Nakkikastike
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Noh, säästän teidät tällä kertaa, tai tarkemmin sanottuna vastustajan poliisin. Treenaan vielä vuoden ja sen jälkeen olen valmis tappamaan kaikki. Nyrkki on kovempi kuin kenelläkään mutta myös pelilliset taidot ovat hyvät. Jalat käy ja maisema vaihtuu. Sen lisäksi rannelaukaus on tarkka ja tulinen. Osun myös hyvin suoraan syötöstä sekä olen loistava joukkuepelaaja. Kieltäydyin sylikummiudesta joten minä en ole kapteeniainesta. A rintaan on ihan ok. Jälkipeleillä lupaan olla oma itseni ja nauratte itsenne paskaksi. Ja mikä pahinta tai ehkä parasta en ole Janne Kataja. Ensi vuonna paino on tod.näk. n. 109kg ja hauis on paksumpi kuin joukkuekavereiden jalat. Suojelen ja otan kaikki paskat niskaan joukkueeni hyväksi. Suihin en ota mutta voin iskeä naisia joukkuekavereille. Olen kuumahermoinen snaipperi. JWC onko se -10 vai mikä mutta i'm ready! Pitäkää varanne turakit ja menkää salille..
Edit. Tais kaverit paskoo housuun. Mulle on ihan sama mutta mun mielestä tää tapahtuma tarvii seuraavana vuonna oikeesti tappelun missä tapellaan perkele. Iskuja saa latoa kunnolla tauluun jos se vaan onnistuu. Itselläni on puhdas sarja eli en ole tappeluissa köniin ottanut, paitsi kerran kun ensin ajettiin päälle ja sen jälkeen katselin 8:n jätkän kengänpohjia leuassa. Luulen olevani hyvä tappelija pitkälti hyvän ja toimivan taktiikan ansiosta. Ja tämä kaikki tehdään siinä vaiheessa kun sytytetään sekä omat että vieraat taistelemaan. Lupaan antaa kaikkeni mutta haluan ison vastustajan. En halua hakata mitään hyttystä vaan jonkun ison karpaasin. Itse olen tällä hetkellä mitoissa 179,9/97,7 ja kuuntelen Pussycat Dollsia. Haasteita otan vastaan. Mulle on sama kuka tulee vastaan mutta annan kaikkeni vuoden päästä.
Edit. Tais kaverit paskoo housuun. Mulle on ihan sama mutta mun mielestä tää tapahtuma tarvii seuraavana vuonna oikeesti tappelun missä tapellaan perkele. Iskuja saa latoa kunnolla tauluun jos se vaan onnistuu. Itselläni on puhdas sarja eli en ole tappeluissa köniin ottanut, paitsi kerran kun ensin ajettiin päälle ja sen jälkeen katselin 8:n jätkän kengänpohjia leuassa. Luulen olevani hyvä tappelija pitkälti hyvän ja toimivan taktiikan ansiosta. Ja tämä kaikki tehdään siinä vaiheessa kun sytytetään sekä omat että vieraat taistelemaan. Lupaan antaa kaikkeni mutta haluan ison vastustajan. En halua hakata mitään hyttystä vaan jonkun ison karpaasin. Itse olen tällä hetkellä mitoissa 179,9/97,7 ja kuuntelen Pussycat Dollsia. Haasteita otan vastaan. Mulle on sama kuka tulee vastaan mutta annan kaikkeni vuoden päästä.
Viimeksi muokattu: