Azulille terkkkuja.
Ååå, tack tack. Kuinkas Järguksen vuosi on lähtenyt käyntiin?
Azulille terkkkuja.
Nokitetaan nyt vielä tuon aikaisemman esiintyjän toisella hitillä: Арлекино
Taisi ponnahtaa julkisuuteen tällä kappaleella.
Nyt menee kyllä laskuhumalan puolelle noiden biisivalintojen kanssa tuolla ylempänä... joten nokitan kunnon noususetillä: Edes modet eivät uskalla tämän linkin takia!*
(* on kait niilläkin huumorintaju tallella?)
Huomenna sitten tuomaroimaan, sinne nyt voi mennä vaikka kännissä
Hello Jyri Rönn.
np. Kornin eka ja ööliä
**
Huomaa muuten HC Bonersin jo jännittävän, kun kukaan ei uskalla relata perjantaina ja vetää kalsareita. Vai onkohan koko joukkue vetämässä jo kujilla huumeita??
Huomaa muuten HC Bonersin jo jännittävän, kun kukaan ei uskalla relata perjantaina ja vetää kalsareita. Vai onkohan koko joukkue vetämässä jo kujilla huumeita??
En edes käytä alkoholia.
Eli viimeksi kun juopoteltiin olin siis siksi niin humalassa kun join sunkin viinat?
Käy kyllä järkeen
Jep. Ja vaihdettiin kihlasormuksiakin muistaakseni. Vai oliko ne vaan samanlaiset? Emmä muista, jotain sinne päin.
Onkohan muuten hyväksyttävää jos kapteenit on kihloissa. Kiesus sentäs. No erotaan jatkoilla
tiuke kirjoitti:Pokeri kesken niin ei voi raapustaa pitempään, mut KKK-hengessä mukana kokoajan.
Tuleeko valkoiseen huppuun JWC-logo?
Nyt täällä puhutaan jotain mikä menee täysin ohi.
Pakko kertoa pokeri tarina. Koko helvetin ilta meni päin persettä, ei edes säälipalkintoja yhdestäkään sittarista. Sit yhtä äkkiä alko karmee säkä, nyt 2 voittoa putkeen. Pelasin ihan hyvin jne, en puhunu (kirjottanu) muille mitään, mut silti tän viimesimmän voiton jälkeen kaveri alkaa vittuilla. Ymmärrän vähän pokerista ja termeistä, mutta huomasin että tuon englannin kielen kanssa ois varmaankin petrattavaa. Kaveri kirjottaa siellä, että "retard". Mä en tienny mitä se tarkottaa, arvuuttelin että jotain uusintapeliä se haluaa, heh. Sanakirja sen mulle kerto että se solvasi mua idiootiksi ja jälkeenjääneeksi. heh. Onneksi en sanonu mitään sen jälkeen enää. :)
Mutta kun tästä selvittiin niin avattiin uusi olut.
Erittäin hyvin autettu.
Taidan pysytellä tällä kalsonkilinjalla kuitenkin.
Vielä olisi jokunen olut parvekkeella lauhtumassa. Jotakin hyvää musiikkia sietäisi kuunnella samalla. Onnistuisiko Nelly - My place?
obi-wan kirjoitti:akanakänniketju:
tiuke kirjoitti:Turussako
np. Anekdoten Ruotsista. Piti laittaa kielelle hieman makeaa, ja täräytin siiderin auki.
t. "A"