Kalsarikänniketju

  • 5 290 645
  • 66 740
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiisa kirjoitti:
Bileet meillä. Mut herrat oli niin nukkumaan menossa ja luovutusmeiningillä liikenteessä. Alko suorastaan harmittaan.
Vanha jippo, suoraan kännisten kusetusten oppikirjasta. Toimii joka kerta, ihan ku jeesuksen hauta junan vessassa pääsiäisaamuna, vai miten se sanonta menikään. Eli Kiisan piilevä äitihahmo heräsi ja nyt meitä on pari kappaletta herrahenkilöitä varsin otettuina saamastamme huomiosta. Okei, voin puhua vaan omasta puolestani.

Ja bileetkö oli siis Hämppälinnassa asti vai mikä oli neidin osoite? =)
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Simon kirjoitti:
Ja bileetkö oli siis Hämppälinnassa asti vai mikä oli neidin osoite? =)

Taksi puokkiin? Mä otan Lohjalta taksin ja tuun sitäkautta. Ei tässä nyt niin kauaa mene! Ehkä päästään perille, kun viimeinen hereilläolija räpsäyttää viimeistä kertaa illan aikana silmiään.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
timppa kirjoitti:
I won't hold your back.
Itekin löin Toton pyörimään, tulee tiukka kolmoissetti hieman herkempää, kun nyt soi 'Don´t Chain My Heart', sitten '2 Hearts' ja lopulta 'I Will Remember'.

Edit: tähän aikaan taksin saiskin vielä suht helposti, puolen tunnin päästä olis jo vaikeempaa. Ihan kutsumatta ei viittis änkee, joten voisko Kiisa ystävällisesti kutsua meiät kylään..? Itte olisin täältä stadista päin tulossa. Lojo löytyykin matkan varrelta...
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Simon kirjoitti:
Eli Kiisan piilevä äitihahmo heräsi ja nyt meitä on pari kappaletta herrahenkilöitä varsin otettuina saamastamme huomiosta. Okei, voin puhua vaan omasta puolestani.

Ja bileetkö oli siis Hämppälinnassa asti vai mikä oli neidin osoite? =)

En ole piilevä äitihahmo, olen ihan oikea äiti. 2 näppärää muksua omaan, tosin ovat nyt äitivapaalla isänsä luona.

ja osoite on oikein. Mestarikaupunki :-)
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Simon kirjoitti:
Itekin löin Toton pyörimään, tulee tiukka kolmoissetti hieman herkempää, kun nyt soi 'Don´t Chain My Heart', sitten '2 Hearts' ja lopulta 'I Will Remember'.

Edit: tähän aikaan taksin saiskin vielä suht helposti, puolen tunnin päästä olis jo vaikeempaa. Ihan kutsumatta ei viittis änkee, joten voisko Kiisa ystävällisesti kutsua meiät kylään..? Itte olisin täältä stadista päin tulossa. Lojo löytyykin matkan varrelta...

Joo toton kokoelma täällä edelleenkin pyörii, kolmas levy putkeen Totoa.

Taisi kyllä hippaloiden järjestäjällä jo simmu pilkahtaa kiinni kun ei kutsua tule. Ei tuonne viitsi kutsumattakaan mennä, totta tosiaan. Muthei, ehkä enskerralla..?!

*edit* Perkele justiinsa tuli vastaus kun aloin kirjottamaan haparoivilla sormillani tätä viestiä. Mestarikaupunkiin matka siis!
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Ted Raikas kirjoitti:
Uarllll blörrhhrhr rhsth tstrshhhs berh!!!

ALASS NENABEDIUSM!!!
Olen mielestäni suvaitsevainen ihminen. Mielestäni, ei ole mitään vikaa pikku kalsarikänneissä. Sehän on suorastaan suositeltavaa, itsekin sellaiset otin.

Mutta etä vielä sitä saataraa aletaan palvomaan? Oikein vielä täällä intterwebissä?

Ei, sitä en suvaitse.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Homma menee niin vakavaksi kulttileikiksi, että minä lähden sänkyyn peiton alle piiloon ja toivon että nukahdan näkemättä painajaisia moisesta rienauksesta!

Kiitos nam. Minä kiitän baarimikkoa erikoisen hyvistä ja halvoista juomista ja lähden ennen valomerkkiä, kun jonotkin ovat vielä taksissa lyhyitä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiisa kirjoitti:
En ole piilevä äitihahmo, olen ihan oikea äiti. 2 näppärää muksua omaan, tosin ovat nyt äitivapaalla isänsä luona.

ja osoite on oikein. Mestarikaupunki :-)
Sattuipa sopivasti. Mieshän on yhtä kuin lapsi, joten mehän voitas ton Tinpan kanssa vallan mainiosti pyrähtää mestariskaupunkiin bilettämään, sulla kun on väliaikaisesti pari muksun paikkaa avoinna. Minkäslaista virvoketta ajattelit meille tarjota? Sen verran voin vihjaista, että vaikka mies muutoin lapseen voidaankin rinnastaa, juomme muutakin kuin maitoa/mehua/vettä. Kyl sä tiedät.

Edit: jahas, Simon says, että taidankin saapua soolona, toverini päätti näemmä luopua leikistä.
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Nyyttäripohjalta, kyllähän sä tiiät.

Toisaalta olenhan tänään tulossa HIFK-kaupunkiin. Ainakin sitä suunnittelin.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kiisa kirjoitti:
Nyyttäripohjalta, kyllähän sä tiiät.

Toisaalta olenhan tänään tulossa HIFK-kaupunkiin. Ainakin sitä suunnittelin.
Voi tätä moraalin rappeumaa... ensin avoimesti Beelsebuubia idoliseerataan, oikein palvoen. Sitten vielä Kiisa, sinäkin!

Että sinäkin teet tästä vakava-aiheisesta ja erittäin tarpeellisesta ketjusta vielä oikein senssipalstan? Että vielä tämäkin piti nähdä.

Ehkä seuraavaksi, Daespoo tulee kaapista, kertoo viettäneensä laatuaikaa TOJ:n ja schollin kanssa partiossa?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Hyvät kalsarit pääsi menemään aivan vituralleen petollisen naisen takia. Puoli litraa Bombayta Tonicin kera ja mäyris Koffia oli suhteellisen mukava annos valmistautua huomiseen työporukan saunailtaan. Homma meni munilleen mäyriksen puolivälissä, jolloin töistä tullut akka pakotti lähiöbaariin.

Tällä htkellä kotiuduttu baarista, koira käytetty ja vankka kalsarimeiniki päällä.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiisa kirjoitti:
Nyyttäripohjalta, kyllähän sä tiiät.

Toisaalta olenhan tänään tulossa HIFK-kaupunkiin. Ainakin sitä suunnittelin.
Nyyttäripohjalta tietenkin. Ehdin jo pakata mukaan pussillisen Taffelin Party Snackseja sekä kyytipojuksi Leijona-lestin. Mutta tokkiisa odottelen bile-emännän tarjoavan vähintäänkin blandikset Jellonaan.

Tjaa, suunnittelitko tulevasi rannikolle muutenkin kuin allekirjoittanutta tapaamaan? =)
 

Kiisa

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, HPK-Inkkarit, IHN ja FC HML
Simon kirjoitti:
Tjaa, suunnittelitko tulevasi rannikolle muutenkin kuin allekirjoittanutta tapaamaan? =)

Joo elokuvissa ajattelin käydä siellä kylällä. Joko yksin tai seurassa. Iso leffateatteri vielä kokematta.

Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Että sinäkin teet tästä vakava-aiheisesta ja erittäin tarpeellisesta ketjusta vielä oikein senssipalstan? Että vielä tämäkin piti nähdä.

Mä vaan sanoin, että bileet on meillä Mestarikaupungissa. Ei voi ottaa noin koville siellä pronssikylässä. :-)
Sitä paitti oothan sä mut nähny. Tiedät kuinka toivoton tapaus olen. ;-)
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Yhdyn veli Zambonimieheen henkisesti. Älköön tästä hienosta ketjusta tehtäkö mitään typerää senssiketjua. Käsittääseni ainakin City-lehti tarjoaa kyseiselle toiminnalle tarvittavan alustan. Pidetään tämä ketju kunniasssa ja keskustellaan kalsareista.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiisa kirjoitti:
Joo elokuvissa ajattelin käydä siellä kylällä. Joko yksin tai seurassa. Iso leffateatteri vielä kokematta.
Leffaanhan minäkin huomenna. Vähän viiden jälkeen ryöpsähtää raina käyntiin ja seurassa olen menossa, mutta mukaanhan mahtuu mainiosti.

Kun kerran huomisen proggis on sovittu, voinkin vihdoin vetäytyä kauneusunilleni. Kiisa, yhteydenottoa odotellen! ;)
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kiisa kirjoitti:
Mä vaan sanoin, että bileet on meillä Mestarikaupungissa. Ei voi ottaa noin koville siellä pronssikylässä. :-)
Sitä paitti oothan sä mut nähny. Tiedät kuinka toivoton tapaus olen. ;-)
Täällä meidän pronssikylillä ei oteta kovasta kiinni, edes kalsarikänniketjussa.
Olen toki nähnyt, siitähän tässä ei kyse ole laisinkaan. Siitä toivottomuudesta en niinkään, mutta että tuollaisia madamen elkeitä...

Vesuri kirjoitti:
Yhdyn veli Zambonimieheen henkisesti. Älköön tästä hienosta ketjusta tehtäkö mitään typerää senssiketjua. Käsittääseni ainakin City-lehti tarjoaa kyseiselle toiminnalle tarvittavan alustan. Pidetään tämä ketju kunniasssa ja keskustellaan kalsareista.
Minulla muuten ei ole kalsareita jalassa, känni löytyy kyllä. Olenko poikkeava?
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Jääkoneenkuljettaja kirjoitti:
Minulla muuten ei ole kalsareita jalassa, känni löytyy kyllä. Olenko poikkeava?
Aivan ehdottomasti kyllä. Tosin tärkeintähän ei ole pukeutuminen, vaan kotona juoduilla viinoilla hankittu hyvä ja vahva humalatila.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Helatorstai töissä, perjantai ja tänään myös. Mitta on täynnä, joten mäyrää löyhentämään, röyh. Aurinko paistaa taas, joten tori kutsunee piakkoin.

Cheers kaikille!
 
Suonikohju kirjoitti:
Helatorstai töissä, perjantai ja tänään myös. Mitta on täynnä, joten mäyrää löyhentämään, röyh. Aurinko paistaa taas, joten tori kutsunee piakkoin.

Sama, paitsi ettei aurinko paista täällä, mutta ei haittaa, grillasin silti äsken itselleni safkat tuossa takapihalla.

6 päivän työrupeama tosiaan takana, joten irtiottoa on hyvä ottaa oluen ja viskin voimalla. Hyvä ystävä pyysi tupareihin, olivat muuttaneet emäntänsä kanssa yhteen. Kai sielläkin pitäisi käydä, vaikka baarireissuksihan se menee. Noh, katsoo nyt ensin kuinka mukaansatempaavaa tämä kalsarikännäily ja tuleva saunominen on...

Cheers vaan Rauman suunnaltakin kaikille!
 

Bone

Jäsen
Suosikkijoukkue
Buccaneers, Lightning
Rauma ulos! No ei vaan, kytköksiä on sinnepäin. Tuntuu että vähän liikaakin...

Rouva on heitetty kaverille ja niillä on joku tyttöjen ilta. Toka olut menossa (tähän väliin haluan välittää lämpimät kiitokseni sille ihmiselle, joka on keksinyt purkittaa Karhua pintin koon tölkkeihin) ja musiikin volume on säädetty hieman kovemmalle. Totaalikännit jäävät väliin, aamulla lähtö klo 10 isolle kirkolle Hellsinkiin. Kokousta tiedossa, joten koomassa ei välitä olla.

Mutta kyllä tässä voi jääkaappia tyhjentää oluesta.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Keittiöremppa on nyt siinä vaiheessa, että toinen välitiloista (se pienempi) on laatoitettu, joten kai tässä voisi sen kunniaksi nopeat salakalsarit vetäistä. Näistä kahdesta pikkupuuhasta toista tein ekaa kertaa ja toisessa ole huikein mitä pallolta löytyy. Tosin kalja loppui, mitä vtua!

Kohta on keittiössä taas juokseva vesi ja toimiva jätehuolto. Uskomatonta. Saatta ollaettä riipasen kovan kännin tänään.
 
Viimeksi muokattu:

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Kalsarikännit toisena viikonloppuna peräkkäin. Kaverit houkuttelivat baariinkin, mutta en viitsi keskellä koeviikkoa, kun aamuun astihan se kuitenkin menisi. Opiskelu on huomenna huomattavasti helpompaa, jos tänään ottaa vain kevyet kalsarikännit ja menee johonkin aikaan nukkumaan. Jääkaapissa muutama Koff ja Fostersia, jokusen vois ottaa ja syödä vähän pizzaa.

Cheers vaan kaikille!
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Alushousujurrit elikkä lievät kalsarikännit ovat toisinaan ihan jees, kuten esim tänään. Jokunen siideri- / oluttölkki on huvennut tänä iltana ja vointi kutakuinkin mukavanlainen. No jos sitä vielä ainakin yhet ottais..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös