Kiitos! En olis muistanu että pesukoneessa on pyykit vielä! ->
Kiitolllisuuden osoituksena tulet varmaan tänne vahtimaan tuota konetta ja laitat sitten farkut kuivumaan, niin mä pääsen kauneusunille.
Kiitos! En olis muistanu että pesukoneessa on pyykit vielä! ->
- Kärsittekö alkoholinkäytöstänne?Alkoholin nauttiminen kielletty... ;)
Ruotsalainen ikiliikkujahan on paperilappu, jossa molemmilla puolilla lukee ruotsiksi "käännä". Olisin kirjoittanut sen tähän ruotsiksi mutta kun en muista mitä se on tuolla sivistyneiden kielellä.Kantsii ensikerralla ostaa ruotsalaista olutta. Niiden pohjassa lukee (ihan sama onko pulloja vai tölkkejä) että "avataan toisesta päästä".
Ei, vaan pääset juomaan sitä viskiä kuten se on tarkoitettu juotavan. Ensin ilman vettä, piakkoin jo kuin vettä.Kiitolllisuuden osoituksena tulet varmaan tänne vahtimaan tuota konetta ja laitat sitten farkut kuivumaan, niin mä pääsen kauneusunille.
Kiitolllisuuden osoituksena tulet varmaan tänne vahtimaan tuota konetta ja laitat sitten farkut kuivumaan, niin mä pääsen kauneusunille.
Jotkut ovat valmiita menemään jopa niin pitkälle että vihille.Mieshän tunnetusti keksii ihan mitä tahansa ettei tarvitse tehdä kotitöitä itse...
- Kärsittekö alkoholinkäytöstänne?
- En, minä nautin siitä!
- Kärsittekö alkoholinkäytöstänne?
- En, minä nautin siitä!
- Ruotsalainen ikiliikkujahan on paperilappu, jossa molemmilla puolilla lukee ruotsiksi "käännä". Olisin kirjoittanut sen tähän ruotsiksi mutta kun en muista mitä se on tuolla sivistyneiden kielellä.
Niinpäs olikin. Huomasin muuten taannoin että keltaisissa postilaatikoissa lukee "Tyhjennetään Töms" ja sitten kellonaika. Niitä paljon tyhjennelleenä tiedän ettei niistä kuulu suinkaan Töms vaan ennemminkin Klong, sellainen metallisempi sellinovimainen ääni, kun ne tyhjennyksen jälkeen paiskaa kiinni.Vänd.
Pyykinpesu on yksi miellyttävimmistä kotitöistä. Ei mitään vaivaa.
Heeeiiii!!!
Minäkin olen kännissä. Saako tänne tulla jauhamaan pastaa?
Ehkä ei joo, mutta Oscarillakin oli oikeus mielipiteeseensä.Oscar Wildehan muuten sanoi myös että on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja. Toisaalta hän itse oli ruma ja läski hintti joten asiantuntijuus ei ollut korkealla tasolla.
Oscar Wildehan muuten sanoi myös että on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja. Toisaalta hän itse oli ruma ja läski hintti joten asiantuntijuus ei ollut korkealla tasolla.
Oscar Wildehan muuten sanoi myös että on vain kahdenlaisia naisia, rumia ja maalattuja. Toisaalta hän itse oli ruma ja läski hintti joten asiantuntijuus ei ollut korkealla tasolla.
Siinä pyykinpesussahan ei olekaan mitään vikaa, mutta sitä edeltävissä toimenpiteissä (pyykkien lataaminen koneeseen) ja sen jälkeisissä toimenpiteissä (pyykkien ripustaminen kuivumaan ja lopulta niiden viikkaus, siltys jne.) on sitäkin enemmän. Yleensä ottaenhan kaikki kotityöt on suhteellisen perseestä, jos sanoo että pyykinpesu on yksi miellyttävimmistä kotitöistä on vähän sama kuin sanoisi että joku tietty syöpä on miellyttävin kaikista syöpävaihtoehdoista.
Toki oli, ja mulla omaani eli siihen että Osku oli väärässä. Tosin taisi vaan haluta huomiota raflaavilla lausunnoillaan. Ymmärrettävää, kun itsetunto oli niin alhaalla kuin oli.Ehkä ei joo, mutta Oscarillakin oli oikeus mielipiteeseensä.
Hah, äläs nyt vittu kehtaa liioitella :)
Sokrates tai Groucho Marx.Tuosta loihe mieleeni kysymys että kuka olikaan se filosofi joka lausui että "pimeässä kaikki naiset ovat kauniita"? En muista enkä jaksa ruveta penkomaan.
Sokrates tai Groucho Marx.