Kalsarikänniketju

• 5 306 896
  • 66 750

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tarrasin päivällä raittiuteen hetkeksi mutta sit ote herpes.

Koffia ja rokkia näin alkuun. Ricky Medlocke on hieno mies. Myöhemmin terävämpää tylsempään päähän.

Kuten aina, terkkuja tutuille. Katotaan mihin se riittää.

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jahas. Nyt on kotiuduttu lentopallipelistä ja vaikka turpaan tuli, niin tunnelma hallissa oli hieno. Nyt ajattelin korkata muutaman kaljan kalsareissa.

ps. meinasi niskat nyrjähtää Tampereella, kun joka puolella pyöri nättiä naikkosta kesähepeneissä. On suomen suvi sitten hienoa aikaa:)

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Tavoitteena on maltillisen rehti ja rauhallinen 12-pack -sessio, mutta jää nähtävästi riittävätkö nuo nyt tällä menolla edes kymmeneen asti, vai joutuuko viimeiset rahansa uhraamaan vielä huurteiseen tai kolmeen lähibaarissa..

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
No niin, binit auki tai jotain. Mökiltä kotiuduttu takaisin parin päivän jälkeen. Kalastamiseksihan se meni ja tulihan siinä pari kaljaakin nautittua. Nyt kuitenkin takaisin Helsingissä ja bisseä naamaan.
Tuli muuten ihan mukavat saaliitkin kalastaessa. 14 ahventa ja 1 kuha noin viiden tunnin heittelyn tuloksena.
Ekaa kertaa ikinä sain kalan kolmella peräkkäisellä heitolla.
Mitäs tänne? Ketään paikalla?

El Lude

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kvanttimobikki kolmessa eri ulottuvuudessa
Viinaa perkele!
Vitutusketjussa jo tuli odettua, että kohta on lomat pidetty. Lomien loppumisen kunniaksi nyt sitten kaksin käsin viinaa kitusiin (olutta ja vodkaa siis).
Perkele!

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
ps. meinasi niskat nyrjähtää Tampereella, kun joka puolella pyöri nättiä naikkosta kesähepeneissä. On suomen suvi sitten hienoa aikaa:)
Tämä diagnosoitiin aikanaan. Istuttiin kesäterassilla ja ohi kulki toinen toistaan vähäpukeisempaa kaunokaista. Niskat kipeytyivät, minulla ja ystävälläni P:llä, kun päät pyörivät kuin pöllöillä koko päivän. Naapuripöydässä joku valitti tenniskyynärpäätään, joten me totesimme kärsivämme minihameniskasta.

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tämä diagnosoitiin aikanaan. Istuttiin kesäterassilla ja ohi kulki toinen toistaan vähäpukeisempaa kaunokaista. Niskat kipeytyivät, minulla ja ystävälläni P:llä, kun päät pyörivät kuin pöllöillä koko päivän. Naapuripöydässä joku valitti tenniskyynärpäätään, joten me totesimme kärsivämme minihameniskasta.

Niin, mitä eroa on naisen kylpemisen ja lentokoneiden katselemisella?
-Lentokoneita katsella tulee niska jäykäksi.
Kohta toinen kalja, kunhan nyt kirjoitan loppuun.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Normaali tilanteessa vastaisin tähän täkyyn, mutta nyt en. Olen niin oman ketjuni pauloissa, että muut ketjut ei kiinnosta.
Normaalitilanteessa kysyisin että minkä ketjun, mutta nyt olen niin alkoholin ja Blue Öyster Cultin pauloissa että ei kiinnosta.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
No niin. Hilkulla oli jäädä tämä juontikerta juomatta, vaan lopetin perseilyn ja ostin punkkua. Jos ei riitä, niin Leijonaa on pullollinen varanumerona. Ja nainen on Saimaan rannalla sukujuhlissa, joten mikäs tässä juodessa.

Kävin Ounasvaaralla tunnin juoksemassa ja kun täällä on pauttiarallaa taas n. 27´C, niin yhden vesilasillisen join lenkin jälkeen ja nyt sitten alkoholilla lopputankkaukset. Kyllä maistuukin! Eikä tarvinnut illalliseksi ruokaakaan tehdä, kun nälkähän lähtee juomalla.

Minihameniska. Sainpa tuosta parhaat naurut tälle kuukaudelle, vähintään.

Jos meikäkin sitä musiikkia linkittäisi, kun tuossa matkalla Rockiradiosta tämä soi, niin halusin sen kuunnella kämpilläkin rauhassa itekseni:

Piece of my heart.

Onko tuo ihan homofeministihippien musiikkia?

Nyt mennään muttei lähdetä minnekään.

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Aijjiiii

Tässä kyllä Eurodancen kruununjalokivi.

Vielä pari tuntia niin muija tulee duunista ja asettaa rajoitteita mun iltaan... Vittu musta muuten tulee ukkomies ensi vuonna. Kaikkea se humala teettää.

Edit. Miksi niin monet Eurodancen suuruudet ovat Saksasta?

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Jaahas, muutama kymmenen neliötä tullut tänään lätkittyä laminaattia lattiaan ja siihen päälle vielä tuolla helteessä leikkailin pensasaidan ja samalla siistin kaikki pensaiden ja tuon pensasaidan juuret ja haravoin vielä pihan, joten nyt voi ihan hyvällä omallatunnolla siirtyä KKK:n pariin. Ja mikäpäs tässä kun tuosta laminaattiurakasta tuli vaivanpalkaksi iso pullo ihan ehtaa Koskenkorvaa. Aloitellaan kuitenkin varovasti lonkerolla ja katsotaan miten ilta etenee.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

Ja kolmannessa pöydässä kärsittiin sitten minihameniskan kanssa samaan aikaan minihameranteesta? Se oiskin jo vakavampi vaiva.

Mikkelissä tuli piipahdettua pari tuntinen jäähallilla ja niin äkkiä pois kuin mahdollista. Ihan mukava oli katella peliä, tosin vastustaja nyt ois saanu olla vähän parempi.

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Keli on mahtava, mutta niin on onneksi mieskin. Niin no ite ainakin tykkään muista niin väliä. Itserakkaus kunniaan! Turhan pitkään sitä on vaatimattomana tässä pyörittykkin ja hopeat noudettu.

Itse asiaan sen verran että Avenged Sevenfold on ihan hyvä soitinyhtye. Sen olen todennut jälleen kerran. Nyt on muuten visainen paikka eli katsoiskohan sitä Bumtsibumia vai Baywatchia vai iskisikö töllön kiinni. Turhan kovia päätöksiä sitä joutuukin näin aikaisin tekemään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy