Kalsarikänniketju

  • 5 236 951
  • 66 669

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Niin, eihän Mikko Alatalonkaan biiseistä ymmärrä, kuin hädintuskin nimen, mutta niitä ei tarvitse kuunnella.
Olen muuten ollut Mikko Alatalonkin keikalla! Se oli meitin koululla keikkaamassa joskus 1980-luvun loppupuolella ja meidän kaikkien piti sinne mennä, vaikkemme olleet mitään erityisen pahaa tehneetkään. Muistan vieläkin kuinka Mikko veti show'n ja erityisesti on jäänyt mieleen se, kun Mikko toisella kädellään rämpyttelee kieliä sinne kitaran loppupään ulkopuolellekin ja toteaa: "oho, kitara loppu kesken!".
 

Opatsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, BVB, NHL, Snooker
Tässähän tämä ilta menee mukavasti kalsaroidessa. Eipä tässä kyllä paljon runsaampaa varustusta pysty päällä pitämäänkään, kun kämpässä on lämmintä 26 astetta. Voi olla tuskaista kesällä, jos jossain vaiheessa vielä lyö jotain helteitäkin päälle.

Huomasinpa tuossa, että KKK:sta on kyllä tulossa kovaa vauhtia Kierrätyskeskuksen ykkösketju viestimäärissä. Silloin kun tuo SKK II jäi taakse joku pari kuukautta sitten, niin eroa V-ketjuun oli vissiin 10k viestiä. Nyt ero näyttää olevan ~8000. Kesällähän kaikki ovat lomalla ja kännissä, eikä ketään ketuta, joten kiri oletettavasti jatkuu.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olen muuten ollut Mikko Alatalonkin keikalla! Se oli meitin koululla keikkaamassa joskus 1980-luvun loppupuolella ja meidän kaikkien piti sinne mennä, vaikkemme olleet mitään erityisen pahaa tehneetkään.

Allekirjoitus kamaa!!!

Jepu, me käytiin kerran poikan kanssa Mikon takapihalla katsomassa, että josko löytyis känkkäränkkää, mutta oli laittanut sen känkkäränkän jemma nimiseen paikkaan. Menimme Pispalan Pulteriin.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kännissä on kiva olla rairairaiii! Päivä pientä tissuttelua, mutta samalla pieni kestävyysharjoitus juhannusta varten. Illan iloksi piti vielä punkkupullo avata ja poltella muutamat savukkeet parvekkeella.

Vaikuttaa siltä, että treenit ovat menneet nappiin ja juhannuskunto alkaa pikkuhiljaa olla kohdallaan.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jätän kyllä titanicin keula systeemit väliin jos rakeita alkaa ropsimaan. Pakko syödä tässä välissä jotain...kohta ollaan puolessayössä ja suht aurinkoiselta näyttää, kesä on kiva.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Joensuussa asumisessa vituttaa se, että ukkonen tulee erittäin harvoin tänne. Syynä kaksi isoa järvenselkää kaupungin kahta puolen, joiden yli ukonilmat harvoin tulevat. Sitten kun tulevat niin ovat isoja, onneksi. Olen aina rakastanut ukkosta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Joensuussa asumisessa vituttaa se, että ukkonen tulee erittäin harvoin tänne. Syynä kaksi isoa järvenselkää kaupungin kahta puolen, joiden yli ukonilmat harvoin tulevat. Sitten kun tulevat niin ovat isoja, onneksi. Olen aina rakastanut ukkosta.

Jyväskylä taasen on sellaisessa kattilassa isojen mäkien (täällä niitä kutsutaan vuoriksi eikä vaaroiksi kuten kuuluisi) välissä että ukkonen viihtyy yleensä täällä yleensä hyvin eikä sillä ole kiire minnekään. Pilvetkin ehtivät tyhjentää vesilastinsa hyvin, harva se kesä kaupungin kadut tulvivat ukkosten aikaan.

MUOK. Toistaiseksi ainoa salama joka täällä on näkynyt on Notesin vasemmassa alakulmassa, yritin kopioida nimittäin yhtä sähköpostin liitteenä ollutta valokuvaa mutta nyt kone yrittää kopioida kaikkia n. kahtakymmentä kuvaa. Voi prkl.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jyväskylä taasen on sellaisessa kattilassa isojen mäkien (täällä niitä kutsutaan vuoriksi eikä vaaroiksi kuten kuuluisi) välissä että ukkonen viihtyy yleensä täällä yleensä hyvin eikä sillä ole kiire minnekään.

Ukkostutkasta katsottuna taitaa kiertää meitin...toivottavasti edes vähän jäisi jotain rippeitä...harmi jos ei kunnon ukkosta saadakkaan tälle illalle.
 

maniakos

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joensuussa asumisessa vituttaa se, että ukkonen tulee erittäin harvoin tänne. Syynä kaksi isoa järvenselkää kaupungin kahta puolen, joiden yli ukonilmat harvoin tulevat. Sitten kun tulevat niin ovat isoja, onneksi. Olen aina rakastanut ukkosta.

Itsekkin asustelin muinoin Joensuun lähettyvillä ja muistelen, että asia oli juuri noin. Jotain viehättävää siinä on, kun luonnonvoimat jylläävät ja itse voi vain tyytyä katsomaan sivusta ja ihastelemaan, joissain tapauksissa pelkäämään. Muistissa on kyllä yksi kesä, kun ukkoset paukkuivat moneen otteeseen, mutta toisaalta, pariin kesään en muista yhtään ukkosta.

Tuossa juuri parvekkeella polttelin muutamat savukkeet ja katselin rankkasadetta. On se siinä vain mielestäni jotain viehättävää, kun tulee vettä taivaan täydeltä. Puuttuu ainoastaan se valtava ukkonen.

Ukkonen, joka muuten juurikin nyt jyrähtelee.

Ja tuo Queenin biisi on järkyttävän hieno.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Alkaa jo vähän tuuli nousemaan, liekkö tuo vähän tuon myrskyn vika. Nyt kun on syöty, voi taas enempi juoda.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Anteeksi todellakin, en uskonutkaan, että nimesi on Joku. Ennemmin olisin sanonut että nimesi alkaisi kirjaimella A.
Ei muuten kummassakaan etunimessä, eikä sukunimessä, ole yhtään A:ta. Olen kyllä juonut aata ihan reippaasti joskus. Tänään lähinnä lonkeroa ja keskiolutta, muutama napsu myös vatsaa lämmittää.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Los Satsumas Hoblas! Näin on vaadittu liukubluffi tullut lähestulkoon valmiiksi, kiitos aivojani stimuloineiden rasvaliukoisten vitamiinien ansiosta. Ja sitten vielä sanotaan että töitä ei saa tehdä kännissä.

Tähän saakka olen tänä iltana keskittynyt lähinnä töihin ja kännäämiseen, nytpä voin siis keskittyä lähinnä kännäämiseen ja kännäämiseen. Fabulous!
 

Padis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
nyt alkaa kännikokkailu jota jokainen vakuutusyhtiö suosittelee. Ranskalaisia, mustapekka/kerma hässäkkäkastiketta ja naudanpihviä. njam... kevyt iltapala on aina paikallaan.
 

Pottakameli

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Vaajakoskella alkaa kukkakaalimaiset hahmot ilmestyä, enkä puhu nyt alapäästäni. Suht korkeita pilviä alkaa työntymään esiin ja mikäs sen mukavampaa.

Serkkukin soitti provinssista...ja olikin taas tosi tärkeetä asiaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kerros (ei purilainen) sitten, arvon epä-A (joihin itsekin lukeudun), että mitkä napsut ne lämmittävät enempi vatsassa kuin polttavat kurkussa.
Rommiosastolla liikutaan. Ja kurkku paloi karrelle jo, kun läträsin cayennepippurilla. Nyt voisi vetää vaikka ukkivainaan paloviinaa eikä tuntuisi missään.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Tässä ketjussa puhutaan kohta jo enemmän ruuasta kun itse viinasta. Johan nyt perkele :)
Kiva kaatosade saatiin tänne Turkuunkin, mutta ukkosta ei näy, ei kuulu. Parvekkeella silti mukava istuskella kunnon sateessa.
Viskipullon kanssa tietysti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös