Kalsarikänniketju

  • 5 238 454
  • 66 669

Infamous

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, Penguins, Steelers
Kerros Infamous mikä on tonokänni? Koskaan en ole vielä tuollaiseen termiin törmännyt.

Jossain vaiheessa tuli muutaman kerran näihin puhelinmyyntiboksereihin hairahdettua, merkiltään Tono. Selvittänee asianlaitaa...

Eipä sillä, en ihmettele ettet termiin ole törmännyt kun sen itse nerokkaasti juuri kehittelin. Vittu että oon ovela!
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tahtis puuttuu! Tai en minä tiedä, kiinnostaako sitä edes. Mutta ainahan se voi tulla vittuilemaan Helmille ja sivuunkirjoittaneelle, kun me kuitenkin ollaan vittumaisia ja annetaan ilkeitä pakkeja.

Avatako skumppapullo eller nej? Kas siinä vasta pulma.

Tämä oli mielessä, mutta en tiedä haluanko Kapasen dissaajaa mihinkään. Ja sitten se, että tuskin se minnekään tulee kuitenkaan.

Avaa toki. Laita hyvä ensimmäinen syöttö laitaan, avaus sekin on.
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
pitihän sitä nyt uutta kämppää, toimivaa langatonta yhteyttä ja duunivuoron loppumista juhlistaa snadilla kalsareilla. itunes vielä ränkyttää koko ajan jotain helmilevyä nuoruudesta niin ei voi kuin antaa liemen viedä.

kippis.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Rakki Allstarsiin mun tilalle. Konkareita sinne kaivataan eikä mitään räkänokkia.

Gold Miner oli hyvä peli, mutta nyt menee pokerit. Peukut pystyyn ettei tule tappioita.

Miten hitossa meikäläinen voi konkari muka olla? Viime vuonna tunnukset saaneena ja eihän mulla ole tähän ketjuun vastakuin joku 300+ viestiä. Eli rookie taidan olla vielä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Freixenetin Brut Vintage korkattu.

Tänään olisi ollut tilaisuus lähteä ulkoilemaan kahden ihanan naisen kanssa, mutta eilisilta samassa seurueessa oli sen sorttinen, että olen koti-illan tarpeessa. Yksi hukkasi laukkunsa ja toinen hankki porttikiellon Patikseen (ei-helsinkiläisille tiedoksi, että jälkimmäinen vaatii jonkin verran yritystäkin) ynnä muuta mukavaa.

Ja seurueen keski-ikä on 33, ei 18. Passien mukaan.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Freixenetin Brut Vintage korkattu.

Tänään olisi ollut tilaisuus lähteä ulkoilemaan kahden ihanan naisen kanssa, mutta eilisilta samassa seurueessa oli sen sorttinen, että olen koti-illan tarpeessa. Yksi hukkasi laukkunsa ja toinen hankki porttikiellon Patikseen (ei-helsinkiläisille tiedoksi, että jälkimmäinen vaatii jonkin verran yritystäkin) ynnä muuta mukavaa.

Ja seurueen keski-ikä on 33, ei 18. Passien mukaan.

Miten helvetissä joku pystyy järjestämään itselleen porttarin Patikseen? Nimimerkillä yritetty on.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Miten hitossa meikäläinen voi konkari muka olla? Viime vuonna tunnukset saaneena ja eihän mulla ole tähän ketjuun vastakuin joku 300+ viestiä. Eli rookie taidan olla vielä.

Sä olet henkisesti enemmän konkari. Jos suoltaa kuraa päivät pääksytysten, niin ei se mitään konkaria tee. Rakki AllStarsiin ehdottomasti.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Miten helvetissä joku pystyy järjestämään itselleen porttarin Patikseen? Nimimerkillä yritetty on.

En tiedä. Tämä ihanainen oli tovin ilman valvontaa, ja sillä välin ehti sankaroimaan "jotain". Olen hyvin varma siitä, että asia liittyy jotenkin vähintään "ripeällä tahdilla sopimattomaksi vähentyneeseen vaatetukseen", mutta oletan, että lisäksi on ollut muutakin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja minä kun olen aina ollut siinä käsityksessä että naisen vaatetuksen väheneminen olisi hyvä asia, joten miten se nyt noin voi mennä että se katsotaan porttikiellon arvoiseksi suoritukseksi? Pakkohan siinä on jotain muuta olla.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ja minä kun olen aina ollut siinä käsityksessä että naisen vaatetuksen väheneminen olisi hyvä asia, joten miten se nyt noin voi mennä että se katsotaan porttikiellon arvoiseksi suoritukseksi? Pakkohan siinä on jotain muuta olla.

Sitä minäkin ajattelen, vielä kun kyseessä on harvinaisen hyvännäköinen nainen. Myös näin heteronaisen silmin katsottuna.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ihmettely-ketjun ainesta, mut pistetään tänne. Ilmeisesti Metallica-hässäkässä oli jokin NHL-paita villitys Jatkislaisten kesken, vai oliko? Oishan pitäny olla SM-Liiga paitoja niin ois show tullu. Ois sitten nähty sekin kun Ässäfani lyö Ässäfania ja Lukko fani lyö Lukkofania. Ette kuitenkaan tajunnu, niin tarkotin, että kun Jatkislaiset puolustaa toisiaan. Ihanoo!
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Saavuttiin grillibileistä ja pakkohan tätä on kotosalla jatkaa. Lonkkua ja olusta. Näillä mennään
 

Wolves

Jäsen
nooh. tossa yks suoraa juutuubista.

http://www.youtube.com/watch?v=NqTuN-35580

tätä tuli renkutettua platalta aikalailla kerran tunnissa kun ilmesty. ja tulee yhä edelleen, tosin ei nyt ihan joka hetki =)

Loistavaa musiikkia soitettu sun nuoruudessa ;)

Samaa biisiä tulee aina silloin tällöin renkutettua koneelta, aina kun kaipaa takaisin sinne missä ruoho on vihreää ja tytöt kauniita.

Ketjun aiheeseen...vajaa puoli pulloa halpaa kanadalaista viskiä nassussa ja tarkoitus on jatkaa sen kiskomista, kunnes valot sammuu tai pullo tyhjenee...which ever comes first
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...oli tovin ilman valvontaa, ja sillä välin ehti sankaroimaan "jotain"....


Jätä sitten nainen ilman valvontaa hetkeksikää... tässä tulos...


Jaah tuosta GNR-linkistä. Itse kusin hunajaa, kun äänitin noita aikoinaan taivaskanavalta, joskus -80-luvun puolivälin tietämillä, joten ihan futaa, ja kovaa...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Freukkareiden kiitospuheessa sanotaan, että:

Roudareita, busseja, ohjelmatoimistoja, vaimoja, tyttöystäviä, bändäreitä, kitaroita, plektroja, piuhoja, rumpukapuloita, sanaristikoista, korttipakkoja, piippuja, tuhkakuppeja, hihoja, hermoja, pinnoja, aivosoluja sekä erilaisia pulloja ja tölkkejä on kulutettu ja monin osin tuhottu ehkä tasan toista miljoonaa.
Joka miusta kyllä myös kuulostaa kkk-meiningiltä. Sorry jos olen väärässä, tai mitenkään arvasin ohi.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Oliko hyvää grillituotetta, herra mestarimaalivahti?

Olihan tuo. Kaveri oli maistratoinut itsensä naimisiin ja sitä juhlittiin grillailun merkeissä. Tarjoilut olivat hyvät ja hauskaa oli.

Nyt kahtellaan dokkaria Teemalta ja kohta Leikolaa dvd-formaatissa
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Olihan tuo. Kaveri oli maistratoinut itsensä naimisiin ja sitä juhlittiin grillailun merkeissä. Tarjoilut olivat hyvät ja hauskaa oli.

Nyt kahtellaan dokkaria Teemalta ja kohta Leikolaa dvd-formaatissa

Erittäin hienoa. Leikolaa ja muita laitoin jokin päivä sitten kalsonkiketjuun asti. Ettäs tiijät. Nii. On kyllä hauska mies.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Olihan tuo. Kaveri oli maistratoinut itsensä naimisiin ja sitä juhlittiin grillailun merkeissä. Tarjoilut olivat hyvät ja hauskaa oli.

Hitto, nyt alkoi tehdä mieli grilliruokaa... Pitäisiköhän kaivella huomiseksi (tai siis täksi päiväksi) varatut grillivartaat jääkaapista ja laittaa Luciferiin tulet...
 

Red Machine

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
no nyt mennään jo kovasta kovempaan helmeen. Melrose - Gangwar. Vittu jos tässä ei ole rokrok bändi niin sitten ei missään.

Lahden siniset viimeisillään ja kaappi näyttää sen jälkeen tyhjää. Vitun iltavuoro kun ehi edes hakea täydennystä. Vaihtoehtona joko paikallinen ja 'pari' tai asuntokaupoista saatu punkku.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös