Kalsarikänniketju

• 5 307 575
  • 66 755

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Rai Rai Rai Rai.. Mites ois Kirka? Ahhah.. Tä'ä menee päähä tää.. On vaikutusta. Mitä sä mulle huudat? :D ei nyt meen oikeest nukkuu ettei tää lähe iha lapasesta taas, toveri Nakkikastike. Katellaa tänää uudesttaa, että ON'KKO VAIKUTUSTA?

Rasvaatrii.. Onkko vaikutusta? On vaikutusta jos Pentti on puikoissa. Öitä mä lähden nyt nussimaan muutaman naisen kanssa unissani. See Ya toveri Streider.. Vi ses igen..

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No niistä mä en tiedä. Onhan niitä konkareita monia. Mielikuvitushahmo on kai suurin tähti.

Puhutellessa kannattaa käyttää arvonimiä, kuten Mao, diktaattori jne, mutta kansan valitsema kuitenkin.

Pröyh, tänne tie taas vienyt, vaikkakin monen mutkan kautta. Valtuutin itseni näet kkk-agentiksi ja vakoilin entiseen Neuvostoliittoon kuulunutta maata, näin kkk-näkövinkkelistä.

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jospa tässä nyt kalsaroisi pari kun on rankka päivä takana ja huomenna normipäivä kuitenkin.

Eihän se helpota kuin hetkellisesti, mutta helpottaapa edes siksi aikaa.

Cheers!

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jotta vältyn tekemästä murhia, otan pienimuotoiset humalatilat tähän väliin. Työkoneeni käväisi huollossa, mutta palasi kilon paloina siltä reissulta. Mitään ei saa talteen kovoilta enää, joten sinne mänt muutama giga kuvia ja töitä...

...mikä vitun varmuuuskopiointi? Otanpa Santun kainaloksi jota vasten itkeä.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
...mikä vitun varmuuuskopiointi? Otanpa Santun kainaloksi jota vasten itkeä.

Ihan samaa olen miettinyt, varmistelu on ihan hanurista. No pain, no gain.

Mutta hep ja hei, mitä on tapahtunut, itse pääsankari on saanut penalttia, mutta kerkeskö itse sankari koskaan ykköspesälle? saiko siis J_k pesää, vai tyytyikö oikeaan käteen... hmmp.. Suositella voisin, hyvää Ukrainalaista vodkaa on tarttunut mukaan, chilillä maustettuna. Jätte bra.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tässä kohtaa tein virheen ja koitan ottaa opikseni.

Humalassa sattuu arviointivirheitä. Kaikille. Hyvällä musiikillahan kaikesta selviää, tai sitten oluella, mutta kuitenkin selviää.

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Eipä ole tullut käytyä täällä pitkään aikaan, koska facebook imaisi sieluni. Tänää kuitenkin jatkista, musaa, bisseä ja rentoa meininkiä. Eilenkin tuli otettua, koska luulin, että on keskiviikko. Eipä se mitään, kyllä yhteen viikkoon mahtuu kaksi keskiviikkoa, ainakin kesällä. Tai jotain.

Musaa: Down - Stone The Crow @ Download Festival (2009) Anselmo näyttää voivan todella hyvin, hiuksetkin ovat lähes samanlaiset, kuin 90-luvun alussa. Pakko kai se on uskoa, että heroiinihelvetti on selätetty lopullisesti ja hyvä niin. Niin se piti vielä tähän laittaa, että Rex Brown on vanhentunut aivan hurjasti. Viimeksi olen nähnyt miehen 3 vuotta sitten, eikä silloin naamassa ollut merkkiäkään harmaantumisesta.

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Otin pari,ihan maun vuoksi.

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatanan retkut, keskellä viikkoa pitää kirjotella jonnekin käniketjuihin, oho.

Mökillä ollaan ja ihmetellään, grilliä, olutta ja yksin hereillä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Niin paljosti vitutti ex-vaimon uusin tempaus, että päätän riipasta kännit. Ei sitten yhtään ole luottamista sen akan sanoihin, ei vaikka asia oli jo oikeudessa vahvistettu. Onneksi uusi emäntä on huomattavasti mukavempaa sorttia (ainakin vielä) ja sanoi, että lähetääs sit ostaa mulle s-marketista kalijaa.

Edittiä. Hhuomasin näin jälkikäteen, että edellinen kaveri oli postannut juuri oikean videolinkin :)

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Laitetaan parempi DARALEE - Onks Tiina kotona Huomioikaan uskomaton taustalaulajien koreografia.

Mikä sattuma: Jo muutaman päivän on pätkä tuota biisiä soinut päässäni, turha kysyä miksi. Sanat oli pimennossa, mutta nyt alkaa kirkastua. Taustatanssista tulee vääjäämättä mieleen Matti Inkisen yllättävät muuvit taannoisissa Hittimittari-uusinnoissa: Sadan vuoden yksinäisyys. Muutenkin noissa kun kamera viivähti välillä äänestyspaikkakuntien tanssilattioilla, niin huhhuh...

Vahvistaa päätöstäni olla koskaan tanssimatta julkisesti selvinpäin.

Mutta siitä ei päästä mihinkään, että Jope Ruonansuu on lähes nero mieheksi. Muistan kun kuulin tämän kappaleen ensimmäisen kerran: Hirviöiden valtakunta. Pari vuotta silloin Rovaniemellä asuneena ja Euroviisujen jälkitunnelmissa iski melko tehokkaasti kohteeseensa. Aivan huikeat nuo sanat... =)

Suosikkijoukkue
Mikä sattuma: Jo muutaman päivän on pätkä tuota biisiä soinut päässäni, turha kysyä miksi. Sanat oli pimennossa, mutta nyt alkaa kirkastua.

Nyt tartun vain tähän kohtaan. On se aika uskomaton "kaksoissattuma" sitten, jos minä aattelen ensin juurikin tuota pätkää, että riipasen kännin, kirjoitan sen ja sitten huomaan, että olet sen tänne linkittänyt ja sitten minä linkitin perään sun korvakärpäsen.. Maailma on välillä hassu paikka. Lisempää kaljaa. Oli muuten Ralliraita ihan kelpo raita.

Suosikkijoukkue
Taustatanssista tulee vääjäämättä mieleen Matti Inkisen yllättävät muuvit taannoisissa Hittimittari-uusinnoissa:

Vahvistaa päätöstäni olla koskaan tanssimatta julkisesti selvinpäin.

Mutta siitä ei päästä mihinkään, että Jope Ruonansuu on lähes nero mieheksi. Muistan kun kuulin tämän kappaleen ensimmäisen kerran: Hirviöiden valtakunta. Pari vuotta silloin Rovaniemellä asuneena ja Euroviisujen jälkitunnelmissa iski melko tehokkaasti kohteeseensa. Aivan huikeat nuo sanat... =)

Nyt kun päästiin muuveihin ja uskomattomiin suomalaisiin rockvideoihin, niin on aivan pakko linkittää YÖ - NAPOLI Tässä videossa ei näytä mikään toimivan, mutta viisusta sentäs tykkään, vaikka sitäkään en ääneen paljasta.

On se Jope oikea veli-kulta. Meikäläiseenkin upposi tämä renkutus.

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Nyt tartun vain tähän kohtaan. On se aika uskomaton "kaksoissattuma" sitten, jos minä aattelen ensin juurikin tuota pätkää, että riipasen kännin, kirjoitan sen ja sitten huomaan, että olet sen tänne linkittänyt ja sitten minä linkitin perään sun korvakärpäsen.. Maailma on välillä hassu paikka. Lisempää kaljaa. Oli muuten Ralliraita ihan kelpo raita.

Juu, kun mietin, että mitä siinä: "no, ootsä tulossa" kohtaa ennen tapahtuu, mutta en muistanu. Enpä ois arvannu että tuonkin on joku kaivanu VHS:ltä Youtubeen. Sinänsä hienoa, että nämä arkistojen aarteet nykyään saattaa säilyä pidempäänkin.

En tiedä onko se hyvä vai ei, mutta vuodesta -90 lähtien kun joku on sanonu sanat "ois asiaa" tai "ootsä tulossa", on vähintäänkin käyny mielessä tämä biisi. Tämän jälkeen veikkaan, että näin käy jatkossakin. =)

Jännää on, mutta pitäähän sen välillä ollakin.

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Nyt kun päästiin muuveihin ja uskomattomiin suomalaisiin rockvideoihin, niin on aivan pakko linkittää YÖ - NAPOLI Tässä videossa ei näytä mikään toimivan, mutta viisusta sentäs tykkään, vaikka sitäkään en ääneen paljasta.

On kyllä huikea myös tuo Lindholmin look. Tässä oppitunti nro2 siitä, että ei kannata lähteä ajan kotkotuksiin liikaa mukaan... =) (Omat valokuvat on poltettu.)

Biisi oli itselleni ihan uusi tuttavuus, ei hassumpi ilman videota kuunneltuna. Sanoissa maininta Maradonasta toi hämäriä muistikuvia lapsuudesta. Joskus pienenä taisin sanoa isälle palloa yksin potkiessani, että pelaan vielä Diegon kanssa yhdessä Napolissa. Se vaan nauroi ja haaveeksihan tuo jäikin. =)

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Ollahan taas. Pienissä nääs.

Kaverin kanssa muutama ohranen terassilla, ja jatkot yksikseen kotosalla. Toista kertaa tällä viikolla tässä ketjussa, tässä mielentilassa. Tulipahan tämäkin sitten nähtyä, kiitos.

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Vielä ois lonkeroita jäljellä, tosin ihan hirveitä ei tässä enää, kun huomenna kuitenkin taas ansiotyöhön.

Mukavaa kuitenkin kuunnella mukavannäköistä hollantilaissaksofonistia ja nautiskella lämpimästä illasta.

Huomenna meininki eri ja toivottavasti kuitenkin mieli yhtä korkealla.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa

"Ateenassa Lordi nosti siipiänsä selkään, ruottalaiset pillittivät "mamma minä pelkään!"" Heh. Huumoribiisit on loistavia, mutta ei oo huonoja vakavammatkaan, kuten Taivaanrannan maalari.

Suosikkijoukkue
Taivaanrannan maalari
Mistähän löytyisi tämä viisu? Siis se: On tuttu joka paikan Viljo meille, tän aavan taivaan rannan maalareille. (onks Viljoo näkyny)
Ei tuu mitään. Hereillä jo pitkästi toista vuorokautta, kaljat uhkaa loppua ja taas armoton tupakkayskä, vaikka ensimmäistäkään savua en oo imaissut yli kahteen kuukauteen. Toinen vaihtoehto on, että keuhkokuume ei koskaan parantunutkaan. Nokkakin on ihan tukossa. No juuaan lisempää kaljaa, siis ainakin ne loput, mitä jäljellä on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy