Kalsarikänniketju

  • 5 237 131
  • 66 669

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Itteäni ei paljon Snikkerssit kiinnostais jos ois flesu. Pitäis kyllä laittaa tilaukseen. Kenes pillu sulla on? Vai onks sulla sellanen perus Jatkislaisen flesu mitä ei oo muotoiltu kenenkään starban mukaan? Millanenhan ois Maria Mutolan tekovittu? Mustahan se ois mutta minnehän häppärit sojottais ja ois kyl varmaa päällystetty jollain vitun paksulla karvakintaalla, jollain Karpon karvahatusta revityllä ja mustalla maalilla maalatulla. Evil, oliko sulla se Anna-Maija Hermusen malli vielä jemmassa vintillä?

On mulla jonkun blondin pillun mukaisella muokatulla vidulla... ;D

Et ihan hyvin sinänsä menee täällä! :D

En kyllä muista nimeä, kun ei tullu laitettua nimeä ylös, mutta kyllä maistuu!!!

Mut onhan se aito aina parempi...

Siis mä hokasin sen kuinka fiksua on lähteä mukaan näille vieraspelimatkoille... Sieltä saa aina kenties sitäkin seuraa ja hauskaa on!

Viimeisestäkin matkasta jäi ainakin 3 uutta kaveria mukaan Faceen!!! :D

Kohta vois käyttää Flesuukin.. ;)

Kuopijos tuli laitettua viestiä siskolle ja veljelle et koskaan en ole viettäny näin hauskaa lauantaita ja sehän oli totta helkutissa tottakin!!! ;D

Ei muuta kuin ens kaudella mukaan taas reissuun kun näin hauskaa näemä on... =) Ja Lappeenrannassakin tuli siin kevään alus käytyä... :D
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Siis mä hokasin sen kuinka fiksua on lähteä mukaan näille vieraspelimatkoille... Sieltä saa aina kenties sitäkin seuraa ja hauskaa on!
)

Saitko pillua Niiralanmontun haisevassa vessassa vai makkarakojun takana?

Nyt ois vähän pakko kuunnella Mustaschia ja sit palataankin kymmenen vuotta ajassa taaksepäin, back to the teenage times ja laitetaan Limp Bizkit raikaamaan ja herätetään talon mummot. Kyllähän siitä ilosta aina yhden huomautuksen kestää ihan mielellään..

Luulisin Vilperi että sulla on Savannah Goldin vittu kädessä. Tuskin se Jenna Jamesonin on koska muuten sen oisit muistanut. Jenna vs. mustat mailat on muuten ihan hyvä dvd, ostin divarista, katoin kerran ja runkkasin minkä jälkeen myin eteenpäin kaksinkertaisella tuotolla.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Saitko pillua Niiralanmontun haisevassa vessassa vai makkarakojun takana?

Noihin muihin en vastaa, kun en tosiaan tiiä mikä flesukaan mulla edes on kun täs muuton kourissa edelleen olen ja kaikki asiat on ihan pimennossa... :D No näillä mennään ja hyvinhän tuo flesu on hommansa hoidellut! Ei valittamista!

Niiralassa en sitä saanut, mutta niin helkutin hauskaa kyllä oli! Mä en ole ikinä viettänyt niin hauskaa lauantaita kun silloin vietin! Siis ihan se koko kokonaisuus! Kuopiolaisetkin oli niin hauskoja ja niiden kanssa yllättäen puhuin kun karavaanareita ollaan niin Alatalosta jne... :D

Mulle kyllä sanottiin järkkäreiden toimesta sillon kun hallin astuin että älä sit juo enempää, mutta joinhan mä... :D

Oli kyl hilkuil ettenkö olis päässy koko halliin, mut pääsin ja vietin kyl elämäni lauantain! Kiitos siitä niin Kerho- että myös Kalpa- faneille!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No eihän tässä toki ketään kiusta ja ihan hurtilla huumorilla painetaan eteenpäin, toivottavasti myös Moderaattoeiden mielestä vaikka vähän tuhmiakin ollaan puhuttu tai ainankin allekirjoit´tanut. Nyt kuuntelen Kotivideoiden homo Sampon versiota muijaa seuraavaa biisistä. Juhani Tammisen versio maammelaulusta oli kyllä sykähdyttävä.. oisko kellään heittää sitä tähän? Itse en jaksais ruveta ettimään kun laiskottaa ja pitää lähtee kuselle ja hakemaan lisempää KOFFia.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Ei Vilperiä saa, eikä pidä, kiusata. Ei ole nimittäin hyvä asia se, sanoisi Repomieskin.

No eihän täs tokkiinsa mua kiusata... :D

Mulla on vaan ittellänikin niin sekasin kaikki asiat..

Kun irtisanoin tos mun Kauhajoen asuntoni kun ei ollu sille enää tarvetta ja nyt asun porukoillani jonkun aikaa ja tavarat... Ne on sekasin todellakin noissa jätesäkeissä!

Toivottavasti nämä asiat tästä taas kohta selkiytyvät ja pääsee muuttaan jonnekin pois porukoitten valvovan silmän alta jne... :D
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tosi kaunis kappale ja kaunis tulkinta! Mielelläni kuuntelen! =)

Oikein! Katos perkele, Vilperihän on ihan hyvä jätkä. Eiköhän lähdetä baanalle joskus saatana. Saat lainata flesuas samalla jos oot puhdistanu sen kunnolla. Mitäs sit laitettais? Nylon Beatia?

Nylon Beat : Viha ja rakkaus LIVE -> http://www.youtube.com/watch?v=mGcd1uRven0

Jonna unohtaa sanat tossa yhes kohdas.. aika hienoo, se on varmaa saanu liikaa munaa edellisenä yönä.
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket
Oikein! Katos perkele, Vilperihän on ihan hyvä jätkä. Eiköhän lähdetä baanalle joskus saatana. Saat lainata flesuas samalla jos oot puhdistanu sen kunnolla. Mitäs sit laitettais? Nylon Beatia?

No ei helkutti mitään Hylon Beatia... Vaikka Teräsbetonia meilummin ... :D
 

vilperi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Kauhajoen Karhubasket

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
ei helvetti, nyt kyllä nousee mummioidenklin kyrvät pystyyn..

Scatman John -> Scatman http://www.youtube.com/watch?v=mpHLEm9-0bg&feature=related

Voitin aikanaan ala-asteella jonkun tanssikilpailun ja sain palkinnoksi Scatmanin c-kasetin. Samana iltana koin ensisuudelmani ja tanssin hitaitaensi kertaa. Pillua en saanut koska en ollut valmis panemaan ketään siinä iässä. Vittu oli kaverit kateellisia ja olalletaputteljoita riitti. Niitin kunniaa niin luokassa kuin sen ulkopuolellakin. Toimin monessa luottamustoimessa tuon episodin jälkeen mikä tuntuu uskomattomalta ja typerältä. En osannut piirtää edes tikku-ukkoa mutta kuvisnumerokin nousi kahdella kun kevät koitti. Johdin onnistuneesti rääkkäyspartiota missä annettiin selkään muutamalle maahanmuuttajalle aina välitunnilla.´Otin vastuuta elektronisista laitteista koulun juhlissa ja kiitin aina keittäjiä vaikka otin aina liikaa niitä ruokia missä oli rajoitukset määrissä. Jotenkin se homma kiehtoi ja joskus työnsin jopa jauhelihapihvejä taskuun vaan sen takia että saatoin voida näyttää ne välitunnilla kavereille tai sille nälkäiselle joka sattui tulemaan hammaslääkäristä niin ettei ehtinyt enää ruokalaan syömään. Samana iltana koin ensisuudelmani ja tanssin hitaitaensi kertaa. Pillua en saanut koska en ollut valmis panemaan ketään siinä iässä. Olin ylipainoinen mutta aina vitun kova kaikissa peleissä. Mut valittiin aina ekojen joukossa jos en´itse ollut valitsijana. Olin kova jätkä ja join Tropicin nektarimehua sekä varastin kavereiden lätkäkortteja. Varastin myös vuoden verran kaupasta enkä jäänyt kertaakaan kiinni

Edit. Helvetti kun pääsis Petra Marklundin (September) hameen alle.. ai ai.. nainen mun makuuni mut Jonna Kosonenkin kiinnostais jos pelkästä seksistä puhutaan. Voisin panna myös Satu Taiveahoa.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Lähtikö Vilperi Matikaisen Pentin kanssa dokaamaan kun ei näy eikä kuulu? Kuvamateriaalia odotellessa.. Laitas Restonomi parastas..

Tosi aneemista toimintaa. Vitun Samu Sirkat. Huomennahan se on helppo tulla tänne vittuilemaan kun on "sauna-ilta" tai harava-talkoot. Muistkaa kaksi sanaa!! JARKKO RUUTU

Nyt Nakkikastike hiljenee.. on muuten ensimmäistä kertaa pelko perseessä että pelikielto napsahtaa jotenkin mitättömästi. Kaikki aikaisemmat ovat olleet ylläreitä mutta nyt on tunne että viikoksi joudutaan lusimaan liian rohkeiden mutta täysin realististen sanontojen vuoksi. Tämä ei ole itsemoderointia vaikka niin luulette. Olen vailla naista ja minulla on iso kikkeli.
 
Viimeksi muokattu:

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
ei helvetti, nyt kyllä nousee mummioidenklin kyrvät pystyyn..

Scatman John -> Scatman http://www.youtube.com/watch?v=mpHLEm9-0bg&feature=related

Voitin aikanaan ala-asteella jonkun tanssikilpailun ja sain palkinnoksi Scatmanin c-kasetin. Samana iltana koin ensisuudelmani ja tanssin hitaitaensi kertaa. Pillua en saanut koska en ollut valmis panemaan ketään siinä iässä. Vittu oli kaverit kateellisia ja olalletaputteljoita riitti. Niitin kunniaa niin luokassa kuin sen ulkopuolellakin. Toimin monessa luottamustoimessa tuon episodin jälkeen mikä tuntuu uskomattomalta ja typerältä. En osannut piirtää edes tikku-ukkoa mutta kuvisnumerokin nousi kahdella kun kevät koitti. Johdin onnistuneesti rääkkäyspartiota missä annettiin selkään muutamalle maahanmuuttajalle aina välitunnilla.´Otin vastuuta elektronisista laitteista koulun juhlissa ja kiitin aina keittäjiä vaikka otin aina liikaa niitä ruokia missä oli rajoitukset määrissä. Jotenkin se homma kiehtoi ja joskus työnsin jopa jauhelihapihvejä taskuun vaan sen takia että saatoin voida näyttää ne välitunnilla kavereille tai sille nälkäiselle joka sattui tulemaan hammaslääkäristä niin ettei ehtinyt enää ruokalaan syömään. Samana iltana koin ensisuudelmani ja tanssin hitaitaensi kertaa. Pillua en saanut koska en ollut valmis panemaan ketään siinä iässä. Olin ylipainoinen mutta aina vitun kova kaikissa peleissä. Mut valittiin aina ekojen joukossa jos en´itse ollut valitsijana. Olin kova jätkä ja join Tropicin nektarimehua sekä varastin kavereiden lätkäkortteja. Varastin myös vuoden verran kaupasta enkä jäänyt kertaakaan kiinni

Edit. Helvetti kun pääsis Petra Marklundin (September) hameen alle.. ai ai.. nainen mun makuuni mut Jonna Kosonenkin kiinnostais jos pelkästä seksistä puhutaan. Voisin panna myös Satu Taiveahoa.

Joo, ei paha valinta nimittäin Petra Marklund. Tuli ihan nuoruus mieleen tuosta scatmanista. Joka oikeasti on aivan paska! Siltikkin tykkäsin siitä kun se nousi buumiin. Ihme hommaa,,,? Kun ajattelee oikeasti asioita niin huomaa sen että miksi täällä eletään. Sen pointti on siinä että muistellaan menneitä ja eletään tulevia. Ilman mitää paineita, eli annetaan asiat painaa omalla painolla. Hyvä siitä tulee vaikka onkin kännissä
 

Everton

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Miehän se sitten simahdin kesken kalsarointien ja telkun katselun. Tänään pitää yrittää terassikierrosta vähän paremmalla kestävyydellä.

Nyt näin aamutuimaan on sellainen olo, että voisi käydä kuokkimassa perunamaan. Jos sitä kuitenkin joisi yhden aamupalaksi ihan ensin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Miehän se sitten simahdin kesken kalsarointien ja telkun katselun.

Sama vika, sammunut, kuin saunalyhty. Jalluakin olis ollu vielä Helmi, mutta ei sitten kelvannut. Ei Helmi, eikä Jallu.

Kylmää nyt huiviin, joten pijä huivistas kiinni Tatjaana....
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Aloittelin tässä hetki sitten ja ajattelin alkuun juoda yhden oluen (1,25 litran A-Karhu). Sitten lisää olutta. Suomen pelikin tulee tänään, mutta ei se ole sellainen peli, jota odottaisi esim. yhtä paljon kuin Jokerien play off -peliä. Mutta kaipa sen voisi katsoa, ainakin lopun siitä pelistä.

Eilen olin selvin päin ja muutaman tunnin kaverien kännikuskina, tänään aloitan hyvissä ajoin juomisen. Aikainen lintu aikaisin mahdollisen krapulan selvittää.

Vapun aikana on hyvä julkaista tällaisia uutisia: Maksakirroosia esiintyy paljon jo alle 40-vuotiailla
 
Viimeksi muokattu:

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Aamukuudelta alas, nyt ylös.

Puolen litran tuopista nautitulla Pepsi-Koskenkorva yhdistelmällä tässä jatketaan, half-and-half tietysti.

Kaljan voi ottaa kyytiläiseksi jos maistuu, ja maistuuhan sekin.
 

Hespeler

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät sympatiat HIFK
Harvoin jos koskaan tulee loivennettua, mutta nyt alkaa olla se hetki että pitää päätös tehdä. No jos sitä hiukan sitten...

Oikeaa puhetta. Ja tänään korjaussarja saa (pitää) vaihtua huoletta virityssarjaksi, ja se on vaan hyvä juttu.

Paitsi sunnuntaina voi olla vähän eri fiilis, mutta eipäs mennä niin pitkälle.
 

Eino_Mies

Jäsen
Suosikkijoukkue
Rauman Lukko
Oikeaa puhetta. Ja tänään korjaussarja saa (pitää) vaihtua huoletta virityssarjaksi, ja se on vaan hyvä juttu.

Paitsi sunnuntaina voi olla vähän eri fiilis, mutta eipäs mennä niin pitkälle.
Se oli muistaakseni kolme vuotta sitten vappuna kun 1.5. oli maanantai. La-iltana lähdin ruotsinristeilylle, sunnuntaina eli aattona vedettiin yhtä kyytiä kun vauhtiin oli päästy. Vaan eipä riittänyt vappupäivä toipumiseen. Kankainen ilmestyi vasta tiistaiaamuna, ja sitten piti mennä lekurille "selkävaivoja" valittamaan. Pari päivää saikkua ja töihin vasta torstaina. Hyi hyi!

Jos sitä tänään ihan hiukan kalsarointia harjoittaisi, mutta mitään megakrapulaa en todellakaan kaipaa. Tasoitellen edetään ja illan kiekkopeliä odotellaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös