vietän laatuaikaa maailmanhistorian kenties etevimmän sarjan, eli Trailer Park Boyssin parissa samalla olutta siemaillen.

Lisäksi päivitän lakkaamatta JYP:n keskustelupalstaa ja Ylen etusivua, odotellen uusia tietoja Sami "Ryynikykän Orri" Vatasen uroteoista. Ylen hiljaisuudesta olen päätellyt, että siellä valmistellaan todellista syväluotavaa analyysiä tämän tulevaisuuden lupauksen kertakaikkisesta upeudesta, video evidenssillä ryyditettynä.

Tästä tullee siis erinomainen kalsarikänni!
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Nyt lähti. Eka kalja aukesi juuri. Kalsaroinnin merkeissä tämä päivä kyllä menee, en lähde mihinkään koko iltana. Xboxia ja kaljaa, siinäpä se.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
maailmanhistorian kenties etevimmän sarjan, eli Trailer Park Boyssin parissa
Taitaa mennä minun rankingissani neljänneksi, heti Monty Python's Flying Circusin, Tohtori Sykerön ja Hill Street Bluesin peesiin.
 
Taitaa mennä minun rankingissani neljänneksi, heti Monty Python's Flying Circusin, Tohtori Sykerön ja Hill Street Bluesin peesiin.

Sykerö on maailmankaukkeuden historian paras, siitä olen samaa mieltä. Monty Python´s Flying Circus on myös loistava, mutta olen sen katsonut läpi liian monesti, joten nykyisin jää Trailerin taakse. Hill Street Blues ei ole oikein minua koskaan sytyttänyt, johtuneeko tuosta HMV-Bluesista, vai mistä, sitä tiedä, en. Oma ranking siis:

1. Tohtori Sykerö11!!11
...
2. Trailer Park Boys
3. Monty Python´s Flying Circus
4. Garth Marenghi´s Darkplace
...
muut.

Tuota viestiä kirjoittaessa onnistuin juomaan kokonaisen kaljan, joka aiheutti muutaman ylimääräisen pilkun tekstin sekaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mihinkäs sinun rankingissa sijoittuvat Seitsemännen Tien Salaisuus ja Kristallikivien Salaisuus?
Pakko tunnustaa etten katsellut näitä juuri lainkaan. Jonkun yksittäisen jakson muistan hämärästi. Tuliko ensinmainittu joskus -83? Mie oon ollut noin 10 joka tapauksessa, mutta en jostain syystä näitä sitten vahdannut.

Alkuperäinen Galactica oli kova juttu pienenä, ja Olipa Kerran Ihminen. Sitten muistan sen yhden scifijutun hämärästi, oliko Tripodien aika?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pakko tunnustaa etten katsellut näitä juuri lainkaan. Jonkun yksittäisen jakson muistan hämärästi. Tuliko ensinmainittu joskus -83? Mie oon ollut noin 10 joka tapauksessa, mutta en jostain syystä näitä sitten vahdannut.

Alkuperäinen Galactica oli kova juttu pienenä, ja Olipa Kerran Ihminen. Sitten muistan sen yhden scifijutun hämärästi, oliko Tripodien aika?

Minä olin aivan koukussa noihin aikoinaan. Kuten myös Galacticaan, oli ne cylonit niin pirun pelottavia. Pettymys oli valtaisia kun se loppui ja Ritari Ässä tuli tilalle. Olipa kerran ihminen myös, armottomasti harmitti (siinä iässä ei vielä vituttanut kun ei sellaista sanaa tuntenut) jos joku jakso unohtui katsoa.
 
Minä olin aivan koukussa noihin aikoinaan. Kuten myös Galacticaan, oli ne cylonit niin pirun pelottavia. Pettymys oli valtaisia kun se loppui ja Ritari Ässä tuli tilalle. Olipa kerran ihminen myös, armottomasti harmitti (siinä iässä ei vielä vituttanut kun ei sellaista sanaa tuntenut) jos joku jakso unohtui katsoa.

Galactica oli aivan ässä sarja ja olipa kerran elämät ovat varmaan vieläkin VHS-nauhoilla, koko sarja nimittäin. Ne muut olipa kerran sarjat olivatkin sitten todellisia pettymyksiä, mitä niitä nyt sitten olikaan. Ainakin joku olipa kerran historia ja joku muukin on olemassa.

Ritari Ässän haukkumista en suvaitse ensinkään. Ne oli legendaarisia jaksoja kun KIT ja sen paha veli otti toisistaan mittaa! Sitten tuli se katuhaukka, joka taas oli melkoinen pettymys.

Tämä viesti ei ole edellisen veroinen, sillä sain juotua vain puolikkaan oluen henkistä työtä ryydittämään.

edit. Itse näköjään muistelin jotain Olipa kerran elämä sarjaa ja sinä muistelit olipa kerran ihminen sarjaa. Itse kuitenkin tarkoitin sitä, missä ne seikkaili siellä ihmisen sisällä ja sitten pahat bakteerit ja virukset hyökki, mutta hyvät valkosolut aina lopulta voitti. Tarkemmin kun ajattelen uskon sinun olevan oikeassa, se oli olipa kerran ihminen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ritari Ässän haukkumista en suvaitse ensinkään. Ne oli legendaarisia jaksoja kun KIT ja sen paha veli otti toisistaan mittaa! Sitten tuli se katuhaukka, joka taas oli melkoinen pettymys.

Tarkennetaan sen verran että pettymyksen syynä ei ollut Ritari Ässä, kyllä sekin lopulta koukutti hyvinkin. Pettymys johtui nimenomaan Galactican loppumisesta.

Molemmat olisivat kelvanneet yhtäaikaakin mutta eihän sellaista voinut tehdä siihen aikaan. Joku KGB-komitea kuitenkin valvoi paljonko länsimaista hapatusta on soveliasta esittää Suomen televisiossa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
edit. Itse näköjään muistelin jotain Olipa kerran elämä sarjaa ja sinä muistelit olipa kerran ihminen sarjaa. Itse kuitenkin tarkoitin sitä, missä ne seikkaili siellä ihmisen sisällä ja sitten pahat bakteerit ja virukset hyökki, mutta hyvät valkosolut aina lopulta voitti. Tarkemmin kun ajattelen uskon sinun olevan oikeassa, se oli olipa kerran ihminen.

Olipa Kerran Ihminen oli se jossa kerrottiin maapallon historia alkuräjähdyksestä nykyhetkeen, Olipa Kerran Elämä oli tämä ihmisen sisällä tapahtuva.

Edit: Olipa Kerran Ihminen oli siis ensimmäinen näistä Olipa Kerran... -sarjoista.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Olipa Kerran Ihminen oli se jossa kerrottiin maapallon historia alkuräjähdyksestä nykyhetkeen, Olipa Kerran Elämä oli tämä ihmisen sisällä tapahtuva.

Edit: Olipa Kerran Ihminen oli siis ensimmäinen näistä Olipa Kerran... -sarjoista.

Loistavia sarjoja molemmat. Löytyi lähes jokainen jakso VHS-kasetilta muinoin, mutta eipä löydy enää. Ihminen oli kyllä minun suosikkini noista kaikista. Olipa kerran amerikka olikin sitten jo jotenkin väsynyt ja tylsä.
Toinen kalja menossa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Loistavia sarjoja molemmat. Löytyi lähes jokainen jakso VHS-kasetilta muinoin, mutta eipä löydy enää. Ihminen oli kyllä minun suosikkini noista kaikista. Olipa kerran amerikka olikin sitten jo jotenkin väsynyt ja tylsä.
Toinen kalja menossa.

Saatavissa muuten DVD-boksina, olen hankkinut tyttärelle jo Olipa Kerran Ihmisen, Elämän ja Avaruuden.

Olipa Kerran Ihmisessä kiehtoi erityisesti keksintöjen historian esittely, luultavasti sarjalla oli melkoisen suuri vaikutus siihen että minusta tuli insinööri kunnon ihmisen sijaan.
 
Molemmat olisivat kelvanneet yhtäaikaakin mutta eihän sellaista voinut tehdä siihen aikaan. Joku KGB-komitea kuitenkin valvoi paljonko länsimaista hapatusta on soveliasta esittää Suomen televisiossa.

Tätähän se silloin oli. Itselläni tuli jo lapsena hieman vaivautunut oli katsoessani Pikku Kakkosta, jo pelkästään nimensä takia. Lisäksi useissa DDR-pätkissä oli selkeän synkkä alavire, jonka tarkoituksena oli selvästi kasvattaa pieniä STASI-agentteja Suomeen, jahka vallan vaihdos saataisiin toteutettua.

Olipa Kerran Ihminen oli se jossa kerrottiin maapallon historia alkuräjähdyksestä nykyhetkeen, Olipa Kerran Elämä oli tämä ihmisen sisällä tapahtuva.

Edit: Olipa Kerran Ihminen oli siis ensimmäinen näistä Olipa Kerran... -sarjoista.

Jaaha siis olemme ilmeisesti näinkin perustavaa laatua olevasta asiasta erimieltä. Te näette Olipa Kerran Ihmisen olleen paras, vaikka selkeästi Olipa Kerran Elämä pieksi sillä jäätä, kuten JYP:n hyökkääjät pikkuisia Kärppä-pakkeja edellisissä finaaleissa. Voin vain todeta, että teillä on selkeän vinksahtanut näkemys elämän ydinkysymyksistä, mutta suuruudessaan RuuhkaTukka kykenee näkemään elämän monimuotoisuuden kauneuden ja siten kykenee sivuuttamaan tämän ristiriidan. (tämä siis mitä suurimmalla vakavuudella)

Tällä hetkellä tykittää Nokian panimon Keisari münchener olut, eikä ole alkuunkaan hullumpaa.

Edit.
Olipa Kerran Ihmisessä kiehtoi erityisesti keksintöjen historian esittely, luultavasti sarjalla oli melkoisen suuri vaikutus siihen että minusta tuli insinööri kunnon ihmisen sijaan.

No sieltähän se sitten paljastuikin. :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös