Kalsarikänniketju

  • 5 228 338
  • 66 666

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Huomenta taas HIFK-ketjuun. Bisukka on maistunut ja pokeriakin tullu pelattua, ei voittoja. Noh, aina ei voi. Kyllähän tuosta KalPan menestyksestä tähän asti on aika perhanan tyytyväinen. Mitä maanantain tiedotustilaisuus tuokaan vielä tullessaan, tänään päästiin jo eroon Häppölästä. Paljon arvuutellaan Lasse Kukkosta tai Petri Kontiolaa KalPaan. Kovia nimiä, ja voi olla että liian kovia tänne tulemaan, mutta eiköhän sieltä jonkunlaista pelimiestä ole tulossa.

Nyt sitä bissee lisää ja you tubea ja bissee.

Edit. kohta tarvitaan jo onelineria ettei mene liian raskaaksi luettavaksi. :)
 
Viimeksi muokattu:

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Noo, ei sitä jälkikasvua niin vaan heivata. Oma ainokaiseni kannattaa jokereita (epäilen että lapsi on vaihtunut laitoksella) ja hänen 'teiniangsteissaan' käytiin aika monet väännöt lätkästä. Pahin aika oli silloin kun Sihvonen teloi Tuomo Ruudun ja Päräkin loukkaantui samassa matsissa.. Silloin oli lähellä ettei teini joutunut etsimään itselleen uutta kortteeria :) Ei tuo helppo lapsi ole vieläkään mutta aika vähän mun aikana edes mainitsee hjalliksen porukoita..ja hyvä niin.
Meillä tytöt ei paljon lätkästä perusta ja poika on vasta kolmen. Ollaan käyty jätkän kanssa parit Jokipoikien matsit tuossa katsomassa, ja helmikuussa mennään Kuopioon kun HIFK tulee. Pojan kummi on muuten asiajätkä, ristiäisiin toi HIFKin potkupuvun ja isille pullon HIFK-punkkua.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Oma ainokaiseni kannattaa jokereita (epäilen että lapsi on vaihtunut laitoksella) ja...

Arvostukseni Helmi-neitoa kohtaa taas kasvoi pykälällä...
Muistan kun esikoiseni kapaloi nuket IFK:n halli-lipulla päiväunille ja kaikki oli vielä hyvin...

Ja nyt tuo äkäinen kassarin alku aina ilmoittaa ennen peliä, että minä kannustan vihollista. Tosin, syädämestään hän on aina Jan Lundell- fani. Sen "työskentelyä" katsellessaan, joskus 2-3-vuotiaana päätti alkaa kassariksi.

edit: siis likka kapaloi ja poika on kassari...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ei kuulu paskan vittua tähän ketjuun mutta milloin tämän sankarin paita nousee kattoon? Eikö löydy minkäänlaista kunnioitusta man of my size miestä kohtaan?
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Huomenta taas HIFK-ketjuun.

Edit. kohta tarvitaan jo onelineria ettei mene liian raskaaksi luettavaksi. :)

Sorgen tästä HIFK-vuodatuksesta. Mutta ymmärrät varmaan että tämä rämpiminen herättää 'ei niin lämpimiä' tunteita meissä IFK-kannattajissa, joita muuten sattuu näköjään taas notkumaan enemmistöllä tässä ketjussa.

Nauti sinä KalPan loistavista suorituksista. Kapanen on yksi suursuosikkini ollut aina ja loistavaa että palasi kotoiseen sm-liigaamme.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sorgen tästä HIFK-vuodatuksesta. Mutta ymmärrät varmaan että tämä rämpiminen herättää 'ei niin lämpimiä' tunteita meissä IFK-kannattajissa, joita muuten sattuu näköjään taas notkumaan enemmistöllä tässä ketjussa.

Nauti sinä KalPan loistavista suorituksista. Kapanen on yksi suursuosikkini ollut aina ja loistavaa että palasi kotoiseen sm-liigaamme.

Nautitaan kyllä. Tämä on lähes kuin unta. Niin, en ole närkästynyt vuodatuksista. :) Tottakai täällä saa avautua ja jos jääkiekosta, niin passaa kyllä mulle. Harmi, ettei HIFK oo pelannu odotuksia vastaavasti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tulee muuten nyt tiistaina. Mielenkiintoista siitä tulee.
Jep, tiedetään. Valitettavasti ei päästä paikalle mutta helmikuussa tullaan. Taisi olla kymmenes päivä tai jotain, en nyt muista ulkoa.
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Pannaan välillä pohjoista breeesingiä kehiin. Fiilis katossa, stop, katto karkuteillä, stop. Nautiskellaan. Pankaakka nyt jotain musaa. Menen 51 koodilla korvistoissani, alasimeni vaatii metelimusiikkia.
 

charger

Jäsen
Suosikkijoukkue
Se Puree! , Україна
Lidlin lonkkua tässä kiskonu. Tuo uusi lime-versio ei ihan kolahtanut heti, mutta tässä vaiheessa iltaa maistuu kyllä! :) Van Halen soi. Rokkaa aina.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sanokaa oi viisaat kkk-laiset millä voisin helpottaa murtuneen kylkiluun tuomaa helvetillistä kipua. Viini auttaa hieman, burana ei pätkääkään.
Lääkäri sanoi että kipu häviää ajan kanssa..
 

Suonikohju

Jäsen
Suosikkijoukkue
The Reds, Oulun Kärpät
Koira nukkuu vieressä, olut vieressä, musiikkia. Mamma ja jööti nukkuu. Mie valvon ja fiilistelen, edelleen. Edelleen 51 koodia, mie tykkään.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Miksi kukaan ei juttele mulle? Olenko tehnyt teille jotain pahaa?
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Sanokaa oi viisaat kkk-laiset millä voisin helpottaa murtuneen kylkiluun tuomaa helvetillistä kipua. Viini auttaa hieman, burana ei pätkääkään.
Lääkäri sanoi että kipu häviää ajan kanssa..

No alkoholi varmasti ainakin sen buranan vaikutuksen poistaa. Mutta enpä tuohon muuta osaa sanoa. Ettiä helpottavaa asentoa ja huokasta kun se löytyy? En mä noista tiedä yhtään mitään.

Tästä oluen juonnista tiedän sen minne sitä pitää kaataa. Kohta alakaa heikittämmää.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No alkoholi varmasti ainakin sen buranan vaikutuksen poistaa. Mutta enpä tuohon muuta osaa sanoa. Ettiä helpottavaa asentoa ja huokasta kun se löytyy? En mä noista tiedä yhtään mitään.

Okei, ei susta kyllä lääkäriä taida ihan heti tulla. Mutta politiikoksi voisi olla hyvätkin saumat ;))
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No höh, vaisuahan täällä on muutenkin nykyään. Eipä varmaankaan mitään henk.kohtaista ketään kohtaan.
Senkus paasaat omias, kyllä joku jossain vaiheessa juttelee, tai sit ei :))

Annatko Heath Hunteria vastaan Suskin numeron? Bonarina voin lähettää Jari Isometsän käyttämät sukat nimmarilla.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jotain vialla kun kestää helvetti yhen mäyräkoiran tuhoaminen. Tämä ei lupaa hyvää Jatkoaika Winter Classicia varten, jos alkoholi ei maistu niin tappio siinä luultavasti koittaa. Pitänee yrittää ryhdistäytyä. Pelkällä siemailulla ei enää tässä kivikovassa maailmassa pärjää.

Ukkometso
http://www.youtube.com/watch?v=l_OOHSqPook&feature=related

HC Bonersin pojat luulee, että luisteluvauhdilla ja liikkuvuudella nykyaikana pärjää. Kyllä se on puhdas massa, millä näissä peleissä pärjätään. :)
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tämä on omistettu naisille, etenkin omalleni...Whitesanake Nakkikastike osui myös naulan kantaan. Tällä biisillä hyväilen koko kansaa, namskuks.
Tuohan on sitä tukka-Coverdalea. Minä olen JA:n virallinen David-, Snake- ja Purple mark III-fani, joten konsultoi minua ensin ettei mene pieleen.

Verrokiksi vaikka Walking in the Shadow of the Blues. Eroa on kuin musiikilla ja jenkkipopilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös