Kalsarikänniketju

  • 5 290 293
  • 66 740

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Liitynpä mukaan. Elämä on nyt niin ihanaa. Naminami!

Kyselkääpä nyt joku Azulin olotilan syitä ja paijatkaa häntä, minä en sitä tee, sillä olenhan niin epäilyttävä hahmo puhumaan naisten kanssa. (en minä oikeasti ole mutta joidenkin mielestä muka olen)
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Hey vaan ja welcome. Kerro lisempää? Mikäs mieltä painaa?

Törmäsin eilen naamatuttuun mimmiin. Olin autuaan tietämättömänä baarissa sisällä, kun tämän mimmin poikaystävä latasi sitä turpaan baarin ulkopuolella. Aiemminkin nyrkki heilunut siihen malliin, että mimmiltä on näkö mennyt toisesta silmästä. Eikä vieläkään uskalla lähteä.
 
Terve!

Seiftailen huomista saunailtaa varten. Menjyyssä on Löwenbräuta, puna- ja valkoviiniä. Prost!
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Törmäsin eilen naamatuttuun mimmiin. Olin autuaan tietämättömänä baarissa sisällä, kun tämän mimmin poikaystävä latasi sitä turpaan baarin ulkopuolella. Aiemminkin nyrkki heilunut siihen malliin, että mimmiltä on näkö mennyt toisesta silmästä. Eikä vieläkään uskalla lähteä.

No voi helvetti. Eihän nää mitään mukavia juttuja ole mutta täytyy kyllä ihmetellä myös tämän mimmin toimintaa. Ei muuta kun lähestymiskieltoa kehiin ja hevon vittuun väkivaltaisesta suhteesta vaikka miten pelottaisikin.

KOFF maistuu ja musakansio pyörittää randomina kaikkea paskaa mitä sinne on siunaantunut. Lähikuppilaan lähtemistäkään ei tarvitse pelätä, kiitos porttikiellon.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
No voi helvetti. Eihän nää mitään mukavia juttuja ole mutta täytyy kyllä ihmetellä myös tämän mimmin toimintaa. Ei muuta kun lähestymiskieltoa kehiin ja hevon vittuun väkivaltaisesta suhteesta vaikka miten pelottaisikin.

Lähestymiskiellossa on vain se vittumainen juttu, että se ei ehkäise mitään. Siitä on yhtään mitään hyötyä vasta kun jotain on jo tapahtunut...

Lähikuppilaan lähtemistäkään ei tarvitse pelätä, kiitos porttikiellon.

Kerro toki lisää.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mites tissien näyttämisestä nyt voisi "pelikieltoa" saada? Nehän on oikein kivoja kapistuksia.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mites tissien näyttämisestä nyt voisi "pelikieltoa" saada? Nehän on oikein kivoja kapistuksia.

Tiedän mimmin, joka on oikeasti todella nätti, ja joka on saanut porttikiellon Pataässään tissien näyttelemisestä.

Ei-helsinkiläisille kerrottakoon, että Patikseen on todella hankala saada porttaria.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Tiedän mimmin, joka on oikeasti todella nätti, ja joka on saanut porttikiellon Pataässään tissien näyttelemisestä.
Mistä syystä se porttari annettiin? Liian pienet vai riipputissit? Homo poke?

Tuli vuosina 2006-2007 usein sen Pataässän ohi mentyä. Ei koskaan käytyä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Tiedän mimmin, joka on oikeasti todella nätti, ja joka on saanut porttikiellon Pataässään tissien näyttelemisestä.

Ihme niuhottamista! Melkein voisi tuo porttarin antaja ansaita potkut tuollaisesta.


Riippuu riiputtajasta.

Tuohon voisi lainata ystävääni joka kuumalla kesäpäivällä katseli ohimeneviä kevyehkösti pukeutuneita naisia (vanhoja ja uusia, isoja ja ei niin isoja) ja syvään huokaisten totesi että "Tissit on kivoja".
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei pitäisi olla kummatkaan, mutta silikonit on.
Hyi saatana. Kyllä minunkin paariin saisi porttarin tiivistemassalla täytetyillä utareilla pröystäilemisestä, mikäli minulla paari olisi.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei pitäisi olla kummatkaan, mutta silikonit on.

Ai no sitten minä ymmärränkin... Muovitissit eivät ole kivoja...

EDIT: Evilhän ilmaisikin saman asian suorastaan osuvasti!
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Se on tuo muovitissien esittely melko tavalla sama asia, kuin jos mies esittelisi puutarhaletkua alapääjohtimenaan. Kyllä siitä porttikieltoa pitäisikin antaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hyi saatana. Kyllä minunkin paariin saisi porttarin tiivistemassalla täytetyillä utareilla pröystäilemisestä, mikäli minulla paari olisi.

Silikoni on itse perkeleestä. Tarttuu joka paikkaan ja siihen ei tartu mikään. Tää nyt vaan niinkuin remonttimiehen näkökulmasta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Silikoni on itse perkeleestä. Tarttuu joka paikkaan ja siihen ei tartu mikään. Tää nyt vaan niinkuin remonttimiehen näkökulmasta.
Puusepän vävynä ja ajoittaisena apupoikana yhdyn huoleti tähän.

"Lottovoittaja U.K.K.Evil, puusepän vävy."
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Olettapa ahdasmielisiä :) Jos joku haluaa ottaa silarit ja elää niiden kanssa ni so what.. Noh, itse olen neutraali tuon asian kanssa. Omia kiveksiäni en kyllä täyttäisi silikonilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös