Kalsarikänniketju

  • 5 245 637
  • 66 703

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Jaahas mitähän vittua. Pitääkö sitä istua KKK:n synkkään maailmaan. Baariinhan sitä piti olla menossa mutta yhtäkkiä kukaan olekaan lähdössä vasta kuin huomenna. No jaa onhan täällä "tiuke takuu" eli hyvää läppää ja hyviä biisejä. Taidanpa siis tänne jämähtää kun ei nyt yksin viitti lähteä heilumaan tuonne stadin baareihin.
 

M#77

Jäsen
Suosikkijoukkue
NYR
Ja näin korkataan kalsarikänniketjun neitsyys omalta osalta. Tänään lämmitellään huomista Wales - Suomi karsintaottelua varten Koffin ja ehkäpä Setä Danielsin voimin.

Musiikkina pauhaa kalsarijuominkiin ehkä liian vauhdikas Vains Of Jenna http://www.youtube.com/watch?v=EBxl-Lz2378

Niin ja iltaa vain kaikille kalsaroitsijoille!
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jaahas mitähän vittua. Pitääkö sitä istua KKK:n synkkään maailmaan...

"Synkkään maailmaan" my ass. Täällä mitään synkkää ole. Kalsarikännit per se voivat olla synkätkin, mutta ei koskaan täällä KKK:ssa, täällä ei tarvitse olla yksin synkistelemässä. Helevetti.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ja tässä loistavaa koreografiaa miehisten miesten makuun... ;D

http://www.youtube.com/watch?v=InBXu-iY7cw

Pakko myöntää, että kirjoitushistoriasi perusteella klikkasin linkin auki suht ennakkoluulottomasti, mutta mutta... Nooh, ei nyt ihan ole kuitenkaan minun makuuni, entä mitä sanoo Mielis?
Vaikeaa olla tässä nyky-yhteiskunnassa selkeesti hetero... Mä en ymmärrä noista väreistäkään mitään, on kiiviä ja persikkaa, joten en osaa valita kynsilakkaakaan. ainakaan tilaisuuteen sopivaa, joten skippaan sen.

http://www.youtube.com/watch?v=5i6Q-Ip4Uzk Ajattelin soittaa teille tänään Orsonia. Sorry, jos pahoitan jonkun mielen, mutta minusta ( jo jonkun aikaa) ollut mukava tuttavuus....
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
"Synkkään maailmaan" my ass. Täällä mitään synkkää ole. Kalsarikännit per se voivat olla synkätkin, mutta ei koskaan täällä KKK:ssa, täällä ei tarvitse olla yksin synkistelemässä. Helevetti.

No se nyt olikin vain tuollainen hmm.. termi hakusessa. En ole mikään professori. Vittu. Ei tule mieleen. Joku auttaa? Haen siis sanaa. Ei muita vihjeitä.

KKK:ssahan se elämän ilo vasta syttyy. Onko se tiuke hereillä vai ottiko lippujen jonotus aamu seiskalta koville?
 

JMA

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Nyt mä olen varma tästä "Live is life" jutusta. Tappara voitti.

Mitään en ole ottanut.

Tuosta en ole varma mutta näkisin asian kuitenkin niin, että we are the kings.

Minulla myöskin korkki pysynyt kiinni. Tiukella näemmä karannut käsistä kun ei näy.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Neljäs ölperö on menossa ja youtubesta tutkin jänniä piisejä. Esim. Rakkauden vuoristorata potkii niin pirusti.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Perhana, selvitä pitäisi (noinniinkun suurin piirtein) aamuksi kun pelatakin pitäisi pappaturnauksessa (onneksi ei tarvitse ajaa, siihen pitäisi olla oikeasti selvä). Mutkun ei tätä nyt malttaisi oikein lopettaakaan kun komentosilta on kerrankin yksin minun vahdissani.

Harmittavasti en päässyt mukaan vierailulle anoppilaan kun jouduin tuon turnauksen takia jäämään koko viikonlopuksi yksin kotiin. Noh, eiköhän tästä jotenkin yli päästä.
 

dali

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lamoriellon Enkelit, the Spirit of CBA
Harmittavasti en päässyt mukaan vierailulle anoppilaan kun jouduin tuon turnauksen takia jäämään koko viikonlopuksi yksin kotiin. Noh, eiköhän tästä jotenkin yli päästä.

Muakin harmittaa ihan kamalasti, kun rouva lähti reissuun viikonlopuksi. Taas koetellaan ihmisyksilön kestävyyttä ja selviytymistaitoja.

No, onneksi on lääkkeet murheen poistoon. Juuri nyt soittimessa metelöi Sweatmaster
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No se nyt olikin vain tuollainen hmm.. termi hakusessa. En ole mikään professori. Vittu. Ei tule mieleen. Joku auttaa? Haen siis sanaa. Ei muita vihjeitä.

KKK:ssahan se elämän ilo vasta syttyy. Onko se tiuke hereillä vai ottiko lippujen jonotus aamu seiskalta koville?

Täällähän sitä ja kyllähän se on niin että kuudelta siellä jo olin. Elämän suuria iloja mennä kuuden aikaan aamulla 11 asteen pakkaseen jonottamaan tunniksi lippuja kausikortti taskussa. No sellasta se on.

Ei täällä paljoa ole otettu, ehkä huomenna sitten innokkaammin.

Tästä KalPa henkisille
http://www.youtube.com/watch?v=pnSwUuSwBGE

ja tästä muille Marttia
http://www.youtube.com/watch?v=H262IEohKi4
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Harmittavasti en päässyt mukaan vierailulle anoppilaan kun jouduin tuon turnauksen takia jäämään koko viikonlopuksi yksin kotiin. Noh, eiköhän tästä jotenkin yli päästä.

No, ehkäpä se pullon henki antaa pikaisen ensiavun, noinkin kovaan ja traumaattiseen kokemukseen.
Ihan ot, mutta kuinkas arvon FF on näin KKK juttuihin eksynyt? Ei ole aikoihin näkynyt... vai vaaditaanko siihen nyt sitten sen ihmeellisempää... hiukan ehkä tsemppaamista..
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No, ehkäpä se pullon henki antaa pikaisen ensiavun, noinkin kovaan ja traumaattiseen kokemukseen.
Ihan ot, mutta kuinkas arvon FF on näin KKK juttuihin eksynyt? Ei ole aikoihin näkynyt... vai vaaditaanko siihen nyt sitten sen ihmeellisempää... hiukan ehkä tsemppaamista..

Tsemppaamisesta ei ole puutetta ollut ja peruskuntoa on pidetty yllä kostean paikan harjoittelulla, ei siinä mitään. Tuli vaan vähän tunaroitua tuossa jokin aika sitten jonka johdosta jouduin ottamaan "täyden poliittisen vastuun" eli kieltämään jyrkästi ja pitämään matalaa profiilia jonkun aikaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jumalauta, tytöt ja pojat. Tässä teille pirtsakkaa, munakasta ja menevää rallia 70's show'n muodossa: RJ ja BB.

Biisi itsessään on oikeinkin menokas ja munava, valitettavasti Radio Jyväskylän soittolistalta n. neljä kertaa päivässä kuultuna tulee fiilis "ei enääää".

Joku asioista paremmin tietävä voisi valaista, mikä salattu viisaus piilee näissä soittolistoissa ja niiden hinkkaamisessa viikosta toiseen? Vastaukseksi ei kelpaa että "näin saadaan kuulija pysymään kanavalla seuraavaan mainokseen asti" koska se nyt ei vaan toimi niin. Olisi ehkä haluakin kuunnella jotain tiettyä kanavaa (ja jopa niitä mainoksia siinä ohessa) mutta ei saatana jaksa kuunnella samaa biisiä viidettä kertaa saman päivän aikana.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Hetken voisi vielä ihmetellä ja ottaa ehkä erän pokeria. Samalla voisi pätkiä uuden tekstiviestin soittoäänen. Olut tai pari voisi maistua vielä.

Nyt käryää luultavasti liian monelta KKK-jäseneltä proput, mutta täältä tulee hittiä. Tuli nuorempana kuolattua aika hyvin.

http://www.youtube.com/watch?v=-oNGv9mbRO8

Uudet proput voi noutaa lähimmästä auto-sähkökorjaamosta. Nyt olut.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Heh. Nyt löyty kova viteo. Coverin Coveri. Tässä teille Pikaeläkemiehet, jotka tempovat humppaa ilmoille.

Kappas, nyt löyty toinenkin. Itse tykkään kyllä enemmän tästä. Karvalakkivaroitus tempaisee myös.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Selvä, shaatana. Tässä sitten vähän helsinkiläisrokkia, play!

Älä nyt nuin ota kuokkaan siitä mitä kirjoitin. En minä biisiä kritisoinu vaan näitä paikallisradioiden pyyhiperselistoja. Näyttäkää nyt joku mulle edes yksi ihminen joka tykkää näistä soittolistoista ja siitä että kuulet saman biisin n. 84 kertaa viikon aikana. Minä näytän sulle menestyneen... no anti olla.
 

TF-79

Jäsen
Suosikkijoukkue
TUTO. Pekka Virran nakkipiirakat.
Menee se Virolainen vodkakin nuppiin, kun tarpeeksi kaataa kurkkuun. Mutta sehän se on tarkoituskin, vai mitä? Pullo huulille ja kurkkutorvi alle, olit sitten ministeri taikka kanisteri vaan... "Tässä teille on testamentti": Juha Vainio: http://www.youtube.com/watch?v=0UcN4rduknQ
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Se Pimiä tykkää niiistä listoista. Ja laisensa. Lasketaanko heidät ihmisiksi. Kysymys on retorinen.

Jos sallitte, niin unahdan nyt yhdeksi yöksi. Voi kuitenkin olla, että en.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Nyt käryää luultavasti liian monelta KKK-jäseneltä proput, mutta täältä tulee hittiä. Tuli nuorempana kuolattua aika hyvin.

http://www.youtube.com/watch?v=-oNGv9mbRO8

Uudet proput voi noutaa lähimmästä auto-sähkökorjaamosta. Nyt olut.
Pakko myöntää, täällä paloi. Kauhiaa kuraa. Ja kun tietää, että vanhahko kipale kyseessä, eivät videon vosutkaan enää missään kummoisessa kukoistuksessa paistattele. Kiitti vaan.

Älä nyt nuin ota kuokkaan siitä mitä kirjoitin. En minä biisiä kritisoinu vaan näitä paikallisradioiden pyyhiperselistoja.
Pois kuokka minusta. Suo ja Jussi myös. Kässäsin kyllä, ettei avautuminen koskenut kipaletta. Ja juu, listat ovat saatanan tekosia. Eivät muuten kelpaa edes anuksen pyyhkimiseen, kun ovat likaisempia kuin itse pyyhittävä.
 

Anselm Raato

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ajetaan Valtralla, Seattle Kraken
Oho... Jopas olikin hyvä paukku. 4cl viunaa ja loput Eldorado mandariini-Appelsiinimehua. Tää Karvalakkivaroitus kyllä pieksee pikaeläkemiehet totaalisesti.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös