pikkukatti
Jäsen
Mukana myös. Ilta meni töissä ja nyt jos jaksaisi pari ottaa niin eiköhän se riitä. Huomenna kenties enemmän.
Oliva mukava mainita :) Pitäähän sitä jollain itseä kehua, mutta nyt tosiaan leffojen pariin.Ei sillä että elvistelisit, mutta mukava oli mainita?
Tää on vappu 2009 ja tää rulettaa... Ja mua muuten panettaa... ;-) Parolan Visa täältä jo löytyy mutta taitaa olla aika junioriseura... :-) Jumalauta nyt juon niin kauan kuin juomaa riittää... Ja sitähän riittää! ;-)
Pilikkimiehiäkö siis lienet?Nyt on verkot vesillä.
Pöh, en pilki kuin baaritiskeillä. Kyseessä on ennemminkin suunnitelma saattaa pitkään vain tekijöidensä aivoissa muhinut musiikki kuunneltavaan muotoon.Pilikkimiehiäkö siis lienet?
Miksi marko Kiprusoffin takajalka nousi aina aikanaan ylös viiltävän ruoskan jälkeen? Lehtinen-Koivu-Summanen Virta-Kiprusoff oli aika kova yv kenttä. Ja Jouni "3inch" Rokama vielä maalissa. Älkääkä unohtako Aleksander Smirnovia, Jukka Vilanderia ja German Titovia. T. Jevgeni Stepa
Lokakuussa 1991 olin punttisalilla semisti penkkipunnerrusta harrastamassa. Radiosta tuli Värttinän "jaa jaa.. diiba daabaa..." ja sillä hetkellä paikallinen kylähullu sanoi vakavalla äänellä hitaasti lausuen: "Kuu... lostaa... ihan... Gary Mooren biisiltä". Sen jälkeen olen veikannut Gary Moorea useiden biisien esittäjäksi, erinäisissä tilanteissa. Viimeksi oikea vastaus oli kuitenkin Jamppa Tuominen.Pöh, en pilki kuin baaritiskeillä. Kyseessä on ennemminkin suunnitelma saattaa pitkään vain tekijöidensä aivoissa muhinut musiikki kuunneltavaan muotoon.
Vidut... Mä oon taas niin Wappua, että! Tai on mulla toi flesu tossa ja onhan se aika herkku! ;)
Mut vittuako sillä kun Snickersissä sijoitus sen kun vaan tippuu.. :/
Ei ole vaan tuuri kohdillaan...
Itteäni ei paljon Snikkerssit kiinnostais jos ois flesu. Pitäis kyllä laittaa tilaukseen. Kenes pillu sulla on? Vai onks sulla sellanen perus Jatkislaisen flesu mitä ei oo muotoiltu kenenkään starban mukaan? Millanenhan ois Maria Mutolan tekovittu? Mustahan se ois mutta minnehän häppärit sojottais ja ois kyl varmaa päällystetty jollain vitun paksulla karvakintaalla, jollain Karpon karvahatusta revityllä ja mustalla maalilla maalatulla. Evil, oliko sulla se Anna-Maija Hermusen malli vielä jemmassa vintillä?
Siis mä hokasin sen kuinka fiksua on lähteä mukaan näille vieraspelimatkoille... Sieltä saa aina kenties sitäkin seuraa ja hauskaa on!
)
Saitko pillua Niiralanmontun haisevassa vessassa vai makkarakojun takana?
Ei Vilperiä saa, eikä pidä, kiusata. Ei ole nimittäin hyvä asia se, sanoisi Repomieskin.