Minä olin aivan koukussa noihin aikoinaan. Kuten myös Galacticaan, oli ne cylonit niin pirun pelottavia. Pettymys oli valtaisia kun se loppui ja Ritari Ässä tuli tilalle. Olipa kerran ihminen myös, armottomasti harmitti (siinä iässä ei vielä vituttanut kun ei sellaista sanaa tuntenut) jos joku jakso unohtui katsoa.
Galactica oli aivan ässä sarja ja olipa kerran elämät ovat varmaan vieläkin VHS-nauhoilla, koko sarja nimittäin. Ne muut olipa kerran sarjat olivatkin sitten todellisia pettymyksiä, mitä niitä nyt sitten olikaan. Ainakin joku olipa kerran historia ja joku muukin on olemassa.
Ritari Ässän haukkumista en suvaitse ensinkään. Ne oli legendaarisia jaksoja kun KIT ja sen paha veli otti toisistaan mittaa! Sitten tuli se katuhaukka, joka taas oli melkoinen pettymys.
Tämä viesti ei ole edellisen veroinen, sillä sain juotua vain puolikkaan oluen henkistä työtä ryydittämään.
edit. Itse näköjään muistelin jotain Olipa kerran elämä sarjaa ja sinä muistelit olipa kerran ihminen sarjaa. Itse kuitenkin tarkoitin sitä, missä ne seikkaili siellä ihmisen sisällä ja sitten pahat bakteerit ja virukset hyökki, mutta hyvät valkosolut aina lopulta voitti. Tarkemmin kun ajattelen uskon sinun olevan oikeassa, se oli olipa kerran ihminen.