Kalsarikänniketju

  • 5 249 593
  • 66 712
Suosikkijoukkue
HIFK
Saas nährä, kääntyykö tänä iltana vielä kännin puolelle. Suunnitelmissahan se ei ollut, mutta nyt on Lordi lavalla ja Koff korkattu. Lisukkeena kieltämättä hieman ämmämäinen drinksu; 50-volttista minttua ja maitoa(!).
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Simon kirjoitti:
Saas nährä, kääntyykö tänä iltana vielä kännin puolelle. Suunnitelmissahan se ei ollut, mutta nyt on Lordi lavalla ja Koff korkattu. Lisukkeena kieltämättä hieman ämmämäinen drinksu; 50-volttista minttua ja maitoa(!).

Simon, suosikkijoukkueen mukaan siis tämäkin ilta ;)
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
timppa kirjoitti:
Onnittelut hyvästä olutmerkistä. Olvi vakiinnutti meikäläisen jääkaapissa tänään paikkansa teolla jossa oli ns. "munaa".

No, itsellä kyllä vaikutti enemmänkin hinta ostopäätökseen, mutta kyllä, tuossa teossa oli munaa.
Ja kun tuossa viime viikon veti Latviassa jäähallissa myytyä kaljaa, niin kyllä maistuu suomalainen kalja helvetin hyvälle.... Jatketaan...
 

mtmela

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Keltainen #27. Kajaanin Hokki.
Simon kirjoitti:
Meinaatko Koffia, ämmämäisyyttä, vaiko kenties molempia?

:) No en, kunhan kiusaan...näin Karhua juopotellessa.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Shaatana. Tämmöstä kaikki viikonloput ja muut vapaat (ja arki-illatkin) pitäs olla. Viunaa, ja hyvää musiikkia televisiosta. Akka istuu makkarissa ja kattoo kun Tompan Cruoise _leikkii_ sankaria. Minä taas? No minä katon olohuoneessa kun Lordi _on_ sankari ja musa raikaa niin että soffat tärisee. Naapurit kiittää ry.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
LOOOOOOORDIA luukutuksessa ja Koffi virtaa! Hell yeah!
 

MOHJMTS

Jäsen
Hähää, kalsarit taas jalassa ja kossua naamaan... Pari karhua meni jo, nyt väkevämpää... Ja laivareissulta vielä pari pulloa jäljellä, joten juomat ei lopu kesken... Ikävä kyllä huomenna pitäisi jo 11. aikaan olla menossa, mutta kerkeehän tässä... Hyvää iltaa kaikille.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä sitä ollaan taas. Vissiin kovin moni muu ei ole kalsareissaan tänään? Ei se mitään. Mullakin on farkut vielä jalassa. Mutta anyway, Loordin levythän ne oli tuon minikonserton jälkeen pakko kuunnella kaikki kolme. Josko sitä painuis sitten nukkumaan kun nuo loppuu, niin jaksaa huomennakin nauttia muustakin kuin kraanavedestä ja vaimon nalkutuksesta.
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Yeah man! Aika mones kalja tiäksää menossa jo! PAri omaa paukkuakin takana jo. Iskelmää popitetaan!
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Arnold kirjoitti:
Yeah man! Aika mones kalja tiäksää menossa jo! PAri omaa paukkuakin takana jo. Iskelmää popitetaan!

No perkele. Jos muutki ni määki. Pitänee käydä tekemässä vaikka jotain pientä tuolta kaapista.

Paskamaisinta tässä hommassa on se, että menin kavereille lupaavani matkustaa huomenna länsirannikolle ryyppäämään. Rakas puolisonihan ei tästä tiedä mitään vielä ja se pitäisi hänelle selvittää. Milläs mää tästä taas kiemurtelen ulos. Jaa..
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
timppa kirjoitti:
No perkele. Jos muutki ni määki. Pitänee käydä tekemässä vaikka jotain pientä tuolta kaapista.

Paskamaisinta tässä hommassa on se, että menin kavereille lupaavani matkustaa huomenna länsirannikolle ryyppäämään. Rakas puolisonihan ei tästä tiedä mitään vielä ja se pitäisi hänelle selvittää. Milläs mää tästä taas kiemurtelen ulos. Jaa..


Katos, koiranpentukatseella katsot häntä silmiin, ja sanot että pitäis mennä kaveria, jota et ole nähnyt aikoihin tapaamaan..... Jos tämä ei riitä, niin sitten lupaat maat ja kannot (siis suomeksi, tiskaat seuraavan viikon ja teet ruokaakin vielä) niin eiköhän se lupa sieltä tule. Ja jos ei tule, niin menet silti. Ei niiltä naisilta mitään kysytä......

Ja Olvi on vaihtunut Pohjan poikaan, tosin se prkle alkaa oleen lopussa, joten kohta siirrytään taas Olvin pariin.... Ja huomenna pitäis mennä auttaan kaveria muutossa, mutta mitäs siitä....
 

Trenchtown

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Täällä ollaan erittäin hyvissä kalsareissa. bisseä ja viskiä, ja B.B. King jauhaa levyltä. Hienoa.
 

MOHJMTS

Jäsen
Trenchtown kirjoitti:
Täällä ollaan erittäin hyvissä kalsareissa. bisseä ja viskiä, ja B.B. King jauhaa levyltä. Hienoa.

B.B. King, loistavaa..., itellä B.B:n levyt jäi itelle, mut soitin ex-vaimokkeelle..., Ei siis muuta kuin että uus soitin itelle niin Blues soi taas täälläkin...
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Uncle J kirjoitti:
B.B. King, loistavaa..., itellä B.B:n levyt jäi itelle, mut soitin ex-vaimokkeelle..., Ei siis muuta kuin että uus soitin itelle niin Blues soi taas täälläkin...

Jos on hirvee hinku soittaa sitä just heti nyt, niin tee niinkun minä aikanaan nuorena isäukon lp-levyille. Levysoittimessa ei ollut neulaa, niin korvasin sen ihan nuppineulan kärjellä. Kyllä se musiikki siitäkin kuului, mutta jälki ei ollut kaunista.

Muthei, ei ollu mun levyt! Oon tosin epäillyt että mun koirat ois kostanu tän syömällä pari cd-levyä tosta hyllystä...

*Edit* Ja niin, itse siirryin Toton musiikin pariin. Lllloistavaa.
 

scholl

Jäsen
timppa kirjoitti:
No perkele. Jos muutki ni määki. Pitänee käydä tekemässä vaikka jotain pientä tuolta kaapista.

Paskamaisinta tässä hommassa on se, että menin kavereille lupaavani matkustaa huomenna länsirannikolle ryyppäämään. Rakas puolisonihan ei tästä tiedä mitään vielä ja se pitäisi hänelle selvittää. Milläs mää tästä taas kiemurtelen ulos. Jaa..

Saakeli kun itselläni on vielä muutama pvä tätä tipatonta kk. Tekisi mieli baariin, terasseille, viihteelle. Kylmiä oluita maistelemaan nyt ainakin alkuun. No ei auta itku markkinoilla.

Tuo on muuten juuri se, mitä otin esille avioliittoketjussa. On ihmeellistä se, että aika moni seurusteleva tai puhumattakaan samassa asunnossa asuva joutuu kokemaan jonkunlaista syyllisyyden tuskaa ihan normaaliasioista. Eli joku on tässä yhteiskunnassa aivan päinhelvettiä, jos niin moni joutuu selittelemään tekosiaan tai menemisiään. Jos asiaa on pähkäillyt ja tullut johonkin lopputulokseen niin miksei voi vain asiasta ilmoittaa ilman sen kummallisempia selittelyjä. Tai jos ei asu samassa asunnossa niin ei sitten ilmoita ollenkaan. Jos toinen soittaa niin sitten ei ehdi vastata tai jos vastaa niin kertoo vaan niinku asia on eli nyt on jurri päällä, eikä jaksa jutella. Moni nainen on niin veemäinen, että oikeasti juonittelee sillä tavalla, että miehestä tulee selittelijä. Ja siitä taas miehen kaverit eivät pidä. Jossain vaiheessa saattaa kaveri pudota kaveriudesta pois, jos homma alkaa mennä liian paljon selittelyiksi tai jos selittelyt onnistuvat liian huonosti ja mies alkaa hinkata himassa.

Eriasia, jos on joku kahdeksan vuotta etukäteen sovittu supertärkeä tapaaminen, mikä vaatii sekä muijan että miehen paikallaoloa, mutta jos on normilauantai niin ei siinä tarvi mitään selitellä. Ottaa aamulla jurrin päälle ja katsoo kauanko se kestää, jos siltä tuntuu. Mies on kuitenkin yleensä mies.

EDIT: Ota yks kerta muija mukaan, kun vedätte kunnon jurrit. Tarjoa sille kasikybästä samaa tahtia niin tietää, mistä on kyse. Kun vedätte vaikka 24 tunnin kännit, meette ympäri kaupunkia taksilla tukka putkella ja kerrotte sikajuttuja niin aika moni nainen ei halua tulla seur. kerran mukaan, vaan antaa miehen mennä rauhassa bilettää, koska tietää, että se on kovaa hommaa, jota hän ei kestä tai jaksa kokea yhtä tosissaan kuin mies.
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
scholl kirjoitti:
Tuo on muuten juuri se, mitä otin esille avioliittoketjussa. On ihmeellistä se, että aika moni seurusteleva tai puhumattakaan samassa asunnossa asuva joutuu kokemaan jonkunlaista syyllisyyden tuskaa ihan normaaliasioista.

Joo, siis sanotaan näin että kyllä frouva antaa meikäläisen mennä ja tulla suunilleen miten haluan. Itselleni vaan välillä tulee tästä huono omatunto, koska näiden menojen takia olen yleensä yön yli muualla, 99% kavereista kun asuu muualla kuin taksimatkan lähettyvillä. Emännälle jää sitten hoidettavaksi kaksi koiraa siksi ajaksi, kun meikäläinen hilluu kavereiden kanssa. Ei siinä jos koirat olisivat ns. normikoiria, muttakun nää on paholaisen lähettejä....

Ja kun tätä tapahtuu kohtuu usein, sanotaan että yleensä kahden viikon välein niin välillä hieman jännittää että mikä on reaktio. Mutta toisaalta, mulla on kaverit muualla ja niitäkin pitää nähdä. Mikäs sen parempaa kuin yhteinen ryyppyreissu?

Sinänsä tällaisissa kalsarikänneissä ei ole mitään, koska olen kuitenkin kotona / lähikuppilassa ja osallistun lemmikkien hoitoon normaalisti.

Ja voisihan tuon eukon ottaa mukaankin, mutta hän ei edes halua lähteä pahemmin mukaan näihin kemuihin, koska tietää millaista menoa se on pahimmillaan ja mitä se yleensä on.

Nää on vaikeita juttuja nää..

*edit* Quotasin suurimman osan pois, koska ne löytyy tuosta juuri yläpuolelta ne asiat. Ei tuu ihan järkyttävän pitkiä quitehirviöitä!
 

scholl

Jäsen
timppa kirjoitti:
Nää on vaikeita juttuja nää..

Koirahommat voi joo olla vähän hankalampia joo. Ne vaatii yllättävän paljon aikaa. Varsinkin jos energiaa on liikaa tassujen alla niin silloin ei tule kivaa jälkeä, jos ei pääse ulos riehumaan.

Eikä niille oikein kaljaakaan voi tarjota ;)
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
scholl kirjoitti:
Eikä niille oikein kaljaakaan voi tarjota ;)

Olutta voi tarjota, mutta kokemuksesta tiedän että se ei ole hyvä juttu. Kerran menin sen virheen tekemään, että olutta tarjosin. Seurauksena helvetinmoinen tappelu (koirien kesken) ja lopulta toinen oksensi makuuhuoneen seinille. Ottanut vissiin meikäläisestä mallia..
 

Shelter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
timppa kirjoitti:
Olutta voi tarjota, mutta kokemuksesta tiedän että se ei ole hyvä juttu. Kerran menin sen virheen tekemään, että olutta tarjosin. Seurauksena helvetinmoinen tappelu (koirien kesken) ja lopulta toinen oksensi makuuhuoneen seinille. Ottanut vissiin meikäläisestä mallia..

Eli empiirinen tutkimus osoitti, että koirat eivät eroa ihmisestä loppujen lopuksi kovinkaan paljoa, ainakaan kännissä :-)
 

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Nyt tuli noutaja. Mää meen petiin. Ei jaksa enää. Puolittainen putoaminen.. myönnän! Hei hei, ja nähdään huomenna!
 

MOHJMTS

Jäsen
timppa kirjoitti:
Jos on hirvee hinku soittaa sitä just heti nyt, niin tee niinkun minä aikanaan nuorena isäukon lp-levyille. Levysoittimessa ei ollut neulaa, niin korvasin sen ihan nuppineulan kärjellä. Kyllä se musiikki siitäkin kuului, mutta jälki ei ollut kaunista.

Muthei, ei ollu mun levyt! Oon tosin epäillyt että mun koirat ois kostanu tän syömällä pari cd-levyä tosta hyllystä...

*Edit* Ja niin, itse siirryin Toton musiikin pariin. Lllloistavaa.

Ei pysty uhraamaan levyjä.., eiköhän kohta se blues soi täälläkin uuden soittimen myötä... Nyt kyllä havahduin kun kaadoin viinat melkein näppikselle.., no viimeiset paukut ja sitten nukkumaan...
 

Turnipsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Jaaha, jengi putoo. Kait se pitäs itekki vetää toi viimine jääkeri mahaan ja painuu koisimaan.

Ja tosiaan, siitä saatiin ihan faktaa että koira ei eroa kännissä ihmisestä. Onneksi minä ehdin baariin ennen tätä oksennustapaturmaa, en joutunut siivoamaan. ;)

Eli siis vapaasti sanottuna:
koira on ihmiselle ihminen kännissä,
tai,
ihminen on koiralle koira kännissä.

Niin, olis vissiin syytäkin mennä nukkumaan.
 

MOHJMTS

Jäsen
timppa kirjoitti:
Jaaha, jengi putoo. Kait se pitäs itekki vetää toi viimine jääkeri mahaan ja painuu koisimaan.

Ja tosiaan, siitä saatiin ihan faktaa että koira ei eroa kännissä ihmisestä. Onneksi minä ehdin baariin ennen tätä oksennustapaturmaa, en joutunut siivoamaan. ;)

Eli siis vapaasti sanottuna:
koira on ihmiselle ihminen kännissä,
tai,
ihminen on koiralle koira kännissä.

Niin, olis vissiin syytäkin mennä nukkumaan.

Vooe kettu..
Miä on koira ihmiselle koirana, tai ihminen koirralle ihmisenä?
Joo, viel ois 8 tuntia aikaa nukkua, kait se pitäis käyttää hyväkseen...
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tää on niin tätä. Kaapit on viunaa täynnä ja miehen mieli vetää kohti uusia hörppyjä, mutta samaan hengenvetoon sitä huomaa, että väsyttää aivan saatanasti. Nöösipojuna päädyn satavarmasti unten maille, koska loppujen lopuksihan yksin dokaaminen on vitun tyhmää hommaa. Sen sijaan yksin goijaaminen on loistopuuhaa. Harvoin haittaa, jos nainen makaa samassa sängyssä, mutta laatu-unien kannalta katsottuna nainen voi olla erittäin merkittävä riskitekijä.

Otetaas sille (hörpss..).
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös