Kalsarikänniketju

  • 5 246 184
  • 66 703

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei kun MediaMonkey. Vaan kun noita MP3:sia löytyy ihan helvetinmoinen määrä koneelta niin eihän sitä voi mitenkään muistaa mitä kaikkea siellä on.
Mulla ei ole mitään. Ei siis oikeasti yhtään mitään. Mulla on levyhylly, en mie tietokonetta käytä musiikin kuunteluun ollenkaan. Ipodin lataan mutta siinä se, siihenkin pistän musat levyiltäni. En edes osaisi "imeä" netistä musiikkia vaikka pyssyllä uhattaisiin.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Ei muuten kannata pitää salaisuuksia koneella jos on XP home edition vai mikä tää ny oli. Kaikki profiilit tiedot on vapaasti jaossa. Mikkisofta osaa.

Niin, haiku tulee noita ifk-n takavuosia. Oli Rafalskia ja Calounia, niin ja tietysti Hurme. Ei tuollaisia vaan enää saa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Niin, haiku tulee noita ifk-n takavuosia. Oli Rafalskia ja Calounia, niin ja tietysti Hurme. Ei tuollaisia vaan enää saa.
Jep. Ja oli Lehtosta, Saarista, Arimaa, Haagmannia, Lähteenmäen Allu...
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hitto vie, tuplasin tavoitteeni. Vähintään. Vaan, nyt pitää suoritua nus..nukkumaan. Eli pahoja öitä kaikille tasapuolisesti, paitsi kolmoselle, sille vielä pahempia öitä.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Mulla ei ole mitään. Ei siis oikeasti yhtään mitään. Mulla on levyhylly, en mie tietokonetta käytä musiikin kuunteluun ollenkaan.

Kyllä minullakin on levyhylly - ja iso sellainen! Mutta rippaan kaikki ostamani levyt koneelle (johon on kytketty vahvistin ja kunnon kaiuttimet) koska en omista tällä hetkellä CD-soitinta ollenkaan. Ja sen lisäksi rippailen kirjastosta tai kavereilta lainaamiani levyjä koneelle.
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport
Jep. Ja oli Lehtosta, Saarista, Arimaa, Haagmannia, Lähteenmäen Allu...

Leeehtonen. Pepe raatoi kuin talvisodassa. Pelas vielä 92-93 kun stadissa vaikutin. Silloin tuli käytyä nordiksella vähän tiiviimmin. Pelisydeemit oli Rindellin Hartsan alaisuudessa kuitenkin niin sekaisin että siinä luotiin se käsite ifk:n alisuorittamiselle.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllä minullakin on levyhylly - ja iso sellainen! Mutta rippaan kaikki ostamani levyt koneelle (johon on kytketty vahvistin ja kunnon kaiuttimet) koska en omista tällä hetkellä CD-soitinta ollenkaan. Ja sen lisäksi rippailen kirjastosta tai kavereilta lainaamiani levyjä koneelle.
Niin no, en arvellutkaan ettei sinulla olisi. Mulla vaan on joku Kekkoslovakia-fiksaatio, että kuuntelen mieluiten fyysisiä levyjä tai sitten "korvalappustereoita" eli pipodiskoa. Jos lainaan kaverilta tai kirjastosta levyn jonka huomaan erittäin hyväksi, ostan sen hyllyyn. Ei-ihan-niin-hyvät pistän ipodille, josta myöhemmin muutaman kuuntelun jälkeen joko poistan tai sitten en. Koneelle en vaan osaa/halua/viitsi säilöä mitään, varsinkin kun vehje on vaimon kanssa yhteinen ja molempien duunijutut ja minun opiskelupisnekset jo kuormittaa aika lailla.

Mitä mie selitän. Otanpa viinaa, nuin.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Mikä on ipod?

Ja monestihan sitä luullaan, kun naimisissa ollaan, että vehje on yhteinen. Terveisin pikkuveli (jos olen sua nuorempi)
Se on sellainen korvalappustereo, josta saa arpoa että mihin kasetti sopii kun se on pienempi kuin kasetti. Isänpäivälahjaksi sain viime vuonna.

Vehkeet on toki aina yhteiset, pelimies ei pihtaa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hitto vie, tuplasin tavoitteeni. Vähintään. Vaan, nyt pitää suoritua nus..nukkumaan. Eli pahoja öitä kaikille tasapuolisesti, paitsi kolmoselle, sille vielä pahempia öitä.

Toivottavasti nautit huomisaamun "miellyttävästä" olotilasta kun 3 nälkäistä nassikkaa huutaa sapuskaa sinun suunnaltasi.. Mikäli siis et siis nakita safkanteko vuoroa jälkikasvullesi.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Se on muuten Rakki ihan samanlainen aamu edessä täälläkin. No, enää noin 18 vuotta niin nuorinkin jo muuttaa pois kotoa.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
http://www.youtube.com/watch?v=TcInintJy9o
Vittu, kun olis nykyisessä rosterissa tälläistä munaa ja tahtoa. "Nyt tulee pesoselle noutaja...."

Vitun Hifk, Lehkosenkin pilasitta tuolla tapahtumalla. Vuoden 2001 Lehkonen pisti ei niin kovan pakin tappelijan noutohommiin. Vuoden 2009 Lehkonen ei ole pistänyt ketään noutohommiin, vaikkakin kokoonpanossa on Helenius, Valtonen, Nielikäinen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös