Kalsarikänniketju

• 5 308 845
  • 66 757

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ensin tuli Jonna Tervomaa ja hyvännäköinen... Ja sitten josku myöhemmin vasta se Samantha Fox. Joka tosin osoittautui ... toiseksi kuin luulin, mutta onneksi sitä ei kerrottu mulle sillon joskus...

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Minkätakia skillful kirjoitetaan skillful eikä skillfull? Eikö sen pitäisi tarkoittaa jotain sellaista kuin "filled with skill"? En minä tiiä, kunhan ihmettelen.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Miks ihmeessä kaikista sun linkeistä tulee mulle vaan Olavia? Siis onhan se ihan hyvä ja sillee....

Eipä tietä, mutta linkki korjattu. Ihmeellisiä ovat matkat humalaisen sormien. Ellei jopa tutkimattomia polkuja.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen sanonut sille Olaville Joensuussa ravintola Wanhassa Jokelassa, hän kun siellä esiintyi tuolloin ja keikan jälkeen ohitimme ahtaassa tilassa toisemme, että "täällähän se hottentotti viipottaa". Se kun sitä Zulu-ohjelmaa silloin juonsi...

Olen käynyt tuolla Jokelassa Poutahaukkojen, Olavi Uusivirran ja Annikki Tähden keikoilla. Ja voimassaoleva naikkonen kertoi viettävänsä nyt la-iltaa lukemalla Kotiliesi-lehteä. Mistä nämä seikat kertovat, pitäisikö tässä huolestua vaiko olla iloisin mielin?

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
'
Olen käynyt tuolla Jokelassa Poutahaukkojen, Olavi Uusivirran ja Annikki tähden keikoilla. Ja voimassaoleva naikkonen kertoi viettävänsä nyt la-iltaa lukemalla Kotiliesi-lehteä. Mistä nämä seikat kertovat, pitäisikö tässä huolestua vaiko olla iloisin mielin?

Poutahaukat on ainakin ihan jees, eikä tuo kotiliesikään mikään paha juttu ole...ole levollisin mielin.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eipä tietä, mutta linkki korjattu. Ihmeellisiä ovat matkat humalaisen sormien. Ellei jopa tutkimattomia polkuja.

Okkei, tämä selvä (en siis minä :) Ja koska palstalle saapui miehiä jotka eivät tykkää ns höpöhöpö- meiningistä niin vetäydyn takavasemmalle. Hauskaa illan
jatkoa ihan kaikille :)

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Olen käynyt tuolla Jokelassa Poutahaukkojen, Olavi Uusivirran ja Annikki Tähden keikoilla.
Onhan siellä nähty monet bändit, Jolly Jumpersin keikalla taisin viimeksi käydä.

Kerran mentiin Mana Mana- ja Psychoplasma-mies Romppasen kanssa Jokelaan, ja hää tökkäsi pianoa pimputtaneelle ryssälle viiskymppiä (mk) että menee parille paukulle, istui itse tuhannen päissään sikari suussa ja nahkarotsi päällä pianon taakse. Soitteli sitten vartin verran jonkinlaista potpurria, josta tunnistin muutamia klassisia teemoja, piitlestä ja vaikka mitä. Helvetin hyvin soitti.

Kun lopetti, ihmettelin etten tiennyt hänen noin hyvin osaavan pianoa soittaa. Vastasi ettei itsekään tiennyt, "kun yleensä tulee vaan tuota parinkympin Casio-urkua soiteltua, ja pianoa vaan harvoin ja selvänä."

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Saan vielä salamasta, mutta mölyän parhaani mukaan...Jumalauta tää Riivatut talot on paska ohjelma humalassa. Tai on se tavallaan aina ollut, mutta jotenkin en nyt pysy yhtään mukana.

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Toinen salainen paheeni: Maria Lundista nyt ei tykättäne, vaan minä tykkäilen. Tästä Marian esityksestä voisi iltapaskalehdistön kielellä sanoa, että hän tihkuu seksiä.

Ette te näitä halunneet mutta iteppä kyssyittä, nih.

Mariasta kyllä tykätään. Mukavaa musiikkia ja ihan nätti tyttökin.

Ilta menee Jatkoaikaa lueskellessa ja ottaessa kiinni tauon aikaisia kirjotuksia musiikkia kuunnellessa ja olutta maistellessa. Olvin pullonkorkeissa on tietokilpailukysymyksiä. Juuri avatun pullon korkissa kysyttiin Britney Spearsin syntymäpäivää. Vuoden 1981 olisin tiennyt, mutta päivämäärää en sentään, se on 2. joulukuuta, kun kohta joku sitä kysyy kuitenkin. No eikä kysy.

Tähän kohtaan pitää laittaa jotain herkkää, Hilary Duff ja Fly.

http://www.youtube.com/watch?v=2EQMVTTW1Sk

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Onhan siellä nähty monet bändit...
Eihän Kemal nyt ihan ryssäläinen kuitensakaan ole. Azeri taitaa olla. Nooh, samaa jengiähän ne. Folkswagenin keikalla olen tainnut Jokelassa viimeksi olla, kun Turus-Hessu heikäläisten levyllä kuulemma murisee ja levynjulkistamispäivämäärä- ja paikka oli kyllä tullut selväksi..

Tämä venäläissävytteinen joensuulaisbändi vielä jos saataisiin Jokelaan, niin tulisin paikalle vaikka kesken avaruuskävelyni. Nimikkokappaleessa on hentoa slaavilaista haikeutta, vaikken ymmärräkään sanoituksesta kuin nimen.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Tyttöystävä näytti kuvia visvasyylistä, miks? yritin syödä leipää.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, eihän Mikko Alatalonkaan biiseistä ymmärrä, kuin hädintuskin nimen, mutta niitä ei tarvitse kuunnella.
Kyllä nimi Vesilasi, vessanavain, heiniä paali kertoo biisistä kaiken tarvittavan.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Niin, eihän Mikko Alatalonkaan biiseistä ymmärrä, kuin hädintuskin nimen, mutta niitä ei tarvitse kuunnella.
Olen muuten ollut Mikko Alatalonkin keikalla! Se oli meitin koululla keikkaamassa joskus 1980-luvun loppupuolella ja meidän kaikkien piti sinne mennä, vaikkemme olleet mitään erityisen pahaa tehneetkään. Muistan vieläkin kuinka Mikko veti show'n ja erityisesti on jäänyt mieleen se, kun Mikko toisella kädellään rämpyttelee kieliä sinne kitaran loppupään ulkopuolellekin ja toteaa: "oho, kitara loppu kesken!".

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Tässähän tämä ilta menee mukavasti kalsaroidessa. Eipä tässä kyllä paljon runsaampaa varustusta pysty päällä pitämäänkään, kun kämpässä on lämmintä 26 astetta. Voi olla tuskaista kesällä, jos jossain vaiheessa vielä lyö jotain helteitäkin päälle.

Huomasinpa tuossa, että KKK:sta on kyllä tulossa kovaa vauhtia Kierrätyskeskuksen ykkösketju viestimäärissä. Silloin kun tuo SKK II jäi taakse joku pari kuukautta sitten, niin eroa V-ketjuun oli vissiin 10k viestiä. Nyt ero näyttää olevan ~8000. Kesällähän kaikki ovat lomalla ja kännissä, eikä ketään ketuta, joten kiri oletettavasti jatkuu.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Olen muuten ollut Mikko Alatalonkin keikalla! Se oli meitin koululla keikkaamassa joskus 1980-luvun loppupuolella ja meidän kaikkien piti sinne mennä, vaikkemme olleet mitään erityisen pahaa tehneetkään.

Allekirjoitus kamaa!!!

Jepu, me käytiin kerran poikan kanssa Mikon takapihalla katsomassa, että josko löytyis känkkäränkkää, mutta oli laittanut sen känkkäränkän jemma nimiseen paikkaan. Menimme Pispalan Pulteriin.

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kännissä on kiva olla rairairaiii! Päivä pientä tissuttelua, mutta samalla pieni kestävyysharjoitus juhannusta varten. Illan iloksi piti vielä punkkupullo avata ja poltella muutamat savukkeet parvekkeella.

Vaikuttaa siltä, että treenit ovat menneet nappiin ja juhannuskunto alkaa pikkuhiljaa olla kohdallaan.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jätän kyllä titanicin keula systeemit väliin jos rakeita alkaa ropsimaan. Pakko syödä tässä välissä jotain...kohta ollaan puolessayössä ja suht aurinkoiselta näyttää, kesä on kiva.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Joensuussa asumisessa vituttaa se, että ukkonen tulee erittäin harvoin tänne. Syynä kaksi isoa järvenselkää kaupungin kahta puolen, joiden yli ukonilmat harvoin tulevat. Sitten kun tulevat niin ovat isoja, onneksi. Olen aina rakastanut ukkosta.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy