Kalsarikänniketju

  • 5 240 269
  • 66 676

costi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues, #33 Timo Hirvonen
Tervetuloa Kalsarikänniketjun hallitukseen. ISO G on se juoma jolla paikka ansaitaan, pidetään tai menetetään. G on ihanaa.
No nyt ollaan päästy asian ytimeen. G on aivan kuningasjuomaa, enkä ymmärrä miksi se on niin aliarvostettua. Kaveripiiristäni kukaan muu ei juo kampiviinaa, pitäisiköhän vaihtaa kavereita? Toisaalta jääpähän sivullekirjoittaneelle enemmän. Gambinalla saa myös halutessaan halvat kännit, kun 0,75l pullo kustantaa alle 8e.

Rytmihäiriö - Sataa Gambinaa
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lemmy!

Video on tylsä, mutta kuuleepahan että mies oli 70-luvulla Hawkwindissa. Vai?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Noora Hautakangas on ennen, tänään, nyt ja tulevaisuudessa rumin missihommissa mukana ollut nainen.
Mie antaisin Nooralle. En ehkä ekana iltana, mutta myöhemmin.

Toveri scholl ei ilmeisesti muista Åsa Lövdahlia.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä? Minun mielestäni joudutaan menemään jo 90-luvun puolelle. Hitto, minä en edes muista 2000-luvulta muita Miss Suomia kuin nuo Hautakankaan, Tuomiston ja Willmanin, ja heidätkin vain sen takia että ihmetyttää miksi he yleensäkin voittivat.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä? Minun mielestäni joudutaan menemään jo 90-luvun puolelle. Hitto, minä en edes muista 2000-luvulta muita Miss Suomia kuin nuo Hautakankaan, Tuomiston ja Willmanin, ja heidätkin vain sen takia että ihmetyttää miksi he yleensäkin voittivat.

Ihanainen Karita.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Noora Hautakangas on ennen, tänään, nyt ja tulevaisuudessa rumin missihommissa mukana ollut nainen.

Ja tämä ei ole neuvottelukysymys.
Heidin (nyk. Sohlberg, autosukua) livenä nähneenä, kyllä Heidin paksut sääret ja idioottinaaman nähneenä, en voi olla edelliseen postaukseeni nähden eri mieltä. Tämä, jos joku, on, mitä vähiten, mielipidekysymys.

Jossa minä olen oikeassa, (köh, köh).

1995. Heli Pirhonen. Täydellinen, Miehensä; R.I.P.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä?
Lola. Lolasta tykkäsin. Sitten luin lehdestä että oli ottanut silikonit. En tykännyt enää.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämän pistin vahingossa "mille naurat" -ketjuun vaikka tänne piti. Nauran sille:

Evil kirjoitti:
Tämä kyllä varmaankin pitäisi tökätä southern rock -ketjuun, mutta luotan että Pavlikovsky ja muut samanmieliset löytävät täältäkin.

Doc Holliday - Lonesome Guitar

Lopun kitarakarnevaali haastaa Freebirdin ja Fall of the Peacemakersin tosissaan.
 

kymppipaita

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, AcOulu, Liverpool, Barca
Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä?

Pitäisköhän mennä niinkin kauas kuin Anne Pohtamo? Sellainenkin kissa oli jossain vaiheessa kuin Sari Aspholm (mikäli oikein muistan).
 

#97

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, NHL
Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä? Minun mielestäni joudutaan menemään jo 90-luvun puolelle. Hitto, minä en edes muista 2000-luvulta muita Miss Suomia kuin nuo Hautakankaan, Tuomiston ja Willmanin, ja heidätkin vain sen takia että ihmetyttää miksi he yleensäkin voittivat.

Koska Suomesta ei ole löytynyt parempia. Mutta tämä tämän vuotinen Essi on ihan ok mun mielestä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pitäisköhän mennä niinkin kauas kuin Anne Pohtamo? Sellainenkin kissa oli jossain vaiheessa kuin Sari Aspholm (mikäli oikein muistan).

Minun mielestäni vuodet 1996 ja 1997 oli aika hyviä, eli siis Lola ja Karita. Mutta kuten Evil tuossa asian ilmaisi niin Lolakin meni pilalle niiden muovitissien myötä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minun mielestäni vuodet 1996 ja 1997 oli aika hyviä, eli siis Lola ja Karita. Mutta kuten Evil tuossa asian ilmaisi niin Lolakin meni pilalle niiden muovitissien myötä.
Miinala -01 ja Pöysti -09, parhautta!

Noh... Melko musta oli Lola, kun 2001 nähtiin. Ei se mustuus haittaa, yllätti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olenko minä ainoa jonka mielestä tuo Satu Tuomisto näyttää kasvoiltaan hirveästi ikäistään vanhemmalta?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös