Kalsarikänniketju

  • 5 244 991
  • 66 698

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Azulilta kyselisin että onko teillä lasitettu partsi? Kun kissat sinne uskallat päästää.
Meillä ei ole laseja partsilla ja toisen tosta tuhokaksikosta voi huoletta päästää haistelemaan Helsingin pakokaasuja.. Tuo toinen taas yrittää heti kaiteelle, joka on pyöreä ja metallinen :/
Seitsemäs kerros eli ylin, on kyseessä ja aika keskellä kaupunkia joten ei uskalla mitään riskejä ottaa.

On juu lasitettu, nuo ampiaiset vaan tuppaavat puskemaan pienimmästäkin raosta sisään. Kerros on vain kolmas, joten pudotuksessa itsessään tuskin mitään kävisi, mutta yhdellä naapurilla on pari erittäin huonosti hallinnassa olevaa koiraa...

Kohtahan me tietysti pyydetään näyttämään tissit, mutta siitä sitten illemmalla...

Näytän heti, eipähän jää tekemättä. Kas noin: ( . )( . )
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Varohan, Lammi on tiukka mesta. Aborginaalit pitää paikat järjestyksessä...

Edit: Enään ei pysty, kun muuten miusta tulloo tonnari. Pitänee kaiketi alkaa deletoimaan...

On tuo kerran tullu koettua, mutta nyt tuli lueskeltua sekin, että alueelle ei saa viedä edes traktoria! Aika alkeellista. Ehkäpä tuo on muuttunu Hämeenlinnaan liittymisen myötä.

Tonnihan riittää! Mulla on tosin pitkä matka vielä siihenkin, kai. Missä tissit? Eiku..
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On juu lasitettu, nuo ampiaiset vaan tuppaavat puskemaan pienimmästäkin raosta sisään. Kerros on vain kolmas, joten pudotuksessa itsessään tuskin mitään kävisi, mutta yhdellä naapurilla on pari erittäin huonosti hallinnassa olevaa koiraa...

No joo, arvasin. Kissariiviöt saa täten pysyä sisätiloissa, koska en laseja halua.

Viime kesänä pääs amppari pistämään tassuun toista sisaruksista. Tassu turpos ihan järkyttäväksi neiti oli silloin n.4 kk ikäinen. Eläinlääkäri vaan totesi että jos ei turvotus laske niin sitten kyypakkaus kehiin. Vaan paranihan tuo ihan itestään. Onneksi.

Ja oliskos täällä mitään musaa saatavilla? Ei voi itse laittaa kun mun valinnat ei kelpaa kellekkään... ;/
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Näytän heti, eipähän jää tekemättä. Kas noin: ( . )( . )


Veikkaan B, mutta onkohan aidot?

...että alueelle ei saa viedä edes traktoria! Aika alkeellista....

Millä siellä sitten kuljetaan? Ohi kun ajoin, niin ei ainakaan metrotunneleista ollut tietoa. Anyone, spåra?

Ja oliskos täällä mitään musaa saatavilla? Ei voi itse laittaa kun mun valinnat ei kelpaa kellekkään... ;/

Dear Helemi,
Sinulle on aina musiikkia, mutta muille...aivan loistava Iiro Rantalan biisi nimeltä Pekka Pohjola.
Jos jollekkin ei uppoa, niin ... Hmmp... saa tarjota mulla viiden euron muovituopillisen..
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Veikkaan B, mutta onkohan aidot?

B on aika pieni koko, eli lähtöasetelma saa olla todella mikroskooppinen, jotta täytteiden jälkeen kuppi on B. C 75 tjsp on muistaakseni suomalaisten naisten KeA. Ja aidot on, vaikka sitä joskus on joku epäillytkin. Sisar Helmi tietää kokoni, vaan ei sitä kerro =)

Huomasin muuten justiinsa, että FB-kavereistani 20 on sellaisia, joihin olen tutustunut Nordiksella. Kaikkea sitä ihminen keksii, kun lukeminen ei oikein innosta, vaikka kyllä mä sitä aineistoakin tässä ohessa vilkuilen...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Kiitokset Olavista :)

Laitetaan lisempää, eli Hopeinen Kuu.

Tuosta biisistä tulee aina mieleen, kuinka joskus muinoin pelattiin korttia kaverin luona kaverin ja sen mutsin kanssa, kun sen iskä istui yksin makuuhuoneessa kossupullon kanssa. Aina välillä ovi avautui, ja kaverin iskä ilmestyi olohuoneeseen. Otti huikan kossusta, pullon suusta totta kai, ja kajautti ilmoille Hopeisen kuun ensimmäisen säkeistön niin upealla äänellä, että kylmät väreet kulkivat koko kroppaa pitkin. Sen jälkeen mietti aina hetken, taputti mua päälaelle, ja paineli takaisin makuuhuoneeseen kossupullonsa kanssa.
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Iltaa arvon veljet ja siskot. Taidanpa ottaa iltapalaksi vähän Karhun A mallasta. Siirryn samantien tutkimaan youtuben videoita. Mr. Dickinson täyttää tänään 51v., joten löytyisköhän youtubesta Maideniä??
 

dal

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ne parit
Millä siellä sitten kuljetaan? Ohi kun ajoin, niin ei ainakaan metrotunneleista ollut tietoa. Anyone, spåra?

Pikavilkasulla en huomannut, että esim. hevosia ois kielletty. Katsotaan, mitä ylläreitä on huomenna luvassa.

Nyt vetäydyn tekemään jotain aivan muuta, en kyllä vielä oikeen tiiä itekkään, että mitä. Kohta joka tapauksessa virrat pois, niin aikasin piti tytön hoitoon viennin takia heräillä.

Jatkakaa, täällä ei ole mitään nähtävää.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
SEhv on yksi kauneimpia bändejä, mutta juutuubi tarjoaa vain niitä juuri vääriä biisejä... en kaipaa hittibiisejä, kt perunamaa, vaan ihan oikeita biisejä. Ymmärtänet Helmi?

No, Neiti kevät on aina kaunis...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös