Mietoa väkevää?!?! Onko se vähän niinkuin hapanimelää? Tai mustavalkoista?muutamat siivut mietoa väkevää VIINAA!!!
Mietoa väkevää?!?! Onko se vähän niinkuin hapanimelää? Tai mustavalkoista?muutamat siivut mietoa väkevää VIINAA!!!
Sehän se. Meet mr. Evil.Kalsarifilosofiaketjussa tänään - Pahuus
Sitähän me kuolevaiset ei koskaan tajuta, hehheh...Täällähän on päästy jo filosofisten kysymysten ääreen. Mutta kertokaapa minulle että jos Grand Master J on luonut meidät omaksi kuvakseen niin miten meitä on niin moneen junaan? Onko J:llä jakomielitauti vai miten se on mahdollista että toiset hakkaavat päätään seinään ja toiset tajuavat olla kannattamatta Lukkoa?
Sehän se. Meet mr. Evil.
Ja hyvää iltaa Azul myös. MOnihan on eksynyt tänne silläaikaa, kun pistäydyin lämpälaitoksessa.
Kah, mitäs Järguksen rauhaan kuuluu?
Ja PS. Lopettakaan se J. Danielsin raiskaaminen. Melkein yhtä pyhää, kuin yhden tähden Jallun; Kuuluu osaksi peruselintarvikkeita.
Hermes on hyvä biisi, mutta se onkin Procol Harumia. Jolla taas ei ole yhtään muuta hyvää biisiä, sekin vitun Whiter Shade on perseestä. Ihme itkuvirsi, hyi saatana.Saatana, mikä minua vaivaa? Jos äsken soi Pikku Orava niin nyt en oikeasti tiedä kumpaan suuntaan on siitä menty, nyt lähti nimittäin soimaan Pepe Willberg...
Tämä on muuten varsin mielenkiintoista kun laittaa randomilla soimaan kaiken koneella olevan musiikin, avautuu itsellekin kaikki salaiset perversiot jotka on jo unohtanut...
Kah, mitäs Järguksen rauhaan kuuluu?
Winamppiko sulla on? Onko se sama ku hakutoiminnolla hakee vaikkapa kaikki videot, niin tulee ne piiilotiedoston alikansion alikansion piilotiedostovideotkin esiin?
Katos, neiti (vai rouva) toimitsija. Nice to see jne.
Koitan miettiä mukavia muistoja, kuten: http://www.youtube.com/watch?v=FsvE...layList&p=2EF8BE261FCE3E3B&playnext=1&index=1 tälläisia...
Ramun byyrillä ei pitkälle pötkitä! Vituttaa, eikä edes seksiä tee mieli.
Koitan miettiä mukavia muistoja, kuten: http://www.youtube.com/watch?v=FsvE...layList&p=2EF8BE261FCE3E3B&playnext=1&index=1 tälläisia...
Mikäs Obin tänne toi?
Mulla ei ole mitään. Ei siis oikeasti yhtään mitään. Mulla on levyhylly, en mie tietokonetta käytä musiikin kuunteluun ollenkaan. Ipodin lataan mutta siinä se, siihenkin pistän musat levyiltäni. En edes osaisi "imeä" netistä musiikkia vaikka pyssyllä uhattaisiin.Ei kun MediaMonkey. Vaan kun noita MP3:sia löytyy ihan helvetinmoinen määrä koneelta niin eihän sitä voi mitenkään muistaa mitä kaikkea siellä on.
Mikäs Obin tänne toi?
Uskotko jos sanon että kalja :D
Jep. Ja oli Lehtosta, Saarista, Arimaa, Haagmannia, Lähteenmäen Allu...Niin, haiku tulee noita ifk-n takavuosia. Oli Rafalskia ja Calounia, niin ja tietysti Hurme. Ei tuollaisia vaan enää saa.