Kalsarikänniketju

  • 5 290 451
  • 66 740

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Jos yli kolmekymppinen perheellinen mies käyttää arkikielessään sanontaa "douppii shittii", niin mistä se kertoo?

Niin, en minä tietenkään vaan pikkuserkkuni tuolta Somerolta tai jostain...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mitä tuo edes tarkoittaa? Kuulostaa tyhmältä. Voisin kuvitella tuota sanontaa käyttävän persvakofarkkuisten notkuvien pikkupaskiaisten.

Shittii tarkoittaa varmaan paskaa.

Aina ajoittain muuten käy mielessä mennä nostamaan niiden lökäreiden pöksyjä. Teenkin sen varmaan sitten kun minusta tulee katkeroitunut vanha ämmä.
 

Schwalbe

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit
Mitä tuo edes tarkoittaa? Kuulostaa tyhmältä. Voisin kuvitella tuota sanontaa käyttävän persvakofarkkuisten notkuvien pikkupaskiaisten.

"Hienoa toimintaa" vissiin suurinpiirtein.

Mutta notkuvat pikkupaskiaiset eivät todellakaan käytä mitään persvakofarkkuja, vaan niitä Sopu-teltan kokoisia lounatuulessa liehuvia farkkukangastukkureiden unelmabyysia, kai.
 

J.Petke

Jäsen
Ajoittain tekisi mieli potkia perseelle hieman vauhtia näihin hessuhopomaisesti käveleviin lökäpöksyihin. Sitten palautan mieleeni nuoruuden omat revityt farkut, nahkatakin ja übernaurettavan suureellisesti koristellun farkkutakkiliivin, tuiman tuijotuksen ja hapsubuutsit.

Ei mulla ole enää sitten mitään sanottavaa.. :)

Heh. Jokaisella löytyy se luuranko kaapista. Nykypäivänä jokaiselle ikäpolvelle löytyy se "oma juttu". On se sitten pilotti tai lökäpöksyt. Kaikki näyttävät muutaman vuoden päästä erittäin tyhmältä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Ajoittain tekisi mieli potkia perseelle hieman vauhtia näihin hessuhopomaisesti käveleviin lökäpöksyihin. Sitten palautan mieleeni nuoruuden omat revityt farkut, nahkatakin ja übernaurettavan suureellisesti koristellun farkkutakkiliivin, tuiman tuijotuksen ja hapsubuutsit.

Mulla ei ollut noista kuin revityt farkut ja nahkatakki, jälkimmäinen on muuten vakioasuste vieläkin. Kaapista löytyy kuusi erilaista, tosin yhdessäkään ei ole "koristeluita".

Ei mulla ole enää sitten mitään sanottavaa.. :)

Jaa, ei kai sit mullakaan.

Mitäs sitten keksittäisiin?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
... ja pitääkö mun ihan tosissaan luopua mun nahkatakeista?

Ainakin Nokkis näki JWC:ssä, joten kommentoikoon.
 

tutzba

Jäsen
Tekisi mieli liittyä seuraan iloiseen, mutta juomapuoli on pikkuisen niukka. Olisihan siellä hyllyissä pulloja viskistä - JWC-viskiin en koske, sillä on tunnearvoa, jumalauta! - vodkaan, mutta kun pidän niitä enemmänkin koriste-esineinä. Jännä juttu muuten, keräilen kaikenlaisia alkoholijuomia. Koristavat mukavasti kämppää.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Mulla on nahkatakki käytössä. Miksi niistä pitäisi luopua? Mutta jos vetää sen päälle farkkuliivin missä on kaikenlaiset kangasmerkit ja bändien nimet, niin sen ehkä voisi jo jättää sinne kaappiin.

Farkkuliivejä mulla ei ole koskaan ollutkaan.

Saanko siis synninpäästön?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Älä stana, mistäs arvon Aazuli on nyt sitten niin erimieltä?
Niin, sorry, jos keskeytin jotain kaunista.

Ihan farkkuliiveistä puhuttiin...

Ja Pöksymäen ja mun suhde on aina ollut kaunista, älä vaan pilaa sitä =P
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Pakkohan se on ottaa kantaa muotiasioihin, itse näin kolmeakymmentä lähentelevänä suosin edelleenkin nahkarotsia, tosin iän lisääntyessä takin pituus on kasvanut. Nykyisin suosinkin Gestapo-takkia. Olisikos jollakulla muuten SS pääkalloja/riimuja myynnissä? Koppalakinkin voisin ostaa..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Noh noh, tuhma Jere. Ihan viaton JWC-suhde meillä vaan on.

Samaa mäkin sanoin itselleni, kun siitä Kalevasta heräilin ja keräilin itseäni.
Onko se voittoskumppapullo jo vedetty?
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Samaa mäkin sanoin itselleni, kun siitä Kalevasta heräilin ja keräilin itseäni.
Onko se voittoskumppapullo jo vedetty?

Jaa mikä voitto-mikään?

Tuossa pöydällä se lepää edelleen. Lienee siinä vielä 10 vuoden päästäkin.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Nyt on kyllä semmoinen lärvi päällä että voi Junno sentääb.

B on hyvä loppukirjain lauseeseen, se on jopa kirjain. Pystynen vielä kirjoittamaan, mutta älkää odottako että osaisin sen enempää.

Mikä muuten mahtoi olla Lucky Luken loppubiisi?
 

Jazze Cazza

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit,Detroit Red Wings,ManU
Kyllä täällä vielä hereillä ollaan,kaljaa ja Rock Bandia. Tätä samaa harjoitetaan ja ehkä muutakin Maanantaihin asti. JEE.
 

Paul Kemp

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Beatles 1965-1970
Punaviini, vitutus ja Youtube on aika pettämätön yhdistelmä, pakko myöntää. Ja kalsarointikin kivaa pitkästä aikaa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Koko kokko kokoonko, vai miten se meni.

Tulipa sitten riekuttua koko saatanan päivä ja ilta jossain, vaikka ei olisi kiinnostanut pätkääkään. Nyt kuuntelen hetken Pink Floydia, otan pari olutta, ja rentoudun. Kiitos ja näkemiin.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Koko kokko kokoonko, vai miten se meni.

Tulipa sitten riekuttua koko saatanan päivä ja ilta jossain, vaikka ei olisi kiinnostanut pätkääkään. Nyt kuuntelen hetken Pink Floydia, otan pari olutta, ja rentoudun. Kiitos ja näkemiin.
Non of my bisness but seen The Dark Side of the Moon?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Non of my bisness but seen The Dark Side of the Moon?

Asiahan ei tietenkään minulle kuulu, mutta nyt joutuu tyytymään Pulse-DVD:hen. Bändi on tullut nähtyä Lontoossa livenä 90-luvulla, ja jos tekisivät comebackin, maksaisin lipusta ihan mitä vaan.

En fanita mitään, mutta edellinen antanee pienehkön aavistuksen fanituksen tasosta.
 

Luz

Jäsen
Suosikkijoukkue
Oulun Kärpät, Red Wings, Manchester United, Nettan
Anteeksi vaan, mutta nyt löyty helmi nimeltä Vladimir Kames. Osa tietää, osa ei. Voi kusi mikä fiilis. Oli se kova ku vieläki nostataa tipat linssiin. Kuinka moni nainen sanoo noin 17v jälkeen? No one to me anyway...
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös