Kalsarikänniketju

  • 5 238 476
  • 66 669

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Entä jos ei oo kalsareita(kaan) jalassa?

Ei haittaa mitään. Kalsarointi on henkinen olotila ja sillä ei varsinaisesti ole mitään tekemistä varsinaisen varustuksen kanssa.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Mun mielestä Rammsteinin ja Tatun kandeis tehdä kokonainen levy. Moskau toimii pirun hyvin. Kuka teki mitä? Kenen leuka? Onko vaikutusta? Onko vaikutusta?
 
Suosikkijoukkue
HIFK,Nashville Predators ja Nurmijärven Kurra
Vielä Karhua riittää. Syy juomiseen löytyy halvoissa Tallinnan risteilyissä. Viking Linean halvoilta risteilyiltä olen edullista Karhua kotiini raahannut. Korkkaanpa jälleen Karhun ja nautin netin musiikki tarjonnasta.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Niinku porilaiset sanois : Shame Topparotta. :) Hakkaa aina kovemmat tehot ku ykskään porin poika, ei edes Kuparisen Matti tai Kivenmäen Mave.

Kyllä se on homma niin pojat että kyllä raavaan miehen pitää saada joskus pillua ilman sen suurempia rakkauden tunnustuksia.

What's my name? Say my name..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nakkikastike.. NAKKIKASTIKE!! iaah miksi haluat nimeäsi lausuttavan? Oletko kentiees egosentrinen veijari?

Mä oon kaikkee sitä mitä te ootte aina halunneet.. :) Mitäs rakki? Hyvin raatelee? Oot ollu tosi vakuuttava tässä ketjussa. Ja joo, mulla on kai sananvaltaa? Tsekatkaa statsit? Oon Mielarin jälkeen aika korkeella, ja kattokaa rekkausaika. Onko vaikutusta? Onko vaikutusta? Laitas Rakki jotain musaa tulemaan, sulla on aina ollut hyviä linkkendaaleja.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Eipä mitiä Mr.Kastike joudun ainakin toistaiseksi keskittymään hetken verran pokerinpelaukseen, jotenka olen n.10min päästä taas täällä kehissä mukana.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jumalauta, nyt tehdään jonkinlaista historiaa tässä ketjussa. Jossain muodossa. Tää ei oo todellista, nyt tehdään taikoja. Alla olevassa linkissä Teuvo Lomanin Helsinki City Boy in english.. enjoy.. :)

http://www.youtube.com/watch?v=ne4iK1yHlA4&feature=related

Ei saatana, Beelzebub tule ja pelasta. Mitä pahaa me olemme KK ketjussa sulle Nakkikastike tehneet että ansaitsemme moisen rangaistuksen?

Mutta eipä hätiä mitiä kontrataan tällä:Lööppijulkkis By J-Tuk
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös