Kalsarikänniketju

  • 5 245 024
  • 66 698

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jessus sentään. Tässä menee aika oluen parissa nopeasti kun fiilistelee sillä faktalla että JWC-veteraanien kanssa on taas tiedossa hauskanpitoa.

Taas alkaa se kutkutteleva odotus.

Lisää olutta ja Musen Plug in Baby

Vaikka en Vierumäelle olekaan tulossa, niin fiilistelyä on täälläkin. JWC pelipaita päällä täällä istutaan, pakko oli testata. Bissee lissää ja kohta pokerin kimppuun.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Aina sitä oppii jotain uutta... Vai että lässä olo...
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Vaikka en Vierumäelle olekaan tulossa, niin fiilistelyä on täälläkin. JWC pelipaita päällä täällä istutaan, pakko oli testata. Bissee lissää ja kohta pokerin kimppuun.

On se jännä ((c) Pasila)) että jotain tuollaista fiilistelee vieläkin kotosalla oluen merkeissä. Kertoo sen tosiasian että hauskaa oli.

Regina - Saanko jäädä yöksi?

Tottakai Iisa saat :D
 

Eager

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Eagles, HPK ja Barça
Just kurittivat miun joukkuetta, älä ny turhasta ruikuta.

Tänään en streamejä jaksanut väsätä ja muutenkin oon niin pihalla, joten tää tulos tuli vasta nyt, joten kiitos siitä. Viime kuu meni kyllä niin perseelleen että huh huh kiitos mm. Mr. Victorin siellä maalin suulla. No Realkin jäi tasuriiin, joten otetaan sille.

Legioonalaisellle sen verran että suosittelen viskin vaihtoa vaikkapa Laphroaighiin tai mieluummin toki Lagavuliniin.
 
Suosikkijoukkue
KalPa, Barça, KuPS
Yhdistin jekkukopiota ja JD:tä. Haju oli aika inha, mutta loppujen lopuksi maku on tismalleen samanlainen kuin pelkässä JD:ssä. Noh, menee se näinkin...
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Jaahas, nyt kun täällä elvistellään jollain JVC:n paidalla, niin väännänpä tuosta Martin Bartekin gamewornin päälle (SM-liiga 30v-pätsillä ofkourse (2004-2005)
 

smasa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Djurgårdens IF, Eintracht Frankfurt
Aina sitä oppii jotain uutta... Vai että lässä olo...

Olotila on varmasti sinullekin tuttu, et ole vain tiennyt sen oikeaa nimitystä.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Nautiskelusta en tiedä, mutta ainakin Fernet Brancalle kuin myös Gammel Danskille on paikkansa silloin, kun nk. lässä olo yllättää. Lässä olohan on se olotila, kun on juonut liikaa peruslageria (keskiolut/A-olut), ilta on vasta nuori mutta lisääkään bisseä ei pystyisi vetämään. Tuolloin naukku Gammelia tms. palauttaa ryhdin ja avaa väylän ainakin neljälle-viidelle seuraavalle oluelle.
Joskus nuorna miesnä, -94 tai jotain, tuli lässä olo. Olin tinttaamassa toista tai kolmatta päivää, vanhassa Kerubissa istuin erään muusikon kanssa lauantai-iltapäivänä ja tuli oikeasti heikko fiilis... En ollut syönyt pariin päivään enkä juuri nukkunutkaan, ryypännyt vain. Tämä kaveri huomasi naamastani mikä on tilanne ja kiikutti minut alakertaan, Takataskuun. Juotti pari Fernettiä siinä, ja kappas, olin taas valmis muutamaan seuraavaan alkoholintäyteiseen vuorokauteen.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
On se jännä ((c) Pasila)) että jotain tuollaista fiilistelee vieläkin kotosalla oluen merkeissä. Kertoo sen tosiasian että hauskaa oli.

Regina - Saanko jäädä yöksi?

Tottakai Iisa saat :D

Nimenomaan, mukavaahan siellä oli. Mikäs tässä fiilistellessä, kun on hieno paita muistona. Täytyy mun sitten kesällä piipahtaa siellä Tampereen porukan jäillä.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
On huolia, on murheita ja päälle painikkeeksi turhia toiveitakin... jos auttaa voisit, kiitokset saisit.

Kiitos, samoin täällä. Vitun IFK. Saunailta, Suski, Radio Rock ja joku kiva mansikkatuutti kiinnostivat taas enemmän kuin pelaaminen. Lennukin on hyvä ja haistaa paskat, et sitten syöttänyt Kibelle, joka olisi päässyt yksin läpiajoon.

Bayernin turpiinmätön puollaan mutta tulkoon Tepsille tänään voitto:)

Onnea vaan sinne suunnalle. Muista puhaltaa kumivene täyteen huomista varten, meidän pojat saa sitten soutaa sillä kotiin.

Jos tästä v...tu jotain hyvää oikein yrittämällä etsii, niin onneksi ei ole playoutit kyseessä, mutta kippis sillekkin.

Playouteissa on se hyvä puoli, että tietää omien pelaavan sata lasissa, jotta pääsevät hyvissä ajoin kesälomalle - ei niin, että pitää pelätä omien fleguilevan sata lasissa, jotta pääsevät hyvissä ajoin kesälomalle.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nimenomaan, mukavaahan siellä oli. Mikäs tässä fiilistellessä, kun on hieno paita muistona. Täytyy mun sitten kesällä piipahtaa siellä Tampereen porukan jäillä.

Olet vilpittömästi tervetullut. Haenpa taas olusen. Ja huudatan Opethia
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Realkin jäi tasuriiin, joten otetaan sille.
Sille otan mielelläni, ei niin pahaa ettei jotain hyvääkin. Ja jos jollekin pitää hävitä niin Barcalle toki mieluiten.

Vaan cup-finaalissa revanssihenki elää!
 

magnum37

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tulevaisuuden Sport

Nii-i.. Arvasin että tässä näin käy. IFK ei vaan osaa voittaa turkulaisia tälläsissä peleissä. Ylipalkattuja virkamieskiekkoilijoita täynnä koko nordiksen jengi. Joka vuosi sama juttu.

Siis nyt menee kaikki suunnitelmien mukaan täs kiekkokeväässä muuten. IFK tosin on se ainoa murheenkryyni.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Ei helevetti! Laitoin tuossa randomilla soimaan kaikki koneelta löytyvät MP3:t ja juuri äsken lähti soimaan Pikku Oravan Mä joka päivä töitä teen. Kertokaa minulle minkä helvetin takia minulta löytyy tällaista koneelta?

EDIT: Eipä silti, kyllähän tuo Pikku Oravan mannevibrato jaksaa ainakin näin pikkutumuissa naurattaa...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Vittu HIFK on perseestä ja jääkiekko on perseestä ja viinakin on perseestä. Paskakin on perseestä, ja Yngwie Malmsteenin kitarasoolot. Onneksi on Kyuss.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ei helevetti! Laitoin tuossa randomilla soimaan kaikki koneelta löytyvät MP3:t ja juuri äsken lähti soimaan Pikku Oravan Mä joka päivä töitä teen. Kertokaa minulle minkä helvetin takia minulta löytyy tällaista koneelta?
Se ei ole oleellinen kysymys. Oleellinen kysymys on, että mistä ihmeen syystä kehtaat tunnustaa tuollaista julkisesti? Minä olisin visusti hiljaa.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Se ei ole oleellinen kysymys. Oleellinen kysymys on, että mistä ihmeen syystä kehtaat tunnustaa tuollaista julkisesti? Minä olisin visusti hiljaa.

Häpeä ja itsekritiikki ei kuulu repertuaariini...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ja hyvää iltaa Azul myös. MOnihan on eksynyt tänne silläaikaa, kun pistäydyin lämpälaitoksessa.
Edelleen ehdoottomasti sitä mieltä, että majuri Mikkonen Jokereiden päävalmentajaksi; kun ei kerran yks JFK:n murhamysteerikään ole onkelma...

Ja PS. Lopettakaan se J. Danielsin raiskaaminen. Melkein yhtä pyhää, kuin yhden tähden Jallun; Kuuluu osaksi peruselintarvikkeita.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Häpeä ja itsekritiikki ei kuulu repertuaariini...
No joo, ymmärrän. Miekin pyrin nauramaan aina itselleni ensin ennenkuin muut ehtivät. Sen jälkeen harva enää viitsii.
 

-OO-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
No joo, ymmärrän. Miekin pyrin nauramaan aina itselleni ensin ennenkuin muut ehtivät. Sen jälkeen harva enää viitsii.

Näinpä se on. Ja onneksi itsetunto kestää senkin jos joku muukin nauraa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
majuri Mikkonen Jokereiden päävalmentajaksi; kun ei kerran yks JFK:n murhamysteerikään ole onkelma...

Ja PS. Lopettakaan se J. Danielsin raiskaaminen. Melkein yhtä pyhää, kuin yhden tähden Jallun; Kuuluu osaksi peruselintarvikkeita.
Mites ratkaistaan tämä IFK:n murhamysteeri..??

Niin, ja Jaakko kuuluu toki juoda paljaana mutta jos Lemmylle kelpaa kolalla niin kyllä mullekin kelpaa. Lemmy on Jumala.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Muutama play out -juoma upean illan kunniaksi.

"Unelmafinaali" lähellä, vapise Rauma! Toinen meistä lähtee jonnekin hevon vitun kuuseen. Ketä siellä divarissa edes pelaa: Ketterä, Hokki-Salo, Koovee...??
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös