Kalsarikänniketju

• 5 309 658
  • 66 757

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Täytyy myöntää että olen hieman humalassa.

Heh, täällä päässä ollaan kyllä kovaa vauhtia tulossa samaan.

Heineken toimii jällein virvokkeena ja kuudes tölkki aukeaa kohtapuolin.

halperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä täällä on turvallisempaa kuin ebayssä. Sitä muka säästää vetämällä kalsarit eikä lähde baariin, tulee vaan tilattua netti tyhjäksi tavarasta. Noh illan saldo on vasta visiiri ja pari Turhapuro pinssiä. Havahduin vain miettimästä pakonomaisesti hakusanaa jollekin tyhmän tilaamiselle. Pitäis varmaan suodattaa reitittimestä ebay yms pois kokonaan.

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
mukavasti kilahtaa kalloon taas..musaa kuunnellaan ja bittiavaruudessa seilataan, huomenna taas piparin metsästykseen kaupungille, tänään reilu tennissukkakänni kotona=)

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ehkä täällä on turvallisempaa kuin ebayssä. Sitä muka säästää vetämällä kalsarit eikä lähde baariin, tulee vaan tilattua netti tyhjäksi tavarasta. Noh illan saldo on vasta visiiri ja pari Turhapuro pinssiä. Havahduin vain miettimästä pakonomaisesti hakusanaa jollekin tyhmän tilaamiselle. Pitäis varmaan suodattaa reitittimestä ebay yms pois kokonaan.

Kun juo tarpeeksi viinaa, niin kaikki lattian yläpuolella tapahtuva toiminta on yllättävän siistiä. Siinä jää lopulta hakusanat pois mielestä kun aamulla herää kummalliseen vapinaan.

Tämä alkaa kuulostaa melkein Pete2004-matskulta. No, ei väliä.

Mikkiteline on mun!

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä on tosiaan tullut hieman juotua Saksan tuliaisia. Mikä mahtoi tuon viskin nimi olla, ken tietää. Noh kuitenkin, jumankauta että Crowne Hotellin baarin nuori tarjoilija oli hotti! Berliiniin tahdon mä uudestaan. Eipä turhaan puhuneet että Saksasta löytyy kauniita naisia.

Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kyllä kumma juttu kun kännätessä ei koskaan tule sellaista tilannetta, että menisi tietoisesti nukkumaan. Ja aamulla sitten saa aina ihmetellen pohtia niitä illan viimeisiä vaiheita ennen simahtamista.

Noh, Lidlistä hain taas 24 tölkkiä sitä halpaa kaljaa. Tallinnaan tekisi mieli mennä ensi viikolla nesterallin merkeissä, ja varmaan menenkin, mutta se tässä vaan hieman mietityttää, että kun mulla on yksi lahjakortti, jolla 2-4 henkilöä tekisi ilmaisen reissun, mutta kun kukaan kavereista ei ole kiinnostunut lähtemään tai ei jostain syystä pääse, niin täytyy se vissiinkin yksin tehdä normaali maksullinen reissu. Noh. Välillä harmittaa kun himassa on vaan kaljaa ja haluaisi humaltua nopeammin kuin mitä kaljalla pystyy.

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos Pete ei tule itse puhumaan omasta puolestaan, niin en selitä enempää. Mutta vapina ja tärinä ovat kenties läsnä tänään hänelläkin. Mulla ainakin on. Liskot seinillä ja ryyppäys jatkuu. Aamen. Ovat muuten tylyn näköisiä.

Eli tästä ei sen enempää, siis Petestä.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Itse olen purkanut, ja koonnut terassia koko päivän.

Ennen muinoin armeijassa opetettiin muistaakseni jotakuinkin että "maatalousministeri Martti Pura ja kokoa". Kai sitä voi soveltaa terassiinkin, sikäli kun se on oma eikä ravintolan. Jos se oli ravintolan niin sehän saattaa tuon lauseesi aivan uuten valoon...

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aijai, Berliinin keikka juhannuksen jälkeen melkein sovittu. Finnairin kesähinnoilla pääsee kohtiedullisisesti, 150 meno-paluu. No, sitä voi miettiä sit juhannuksen jälkeen kun ollaan menossa.

Aika pirun hyvää olutta siellä Saksalla on kyl.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voihan perkele.

Laitoin juur konjamiinin takaisin kaappiin vaan kun se ei halua olla siellä. Koko ajan huutaa lasin lävitse että "tule nyt hakemaan minut täältä". Mitäs tehdä asian hyväkkeeksi? Kertokaa oi velhot! Tyynylläkö tukehdutan tuon vaikerruksen vankilan vaiko vapaa on vain umpihanki?

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
periaatteessa voisi hetken täällä roikkua mutta saa nähdä pysyykö hereillä

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Nyt aletaan olla lähellä pitkää raitista kautta. No eipä tuo ole haitaksi, varsinkaan, jos nappikuurilla saadaan nuppi pelaamaan! Nilkka tässä baletissa jo nyrjähti, nyt yritetään estää nupille käymästä samoin. Annetaan kuitenkin ketjun tosi miehille/naisille pari asiaan kuuluvaa biisiä. Juha Vainio: "Panaman konsuli":http://www.youtube.com/watch?v=KQRDiFeTjKo
Ja Irwin Goodmanin: "Ainoa ystävä":http://www.youtube.com/watch?v=ogGMlM6ZNMc

Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Kukkuluuruu. Pitkästä aikaa täällä. Muija jätti, tanskan bissee juotu useampi yksikkö. Voiko elämä enempää hymyillä? Rockband on kiva peli kännis...

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy