Kalsarikänniketju

  • 5 248 432
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ihan vaan vähän hyvän ruoan kanssa ja silleen... Keski-eurooppalaiset juomatavat kunniaan! Vaikka irvistellen ja välillä oksentaen mutta pää on saatava sekaisin! ;)

Jonkun verran keski- ja eteläeurooppalaisten kanssa töitä tehneenä olen tehnyt merkittävän kulttuuriantropologisen havainnon. Ainahan sanotaan kuinka pohjoismaalaiset (etenkin suomalaiset) miehet ovat juroja ja hiljaisia kun taasen etelämmässä miehet ovat puheliaita ja vilkkaita. Kyllä kai sitä itse kukin on puhelias ja vilkas jos on kaiken aikaa sievässä nousukännissä.
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Se tölkkihän aukeaa ihan kummasta päästä tahansa, toinen pää vaatii ehkä enemmän voimaa (ja työkaluja) kuin toinen.
En kylla rupea tyokaluja etsimaan vaan kokeilen sita toista paata. Kumpi se nyt olikaan?

Lyodaan nyt viela speksit kehiin: lasipullosta puoli litraa Heinekenia takana (kauppareissun ajankuluksi), twelvepack tolkki-Primusta edessa. 22-Pistepirkko luukuttaa taustalla. Huomenna futista puoleltapaivin.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kantsii ensikerralla ostaa ruotsalaista olutta. Niiden pohjassa lukee (ihan sama onko pulloja vai tölkkejä) että "avataan toisesta päästä".

No ruottalaisiltahan tuon ymmärtää, jokuhan saattaa vaikka loukata itsensä yrittäessään avata tölkkiä väärästä päästä. Seuraavaksi tulee varmaan sikäläisiin tölkkeihin suositus pitää kypärää tölkkiä avatessa, ja etenkin juodessa. Siitähän voi seurata vaikka minkälaisia vaaratilanteita.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Voi prkl kun mä olen niin viisas. Pesin pyykkiä, mutta unohdin laittaa koneeseen juuri ne farkut, jotka on pakko pestä huomiseksi. Nyt joudun valvomaan vielä reilut 30 min...
 

Fallossymboli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Kokeile sitä jossa on se avaustyökalu jo valmiina.
No jo toimii!

Freddien kanssa pitkalti samaa mielta kulttuuriantropologisesta jurottamisesta. Kylla taalla etelassa paikalliset herrat vilkastuvat kummasti muutaman olusen jalkeen ihan niinkuin Suomessakin. Eika ainakaan tata suomalaista pideta taalla jurona edes selvinpain, ainoastaan herttaisen ujona.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Alkoholin nauttiminen kielletty... ;)
- Kärsittekö alkoholinkäytöstänne?
- En, minä nautin siitä!

Kantsii ensikerralla ostaa ruotsalaista olutta. Niiden pohjassa lukee (ihan sama onko pulloja vai tölkkejä) että "avataan toisesta päästä".
Ruotsalainen ikiliikkujahan on paperilappu, jossa molemmilla puolilla lukee ruotsiksi "käännä". Olisin kirjoittanut sen tähän ruotsiksi mutta kun en muista mitä se on tuolla sivistyneiden kielellä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kiitolllisuuden osoituksena tulet varmaan tänne vahtimaan tuota konetta ja laitat sitten farkut kuivumaan, niin mä pääsen kauneusunille.
Ei, vaan pääset juomaan sitä viskiä kuten se on tarkoitettu juotavan. Ensin ilman vettä, piakkoin jo kuin vettä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Kiitolllisuuden osoituksena tulet varmaan tänne vahtimaan tuota konetta ja laitat sitten farkut kuivumaan, niin mä pääsen kauneusunille.

Naiset saisivat enemmän painostaa miehiään pyykinpesuun niin tuohonkin keksittäisiin todennäköisesti hyvin pikaisesti joku automaatti joka poimii pestyt pyykit koneesta ja laittaa ne automaattisesti kuivumaan... Mieshän tunnetusti keksii ihan mitä tahansa ettei tarvitse tehdä kotitöitä itse...
 

omaha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ja laitetaas nimi lehteen; täällä sitä joudaan viskiä sortsit jalassa ja vanhanmiehenvillapaita päällä. Meno rauhallista.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
- Kärsittekö alkoholinkäytöstänne?
- En, minä nautin siitä!

Tuosta tulikin mieleeni jossain (Kaurismäen?) elokuvassa ollut kohtaus jossa poliisi pysäytti autoilijan ja totesi tälle että "Sitä on taidettu ottaa hieman alkoholia". Autoilija totesi vaan lakonisesti että "Ei, kyllä sitä on ryypätty ihan kunnolla!" Mikähän elokuva tuo muuten oli?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
- Kärsittekö alkoholinkäytöstänne?
- En, minä nautin siitä!

-Miksi käytätte niin runsaasti alkoholia?
-Koska pidän siitä. On mukava tulla humalaan. (Oscar Wilde)

- Ruotsalainen ikiliikkujahan on paperilappu, jossa molemmilla puolilla lukee ruotsiksi "käännä". Olisin kirjoittanut sen tähän ruotsiksi mutta kun en muista mitä se on tuolla sivistyneiden kielellä.

Vänd.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Pyykinpesu on yksi miellyttävimmistä kotitöistä. Ei mitään vaivaa. Viina maittaa ja nyt on murkinaakin ruodossa joten tässä voi jatkaa brenkun vetämistä ihan hyvästä lähtöruudusta.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niinpäs olikin. Huomasin muuten taannoin että keltaisissa postilaatikoissa lukee "Tyhjennetään Töms" ja sitten kellonaika. Niitä paljon tyhjennelleenä tiedän ettei niistä kuulu suinkaan Töms vaan ennemminkin Klong, sellainen metallisempi sellinovimainen ääni, kun ne tyhjennyksen jälkeen paiskaa kiinni.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Pyykinpesu on yksi miellyttävimmistä kotitöistä. Ei mitään vaivaa.

Siinä pyykinpesussahan ei olekaan mitään vikaa, mutta sitä edeltävissä toimenpiteissä (pyykkien lataaminen koneeseen) ja sen jälkeisissä toimenpiteissä (pyykkien ripustaminen kuivumaan ja lopulta niiden viikkaus, siltys jne.) on sitäkin enemmän. Yleensä ottaenhan kaikki kotityöt on suhteellisen perseestä, jos sanoo että pyykinpesu on yksi miellyttävimmistä kotitöistä on vähän sama kuin sanoisi että joku tietty syöpä on miellyttävin kaikista syöpävaihtoehdoista.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Oscar Wildehan muuten sanoi myös että on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja. Toisaalta hän itse oli ruma ja läski hintti joten asiantuntijuus ei ollut korkealla tasolla.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Heeeiiii!!!
Minäkin olen kännissä. Saako tänne tulla jauhamaan pastaa?

Antakaa määkin huudan, määkin oon kännissä... Ei tänne pastaa saa tulla jauhamaan, ainoastaan tasokas keskustelu sallitaan!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Oscar Wildehan muuten sanoi myös että on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja. Toisaalta hän itse oli ruma ja läski hintti joten asiantuntijuus ei ollut korkealla tasolla.

Tuosta loihe mieleeni kysymys että kuka olikaan se filosofi joka lausui että "pimeässä kaikki naiset ovat kauniita"? En muista enkä jaksa ruveta penkomaan.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Oscar Wildehan muuten sanoi myös että on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja. Toisaalta hän itse oli ruma ja läski hintti joten asiantuntijuus ei ollut korkealla tasolla.

I'm sick of women who love me. Women who hate me are much more interesting.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös