Kalsarikänniketju

  • 5 246 302
  • 66 704

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minäkin jos joudun niin tuskin omasta. Penskat viettää paskatautia, yksi kerrallaan. Nyt on poika 4 vee oksennellut ja ripuloinut koko iltapäivän ja illan, nukahti äsken ja ilmeisesti puoli lasia mehua ja kuumelääke pysyy sisällä. Hyvä näin. Pikkusisko 2 vee just parani, pari päivää oli aika heikkona mutta tänään on jo syönyt normaalisti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Minä kuuntelen Volbeatia, ensimmäistä kertaa. Moni sitä on kehunut ja tänään lainasin kirjastosta levyn. Ihan kiva. Danzig tästä toki tulee mieleen ja Metallicakin, ja jotenkin tuo Ruåttin pumppu Mustasch. Ehkä vähän liikaa duuria ja "nostatusta" kumminkin, nyanssit puuttuu.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
käynti Boråsin sairaalassa. Onko muita kupin ottajia ja paskan illan viettäjiä?
On tullut tuossa samaisessa sairaalassa visiteerattua yhtenä kesänä, kun Ruotsissa piti kesä olla. Paska mesta. Siis se sairaalakin, ei ne mitään osanneet tehdä ja muistaakseni 210 kruunua lähettivät laskuakin siitä Suomeen. En ikinä maksanut ja viiden vuoden jälkeen eivät enää lähtetelleet laskuja, viimeisin lasku oli 1000 kruunua. Kun he eivät hoidelleet hommiaan, niin en minäkään! Vitun hurrit!

On tässä lentsuakin ja vatsastakin vähän vääntää, vaan onko tuo ihme, kun lauantaina olin Lasaretti-ravintolassa, Yrjön-salissa.

Niin että aika paska ilta on.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ehkä vähän liikaa duuria ja "nostatusta" kumminkin, nyanssit puuttuu.

Ne nyanssit puuttuu ennen kaikkea laulaja-Poulsenin äänestä, jota pystyy kuuntelemaan maksimissaan kaksi biisiä kerrallaan. Kuulostaa hyvältä pieninä annoksina mutta levyllinen on jo aivan liikaa.

PS. Kovasti pahoillani olen muuten siitä että tulen tänne huutelemaan vaikka lasissa ei olekaan mitään Dr. Pepperiä vahvempaa...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
PS. Kovasti pahoillani olen muuten siitä että tulen tänne huutelemaan vaikka lasissa ei olekaan mitään Dr. Pepperiä vahvempaa...

Ei se mitään, ei minullakaan ole kuin mustikkakeittoa. Tuossa jo puhelimessa sanoinkin eräälle tänään, että ihan kuin kännissä olisin, sen verran päästä heittää koko ajan, kun on niin tautinen olo. Hyvä jos autoilemaan tohtisin tässä tilassa lähteä jos olisi tarvis.

No en tuota kuitenkaan enempiä kehtoo tänne tänään kirjoitella.

Sattumoisin muuten itse tänään sen Volbeatin bongasin, sen tunnetuimman kipaleen en tiennyt Volbeatin olevan ennen kuin siis tänään. Aika paskaa se kyllä tosiaan pitemmän päälle olisi. Sielu puuttuu. Niin kuin koko maailmanmenosta.

T: vanha äkäinen ukko
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Muutama olut illanratoksi. Uskomatonta touhua tuolla Newcastlella. Euroopan 17. rikkain seura ja siellä pelaa Boroa vastaan putoamisesta. Käytännössä pakko voittaa tänään. Alussa päästi jo kaverin johtoon, mutta sai tasoitettua. En kannata kumpaakaan näistä, mutta on ihan mielenkiintoinen peli. Ehkä putoamistaistelussa säälin puolesta Newcastlen puolella, kyllä noilla resurseilla pitäis sarjassa säilyä.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, itseasiassa mä oon nyt yhdellä kurssilla. En nyt tiedä montako kaljaa täällä muut vetäsee keskimäärin normaalina arki-iltana, jota seuraavana aamuna on aikainen herätys, mutta itse olen viime aikoina juonut sen noin 5-6, ja enemmänkin tietenkin jos oon jo aikaisin aukaissut ensimmäisen tai on muuten vaan sattunut innostumaan syystä tai toisesta. Noh, totta puhuen muutaman kerran siellä kurssilla on pitänyt pari ensimmäistä tuntia istua suht nurkassa vähin äänin ja pitää pientä profiilia, kun on tuntunut ettei ihan kaikki ole vielä palanut pois. Pari kertaa on aamulla bussissakin ollut sellainen olo, että 50-50 pitäisikö kääntyä takaisin. Välillä taas tuntuu, että jos aamulla herätessä ei ole tippaakaan känninen olo, olisi illalla voinut vetää vielä ainakin sen yhden.

Noh, eipä tässä mitään erikoista. Lidlistä saa halpaa kaljaa.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
täällähän tosiaan on meno päällä 5 olutta otettu, ja ei maistu pahalle ollenkaan.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kun osaisi aavistaa ennakkoon että mikä niistä kaljoista/paukuista vie muistin. Jättäisi väliin sen ja siirtyisi suoraan seuraavaan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Heipä hei. Pitkästä aikaa tänne taas kirjottelen. Eipä ole sitten tullut kännäiltyä sitten tammikuun. Ei nytkään ollut tarkotus mutta näin kävi.

Aurinko paistaa mukavasti ja on mukavan kesäinen tunnelma. Ostin sitten ittelleni parit kaljat tuossa kauppareissulla ja ajattelin ne nauttia tässä. Kännäämiseksihän tämä meni sitten. Mikäs tässä on ollessa, parvekkeen ja tietokoneen välillä juostessa. Metallin soidessa!

Onks täällä ketään muita hereillä?

e: no eihän täällä tietenkään ketään muuta ole.
 
Viimeksi muokattu:

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Jaa, pitkästä aikaa tännekin. Mukissa on lonkeroa. Winampista tulee jonossa seuraavanlaisia biisejä:

Dreams
Poundcake
Love Walks In
Unchained
Right Now
jne.

Ei voi ihan hirveästi valittaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kauden ensimmäinen pesismatsi ei noussut tasoltaan hääviksi, kuten tosin olettaa saattaakin. Puijokaan ei pystynyt haastamaan Kouvolaa kunnolla, vaikka toinen jakso menikin Kouvolalle vain 1-0. Täytynee nyt keskittyä Waldon loilotukseen ja finaalipaikkaan. Pari olutta pesiksen aikana ja vähän lisää nyt.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jupii! Pahin päivä vuodesta takana! Inkvisiittorit grillasivat kahdeksan tuntia ja tulos: ei yhtään pykälää. Sille! Tässä yritän saada pikkuhiljaa huimapyörän hiljenemään Karhun voimalla.
 

tinkezione

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pens, Ipa, Rod Weery
Lonkero maistuu edelleen, kun sitä tuossa vielä on. Eeppistä menoa tämä Nightwishin leffasoundtrack-pätkä, liekö From Wishes to Eternity tjsp. dvd:ltä vuodelta 2001? Carolinan peliä tässä koitetaan itsekin väijyä, mutta saa nyt nähdä, yllättääkö unijukka ennen. Huomenna kuitenkin yökyöpeleille Game 7.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Lonkero maistuu edelleen, kun sitä tuossa vielä on. Eeppistä menoa tämä Nightwishin leffasoundtrack-pätkä, liekö From Wishes to Eternity tjsp. dvd:ltä vuodelta 2001? Carolinan peliä tässä koitetaan itsekin väijyä, mutta saa nyt nähdä, yllättääkö unijukka ennen. Huomenna kuitenkin yökyöpeleille Game 7.

Nightwish on ottanu tän musiikin KalPan sisääntulo -biisistä. Se on muuten Carolinan osalta tänä yönä halki, poikki ja pinoon. En tosin tiedä haluanko Jokisen tehot tuhota vain seuraamalla ottelua, mutta... Voisihan tuota ainakin osan seurata.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitä hemmettiä? Havaitsin jonkin euroviisukarsinnan seurantaketjun?

No, kai pitää jotain korviketta olla kun SM-liiga meni ja MM-kisat katosivat. Mutta silti, sydämeni itkee verta.

Pakko ottaa lisää viinaa.
 

Taskulamppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Kai sitä vielä muutama menee. jos tähtäis että viimeistään klo 3 vuoteeseen.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai sitä vielä muutama menee. jos tähtäis että viimeistään klo 3 vuoteeseen.
Jos kolmeksi kerkiää punkkaan, nukkuminen alkakoon aikaisintaan viiden tienoilla. Ehtii runkata tunnin ja fiilistellä tuloksia vielä toisen tunnin. Kiima nousee jo, mun oikealla kädellä on tajuton stondis pelkästä ajatuksesta. Milläs mulkun saisi innostumaan?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös