Kalsarikänniketju

• 5 308 845
  • 66 757
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joensuussa asumisessa vituttaa se, että ukkonen tulee erittäin harvoin tänne. Syynä kaksi isoa järvenselkää kaupungin kahta puolen, joiden yli ukonilmat harvoin tulevat. Sitten kun tulevat niin ovat isoja, onneksi. Olen aina rakastanut ukkosta.

Jyväskylä taasen on sellaisessa kattilassa isojen mäkien (täällä niitä kutsutaan vuoriksi eikä vaaroiksi kuten kuuluisi) välissä että ukkonen viihtyy yleensä täällä yleensä hyvin eikä sillä ole kiire minnekään. Pilvetkin ehtivät tyhjentää vesilastinsa hyvin, harva se kesä kaupungin kadut tulvivat ukkosten aikaan.

MUOK. Toistaiseksi ainoa salama joka täällä on näkynyt on Notesin vasemmassa alakulmassa, yritin kopioida nimittäin yhtä sähköpostin liitteenä ollutta valokuvaa mutta nyt kone yrittää kopioida kaikkia n. kahtakymmentä kuvaa. Voi prkl.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyväskylä taasen on sellaisessa kattilassa isojen mäkien (täällä niitä kutsutaan vuoriksi eikä vaaroiksi kuten kuuluisi) välissä että ukkonen viihtyy yleensä täällä yleensä hyvin eikä sillä ole kiire minnekään.

Ukkostutkasta katsottuna taitaa kiertää meitin...toivottavasti edes vähän jäisi jotain rippeitä...harmi jos ei kunnon ukkosta saadakkaan tälle illalle.

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joensuussa asumisessa vituttaa se, että ukkonen tulee erittäin harvoin tänne. Syynä kaksi isoa järvenselkää kaupungin kahta puolen, joiden yli ukonilmat harvoin tulevat. Sitten kun tulevat niin ovat isoja, onneksi. Olen aina rakastanut ukkosta.

Itsekkin asustelin muinoin Joensuun lähettyvillä ja muistelen, että asia oli juuri noin. Jotain viehättävää siinä on, kun luonnonvoimat jylläävät ja itse voi vain tyytyä katsomaan sivusta ja ihastelemaan, joissain tapauksissa pelkäämään. Muistissa on kyllä yksi kesä, kun ukkoset paukkuivat moneen otteeseen, mutta toisaalta, pariin kesään en muista yhtään ukkosta.

Tuossa juuri parvekkeella polttelin muutamat savukkeet ja katselin rankkasadetta. On se siinä vain mielestäni jotain viehättävää, kun tulee vettä taivaan täydeltä. Puuttuu ainoastaan se valtava ukkonen.

Ukkonen, joka muuten juurikin nyt jyrähtelee.

Ja tuo Queenin biisi on järkyttävän hieno.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkaa jo vähän tuuli nousemaan, liekkö tuo vähän tuon myrskyn vika. Nyt kun on syöty, voi taas enempi juoda.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Anteeksi todellakin, en uskonutkaan, että nimesi on Joku. Ennemmin olisin sanonut että nimesi alkaisi kirjaimella A.
Ei muuten kummassakaan etunimessä, eikä sukunimessä, ole yhtään A:ta. Olen kyllä juonut aata ihan reippaasti joskus. Tänään lähinnä lonkeroa ja keskiolutta, muutama napsu myös vatsaa lämmittää.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Los Satsumas Hoblas! Näin on vaadittu liukubluffi tullut lähestulkoon valmiiksi, kiitos aivojani stimuloineiden rasvaliukoisten vitamiinien ansiosta. Ja sitten vielä sanotaan että töitä ei saa tehdä kännissä.

Tähän saakka olen tänä iltana keskittynyt lähinnä töihin ja kännäämiseen, nytpä voin siis keskittyä lähinnä kännäämiseen ja kännäämiseen. Fabulous!

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
nyt alkaa kännikokkailu jota jokainen vakuutusyhtiö suosittelee. Ranskalaisia, mustapekka/kerma hässäkkäkastiketta ja naudanpihviä. njam... kevyt iltapala on aina paikallaan.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaajakoskella alkaa kukkakaalimaiset hahmot ilmestyä, enkä puhu nyt alapäästäni. Suht korkeita pilviä alkaa työntymään esiin ja mikäs sen mukavampaa.

Serkkukin soitti provinssista...ja olikin taas tosi tärkeetä asiaa.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerros (ei purilainen) sitten, arvon epä-A (joihin itsekin lukeudun), että mitkä napsut ne lämmittävät enempi vatsassa kuin polttavat kurkussa.
Rommiosastolla liikutaan. Ja kurkku paloi karrelle jo, kun läträsin cayennepippurilla. Nyt voisi vetää vaikka ukkivainaan paloviinaa eikä tuntuisi missään.

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Tässä ketjussa puhutaan kohta jo enemmän ruuasta kun itse viinasta. Johan nyt perkele :)
Kiva kaatosade saatiin tänne Turkuunkin, mutta ukkosta ei näy, ei kuulu. Parvekkeella silti mukava istuskella kunnon sateessa.
Viskipullon kanssa tietysti.

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Rommiosastolla liikutaan. Ja kurkku paloi karrelle jo, kun läträsin cayennepippurilla. Nyt voisi vetää vaikka ukkivainaan paloviinaa eikä tuntuisi missään.

Tummaa vai valkeaa? Tomaatti ennemmin kuin kurkku, arvon juhlaväki. Cayennepippurista en sano mitään, jokainen tuntekoot syvimmissä syövereissään kaiken sen, mitä ensin uhoavat. Ukkivainaallesi hattua, riippumatta siitä, oliko hänen nimessään kirjainta A. Myös alfa kelpaa, näin sivuhuom.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Vaajakoskella alkaa kukkakaalimaiset hahmot ilmestyä, enkä puhu nyt alapäästäni. Suht korkeita pilviä alkaa työntymään esiin ja mikäs sen mukavampaa.

Ei ole ilmoja pidellyt täällä toisella puolen kaupunkia vielä. Tuulee kyllä mutta pilvistä ei ole juur tietoa.

Viimeinen Sandels kourassa, mikä eteen?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen tässä juonut pullon punkkua ja päihtymisen sijaan selvinnyt. Voi helekuta, minkämoista ainetta ne pitkäripaisissa myyvätkään.

Oulussa on hauska nimi eräällä jamaikalaishenkisellä baarilla: Never Grow Old. Sinne lähtisin nyt jos jaksaisin, vaan enpä jaksa.

Viime viikonloppuna Seppo Räty muuten sanoi sen, minkä itse sanoin v. 1996 eräälle silloin voimassaolleelle naiselleni lähes samoin sanoin: "Ajattele nyt parikymppistä ihmistä. Se jaksaa keskittyä kahteen asiaan. Jos yrittää opiskella, urheilla ja naida, niin siinä on yks liikaa. Opiskelemaan ehtii myöhemminkin."

Tuli vaan mieleen. Viisas mies tuo Seppo.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Otat panttivangin, ryöstät kaupan... mihin sunkin mielikuvitus on kadonnut, hä?

Nii, ajattelin kuitennii olla mielikuvitukseton ja ottaa eteen (sic) baarikaapista joko viskin tahi portviiniä. Toisaalta saisihan nuilla ehdottamillasi ehkä paljolti kovemmatkin adrenaliinisyöksyt aikaiseksi.

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole ilmoja pidellyt täällä toisella puolen kaupunkia vielä. Tuulee kyllä mutta pilvistä ei ole juur tietoa.

Viimeinen Sandels kourassa, mikä eteen?

Aika hyvin puskee tuo rintama keskustaan päin...pakko myöntää että komeelta näyttää kun tuollainen korkea pilvivalli nousee kirkasta taivasta vasten. Ukkonenkin jo jyrähti..hyvä tästä vielä tulee!

edit. Nyt alkaa olemaan oikeesti suht synkkää ja ukkonenkin jyrisii säännöllisesti.

Viimeksi muokattu:

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Toisaalta saisihan nuilla ehdottamillasi ehkä paljolti kovemmatkin adrenaliinisyöksyt aikaiseksi.

Rundissa olo on aika huoletonta. Ei tarvi funtsia turhia, mutta onhan tää siviilielämäkin ihan ok. kuunnellaan nyt vaikka mitä herra Stign kertoo, shape of my heart... Leon leffa on aivan loistava.

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joutaisi ihmettelyketjuun, mutta milloinkohan sitä osaisi itselle pienoiset baarikaapin ainekset varata, että ei aina tarvitsisi lopettaa kalsarikännejä olosuhteiden pakosta. Enkä nyt tietenkään puhu siitä, että nainen pistäisi kännäämiselle stopin, vaan siitä, että juomiset loppuu kesken.

Voi minua, voi minua. Viimeisen punkkupullon rippeitä juoden, toivotan teille kaikille hyvät kännit ja hyvät yöt.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy