Kalsarikänniketju

  • 5 249 444
  • 66 712

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kai se on nyt pikku kalsongit vedettävä maailmanmenoa ihmetellessään, kun vedonlyöntikin tuotti mukavasti viisinumeroisen voiton.

Kovasti mä olen yrittänyt viimeaikoina tuhlata, mutta ei näköjään auta tuhlaaminen, kun hyvä tuurikin kääntyy mun tuhlaamista vastaan.
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Kai se on nyt pikku kalsongit vedettävä maailmanmenoa ihmetellessään, kun vedonlyöntikin tuotti mukavasti viisinumeroisen voiton.

Kovasti mä olen yrittänyt viimeaikoina tuhlata, mutta ei näköjään auta tuhlaaminen, kun hyvä tuurikin kääntyy mun tuhlaamista vastaan.

no toivottavasti minäkin saan huomenna tuhlattavaa.
 

kakkonen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kai se on nyt pikku kalsongit vedettävä maailmanmenoa ihmetellessään, kun vedonlyöntikin tuotti mukavasti viisinumeroisen voiton.
Ok, ota yks tarjouskalja.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tulipa sitten kokeeksi otettua PC:n äänilähteeksi moinen Razer Mako.

On itseasiassa ihan hyvä setti, vaikkakaan ei ihan Genelec 6010a+5040a yhdistelmää voitakaan. Ja tarjousolutta..
 

Aikalisä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Paras kaikista
Silloin minä kumarran ja sanon kiitos. Mutta naapurini mtug, mitä vittua minä voisin tehdä ettei "Jokeri" fanit hakkaa tai tappele, kalsareilla tätä pohdin...

Mitä on jääkiekko kulttuuri? Onko se Vastustajan kunnioittamista, sekä vastustajan fanijoukon kunnioittamista? minusta on, toki siihen liittyy paljon muutakin mutta miettikääpä nuita kahta pääasiaa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Silloin minä kumarran ja sanon kiitos. Mutta naapurini mtug, mitä vittua minä voisin tehdä ettei "Jokeri" fanit hakkaa tai tappele, kalsareilla tätä pohdin...

Siis mua oikeasti vähän pelottaa ens kauden Jokerit.. Tää vuosi nyt on mennyt HIFK-faniltakin vähän komiikan piikkiin, vaikka tuloksellisesti ollaankin ihan eri luokassa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mitä on jääkiekko kulttuuri? Onko se Vastustajan kunnioittamista, sekä vastustajan fanijoukon kunnioittamista? minusta on, toki siihen liittyy paljon muutakin mutta miettikääpä nuita kahta pääasiaa.

Puhutaanko kannatajakulttuurista vaikko pelaajakulttuurista vai mistä?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta kun mä pelkään että, esimerkiksi minä ja paljon Jokerien faneja lasketaan siihen ryhmään joka osaa kunnioittaa sitä kulttuuria ja kantaa vastuuta. Mutta miten me saadaan tästä yhteiskunnasta pois ne hullut "Jokeri-fanit" jotka ongelmia aiheuttavat? Ne eivät juo kalsareita

Oletko törmännyt moisiin useinkin?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tänään ilta-sanomissa, ei muuta hajua.

No nuoret on aina vähän yli-innokkaita, eikä ajattele aina ihan loppuun asti kaikkea.

Tosin nuoriahan ne jokerifanit oli sillon otto-teme-keke -aikoihinkin, mutta taisivat olla suurin osa pikkutyttöjä jotka eivät vielä osanneet sytyttää soihtua :)

T: yhden näistä pikkutyttöjen sankareista ex-naapuri. :)
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Vitun Hanlon, vitun Jokerit, vaikka olevinaan kaaduitte saappaat jalassa. Vitun sysipaskatuomarikaksikko.
haistakaa vittu te kyrpä-fanit joitten mielestä oli vitun siistiä uhota&räkiä minun päälleni pelin jälkeen, mutta olinhan teidän mielestänne "Yx vitun narri homo." Sehän oikeuttaa käyttäytymään apinoina. Syökää pahalta haiseva kuukautisverinen hermafrodiittigorillan valkovuotoinen vittu. Ehkä opitte että mitä vaaditaan että teidät tunnustetaan ihmisrotuun kuuluviksi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Hiljainen yö, kun jo kahden jälkeen saapunut viimeinen viesti.

Whatever; julistan ryyppypäivän eli lauvvantain virallisesti alkaneeksi. Lonkerolla ja Morriconella mennään.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Jospa sitä pikkuhiljaa aloittelis tai siis jatkais. Tosin, jos alkuun ihan vaan pikkusen tissuttelis.

Tänään ei tarvi mennä mihinkään paitsi ehkä saunaan ja lätkämatsit pitää seurata, mutta muuten mennään musalla ja oluella.

Aamupäivän alottelen kevyesti Beatlesillä ja siitä sit pikkuhiljaa rankempaan, koska tuleva humala sitä varmaankin vaatii.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Juu, huomenta vaan tännekin. Mukava aamukänni päällä ja hyvä niin, sillä ennen puoltapäivää en korkkaa. Tarkoitus olisi nimittäin seurata ottelua vielä iltapäivällä. Hitto, että mielikuvitus on muuten vilkas tässä olotilassa. Nyt ymmärrän, miksi kaikki kirjailijat tykkäävät viinaksista.
 

Gauntlet

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Detroit Red Wings, Liverpool
Pärskele pitäiskö päräyttää ilman unta seuraavakin päivä tuubiin. Noh muutama tunti on tullut oltua ilman viinaksia eikä kaapeistakaan löydy jemmapulloja. Mikäs juoppo minä olen olevinani? Onneksi ehkä baareista löytyy jotain viinaksia. Tällaista huhua liikkuu täällä epsoon suunnassa. Henkilökunta kyllä katsoo kieroon jos kalsarit päässä lähikuppilaan lähtee hillumaan. Mutta mitä niistä..
Parit hiivat lähikuppilassa ja sit kaljojen kanssa himaan katteleen playoff-kiekkoa Turusta. Kerhokin voittaa taas vieraissa kun ei ole tv-kamerat häiritsemässä.
 

Jarner

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP. Philadelphia Flyers. Man United. JJK.
Huomenta! Kossu-batterylla päivä käyntiin. "En tiiä, mutta taas mennään"
Turkuhalli odottaa loistavalla tunnelmallaan, joten mikäs tässä on päivää alotellessa.

Rocking Like A Hurricane!
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Palataan asiaan tuossa muutaman tunnin päästä. En kehtaa korkata ennen kuin tuo parisuhteen miehekkäämpi osapuoli lähtee töihin, sehän olisi silkkaa vittuilua.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
Itse tulin juuri suihkusta, krapulaa on, mutta ei kauaa. Jääkaapista löytyy fisu, bisseä sekä muutama lonkero.

Illan ohjelma: musiikkia kuunnellaan kunnes kierros pyörähtää käyntiin. Vetoja olisi tarkoitus väijyä. Koska muuten alkaa nelonen näyttä pelejä? Vasta välierissä?

Unohtu kokonaan, ACDC - Hail Ceasar
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Mä ajattelin juoda pari Coronaa ja yritän muistaa nostaa pikkurilliä joka kerta, kun pullonsuu taipuu yli 45 asteen kulmaan ja kaikki olutexpertit voi haistaa parsakaalia ja jättää kuittailut. On tää vaan hyvää..
Russian standardia on myös leka kyytipojiksi, mutta se jää iltaan ja pokeripelejä varten.

Jaa Azul päätti luikkia veke, just kun meinasin pistää parasta Kourujärveä ketjuun. Tyypillistä neiteilyä, hamekangasta sinne suuntaan.
Mitään toisia oteta huomioon. Pullo auki ny, niinko olis jo.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jaahans jos sitä nyt herättyään ilmottautuisi mukaan taas. Viina on tosiaan viisasten juoma, eilisen ottelun jälkeen suoraan kapakkaan ja raivoisa aivosolujen lopullinen ratkaisu käyntiin. Mutta kun pinkki bernhardilainen kaulassaan konjakkileka johdatteli minua kotia kohden, niin mitäs tapahtuukaan kun avaan koneen ja Jatkoajan? Avaudun oikein väellä ja voimalla, nähtävästi matsin tulos jäi vähäsen närästämään.

Pakollinen linkki: Verjnuarmu: Kuu paestaa kuollu ajjaa.
 

Siim72

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, L.A. Kings
En tiedä onko humalalla vaikutusta asiaan, mutta jotenkin erittäin chilliltä näyttää tuo meininki Jamaicalla. En kiistä etteikö reggeata kuunnellessa tee mieli ilotupakkaa. Päivän kannannotto, Kannabis lailliseksi!

Jamrock
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös