tahtookirjoittaa
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Turun Palloseura
En tiiä...Olen maisteri ennen vuoden loppua.
Näinhän se menee.
En tiiä...Olen maisteri ennen vuoden loppua.
Käytätkö puppugeneraattoria?Noh, onhan se tietenkin selvää, että edellisen päivän kännääminen vaikuttaa seuraavan päivän känniin, kuten varmaankin kaikki tietävät, mutta epäilisin suuresti, että noin yleisesti ottaen ihmisistä jotka tuolleen sanovat, suurin osa on vasta teinejä, jotka vain sanovat noin, eivätkä välttämättä oikeita kunnon kännejä ole vielä ottaneet.
...jos sie kirjoitat sen gradun mulle.Näinhän se menee.
Hyvää ysäriä??
Jäin sitten tuubin valtaan, kun tätä aloin kelaan; mitään hyvää ei löytyny koko ysäristä, kuten tämä osoittaa: http://www.youtube.com/watch?v=2KJma_pcJDE&feature=related gnr ft 50c, vittu, kaikki hyvä vain raiskattiin ysärillä. Toisin se oli kasarilla...
No kentän valot pitäisi olla kunnossa ainakin ja katsomo katettu. Ja Zeddy Sailetista kapteeni.Mutta miettikääpä sitä josko tänä vuonna Rovaniemeltä joukkue nousisi Mestikseen? Mitä siitä seuraisi kaikkien kannalta? jopa meidän jotka juovat kalsari kännejä.
Koetin tuossa päästä sisään bussiin jakamaan sämpylääni, mutta unohdin luikkarin. Joten palasin sittenkin kotiini ja otin hyvänlaisen humalan.
Jos jollekin on yllätys, että täällä tervehditään kunnioituksella ja nautinnolla Eversti Sandelsia... mene nukkumaan.
No kentän valot pitäisi olla kunnossa ainakin ja katsomo katettu. Ja Zeddy Sailetista kapteeni.
Näitä asioita toiki voidaan miettiä tämä nousu-kausi...eli ensimmäinen kausi voisi ehkä mennä "siirtymäajalla" läpi.
Kai se on nyt pikku kalsongit vedettävä maailmanmenoa ihmetellessään, kun vedonlyöntikin tuotti mukavasti viisinumeroisen voiton.
Kovasti mä olen yrittänyt viimeaikoina tuhlata, mutta ei näköjään auta tuhlaaminen, kun hyvä tuurikin kääntyy mun tuhlaamista vastaan.
Ok, ota yks tarjouskalja.Kai se on nyt pikku kalsongit vedettävä maailmanmenoa ihmetellessään, kun vedonlyöntikin tuotti mukavasti viisinumeroisen voiton.
Ok, ota yks tarjouskalja.
Taidanpa ottaa, eli tarjoan itselleni yhden urquelin.
Sanokaa joku kalsariveli tahi kalsaritytär, että tulee vielä päivä kun Jokeri-fanit ammutaan. Siellä on sitten kiva kuolla syyttömänä.
Silloin minä kumarran ja sanon kiitos. Mutta naapurini mtug, mitä vittua minä voisin tehdä ettei "Jokeri" fanit hakkaa tai tappele, kalsareilla tätä pohdin...