Täälläpä sitä taas ollaan, Karhu Korpisavua on lasissa ja pää sekaisin vaikka lasi on vasta toinen.
Sama täällä ja hyvää on....:)
Täälläpä sitä taas ollaan, Karhu Korpisavua on lasissa ja pää sekaisin vaikka lasi on vasta toinen.
Taas täällä. Matkan vasymystä parannellessa. Olipa hienot jazzit; Pekka Pohjolaa soitettiin, Iiro Rantalaa ja sitten JoJo Mayers paukutti kannuja...
Perinteisesti, väsynyt, mutta onnellinen. Tästä ei voi kuin jatkaa eteenpäin, kohti uusia ongelmia. Kippis sille.
Vettä tulee ulkona kuin Esterin sieltä. No, otetaan sitten viinaa. Kaljaa ja vodkaa siis.
Vettä tulee ulkona kuin Esterin sieltä. No, otetaan sitten viinaa. Kaljaa ja vodkaa siis.
Aurinko paistaa, kuin Aruballa ja kämpän kaikki kaksi avattavaa ikkuna selkosen selällään. Ulkoa kuuluu riidanhaastamista, sekä kiskojen kitinää.
Tää on mun Kallio.
Kippis.
Itekin käväsin jazzeilla ekan kerran neljään vuoteen.
Missäs päin olit nauttimassa kulttuuria? Itse kävin tuolla Keitele jazz-tapahtumassa eilen. Olis kyllä jatkunutkin, mutta tuli nähtyä jo ne, mitä hainkin sieltä.
Tähän Pekka Pohjolan Dancing in the dark
Onkohan kaikki kalsariveikot ja -veikottaret karanneet Sonisphereen vai miten täällä on tänään näin hiljaista?
Ulkoa kuuluu riidanhaastamista, sekä kiskojen kitinää.
Tää on mun Kallio.
Pyykit pesty, tulipas oikein hyvä mieli että on jotain tänäänkin saanut aikaiseksi. Otan siis lisää karhua ja kuuntelen Turisasta. Pelailen samalla miniclip.comin viikinkipeliä, oikein hauska selainpeli.
No niin, alkaahan täällä jo olla väkeä. Mitenkäs se ilta sujuu?
No niin, alkaahan täällä jo olla väkeä. Mitenkäs se ilta sujuu?