Kalsarikänniketju

  • 5 246 302
  • 66 704

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Et voi yhtään mitään. Lähti jo monta tuntia tumpusta. xante on hieno juama. ja homotkin voi adoptoida, ok, vittu, kai koirillakin on kaikkki ny ok.
 

Bruno

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingfors IFK, NP#4, Україна
Bruno hiipii pitkästä aikaa seinän vierusta mukaan tännekin.
Mitäs äijät? Palasin sitten takaisin Suomeen, ei se turkkilainen työ ollutkaan niin hienoa. Varsinkaan, kun henkilökohtaiseen elämään puututtiin vitusti liikaa, eikä saanut edes oman tyttöystävän kanssa vapaa-aikana olla kuin huvitti. Joten Helsingissä ollaan, minä ja parempi puoliskoni.
Kippis, olut maistuu 2,5 viikon tauon jälkeen.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Nonniin, pihamaan aukikaivuun lomassa kuusi siideriä ja pari olutta janoon, kohta lienee syytä siirtyä alle konjamiinipullon onnellisten tähtien.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mitähän minä täällä teen?

Noh, tuota joo, alkoholia, viinaperäistä nautintoainetta maistellessani kenties jopa tänne voi ajautua. Mutta tämä ei sitten johda mihinkään epämääräisiin keskusteluihin, jos sopii toivoa, koska olen noin 7 promillen kännissä ja pystyn silti kirjoittamaan kuin ihminen. (Miten tämä on edes mahdollista?)
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hennessyn konjakkia juon, toivottavasti Pentti Hennessy ei suutu kovin pahoin kun hänen viinoihinsa kosken.

Olisipa se hienoa jos meitillä täällä Suomessakin olisi maakuntia joiden nimellä saisi lajikkeeltaan maailman jalointa juomaa kuten ovat Champagne ja Cognac ranskanmaalla. Ajatelkaapa jos hienosteluun taipuvaiset ottaisivat ravintolassa aperitiiviksi vaikkapa "Pohjois-Karjala" -nimistä kirkasta viinaa. Maulla ei niin väliä olisi, koska se olisi aitoa pohjoiskarjalaa, eikä mitä tahansa pontikkaa, jota tuotetaan ympäri maailmaa.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täytyy myöntää että olen hieman humalassa. Työpaineet ovat aika helvetinmoiset, mutta josko tässä viikonlopuksi unohtaisi koko paskan. Katotaan sitten maanantaina. Vittuilua tulee esimieheltä joka tapauksessa, vitun mulkku. Ei vaiskaan, ihan ok tyyppi se on. Ei vaan osaa oikein johtaa ihmisiä.
 

Lampinen

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP ja Jere Lassilan joukkueet
Täytyy myöntää että olen hieman humalassa.

Heh, täällä päässä ollaan kyllä kovaa vauhtia tulossa samaan.

Heineken toimii jällein virvokkeena ja kuudes tölkki aukeaa kohtapuolin.
 

halperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Ehkä täällä on turvallisempaa kuin ebayssä. Sitä muka säästää vetämällä kalsarit eikä lähde baariin, tulee vaan tilattua netti tyhjäksi tavarasta. Noh illan saldo on vasta visiiri ja pari Turhapuro pinssiä. Havahduin vain miettimästä pakonomaisesti hakusanaa jollekin tyhmän tilaamiselle. Pitäis varmaan suodattaa reitittimestä ebay yms pois kokonaan.
 

kärppä73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Montreal Canadiens
mukavasti kilahtaa kalloon taas..musaa kuunnellaan ja bittiavaruudessa seilataan, huomenna taas piparin metsästykseen kaupungille, tänään reilu tennissukkakänni kotona=)
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Ehkä täällä on turvallisempaa kuin ebayssä. Sitä muka säästää vetämällä kalsarit eikä lähde baariin, tulee vaan tilattua netti tyhjäksi tavarasta. Noh illan saldo on vasta visiiri ja pari Turhapuro pinssiä. Havahduin vain miettimästä pakonomaisesti hakusanaa jollekin tyhmän tilaamiselle. Pitäis varmaan suodattaa reitittimestä ebay yms pois kokonaan.

Kun juo tarpeeksi viinaa, niin kaikki lattian yläpuolella tapahtuva toiminta on yllättävän siistiä. Siinä jää lopulta hakusanat pois mielestä kun aamulla herää kummalliseen vapinaan.

Tämä alkaa kuulostaa melkein Pete2004-matskulta. No, ei väliä.

Mikkiteline on mun!
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Tässä on tosiaan tullut hieman juotua Saksan tuliaisia. Mikä mahtoi tuon viskin nimi olla, ken tietää. Noh kuitenkin, jumankauta että Crowne Hotellin baarin nuori tarjoilija oli hotti! Berliiniin tahdon mä uudestaan. Eipä turhaan puhuneet että Saksasta löytyy kauniita naisia.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
On se kyllä kumma juttu kun kännätessä ei koskaan tule sellaista tilannetta, että menisi tietoisesti nukkumaan. Ja aamulla sitten saa aina ihmetellen pohtia niitä illan viimeisiä vaiheita ennen simahtamista.

Noh, Lidlistä hain taas 24 tölkkiä sitä halpaa kaljaa. Tallinnaan tekisi mieli mennä ensi viikolla nesterallin merkeissä, ja varmaan menenkin, mutta se tässä vaan hieman mietityttää, että kun mulla on yksi lahjakortti, jolla 2-4 henkilöä tekisi ilmaisen reissun, mutta kun kukaan kavereista ei ole kiinnostunut lähtemään tai ei jostain syystä pääse, niin täytyy se vissiinkin yksin tehdä normaali maksullinen reissu. Noh. Välillä harmittaa kun himassa on vaan kaljaa ja haluaisi humaltua nopeammin kuin mitä kaljalla pystyy.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Jos Pete ei tule itse puhumaan omasta puolestaan, niin en selitä enempää. Mutta vapina ja tärinä ovat kenties läsnä tänään hänelläkin. Mulla ainakin on. Liskot seinillä ja ryyppäys jatkuu. Aamen. Ovat muuten tylyn näköisiä.

Eli tästä ei sen enempää, siis Petestä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Itse olen purkanut, ja koonnut terassia koko päivän.

Ennen muinoin armeijassa opetettiin muistaakseni jotakuinkin että "maatalousministeri Martti Pura ja kokoa". Kai sitä voi soveltaa terassiinkin, sikäli kun se on oma eikä ravintolan. Jos se oli ravintolan niin sehän saattaa tuon lauseesi aivan uuten valoon...
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Aijai, Berliinin keikka juhannuksen jälkeen melkein sovittu. Finnairin kesähinnoilla pääsee kohtiedullisisesti, 150 meno-paluu. No, sitä voi miettiä sit juhannuksen jälkeen kun ollaan menossa.

Aika pirun hyvää olutta siellä Saksalla on kyl.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös