Kalsarikänniketju

  • 5 240 678
  • 66 676

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Rommiosastolla liikutaan. Ja kurkku paloi karrelle jo, kun läträsin cayennepippurilla. Nyt voisi vetää vaikka ukkivainaan paloviinaa eikä tuntuisi missään.

Tummaa vai valkeaa? Tomaatti ennemmin kuin kurkku, arvon juhlaväki. Cayennepippurista en sano mitään, jokainen tuntekoot syvimmissä syövereissään kaiken sen, mitä ensin uhoavat. Ukkivainaallesi hattua, riippumatta siitä, oliko hänen nimessään kirjainta A. Myös alfa kelpaa, näin sivuhuom.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vaajakoskella alkaa kukkakaalimaiset hahmot ilmestyä, enkä puhu nyt alapäästäni. Suht korkeita pilviä alkaa työntymään esiin ja mikäs sen mukavampaa.

Ei ole ilmoja pidellyt täällä toisella puolen kaupunkia vielä. Tuulee kyllä mutta pilvistä ei ole juur tietoa.

Viimeinen Sandels kourassa, mikä eteen?
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen tässä juonut pullon punkkua ja päihtymisen sijaan selvinnyt. Voi helekuta, minkämoista ainetta ne pitkäripaisissa myyvätkään.

Oulussa on hauska nimi eräällä jamaikalaishenkisellä baarilla: Never Grow Old. Sinne lähtisin nyt jos jaksaisin, vaan enpä jaksa.

Viime viikonloppuna Seppo Räty muuten sanoi sen, minkä itse sanoin v. 1996 eräälle silloin voimassaolleelle naiselleni lähes samoin sanoin: "Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin."

Tuli vaan mieleen. Viisas mies tuo Seppo.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Otat panttivangin, ryöstät kaupan... mihin sunkin mielikuvitus on kadonnut, hä?

Nii, ajattelin kuitennii olla mielikuvitukseton ja ottaa eteen (sic) baarikaapista joko viskin tahi portviiniä. Toisaalta saisihan nuilla ehdottamillasi ehkä paljolti kovemmatkin adrenaliinisyöksyt aikaiseksi.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole ilmoja pidellyt täällä toisella puolen kaupunkia vielä. Tuulee kyllä mutta pilvistä ei ole juur tietoa.

Viimeinen Sandels kourassa, mikä eteen?

Aika hyvin puskee tuo rintama keskustaan päin...pakko myöntää että komeelta näyttää kun tuollainen korkea pilvivalli nousee kirkasta taivasta vasten. Ukkonenkin jo jyrähti..hyvä tästä vielä tulee!

edit. Nyt alkaa olemaan oikeesti suht synkkää ja ukkonenkin jyrisii säännöllisesti.
 
Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Toisaalta saisihan nuilla ehdottamillasi ehkä paljolti kovemmatkin adrenaliinisyöksyt aikaiseksi.

Rundissa olo on aika huoletonta. Ei tarvi funtsia turhia, mutta onhan tää siviilielämäkin ihan ok. kuunnellaan nyt vaikka mitä herra Stign kertoo, shape of my heart... Leon leffa on aivan loistava.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joutaisi ihmettelyketjuun, mutta milloinkohan sitä osaisi itselle pienoiset baarikaapin ainekset varata, että ei aina tarvitsisi lopettaa kalsarikännejä olosuhteiden pakosta. Enkä nyt tietenkään puhu siitä, että nainen pistäisi kännäämiselle stopin, vaan siitä, että juomiset loppuu kesken.

Voi minua, voi minua. Viimeisen punkkupullon rippeitä juoden, toivotan teille kaikille hyvät kännit ja hyvät yöt.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
kyllä Eve vieläkin iskee... Rakkauslauluista kun tuli puhe...
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vettä sattaa..on "Titanicin" aika..

Alkaa tulee sen veraan "kovia" pisaroita että tämä Kate Winslet luovuttaa.
 

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Juon kaikki joo (mistä lähtien häh). Ei tuu onnistuun enää tänäkää yönä kaiken satsin imeminen. Tarttukee vapaasti edelliseen lauseeseen turenkilaiset. Evilistä en tiijä, onko samaa settiä.

Mä oon aivan naamat, vaikka olutta onki liikaa vielä. Budjetti kusi ylitte. Kvittan sentään, se Paranoid!
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Juon kaikki joo (mistä lähtien häh). Ei tuu onnistuun enää tänäkää yönä kaiken satsin imeminen. Tarttukee vapaasti edelliseen lauseeseen turenkilaiset. Evilistä en tiijä, onko samaa settiä.

Mä oon aivan naamat, vaikka olutta onki liikaa vielä. Budjetti kusi ylitte. Kvittan sentään, se Paranoid!

Mä voin soittaa sulle paranoidin, tosin bassolla, mutta kuitenkin! Itellä ois vielä kolme kaljaa jälellä joten hirveesti en ampunu yli kun tälle illalle taktiikkaa rakensin. Toivottavasti Seinäjoellakin sataa parin tunnin sisään, siitä saisitte paskiaiset!

edit. Just kun valitin myrskyn hiljasuutta niin telkkari räpsähti ja valot meni hetkeks.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Soita, ja pane sinäputkeen. Siinä sit voin fiilistellä. Laita linkki myös.

Moon aiiiiiivan naamat nyt ja kaljaa on ku hevosella kullia.

En mä taida kehdata enää...naapurin mummut kastelee vuoteensa jos alan fiilistelemään tähän aikaan. Alkaa kohta kyllä väsy iskee, ei voi mitään ;/

Nuolen maissilastujen päältä BBQ kastiketta, koska en jaksa syödäkkään niitä....jotenkin alkaa tuntumaan että sänky on mulle oiea paikka juuri nyt. Vetskarikin tyylikkäästi auki. Äsken meni joku poikien prätkähiiri jengi ohi selaista vauhtia, että lienee itse Lalli Leipäjuusto kintereillä...
 
Viimeksi muokattu:

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Johan näkyy hiljaista olevan tässä yhdessä Jatkoajan legendaarisimmista ketjuista. Amatööri tulee siis kuokkimaan. :)

Vuoden hienoin urheilukilpailu, Jukolan Viesti, on taas menossa. Halden SK vie tällä hetkellä aika selvästi, mutta vielähän tässä on aikaa tapahtua vaikka mitä. Voittajajoukkue on maalissa arviolta kuitenkin vasta noin klo 6.30.

Tämä seurataan loppuun saakka, tälläkin kertaa. Urheilujuoma ei lopu kesken.
 
Pitää antaa oma kontribuutio tähän ketjuun. Risukasaan paistaa viimein aurinko ja elämä alkaa hymyillä. Olut maistaa ja uusi emäntä painu just yöpuulle. Hienoa olla hänen kanssaan ja kommunikaatio pelaa kuin unelma.

Hienoa, että joku jaksaa Jukolaa seurata. Kuuluu kiinteästi mökkielämään kuunnella Jukolaa kuulokkeet päässä noin pari ekaa osuutta ja sitten uinahtaa. Aamulla sitten selataan teksti-tv:ltä voittaja selville.
Niin ja klassisesti laitetaan vielä musacorneria mukaan eli Tapsaa kuunnellaan: http://www.youtube.com/watch?v=dE9n-Y-SLHo
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tapio Rautavaara on maailman kovin jätkä. Minulla on Tapsan musiikkia sisältävä CD:kin ja sen sisältämä musiikki saa minut aina tilaan, jossa liitelen ionosfäärin ylärajoilla.

Kivojen naisten kanssa on kyllä kivaa.

Jukolaa täälläkin katsellaan. Alkoholi loppui kesken mutta niin se saikin tänään loppua kesken.
 
Tapio Rautavaara on maailman kovin jätkä. Minulla on Tapsan musiikkia sisältävä CD:kin ja sen sisältämä musiikki saa minut aina tilaan, jossa liitelen ionosfäärin ylärajoilla.

Kivojen naisten kanssa on kyllä kivaa.

Jukolaa täälläkin katsellaan. Alkoholi loppui kesken mutta niin se saikin tänään loppua kesken.

Tapsan uusi tuplalevy löytyy hyllystä kun oli kerran jeppeliinin Prismassa kympillä. Samoin tarttui kouraan Junnu Vainion parhaat. Niin ja Green Dayn uutukainen. Reissumies ja kissa on kans helmi Tapsalta. Lukuunottamatta kaikkia hienoja muita biisejä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK ja brändin juojat. NP#35.
Voisi vielä tarkentaa sen verran, että surkeita runkkareitahan nämä kaikki muut ovat. Mie en.

Ei! Olemme kaikki loistavia masturboijia, mutta naisemme on toisaalla. Silloin voimme käyttää sekundäärisiä symboleja libidomme kiihokkeina. Azulin kuva toimii yhtä tehokkaasti kuin vaikkapa a-zulun tässä mielentilassa...

P.S. Itse asiassa vaikka kuva moottorisahasta toimii nyt...
 

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Kah, en ole ainoa, jota Jukola kiinnostaa. Jos joku ei jo tiennytkin, niin telkkarin lisäksi Jukolaa kannattaa muuten seurata välillä myös täältä. Mutta onhan tämän lajin yleisöystävällisyys kohentunut ihan valtavasti, kiitos gps-tekniikan.

Vähän tämä nyt näyttää siltä, että Haldenin ylivoima vie mielenkiinnon. Turskilla on parille vikalle osuudelle niin kovat kaverit (Lundanes ja Wingstedt), että tuskin tästä enää hommaa ryssivät. Kakkossijasta sen sijaan saatetaan nähdä hyvinkin jännä kamppailu.
 

TM

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kah, en ole ainoa, jota Jukola kiinnostaa. Jos joku ei jo tiennytkin, niin telkkarin lisäksi Jukolaa kannattaa muuten seurata välillä myös täältä.

Halden voittaa, se on selvä. Nyt kun ankkuriosuuden väliaikatiedot 7,2 kilsalta tuli niin Kaleva onneksi vielä Kristiansandia edellä. Ei ny sentäs kaksoisvoittoa voi turskat ottaa, vaan paljon on suunnistettavaa jäljellä.

Edit: Mitäs ihmettä, nyt 10,0 km ja ykkösenä Kaleva. 12,8 km Kristiansand huolestuttavan lähellä jo. 15,2 km voitto menossa turskille.

Kristiansandille Jukolan voitto, sinne meni.

http://www.yle.fi/tekstitv/html/P631_01.html
 
Viimeksi muokattu:

Bird

Jäsen
Suosikkijoukkue
Urheilullisesti avoimet sarjat
Joo, Wingstedt ryssi ihan kunnolla ankkuriosuudella. Jäi jo lähes varmalta tuntunut muutaman satasen vetovoittokin tulematta tämän takia, kun Halden putosi kärjestä.

Mutta ei voi mitään. Hieno kilpailu oli tänä vuonna. Onhan tämä jännityksen kannalta ihan parhautta, että ankkuriosuudella asetelmat muuttuvat yllättäen täysin.

Ehkä tässä voisi jo nukkumaan. Johan näitä GT:täkin on muutama mennyt yön aikana.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Azulin kuva toimii yhtä tehokkaasti kuin vaikkapa a-zulun tässä mielentilassa...

Et voi tietää, et ole nähnyt.

En suoranaisesti luovuttanut eilen, vaan siirryin sohvalle ihailemaan ukkosta. Teillä ilmeisesti oli melkein yhtä mukavaa kuin minulla.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Tere! Kuidas läheb täna õhtul?

Aamusta asti on tullu otettua sillai suht rauhalliseen tahtiin. Mikäs siinä on ottaessa, kun ei huomenna oo mitään menoja.
Muut taitaa olla joko krapulan kourissa, tai sitten olosuhteiden pakosta muuten vaan jarruttamassa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös