Kalsarikänniketju

  • 5 249 609
  • 66 712

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei pitäisi olla kummatkaan, mutta silikonit on.
Hyi saatana. Kyllä minunkin paariin saisi porttarin tiivistemassalla täytetyillä utareilla pröystäilemisestä, mikäli minulla paari olisi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei pitäisi olla kummatkaan, mutta silikonit on.

Ai no sitten minä ymmärränkin... Muovitissit eivät ole kivoja...

EDIT: Evilhän ilmaisikin saman asian suorastaan osuvasti!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Se on tuo muovitissien esittely melko tavalla sama asia, kuin jos mies esittelisi puutarhaletkua alapääjohtimenaan. Kyllä siitä porttikieltoa pitäisikin antaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hyi saatana. Kyllä minunkin paariin saisi porttarin tiivistemassalla täytetyillä utareilla pröystäilemisestä, mikäli minulla paari olisi.

Silikoni on itse perkeleestä. Tarttuu joka paikkaan ja siihen ei tartu mikään. Tää nyt vaan niinkuin remonttimiehen näkökulmasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Silikoni on itse perkeleestä. Tarttuu joka paikkaan ja siihen ei tartu mikään. Tää nyt vaan niinkuin remonttimiehen näkökulmasta.
Puusepän vävynä ja ajoittaisena apupoikana yhdyn huoleti tähän.

"Lottovoittaja U.K.K.Evil, puusepän vävy."
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olettapa ahdasmielisiä :) Jos joku haluaa ottaa silarit ja elää niiden kanssa ni so what.. Noh, itse olen neutraali tuon asian kanssa. Omia kiveksiäni en kyllä täyttäisi silikonilla.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Et kai tarkoittane Uppsalan ekonomia, sukellusvenelaivuri Komulaista?

En tarkoita. Tää oli ihan oikeissa töissä.

Perhana kun Miljoonasade olisi esiintynyt tänään kansanjuhlissa niin retrospektiivinen regressio vuosikymmenten taakse ja edellisiin finaaleihin olisi ollut täydellinen. Eivät vaan taida olla oikein kiekkomiehiä eikä tämä nykysukupolvi liene kuullutkaan koko yhtyeestä.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Herra sukellusvenelaituri Komulaista minäkin epäilin tässä yhteydessä tarkoitetun. Vaan onhan se kelpoa, että röissä oikeissa ovat ihmiset.

EDIT: "Nykänen ei mukana ensi kauden JYPin joukkueessa". Siinä kusi JYPin ensi kausi ja CHL-menestys.

Linkki.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Juuh, pojasta on polvi parantunut musiikkimaailmassakin. Näkeehän tuon kuurokin kun katselee näitä meikkinaamaisia siimanheiluttajia joita nykynuoriso kuuntelee.
Eipä juuri nappaa nekään. En tiedä, olen sitä sukupolvea josta iso osa diggaili Miljoonasadetta mutta mie en tykännyt koskaan. Aika tylsä bändi musiikillisesti, ja lyriikkapuoli sellaista naiivia maailmanparantajahumanismia. Hector, josta en myöskään pidä pätkääkään, teki tuon homman kuitenkin paremmin ja silti sietämättömästi.

Vaan nyt taidan pitää turpani musiikista kiinni ennen kuin päästään Dylaniin, Nirvanaan ja Radioheadiin - niin, ja Beatlesiin. Näihin kaikkiin pyhiin lehmiin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt juodaan pojat viinaa saatana. Mitä tänään syötäisiin?
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Valkosipulipatonki salamilla on tuossa edessä pöydällä ja oikein hyvälle on.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eipä juuri nappaa nekään. En tiedä, olen sitä sukupolvea joka diggaili Miljoonasadetta mutta mie en tykännyt koskaan. Aika tylsä bändi musiikillisesti, ja lyriikkapuoli sellaista naiivia maailmanparantajahumanismia. Hector, josta en myöskään pidä pätkääkään, teki tuon homman kuitenkin paremmin ja silti sietämättömästi.

Kas kun menee mieltymykset mukavasti ristiin. Itse olen pitänyt juuri Hectoria tuon naiivin maailmanparantajahumanismin sietämättömimpänä airueena jonka suurimmat saavutukset liittyvät muutamien naiivien maailmanparantajahumanistien coveroimiseen suomeksi.

Miljoonasade taas mielestäni kuullosti Miljoonasateelta eikä keneltäkään muulta, josta saa aina plussaa meikäläisen "kriitikkojen pöydässä". Olihan siellä seassa aika paljonkin sitä nukketeatterimaailmanparannusmetafysiikkaa, mutta silti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Muistan kuitenkin kuulleeni pari kelvollista biisiä Harmalta (EI Lumi teki... EIKÄ Juodaan viinaa EIKÄ Ake ja Make...) vaan en muista niiden nimiä. Sellaista synkempää kamaa, jostain 70-luvun lopulta kai. M-sateelta taasen en yhtään. Sori vaan kaikki fanit, vaan kun ei nappaa niin minkäs teet.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
...Vaan nyt taidan pitää turpani musiikista kiinni ennen kuin päästään Dylaniin, Nirvanaan ja Radioheadiin - niin, ja Beatlesiin. Näihin kaikkiin pyhiin lehmiin.

Pyhä lehmä on oikein osuva ilmaus kaikista näistä luettelemistasi - pyhistä lehmistä. Mutta tää on vaan mun mielipide. Persreikä se on mullakin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Vois heittää esipaistetut patongit uuniin ja heittää kaikkee mahdollista väliin. Toinen vaihtoehto on jatkaa vielä ilman ravintoa ja yön päätteeksi käydä vääntämään omatekoista pizzaa. Viimeeksi kun näin oli tapahtunut en muistanut mitään mutta jäljet olivat aika karmaisevat seuraavana aamuna. Ehkä olisi helpointa naksauttaa uuni päälle ja heittää Kabanossit kypsymään. Katellaan. Nyt ruvetaan tuhoamaan pakkaskylmää Taxi Vodkaa.

Mitähän sitä kuuntelis? Heittäkään toverit jotain hyvää Suomalaista musiikkia kehiin tai vastaavasti jotain ysärihittejä, mielellään 95-00 ajalta..
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös