Annappas nyt tahtookirjoittaa tulla edes pieni analyysi Kapasen pelistä. Yleisö vaatii!!
Olen katsonut sen aika varmasti useammin kuin sinä. Mitä siitä? Voiko paremmin vaihtoa vetää enää? Et varmaan ole huomannut miten kysenomainen vaihto päättyi?No trollaamiseksi ja paskanjauhannaksi mun kirjoituksia on täällä tähän asti sanottu, miksi tuo yht'äkkiä noin kiinnostaa?
Niin, ja katsoitkos sen Tuckerin mäjäytyksen?
Mikael Granlund on Jumala, vaikkei itseään nuoremmat tietänkään ole ammattilaisia.. Mies nousi 16-vuotiaana A-junnujen pistepörssin kärkeen uskomattomilla tehoilla.. Seuraava suomalainen huippupelaaja?
Omiani olen varmaan käyttänyt alle 10 kertaa. En ole normaalisti oikein pitkien kalsareiden ystävä.
Mutta ei mulla ole pitkiä kalsareita ennen kuin pakkasta on vähintään 20.
Tästä juuri käytiin pieni väittely kaverin kanssa, että onko Granlund vai Pulkkinen parempi. Itselläni on tämän(kin) illan jälkeen helpompi hymyillä.
Itse käytän oikeastaan ainoastaan lasketellessa pitkiä kalsareita normaalisti. Tai jos pakkanen lähentelee kolmeakymmentä. Alkaa näyttää siltä, ettei nimimerkki tahtookirjoittaa käytä kalsareita vaan hamekangasta.
Sama vika Rahikaisella. Aivan törkeä olo ollut kokopäivän. Loiventamaanhan sitä joutuu.
Ookkos Mielis tietoinen tuosta Maikkarin plan-konsertista? http://www.mtv3.fi/plan/ Huomasin mainoksen sattumalta ja ajattelin katsoa yhden naisen takia sitä sen hetken, kuin tämä mysteerinaikkonen siellä lurittelee. Arvaatko, että ketä tarkoitan?
Absolut Kurant ja 7up toimii kohtis kivasti.
Ehkä jopa pieni pettymys tämä maku, olisin odottanut enemmän lakaisevaa fiilistä. Siis lisää marjaisaa makua.
Vittu. Ajattelin tuossa äsken tosiaan avata KOFF Indian olutta
Asiasta kahvinkeittimeen. Eräs tuota olutta mainostanut on muuten allekirjoittaneelle jonkun asteen tuttava.
Eräs tuota olutta mainostanut on muuten allekirjoittaneelle jonkun asteen tuttava.
Mainostiko aikoinaan sitä oikeaa inkkaria, vai onko ollut tämän myöhempien aikojen uudelleen lämmittelyn mainoksissa? Juomillahan on todellakin eroa.
Kyllä kyseessä todellakin myöhempien aikojen glory hunter.Mainostiko aikoinaan sitä oikeaa inkkaria, vai onko ollut tämän myöhempien aikojen uudelleen lämmittelyn mainoksissa? Juomillahan on todellakin eroa.