Beagle Boy
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Kuten aina, terkkuja tutuille. Katotaan mihin se riittää.
Live videot on parempia tunnelmaltaan, mutta hieno biisi on Hilary Duff - Fly.
Ihmettelen, missä väki kalsarikännien luuraa?
Edit. Punaniskoillahan on yksi oikeasti todella hieno biisi
Tämä diagnosoitiin aikanaan. Istuttiin kesäterassilla ja ohi kulki toinen toistaan vähäpukeisempaa kaunokaista. Niskat kipeytyivät, minulla ja ystävälläni P:llä, kun päät pyörivät kuin pöllöillä koko päivän. Naapuripöydässä joku valitti tenniskyynärpäätään, joten me totesimme kärsivämme minihameniskasta.ps. meinasi niskat nyrjähtää Tampereella, kun joka puolella pyöri nättiä naikkosta kesähepeneissä. On suomen suvi sitten hienoa aikaa:)
Tämä diagnosoitiin aikanaan. Istuttiin kesäterassilla ja ohi kulki toinen toistaan vähäpukeisempaa kaunokaista. Niskat kipeytyivät, minulla ja ystävälläni P:llä, kun päät pyörivät kuin pöllöillä koko päivän. Naapuripöydässä joku valitti tenniskyynärpäätään, joten me totesimme kärsivämme minihameniskasta.
Normaalitilanteessa kysyisin että minkä ketjun, mutta nyt olen niin alkoholin ja Blue Öyster Cultin pauloissa että ei kiinnosta.Normaali tilanteessa vastaisin tähän täkyyn, mutta nyt en. Olen niin oman ketjuni pauloissa, että muut ketjut ei kiinnosta.
Normaalitilanteessa kysyisin että minkä ketjun, mutta nyt olen niin alkoholin ja Blue Öyster Cultin pauloissa että ei kiinnosta.
Tämä diagnosoitiin aikanaan. Istuttiin kesäterassilla ja ohi kulki toinen toistaan vähäpukeisempaa kaunokaista. Niskat kipeytyivät, minulla ja ystävälläni P:llä, kun päät pyörivät kuin pöllöillä koko päivän. Naapuripöydässä joku valitti tenniskyynärpäätään, joten me totesimme kärsivämme minihameniskasta.
"Don't fear the reaper...." OOOOOEEEEE!!!!
Oi vitja! Helvetin hyvä biisi!!
Nyt on muuten visainen paikka eli katsoiskohan sitä Bumtsibumia vai Baywatchia vai iskisikö töllön kiinni. Turhan kovia päätöksiä sitä joutuukin näin aikaisin tekemään.