Kalsarikänniketju

  • 5 228 338
  • 66 666

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Noh, Mikäs happi kukkakepit? Paljos Kalsarikännitsijöillä on massaa takana? Itse kävin puntarissa ja lukemat olivat 97,7kg. Joo ja en ole läski.. Luulin että painin kevyemmässä sarjassa mutta neuvola kutsuu edelleenn.

Kännissä olen ja taas täällä. Tein paluun tänne ihan vittuillessani kun en saanut paitaani kattoon. Omapa oli valintanne. Ehkä tämä ketju kaipaa yhtä typerää känniääliötä tänne. Mene ja tiedä. Love you guys, vaikka vihaisitte mua. Rakastan naisia ja kylmää olutta. My Weekness.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Noh, Mikäs happi kukkakepit? Paljos Kalsarikännitsijöillä on massaa takana? Itse kävin puntarissa ja lukemat olivat 97,7kg. Joo ja en ole läski.. Luulin että painin kevyemmässä sarjassa mutta neuvola kutsuu edelleenn.
Kaheksaakymppiä paukkuu suunnilleen. Toisaalta olen aika pätkä, 170 cm osapuilleen. Ei ole läskiä muttei paljoa lihastakaan, olen sellainen ennen jäntevä mutta nyt vain painavoitunut keski-ikää lähenevä mölö.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Noh, Mikäs happi kukkakepit? Paljos Kalsarikännitsijöillä on massaa takana? Itse kävin puntarissa ja lukemat olivat 97,7kg. Joo ja en ole läski.. Luulin että painin kevyemmässä sarjassa mutta neuvola kutsuu edelleenn.

Kännissä olen ja taas täällä. Tein paluun tänne ihan vittuillessani kun en saanut paitaani kattoon. Omapa oli valintanne. Ehkä tämä ketju kaipaa yhtä typerää känniääliötä tänne. Mene ja tiedä. Love you guys, vaikka vihaisitte mua. Rakastan naisia ja kylmää olutta. My Weekness.

Hyvässä hapessa. Tuosta paita-asiasta kun puhutaan niin en tiedä mistä on kysymys. Olen pahoillani. Mutta hienoa kun oot mukana taas. Olutta vaan niin kyllä se siitä.

Tykkään itte niin monenlaisesta musiikista, että oon todella huono suosittelemaan kenellekään mitään. Kaivoon kurkistushan tämäkin joillekin on, mutta tässä tulee

http://www.youtube.com/watch?v=AZ9dz9Cge1k

Kristiina Wheeler - Sunny day
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Kaheksaakymppiä paukkuu suunnilleen. Toisaalta olen aika pätkä, 170 cm osapuilleen. Ei ole läskiä muttei paljoa lihastakaan, olen sellainen ennen jäntevä mutta nyt vain painavoitunut keski-ikää lähenevä mölö.

Mulla on vissiin sitten molempia, heh. Mut pitää olla massaa, millä pärjää Winter Classicissa. Muitakaan avuja ei ole. Pakko vaan yrittää sattua jonkun kanssa samoille raiteille ja voittaa kaksinkamppailu.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ite olisin valmis ottamaan hanskaajan roolin Winterissä mutta vastustajan pitäisi oikeesti olla kova. Ei mitään Mielikuvitushahmoja tai Tahtookirjoittaata mitkä ois jäässä pelkästä hullun kiillosta silmissä.

Np. Ville Valo feat. Natalia Avelon - Summer Wine
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Dou. Huono olen. Nöyrin alentumiseni, sir Evil. Lyön itseäni juustobalkanleivällä korvaan.
Saat anteeksi. Ihminen joka tykkää Coverdalesta, olkoot sitten vaikka sukkahousukauden Coverdale, ei voi olla läpeensä paha.
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ite olisin valmis ottamaan hanskaajan roolin Winterissä mutta vastustajan pitäisi oikeesti olla kova. Ei mitään Mielikuvitushahmoja tai Tahtookirjoittaata mitkä ois jäässä pelkästä hullun kiillosta silmissä.

Np. Ville Valo feat. Natalia Avelon - Summer Wine

Oisin mä pikku painin voinu ottaa jos ei oikeeta tappelijaa meiltä löydy. Oisit vaan aikanaan ilmottautunu mukaan tai mene nyt edes varasijoille? :) Tuolla yhdistelmällä tuo Summer Wine on myös todella hyvä biisi.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Noh, säästän teidät tällä kertaa, tai tarkemmin sanottuna vastustajan poliisin. Treenaan vielä vuoden ja sen jälkeen olen valmis tappamaan kaikki. Nyrkki on kovempi kuin kenelläkään mutta myös pelilliset taidot ovat hyvät. Jalat käy ja maisema vaihtuu. Sen lisäksi rannelaukaus on tarkka ja tulinen. Osun myös hyvin suoraan syötöstä sekä olen loistava joukkuepelaaja. Kieltäydyin sylikummiudesta joten minä en ole kapteeniainesta. A rintaan on ihan ok. Jälkipeleillä lupaan olla oma itseni ja nauratte itsenne paskaksi. Ja mikä pahinta tai ehkä parasta en ole Janne Kataja. Ensi vuonna paino on tod.näk. n. 109kg ja hauis on paksumpi kuin joukkuekavereiden jalat. Suojelen ja otan kaikki paskat niskaan joukkueeni hyväksi. Suihin en ota mutta voin iskeä naisia joukkuekavereille. Olen kuumahermoinen snaipperi. JWC onko se -10 vai mikä mutta i'm ready! Pitäkää varanne turakit ja menkää salille..

Edit. Tais kaverit paskoo housuun. Mulle on ihan sama mutta mun mielestä tää tapahtuma tarvii seuraavana vuonna oikeesti tappelun missä tapellaan perkele. Iskuja saa latoa kunnolla tauluun jos se vaan onnistuu. Itselläni on puhdas sarja eli en ole tappeluissa köniin ottanut, paitsi kerran kun ensin ajettiin päälle ja sen jälkeen katselin 8:n jätkän kengänpohjia leuassa. Luulen olevani hyvä tappelija pitkälti hyvän ja toimivan taktiikan ansiosta. Ja tämä kaikki tehdään siinä vaiheessa kun sytytetään sekä omat että vieraat taistelemaan. Lupaan antaa kaikkeni mutta haluan ison vastustajan. En halua hakata mitään hyttystä vaan jonkun ison karpaasin. Itse olen tällä hetkellä mitoissa 179,9/97,7 ja kuuntelen Pussycat Dollsia. Haasteita otan vastaan. Mulle on sama kuka tulee vastaan mutta annan kaikkeni vuoden päästä.
 
Viimeksi muokattu:

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Millä liigaseuroilla on maalilauluna oma biisi? Siis ei mikään valmis muualta otettu biisi. TPS:llä ainakin ja ilmeisesti Ässillä se Patasydän? Onko muita?


Taidan avata oluen tuosta vielä. Pari siideriä korkeintaan enää otan kun ei oo enempää.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Millä liigaseuroilla on maalilauluna oma biisi? Siis ei mikään valmis muualta otettu biisi. TPS:llä ainakin ja ilmeisesti Ässillä se Patasydän? Onko muita?


Taidan avata oluen tuosta vielä. Pari siideriä korkeintaan enää otan kun ei oo enempää.


SaiPalla! Tukka hyvin, näkyyks kello?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Tajusin just että mulla on Kim Heroldin piiskat. Rankaisin itseäni ottamalla kaksi Talonmiehen Vapaapäivää ygösellä kitusiin vaikka on ihan vitun paha olo pelkästä kaljasta. Jaa mistä Kim Herold tuli mieleen? Olen joskus sekoillessani tallentanut jonkun PLAN biisin koneelle, eli helvetin hienon tarkoituksen omaavan veisun ja silleen. Tässä se on perkele . PLAN i save the world today : http://www.youtube.com/watch?v=xsdn9ZpOUn0
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Hah! Pelasin just PS2:lla FIFA 07 PELIÄ JA MURSKASIN REAL MADRIDIN maanrakoon perkele! Vaikeustasot yms. oli vaikeimmalla ysm. ja olen täydessä kännissä. Yleensä pystyn venymään 0-0 tai 1-1 tasuriin tjsp RM:n kanssa. Olen paska pelaaja mutta nyt on hyvä fiilis! Valencia CF 4ever ja Johanna ja Elli!

Athletic Bilbao - Real Madrid 6-0

12. Llorente 1-0
33. Aduriz 2-0
62. Gabilando 3-0
74. Exteberria 4-0
86. Llorente 5-0
90. Llorente 6-0 rp.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Seuraava peli

Valencia - Villarreal 3-2

9. Forlan 0-1
37. Villa 1-1
59. Riquelme 1-2
76. Morientes 2-2
85. Villa 3-2 rp.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
3 Karjalaa takana ja 3 edessä. Lisäksi olisi vielä Fisushotteja jäljellä. Pavarottia kuuntelen (Ideale, Marechiare ja Nessun Dorma), mutta kohta lienee Tapio Rautavaaran vuoro. Yritän myös varailla Tallinnan matkaa ensi viikolle, mutta ei ole niin helppoa. Nettipokeriakin ehkä, mutta katsellaan, että miten iltapäivä/ilta etenee.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös