Kalsarikänniketju

  • 5 290 897
  • 66 740

J.Petke

Jäsen
Hei. Olen perverssi. Pidän tuosta Jipun - Tuonelan koivut-versiosta.

Tässä Ural Moccaa tuhotessa leijonan ja maidon kera kuluttelen voiton jälkeistä iltaa. Kohta munnontohveli sekä luultavimmin vodka-limecrodiaali.

Kohta voisi käydä isossa kaupassa hieman musiikkiostoksillakin.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kattelin just tossa Pelkokerrointa. Nykäsen Masalle ei oikein madot maistunut. Musiikki pauhaa taustalla ja puhelimen laitoin kiinni ettei kukaan häiritse tissuttelua. Olipas jälleen suhteellisen jännittävä kiekkokierros. Arvelisin että JYP, Blues, HPK ja Kärpät jatkavat välieriin vaikka toivoisin KalPalle ja TPS:lle voittoja omissa sarjoissaan. Jatketaan eteenpäin.

Np. Mustasch double nature : http://www.youtube.com/watch?v=z77Fspd5hlg
 

coyote86

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Jatkoajan moderaattorikunta, RD:n mediapeli
Sandels on ainoa skappari, joka saa täältäpäin arvostusta. No mannerheim saa semiarvostusta.
Hauskaa että turkulainen (turkulaiset ei tiedä paskaakaan sotimisesta, katsokaa vaikka historiaa) puhuu upseereista suomen käymissä sodissa.

Semmoista kaljaa kuin Mannerheim ei muuten minun tietääkseni ole. Jos on, lähetä mulle koppa niin voin muuttaa asennettani turkulaisten sotataidoista.

Hämeenlinna on muuten ihan opikeasti melko ruskea kaupunki.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Tule sitten nykimään hihasta, jos näet pienen punatukkaisen tytön, yhden pitkän laiheliinin (ukon broidi), parrakkaan isohkon ukon ja kahden edellämainitun iskän.
Will do. Pidät vaan huolta, ettei paikalla ole ketään muita pieniä, punatukkaisia tyttöjä, etten väärää hihaa kisko. Ja tulen tietenkin 3 promillen naamoissa sönköttämään, että "ootschä sche aschuli". Enkä välitä seurueesi tappavista katseista. Tai siitä, että lynkkaavat mut siihen paikkaan.

Juuri nyt oma riemu revitään siitä, että pitkästä aikaa on vapaapäivä, jonka voi viettää kylpytakissa tissutellen ja nörtäten.
Älä lähre shinne. Tiedät varsin hyvin, mitä siitä seuraa, varsinkin KK-ketjussa, kun mainitset puolella sanallakaan siitä, mitä vaatekappaleita ylläsi on. Jatkiksen kännäävät hyeenat iskevät jossain vaiheessa varmasti.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Älä lähre shinne. Tiedät varsin hyvin, mitä siitä seuraa, varsinkin KK-ketjussa, kun mainitset puolella sanallakaan siitä, mitä vaatekappaleita ylläsi on. Jatkiksen kännäävät hyeenat iskevät jossain vaiheessa varmasti.

Hyvä huomio muuten. Kävin tuossa miettimään että mitähän jos rekkautuisi jonnekin hyvin naisvaltaiselle forumille ja alkaisi siellä sikäläisessä KKK:ssa kertoilemaan kuinka minä tässä nyt istuskelen pelkissä kalsareissa särpimässä olutta, niin tulisikohan tuota samanlaisia viestejä yv:llä kuin mitä Azul ilmeisesti on vastaanottanut?
 

Ruutuässä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Sarja 2-0 Kärpille, vieläkö ehtisi tähän ketjuun mukaan tänä iltana? Äsken tulin lenkiltä, ja nyt voisi käydä suihkussa, ottaa pari Pedro Collinsia ja katsoa mihin homma menee. Harmi, kun ei löydy olutta kaapista.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ratkeaa helpoiten kun otat saman tien molempia.

Kaksi lasia käyttöön siis. Sekoittaa ei kuitenkaan viitsi.

Will do. Pidät vaan huolta, ettei paikalla ole ketään muita pieniä, punatukkaisia tyttöjä, etten väärää hihaa kisko. Ja tulen tietenkin 3 promillen naamoissa sönköttämään, että "ootschä sche aschuli". Enkä välitä seurueesi tappavista katseista. Tai siitä, että lynkkaavat mut siihen paikkaan.

Mä olen se, jonka punaisten hiusten alla on myös violettia, jos ehdin käydä hovikampaajallani.

Älä lähre shinne. Tiedät varsin hyvin, mitä siitä seuraa, varsinkin KK-ketjussa, kun mainitset puolella sanallakaan siitä, mitä vaatekappaleita ylläsi on. Jatkiksen kännäävät hyeenat iskevät jossain vaiheessa varmasti.

Prkl. No joo, olen mä ennenkin saanut yv:jä tyyppiä "moro saax nähä kuvii", etenkin JWC:n jälkeen. Melko säälittävää, vongata wannabe-runkkumatskua kiekkosaitilla.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Nikolain tumma lager, Bullet For My Valentine ja minä. Siinä se.
 
Suosikkijoukkue
HIFK
Prkl. No joo, olen mä ennenkin saanut yv:jä tyyppiä "moro saax nähä kuvii", etenkin JWC:n jälkeen. Melko säälittävää, vongata wannabe-runkkumatskua kiekkosaitilla.
Tai sitten oot vaan ymmärtäny väärin, ehkäpä sulta on kaivattu vaan niitä JWC-fotoja nähtäväksi? Runkkumatskua toki nekin, kiekkofanit kyseessä kuitenkin.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Toi lauantai-illan tv:n tasaisen paska tarjonta ihmetyttää täälläkin.

Onneksi tallentavat digiboxit on olemassa. Nyt vois tyhjennellä sieltä pari Simpsons-jaksoa, kunnes palaan taas musan pariin.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Nyt kai voi tännekin osallistua kun on palattu Höyrystä kotiin. Pizzaa kasatessa ja tissutellessa voi ihmetellä TV:n tasaisen paskaa tarjontaa.

Kahtos, Pöksymäki ;)

Olin jo kirjoittamassa, että mitäs tolppien väliin kuuluu, mutta tajusin, että se on ymmärrettävissä liian monella eri tavalla. Siispä: mitäs Nokkikselle kuuluu?
 

Koirapoika

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jutta Grahnin mies, Else-Maj Pontoppidan.
Nyt kai voi tännekin osallistua kun on palattu Höyrystä kotiin. Pizzaa kasatessa ja tissutellessa voi ihmetellä TV:n tasaisen paskaa tarjontaa.

En ole juuri hönössä, mutta silti IHANA VOITTO! Kaunis maali! Tepsin kannattaja poistui pöydästä aika ripeään tahtiin, terveisiä vaan jos luet, epäilen kyllä moista ihmettä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tai sitten oot vaan ymmärtäny väärin, ehkäpä sulta on kaivattu vaan niitä JWC-fotoja nähtäväksi? Runkkumatskua toki nekin, kiekkofanit kyseessä kuitenkin.

Totta, niin se varmaan olikin.

Hitto, mä kun jo ehdin ajatella, että jollain on huono maku.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitäpäs tässä. Koiriksen kanssa Höyryssä suunniteltiin sopivaa paikkaa ottaa JYP-tatuointia. Mielenkiintoisiakin ehdotelmia oli esillä.. :)

Mä ehdin jo pari päivää sitten miettiä suunnilleen tulitikkuaskin kokoista IFK-logoa (vaakuna, ei peto) jonnekin lavan kohdalle...

Seuraavana yönä näin unta, että olin raskaana ja otin silikonirinnat. Kiitos mutta ei kiitos kummallekin. Muovia en kehooni halua ja mahdolliset ipanat mieluummin sijoituslapsina, ei biologisesti omina.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös