Kalsarikänniketju

  • 5 240 269
  • 66 676

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Yllättävän eloisa ketju, eikös nyt pitäis olla ulkoilmassa niinkuin kaikki muutkin? Noh, ite olin siellä ja totesin kotimeiningin paremmaks. Ei ollut ollenkaan baarifiilis tänään. Musiikkia, kaljaa ja kiljua, kyllähän tää näinkin menee.
Muistan kun kotikaupungissa, VR:n tukkipinoilla yhtenä vappuna otettiin vähän Jim Beamia, kun sitä Alkosta sai yllättäen ja Ameriikan rokkaritkin veti sitä. Vedin kolmen vartin pullon ja putosin jokeen, muuan ystäväni nosti minut sieltä ylös ja pelasti hukkumasta. Silloin oli tosin helppo raahata, olin 15 ja painoin jotain 58.

Siitä on 20 vuotta ja 25 kiloa. Ei enää ulkoilmavappuja, kiitos.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Iltaa veljet ja sisaret, pitkästä aikaa.

Likka lähti yövuoroon ja mulla koiravahtivuoro. Lava KOFFia (© Nurmijärven Peto.) ja tuubi. Näin se ilta tai yö menee.

Hyvää Vappua.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Nyt on oikein kunnon Wappujuoma sekoitettuna! On meinaan simaa, mansikkakuoharia, cokista ja suomiviinaa kaikkia sekoitettuna... Tää on meidän päivä! Onnea kaikille tänä keväänä valmistuville ja hauskaa WAPPUA IHAN KAIKILLE!!!

Musaa tässä kuunellaan, äsken kateltiin Emmerdalen perjantain? eka puolituntinen ja naatitaan ny tästä helvetti!

Muistatteko kun Rantasen Heli tai Pitkämäen Tero heittivät kotikuntansa maailman kartalle?!?!

Nyt on Kapasen Nikon ja Miettisen Antin sekä Hattulan vuoro! Jumalauta, vaikkei mitään Miettiselle niin Lallille edes puisto tai katu hänen kunniakseen nimitettäväksi!!!

Hattulaan tehtiin uus fudiskenttä täs pari vuotta sitten... Sen nimi on edelleen ollut joku helkutin Parolan jalkapallokenttä... Laji on eri tietty, mutta jos ei muuta keksitä niin nimettäisiin se edes Lallin kentäksi!
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nyt on oikein kunnon Wappujuoma sekoitettuna! On meinaan simaa, mansikkakuoharia, cokista ja suomiviinaa kaikkia sekoitettuna...

Muistatteko kun Rantasen Heli tai Pitkämäen Tero heittivät kotikuntansa maailman kartalle?!?!
Sima on muuten hyvää ihan kossun/votkan kanssa pelkästään.

Hannes Kolehmainenhan juoksi Suomen maailmankartalle, ja Martti Vainio kusi sen sieltä pois. Yksittäisiä paikkakuntia en ole juurikaan noteerannut.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Yksittäisiä paikkakuntia en ole juurikaan noteerannut.

No ei kai niitä oikein kukaan sinänsä noteeraa...

Mutta niin kuin Rantasen Heli heitti Lammin maailman kartalle vuonna -96 niin samalla tavalla Kapasen Niko ja Miettisen Antti voivat pelata Hattulan maailman kartalle vuonna 2009!

=) No pääasia on tietty, että Suomi pärjää! Tietenkin se on kato näin pienelle kunnalle eri asia kuin isommalle paikkakunnalle kato jos menestystä tulee! ;)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä nyt olisi enemmän Sananmuunnosketjun kamaa, mutta onko siellä päin seuraa nimeltä Hattulan Visa? Jos ei, niin jo olisi aika.
 

Derby

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJ Devils
Taitaa jäädä mun vappu nyt tähän, ei enää huvita kaljoitella. Otan jonkun leffan tuolta massiivisesta (yli 500 elokuvaa) dvd-kokoelmastani ja alan katsomaan samalla kuin nukahdan. Yötä ja pitäkää hauska vappu varsinkin ne teistä jotka jatkavat vielä huomisenkin!
 
Mukana myös. Ilta meni töissä ja nyt jos jaksaisi pari ottaa niin eiköhän se riitä. Huomenna kenties enemmän.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Seppo Räty on jumala. Sanohan se Rantasen likallekin aikanaan Atlantassa -96että heitä niin että kusi lentää. Pasi "Cumuluksen neljäs kerros nuoren blondin kanssa baari-illan jälkeen" Nurminen on hieno mies! Alpo on kärpässieni sienimetsässä ja Tami on puolestaan Estonian keulaportti itämerellä. Jatketaan veljet eteenpäin ja tervetuloa myös kaikki naiset runsaslukuisena tähän kaikkien juppien ja snobien halveksimaan ketjuun.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Tää on vappu 2009 ja tää rulettaa... Ja mua muuten panettaa... ;-) Parolan Visa täältä jo löytyy mutta taitaa olla aika junioriseura... :-) Jumalauta nyt juon niin kauan kuin juomaa riittää... Ja sitähän riittää! ;-)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tää on vappu 2009 ja tää rulettaa... Ja mua muuten panettaa... ;-) Parolan Visa täältä jo löytyy mutta taitaa olla aika junioriseura... :-) Jumalauta nyt juon niin kauan kuin juomaa riittää... Ja sitähän riittää! ;-)

Vittuako siinä valitat, sullahan on flesu saatana :) Vai eikö vehje toimi?? ;) No joo, otetaans lisempää lientä. Ihme että tässä jaksaa vielä roikkua mukana.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Olen tässä taas tantereella selkänä. Join tässä pari punkkupulloa tyhjäkkeeksi + 5 Koffin olutta. Kuudes on meneillään.

Sammutta kuitennii kohta, vaan tulinpahan ilmoittautuneeksi.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Alkaa viemään iltoja viimeisiään... Nyt Irwinin tahdissa...

Irwinin Riemu ja ratto! Ei Kauhajoellakaan mua kestetty ja pakko oli päästötodistus kätöseen antaa! SILLE! ;)

Mut johan täs jo ainakin uutta Kuopijon reissua odotetaan... Oli se edellinen ainakin niin hauska! Ainakin ite siellä pyrin viihdyttämään myös jostain syystä myös niitä kuopiolaisia... Siellä käytiin kaikki läpi talousahdingoista aina SFC-Alataloon saakka! On ne kuopiolaiset hyvää sakkia! =)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Miksi marko Kiprusoffin takajalka nousi aina aikanaan ylös viiltävän ruoskan jälkeen? Lehtinen-Koivu-Summanen Virta-Kiprusoff oli aika kova yv kenttä. Ja Jouni "3inch" Rokama vielä maalissa. Älkääkä unohtako Aleksander Smirnovia, Jukka Vilanderia ja German Titovia. T. Jevgeni Stepa
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Miksi marko Kiprusoffin takajalka nousi aina aikanaan ylös viiltävän ruoskan jälkeen? Lehtinen-Koivu-Summanen Virta-Kiprusoff oli aika kova yv kenttä. Ja Jouni "3inch" Rokama vielä maalissa. Älkääkä unohtako Aleksander Smirnovia, Jukka Vilanderia ja German Titovia. T. Jevgeni Stepa

No mullahan on tos just luettavana MM-95 lätkälehden kultanumero et siltä pohjita... =) Mitään en tuohon sinun kysymykseesi kantaa pysty ottamaan, mutta onhan se hienoa lukea tuota aviisia... Nousee kananliha pystyyn! ;)

Tai siis tuo Kultanumero Lätkälehdestä käsittelee just sen kevään -95 tapahtumat! Et hieno juttu! Ja tuotakaan lehteä ei ois mulla jos ei äidin työkaverin pojat ois silloin joskus harrastanut lätkää/painia... Joten propsit niille!
;)

Ja mitä Irwiniin tulee... Niin tuossa viiden sadan metrin päässähän tuo Ryysyrantakin sijaitsee! ;)
 
Viimeksi muokattu:

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Pöh, en pilki kuin baaritiskeillä. Kyseessä on ennemminkin suunnitelma saattaa pitkään vain tekijöidensä aivoissa muhinut musiikki kuunneltavaan muotoon.
Lokakuussa 1991 olin punttisalilla semisti penkkipunnerrusta harrastamassa. Radiosta tuli Värttinän "jaa jaa.. diiba daabaa..." ja sillä hetkellä paikallinen kylähullu sanoi vakavalla äänellä hitaasti lausuen: "Kuu... lostaa... ihan... Gary Mooren biisiltä". Sen jälkeen olen veikannut Gary Moorea useiden biisien esittäjäksi, erinäisissä tilanteissa. Viimeksi oikea vastaus oli kuitenkin Jamppa Tuominen.

Mainita täytyy, että tuo kyseinen sama kylähulluhemmo oli kuulemma tänään lähettänyt kaverini anopille alapäästään kapulakuvan, kaikessa sen merkityksessä. Oli kuulemma pumpannut sen maksimaaliseen tilaan. Itse asiassa 3 kk:n aikana on kotikylälläni ollut pari tappoa, yksi pitkäaikainen kooma, yksi murha ja kuulemma muutamia sattumia kaveripiirissäni tässä 3 kk aikana sattunut. No eipä siinä, sattuuhan sitä kaikenmoista. Varsinkin kaveripiireissä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Vidut... Mä oon taas niin Wappua, että! Tai on mulla toi flesu tossa ja onhan se aika herkku! ;)

Mut vittuako sillä kun Snickersissä sijoitus sen kun vaan tippuu.. :/

Ei ole vaan tuuri kohdillaan...
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Candlemassia tänään kuuntelin. Black Eyes on niin komea kipale. 1990-luvun alussa sitä C-kasetilla kuuntelin useasti. Ja tänään kaverini luona hyvin useasti.

Evilille semmoista, että se "kuin 2 marjaa..." Loman ja prinssi. Siitä viikon parhaudet naurusektorilla.

Nyt on tällä sektorilla zetaa monikossa hilkulla.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vidut... Mä oon taas niin Wappua, että! Tai on mulla toi flesu tossa ja onhan se aika herkku! ;)

Mut vittuako sillä kun Snickersissä sijoitus sen kun vaan tippuu.. :/

Ei ole vaan tuuri kohdillaan...

Itteäni ei paljon Snikkerssit kiinnostais jos ois flesu. Pitäis kyllä laittaa tilaukseen. Kenes pillu sulla on? Vai onks sulla sellanen perus Jatkislaisen flesu mitä ei oo muotoiltu kenenkään starban mukaan? Millanenhan ois Maria Mutolan tekovittu? Mustahan se ois mutta minnehän häppärit sojottais ja ois kyl varmaa päällystetty jollain vitun paksulla karvakintaalla, jollain Karpon karvahatusta revityllä ja mustalla maalilla maalatulla. Evil, oliko sulla se Anna-Maija Hermusen malli vielä jemmassa vintillä?
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös