Junnila olisi ollut SaiPassa ykkösketjun mies suoralla sopimuksella. Ilmeisesti kiinnostusta ei löytynyt tai hintalappu oli liikaa. SaiPalle kaikki on liikaa mistä joutuu jotain maksamaan.
Mites muuten SaiPan harjotuspelit, millon alkaa? KalPalla ois huomenna Mikkelissä, mut on niin myöhään, ettei varmaan viiti ajella. Lauantaina sitten ehkä, kun on parempaan aikaan. Huomenna vois käydä kattomassa KalPa A-JYP A täällä Kuopiossa. A-junnujen turnaus viikonloppuna.
Tässähän tää ohjelma ois : http://www.saipa.fi/2008/page.php?id=23
eli ens keskiviikkona lähdetään pyyhkimään Jokipojilla jäätä.. ;)
Np. Surferosa - royal uniform
Onhan siellä se perinteinen keskinäinenkin, tällä kertaa Lappeenrannassa ja tarkemmin Savitaipaleella. Pelattiinko viime vuonnakin Savitaipaleella? Vai oliko se Kuopiossa. Muutaman kerran tämä on nyt pelattu kuitenkin.
Viime vuonna tais mennä Saviksella mut nyt Lpr:ssa. KalPa saa lähtee himaan tappio niskassa kun SaiPan ykkösketju Jokila-T.Koskiranta-Toporowski tekee tuhojaan teidän päädyssänne, jokaisessa erässä.
Se tässä on mielessä jo nyt, vaikka muitakin pelejä on vielä välissä. Tämä parempi Koskiranta tulee varmasti olemaan ihan pelimies. En muista viime kauden ihan hyviä pisteitä, mutta sanoisin, että 40 pistettä ei olisi ollenkaan ihme.
Jos Terolla on yläpää kunnossa ja loukkaantumiset vältetään niin kaverin peliajalla ja vastuulla 40p on ihan realistinen tavoite ja odotus.
Np. Irina Kuurupiiloa.. Hieno biisi. En ymmärrä sitä että jotkut ihmiset haukkuvat Irinaa rumaksi tai Irinan tulkintoja. Me like.. Clippi alla.. ->
http://www.youtube.com/watch?v=O2ureVP_3Pc
Lapinlahden Linnut -Juo edullisemmin.
Ei tässä muuta, ajattelin tämän tänne jotenkin sopivan jos meinaa joskus kalliilta se juominen tuntua, niin ratkaisuesitys on esitetty:)
En ole kännissä yhtään, kun vietän toistaiseksi tätänykyä lähinnä vain tämmöisiä kännejä:
Lapinlahden Linnut -Juo edullisemmin.
Ei tässä muuta, ajattelin tämän tänne jotenkin sopivan jos meinaa joskus kalliilta se juominen tuntua, niin ratkaisuesitys on esitetty:)
Tää on mun karaoke-special klassikko : http://www.youtube.com/watch?v=VgzX_b4iXE4
Janne Hurme / Kirje.. menee aina ihan vituiks syystä tai toisesta..
No siinäkin ihan hyvä biisi. Lauluhommat ei oo minua varten. Sen oon onneks ymmärtäny.
Edittiä sen verran, että siihen nakkikastike kun osut, niin ei sulla ois mahollisuutta käydä jotain videopätkää ottamassa sieltä SaiPa-KalPa matsista?
Jos menen peliin niin voin ottaa kameran mukaan ja ottaa videomateriaaliakin. Pitää kattoo tilanteen mukaan mutta jos menen niin otan kameran messiin, vaikka ei mulla oo ku nyhvänen Nikonin digikamera..
Heh, no mulla ei ole kuin tuhnu kännykkä. Mukava ois nähä pätkää, mutta tämä toki tilanteen ja mahdollisuuksien mukaan.
Kyllä itte yritän noista peleistä ottaa jotain kuvaa missä käyn, vaikkakaan se ei oo paljoo, ja kovin hyvää, niin on se silti parempaa kuin ei mitään. Sitten SM-Liigan aikana en varmasti kuvaile mitään kuin ehkä vierasmatkoilta. Mutta kotipeleissä keskitytään fiilikseen ja joskus ehkä oluen juontiin. :)
Harkkapelit on ihan ok ja kuvamateriaali on mahdollista. Mutta miks vitussa pitäis käydä kattomassa vaikka runkosarjan pelejä kun joukkue ottaa turpaan joka pelissä ja seurajohto ei reagoi mitenkään? Siis SaiPan pelaajahankinnat tälle kaudelle varmisti sen että jätin kausikortit hankkimatta. Meinasin alunperin hankkia kaksi kausikorttia mutta näillä näkymin on hyvinkin mahdollista etten käy runkkusarjassa katsomassa yhtään peliä. Miksi laittaa rahaa johonkin mistä ei saa itse mitään kuin paskat fiilarit?
Perjantai, päivistä toisiks paras.
luotan vakaasti siihen, että tässä ketjussa ei tartte kauaa potea yksinäisyyttä, kolleegat varmaan jo vähintään kaupassa.
Vaimo on töissä klo 22 asti ja siihen asti the stage is mine. Sen jälkeen lavalla esitettäneen jälleen kerran kuuluisa ja paljon suosiota saanut perhekomedia "Nalkutusta illan ratoksi" jossa sivuosaa näyttelee allekirjoittanut. Mainittakoon, ettei sivuosan esittäjälle ole kirjoitettu lainkaan vuorosanoja.
Mutta ennen tuota illan huipennusta mennään oluen, Jope Ruonansuun ja facebookin Mafia Warsin voimalla.