Kalsarikänniketju

  • 5 228 728
  • 66 666

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Tuleeko valkoiseen huppuun JWC-logo?

Nyt täällä puhutaan jotain mikä menee täysin ohi.

Pakko kertoa pokeri tarina. Koko helvetin ilta meni päin persettä, ei edes säälipalkintoja yhdestäkään sittarista. Sit yhtä äkkiä alko karmee säkä, nyt 2 voittoa putkeen. Pelasin ihan hyvin jne, en puhunu (kirjottanu) muille mitään, mut silti tän viimesimmän voiton jälkeen kaveri alkaa vittuilla. Ymmärrän vähän pokerista ja termeistä, mutta huomasin että tuon englannin kielen kanssa ois varmaankin petrattavaa. Kaveri kirjottaa siellä, että "retard". Mä en tienny mitä se tarkottaa, arvuuttelin että jotain uusintapeliä se haluaa, heh. Sanakirja sen mulle kerto että se solvasi mua idiootiksi ja jälkeenjääneeksi. heh. Onneksi en sanonu mitään sen jälkeen enää. :)

Mutta kun tästä selvittiin niin avattiin uusi olut.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Nyt täällä puhutaan jotain mikä menee täysin ohi.

Pakko kertoa pokeri tarina. Koko helvetin ilta meni päin persettä, ei edes säälipalkintoja yhdestäkään sittarista. Sit yhtä äkkiä alko karmee säkä, nyt 2 voittoa putkeen. Pelasin ihan hyvin jne, en puhunu (kirjottanu) muille mitään, mut silti tän viimesimmän voiton jälkeen kaveri alkaa vittuilla. Ymmärrän vähän pokerista ja termeistä, mutta huomasin että tuon englannin kielen kanssa ois varmaankin petrattavaa. Kaveri kirjottaa siellä, että "retard". Mä en tienny mitä se tarkottaa, arvuuttelin että jotain uusintapeliä se haluaa, heh. Sanakirja sen mulle kerto että se solvasi mua idiootiksi ja jälkeenjääneeksi. heh. Onneksi en sanonu mitään sen jälkeen enää. :)

Mutta kun tästä selvittiin niin avattiin uusi olut.

KKK

Ajattelin auttaa
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Vielä olisi jokunen olut parvekkeella lauhtumassa. Jotakin hyvää musiikkia sietäisi kuunnella samalla. Onnistuisiko Nelly - My place?

Turussako on tapana lämmitellä kaljoja parvekkeella? Onnistuu se tietysti niinkin.

Nyt vois muuten ottaa oluen ja pistää Eput loilottamaan.

http://www.youtube.com/watch?v=xs0zsBzJ-hU&feature=related

Soi tänään kun kävin kaupassa. Siitä mieleen, että tänään pitää kuunnella ja tässä sitä toteutetaan.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
np. Anekdoten Ruotsista. Piti laittaa kielelle hieman makeaa, ja täräytin siiderin auki.

t. "A"

Täräytin viinin auki tuossa tosiaan jossain vaiheessa ja kommentti oli mallia "oliko sekin nyt pakko avata". Siis tulevan vaimon kommentti
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
np. Anekdoten Ruotsista. Piti laittaa kielelle hieman makeaa, ja täräytin siiderin auki.

t. "A"

Helppohan se on siellä huudella, kun on tullu valituksi varakapteeniksi. Jos ne ansioitten mukaan menis ja minä aikoisin olla varakapu, niin meillä pitäs olla 16 varakapteenia. Huoltajan pirulainen ajaa edelle arvoasteikossa. No, mutta siitä on hyvä jatkaa.

Tuo Olvi se vaan maistuu. Eikä edes kova känni vielä, jotain lienee vialla. Taisi olla viimeksikin sama virhe.
 

M10

Jäsen
Jos Jatkoajan miehet pelaa JWC:n, niin pelaavatko Jatkoajan naiset samaan aikaan hallin ulkopuolella Ringetteä jostain lokaalista pokaalista?

Siellähäh olisi ulkojää käsittääkseni
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Jos Jatkoajan miehet pelaa JWC:n, niin pelaavatko Jatkoajan naiset samaan aikaan hallin ulkopuolella Ringetteä jostain lokaalista pokaalista?

Tuohon en osaa vielä vastata. Itseäni lähinnä mietityttää kyseisen hallin tarkka lämpötila ja jään kovuus, jotta luistimeni teroitetaan prikulleen oikein.

Olvia ja kuka innokas haluaa olla kirjoittaja viestille numero 17777?

Edit.


Ei osunu tuolla yrityksellä, heh.

M10 jäi taustalle kyttäämään, kun 17776 ilmestyy, niin saman tien klik.
 
Viimeksi muokattu:

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
Tuohon en osaa vielä vastata. Itseäni lähinnä mietityttää kyseisen hallin tarkka lämpötila ja jään kovuus, jotta luistimeni teroitetaan prikulleen oikein.

Olvia ja kuka innokas haluaa olla kirjoittaja viestille numero 17777?

minä
 

M10

Jäsen
tä?

********************

se7en #7 - M10 #10 - Paha_Kurki
Teemu Aalto #38 - Max Power #5

tiuke #36 - Bliz #23 - JMA #94
Rosenrot #43 - Golden AWe #77

wilco #17 - Speed #9 - PieceOfCake #87
obi-wan #2, C - Steegil #14


Asia, joka avautui minulle on se, että täällähän käydään HC Anderlechtin sisäistä dialogia. Minkälaisia odotuksia teillä obi-wan ja tiuke on kenttienne suhteen?

Mehän olemme kaikki eri troikissa.
 

obi-wan

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hammarby IF, HC Andersen, HC Jatkoaika
tä?

********************

se7en #7 - M10 #10 - Paha_Kurki
Teemu Aalto #38 - Max Power #5

tiuke #36 - Bliz #23 - JMA #94
Rosenrot #43 - Golden AWe #77

wilco #17 - Speed #9 - PieceOfCake #87
obi-wan #2, C - Steegil #14


Asia, joka avautui minulle on se, että täällähän käydään HC Anderlechtin sisäistä dialogia. Minkälaisia odotuksia teillä obi-wan ja tiuke on kenttienne suhteen?

Mehän olemme kaikki eri troikissa.

No siis mun funktio on satuttaa :D
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
tä?

********************

se7en #7 - M10 #10 - Paha_Kurki
Teemu Aalto #38 - Max Power #5

tiuke #36 - Bliz #23 - JMA #94
Rosenrot #43 - Golden AWe #77

wilco #17 - Speed #9 - PieceOfCake #87
obi-wan #2, C - Steegil #14


Asia, joka avautui minulle on se, että täällähän käydään HC Anderlechtin sisäistä dialogia. Minkälaisia odotuksia teillä obi-wan ja tiuke on kenttienne suhteen?

Mehän olemme kaikki eri troikissa.

Kohta jo joku modereidör puuskuttaa niskaan, kun täällä jaaritellaan. Saattaa hyvinkin tila loppua internetistä.

Koko ottelun keskiarvoja mitaten HC Andersenin kakkosketju on pisin ja painavin. Eli kai siinä aika selvät sävelet on. Minun pelaajakortista sen näkee, "laput silmillä laitoja pitkin, turha odotella syöttöjä". Eli eihän siitä käytännössä mitään tule. Muista ketjuista ei niin hajua mutta kai nekin oman osansa tekee :)

Ainiin kaljaa.

Edit. No perkele jos tämä oli juoni saada minut kirjoittamaan viesti numero 17777.

Eikö tosiaan oo muuta paikkaa näille keskusteluille?
 
Viimeksi muokattu:

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Vittu, että on sekainen olo. Kyllä sen jo näki illalla, että lapasesta lähtee, mutta piti vain lisätä vettä myllyyn.

Pitäisiköhän hakea uutta nostetta lähihuoltsikalta?
 

julle-jr

Jäsen
Jaahas, hölkkälenkki heitetty ja Heimo Vesa -bokserit jalassa maistelen vehnäoluita. Ihan hyviltähän ne maistuvat. Kohta voisi vaikkapa työntää grandiosan uuniin. Mikäs tässä on chilliä lauantai-iltaa vietellessä, olisihan tuolla tietysti konjakkia, viskiä ja vodkaakin, niitäkin voisi harkita mikäli jossain vaiheessa intoutuu riehakkaaksi. Onneksi en vietä tipattomia tammikuita, olisi ankeaa jos ei voisi yhtään ottaa.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kai tuota voisi kiekkokierrosoluet ottaa. Tässähän tää lauantai taas menee siemaillessa, kiekkoo kuunnellessa, telkkua kattoessa ja Jatkoaikaa ja muuta nettiä seuratessa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös