Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nakki, onko tää sun video?
Oikeesti, viikon(kuukauden) parhaat naurut! Parhautta!!!
We want more!!
Totta vitus, ok laitetaan tulemaan jossain vaiheessa..
Nakki, onko tää sun video?
Oikeesti, viikon(kuukauden) parhaat naurut! Parhautta!!!
We want more!!
Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä? Minun mielestäni joudutaan menemään jo 90-luvun puolelle. Hitto, minä en edes muista 2000-luvulta muita Miss Suomia kuin nuo Hautakankaan, Tuomiston ja Willmanin, ja heidätkin vain sen takia että ihmetyttää miksi he yleensäkin voittivat.
Heidin (nyk. Sohlberg, autosukua) livenä nähneenä, kyllä Heidin paksut sääret ja idioottinaaman nähneenä, en voi olla edelliseen postaukseeni nähden eri mieltä. Tämä, jos joku, on, mitä vähiten, mielipidekysymys.Noora Hautakangas on ennen, tänään, nyt ja tulevaisuudessa rumin missihommissa mukana ollut nainen.
Ja tämä ei ole neuvottelukysymys.
Lola. Lolasta tykkäsin. Sitten luin lehdestä että oli ottanut silikonit. En tykännyt enää.Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä?
Totta vitus, ok laitetaan tulemaan jossain vaiheessa..
Evil kirjoitti:Tämä kyllä varmaankin pitäisi tökätä southern rock -ketjuun, mutta luotan että Pavlikovsky ja muut samanmieliset löytävät täältäkin.
Doc Holliday - Lonesome Guitar
Lopun kitarakarnevaali haastaa Freebirdin ja Fall of the Peacemakersin tosissaan.
Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä?
Koska muuten on viimeksi valittu ihan oikeasti hyvännäköinen Miss Suomi, ja vieläpä sellainen joka on jollain tavalla ulkonäöltään (positiivisella tavalla) erityisen mieleenjäävä? Minun mielestäni joudutaan menemään jo 90-luvun puolelle. Hitto, minä en edes muista 2000-luvulta muita Miss Suomia kuin nuo Hautakankaan, Tuomiston ja Willmanin, ja heidätkin vain sen takia että ihmetyttää miksi he yleensäkin voittivat.
Pitäisköhän mennä niinkin kauas kuin Anne Pohtamo? Sellainenkin kissa oli jossain vaiheessa kuin Sari Aspholm (mikäli oikein muistan).
Voi vittu. Minä rakastan SaRIA VIELÄ TÄNÄKIN PÄIVÄNÄ. sAATANA MENI CAPSLOCK PLLESellainenkin kissa oli jossain vaiheessa kuin Sari Aspholm (mikäli oikein muistan).
Miinala -01 ja Pöysti -09, parhautta!Minun mielestäni vuodet 1996 ja 1997 oli aika hyviä, eli siis Lola ja Karita. Mutta kuten Evil tuossa asian ilmaisi niin Lolakin meni pilalle niiden muovitissien myötä.
Kyllä Elvis oli kova jäbä; Suspicious mind
Miinala -01 ja Pöysti -09, parhautta!
Noh... Melko musta oli Lola, kun 2001 nähtiin. Ei se mustuus haittaa, yllätti.
Etelän miehelle Southern Man.K
ps. biisejä vastaanotetaan.
Oli? Elvishän elää edelleen.
Pakko manita; Tuomisto: rumin missi koskaan. Mielestäni. (objektiivisesti)Miinala oli hyvä. Satu Tuomisto
Pöystille, EI jatkoon.
Älähän nyt. Johan sen managerikin myönsi että Elvis on siirtynyt suuremmille lavoille soittamaan. Täsmensi kyllä että 90-luvun alkupuolella...
Mikäs sen antoisampaa kuin kiistellä makuasioista. Pöysit ja Suvi M. > TuomistoMiinala oli hyvä. Satu Tuomisto
Pöystille, EI jatkoon.
Mikäs sen antoisampaa, kuin kiistellä makuasioista.
Oli? Elvishän elää edelleen.
Ville on kuningas! Tekee ihan mitä tahtoo ja kaikki kuulostaa silti aina hyvältä.