Kalsarikänniketju

  • 5 245 637
  • 66 703

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hah, sikäli hyvä idea :D kato ku ne jäätyy kovassa paikassa.. KYLLÄ! :D

Kädet käy, mutta ne jäätyy heti jos tilanne kovettuu? Oho.

Kyllä se vaan niin on, että tiukenkin täytyy ettiä se pelipaikka näytöillä, jos aikoo. Tuo yksi heinäkuun jäävuoro näytti sen tason millä pelataan. Erittäin kovia pelimiehiä täynnä, kun vastaavasti itse taantunut kuin vuorovesi.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Henkevien keskeytys tuli tuohon, mutta paikkaillaan tilannetta nyt sen minkä voidaan. Noniin, kyllä se siitä. Hyvää illanjatkoa.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
SKRÄÄÄÄÄÄ! Jim Beamit juotu, kaljat on juotu.. ON'KKO VAIKUTUSTA!! ONKO VAIKUTUSTA? Siideriäki pahaan hätään kymmene tölkkii. Yeaaa boy.. Nukkumaan kohta?

Selviskö se Nakkikastike tänne asti?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
SKRÄÄÄÄÄÄ! Jim Beamit juotu, kaljat on juotu.. ON'KKO VAIKUTUSTA!! ONKO VAIKUTUSTA? Siideriäki pahaan hätään kymmene tölkkii. Yeaaa boy.. Nukkumaan kohta?

Ei vielä. Ilta on vielä nuori. Onkko vaikutusta? Onkko vaikuytsta? Oootahan ni kaivvan. ,Laitas Streider sitä e´nnen jotain Gimmeliä tai Nailoneita tulemaan? Patricia taistelee monsterin kanssa, ei oo helppoo.
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Ei vielä. Ilta on vielä nuori. Onkko vaikutusta? Onkko vaikuytsta? Oootahan ni kaivvan. ,Laitas Streider sitä e´nnen jotain Gimmeliä tai Nailoneita tulemaan? Patricia taistelee monsterin kanssa, ei oo helppoo.

Huuhaa vittu.. Iltta on vasta nuorehhko! On VIAIAKKUTUSTA! ei oo helppoo eieei.. Mie laitan tulee koko illan. Svenneee.. Myrsky repi puita taivas salamoi, myrsky samanlainen sydämmessäin soi, elämääni muita tulla ei vain voi, siks revin kirjees tuleen heitin sen. BUAHAHA!
http://www.youtube.com/watch?v=5YnHTyoG-3E

Linkki sisältää kappaleen KIRJE, jonka esittää joku keppahousu nimeltä.. Joku Hurme se oli tai jotain. Tuttu karaokesta. Enjoy!

Nyt en tajuunnu itesekään. Karaokea laulamaan heti ysilt ku kuppilat aukee..
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Huuhaa vittu.. Iltta on vasta nuorehhko! On VIAIAKKUTUSTA! ei oo helppoo eieei.. Mie laitan tulee koko illan. Svenneee.. Myrsky repi puita taivas salamoi, myrsky samanlainen sydämmessäin soi, elämääni muita tulla ei vain voi, siks revin kirjees tuleen heitin sen. BUAHAHA!

Nyt en tajuunnu itesekään. Karaokea laulamaan heti ysilt ku kuppilat aukee..

Voi vittu. Älä káiva veittee haavassa.


http://www.youtube.com/watch?v=TOoRvAK3ouw

yllä oleva Youtube linkki sisältää biisin jonka on joskus esittänyt The Lupins niminen orkesteri ja tämän sinkkuraidan kutsumanimi oli Take..
 

Streider

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves, FBK, Hartford Whalers, Deutschland
Rai Rai Rai Rai.. Mites ois Kirka? Ahhah.. Tä'ä menee päähä tää.. On vaikutusta. Mitä sä mulle huudat? :D ei nyt meen oikeest nukkuu ettei tää lähe iha lapasesta taas, toveri Nakkikastike. Katellaa tänää uudesttaa, että ON'KKO VAIKUTUSTA?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Rai Rai Rai Rai.. Mites ois Kirka? Ahhah.. Tä'ä menee päähä tää.. On vaikutusta. Mitä sä mulle huudat? :D ei nyt meen oikeest nukkuu ettei tää lähe iha lapasesta taas, toveri Nakkikastike. Katellaa tänää uudesttaa, että ON'KKO VAIKUTUSTA?

Rasvaatrii.. Onkko vaikutusta? On vaikutusta jos Pentti on puikoissa. Öitä mä lähden nyt nussimaan muutaman naisen kanssa unissani. See Ya toveri Streider.. Vi ses igen..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
No niistä mä en tiedä. Onhan niitä konkareita monia. Mielikuvitushahmo on kai suurin tähti.

Puhutellessa kannattaa käyttää arvonimiä, kuten Mao, diktaattori jne, mutta kansan valitsema kuitenkin.

Pröyh, tänne tie taas vienyt, vaikkakin monen mutkan kautta. Valtuutin itseni näet kkk-agentiksi ja vakoilin entiseen Neuvostoliittoon kuulunutta maata, näin kkk-näkövinkkelistä.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Jospa tässä nyt kalsaroisi pari kun on rankka päivä takana ja huomenna normipäivä kuitenkin.

Eihän se helpota kuin hetkellisesti, mutta helpottaapa edes siksi aikaa.

Cheers!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Jotta vältyn tekemästä murhia, otan pienimuotoiset humalatilat tähän väliin. Työkoneeni käväisi huollossa, mutta palasi kilon paloina siltä reissulta. Mitään ei saa talteen kovoilta enää, joten sinne mänt muutama giga kuvia ja töitä...

...mikä vitun varmuuuskopiointi? Otanpa Santun kainaloksi jota vasten itkeä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
...mikä vitun varmuuuskopiointi? Otanpa Santun kainaloksi jota vasten itkeä.

Ihan samaa olen miettinyt, varmistelu on ihan hanurista. No pain, no gain.

Mutta hep ja hei, mitä on tapahtunut, itse pääsankari on saanut penalttia, mutta kerkeskö itse sankari koskaan ykköspesälle? saiko siis J_k pesää, vai tyytyikö oikeaan käteen... hmmp.. Suositella voisin, hyvää Ukrainalaista vodkaa on tarttunut mukaan, chilillä maustettuna. Jätte bra.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tässä kohtaa tein virheen ja koitan ottaa opikseni.

Humalassa sattuu arviointivirheitä. Kaikille. Hyvällä musiikillahan kaikesta selviää, tai sitten oluella, mutta kuitenkin selviää.
 

Disaster

Jäsen
Suosikkijoukkue
Habs
Eipä ole tullut käytyä täällä pitkään aikaan, koska facebook imaisi sieluni. Tänää kuitenkin jatkista, musaa, bisseä ja rentoa meininkiä. Eilenkin tuli otettua, koska luulin, että on keskiviikko. Eipä se mitään, kyllä yhteen viikkoon mahtuu kaksi keskiviikkoa, ainakin kesällä. Tai jotain.

Musaa: Down - Stone The Crow @ Download Festival (2009) Anselmo näyttää voivan todella hyvin, hiuksetkin ovat lähes samanlaiset, kuin 90-luvun alussa. Pakko kai se on uskoa, että heroiinihelvetti on selätetty lopullisesti ja hyvä niin. Niin se piti vielä tähän laittaa, että Rex Brown on vanhentunut aivan hurjasti. Viimeksi olen nähnyt miehen 3 vuotta sitten, eikä silloin naamassa ollut merkkiäkään harmaantumisesta.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Otin pari,ihan maun vuoksi.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Saatanan retkut, keskellä viikkoa pitää kirjotella jonnekin käniketjuihin, oho.

Mökillä ollaan ja ihmetellään, grilliä, olutta ja yksin hereillä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Niin paljosti vitutti ex-vaimon uusin tempaus, että päätän riipasta kännit. Ei sitten yhtään ole luottamista sen akan sanoihin, ei vaikka asia oli jo oikeudessa vahvistettu. Onneksi uusi emäntä on huomattavasti mukavempaa sorttia (ainakin vielä) ja sanoi, että lähetääs sit ostaa mulle s-marketista kalijaa.

Edittiä. Hhuomasin näin jälkikäteen, että edellinen kaveri oli postannut juuri oikean videolinkin :)
 

Tuljakov

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS, PaKa
Laitetaan parempi DARALEE - Onks Tiina kotona Huomioikaan uskomaton taustalaulajien koreografia.

Mikä sattuma: Jo muutaman päivän on pätkä tuota biisiä soinut päässäni, turha kysyä miksi. Sanat oli pimennossa, mutta nyt alkaa kirkastua. Taustatanssista tulee vääjäämättä mieleen Matti Inkisen yllättävät muuvit taannoisissa Hittimittari-uusinnoissa: Sadan vuoden yksinäisyys. Muutenkin noissa kun kamera viivähti välillä äänestyspaikkakuntien tanssilattioilla, niin huhhuh...

Vahvistaa päätöstäni olla koskaan tanssimatta julkisesti selvinpäin.

Mutta siitä ei päästä mihinkään, että Jope Ruonansuu on lähes nero mieheksi. Muistan kun kuulin tämän kappaleen ensimmäisen kerran: Hirviöiden valtakunta. Pari vuotta silloin Rovaniemellä asuneena ja Euroviisujen jälkitunnelmissa iski melko tehokkaasti kohteeseensa. Aivan huikeat nuo sanat... =)
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mikä sattuma: Jo muutaman päivän on pätkä tuota biisiä soinut päässäni, turha kysyä miksi. Sanat oli pimennossa, mutta nyt alkaa kirkastua.

Nyt tartun vain tähän kohtaan. On se aika uskomaton "kaksoissattuma" sitten, jos minä aattelen ensin juurikin tuota pätkää, että riipasen kännin, kirjoitan sen ja sitten huomaan, että olet sen tänne linkittänyt ja sitten minä linkitin perään sun korvakärpäsen.. Maailma on välillä hassu paikka. Lisempää kaljaa. Oli muuten Ralliraita ihan kelpo raita.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös