Kalsarikänniketju

  • 5 248 447
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Kyllä tässä kalsarikänneissä odottaisi myös pientä väliraporttia vertailusta Elorannan ja Kapasen otteet kaukalossa kaudella 2008-2009. Ja asiasta kahvinkeittimeen niin Eloranta on oma suosikkini nykyisestä tepsin joukkueesta.

Vittu mä ala nyt mistään Kulista ja Kapsusta vääntämään.

Katso se Tuckerin taklaus ja ihastu! Tai vastaavasti voit ihailla Regehrin taklausta. Jotakin vastakkainasettelun ainesta tässäkin?
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Mulla on jalassa kalsarit, jossa Ressu pelaa jääkiekkoa. Tellu olisi kyllä itse asiassa paljon parempi hahmo lätkänpelaajaksi.

Ilmoittaudutaan nyt pitkästä aikaa tännekin. Kyllähän nyt itsenäisyyttä pitää juhlistaa viskin ja Karjala takaisin pullo kerrallaan mentaliteetin kanssa.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Absolut Kurant ja 7up toimii kohtis kivasti. Jos sitä Batmanin vielä jaksais kattella ennen nukkumaan menoa. Nyt Dirty Santchez kattelussa.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mulla on jalassa kalsarit, jossa Ressu pelaa jääkiekkoa.
Kaapista löytyisi muuten samanlaiset
Kyllähän nyt itsenäisyyttä pitää juhlistaa viskin ja Karjala takaisin pullo kerrallaan mentaliteetin kanssa.

Perhana kun olisikin jotain mietoja jäljellä. Pitää nyt keskittyä tuollaisen Tallinnasta tuodon Viru Valge Caipiroscan sekä Tervaleijonan tyhjennykseen. Voi olla, että joutuu turvautumaan illan mittaan myös viskikokoelmaan.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Ressu-kalsarit ovat myös aivan uskomattoman reikäiset. Pidän niitä aina jalassa, kun kirjoitan tähän ketjuun. Ovat ainakin 10 vuotta vanhat.
Omiani olen varmaan käyttänyt alle 10 kertaa. En ole normaalisti oikein pitkien kalsareiden ystävä.

Täällä ollaan vielä pystysä. Kännissä kuin pesäloinen, mutta se kuuluu asiaan. Ja jalassa on valitettavasti kalsareiden päällä Addun verskat.

Annappas nyt tahtookirjoittaa tulla edes pieni analyysi Kapasen pelistä. Yleisö vaatii!!
 

mendieta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carlo Grünnin ja Juhani Tammisen FB-päivitykset
o/

Juhlin itsenäistä Suomea ja kiroan Isä Tammista.

Jääkaapista löytyi pari hyvää alea, monta perus-koffia ja nyt uppoaa Soutern Comfort colajuoman kanssa.

Kohta nukkumaan.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Voi luoja. Viikonloppu on tässä pian ehtoon puolella.. Kukapas sitä näin sunnuntaisin jaksaakaan...

Tässä hieman illan mietteitä

Karlens -lonkerot ovat hieno keksintä

Mikael Granlund on Jumala, vaikkei itseään nuoremmat tietänkään ole ammattilaisia.. Mies nousi 16-vuotiaana A-junnujen pistepörssin kärkeen uskomattomilla tehoilla.. Seuraava suomalainen huippupelaaja?

Olo on mitä loistavin näin hieman maistissa

Tuleva työviikkokaan ei vituta, kun tietää mitä on vastassa.. Oikeastaan maanantaita jo oiken odottaa.. Ensi viikon perjantaina sitten ensimmäisiin firman pikkujouluihin koskaan..

Suomen itsenäisyys on myös hieno asia. Mamme 91v. synttäreiden kunniaksi juon tästä lopun lonkeroni ykkösellä alas ja muistelen kaikkia maamme veteraaneja teoistaan.. Kiitos!

Kalsarikännit on hieno juttu. Baarissa ei viihdy, joten miksi sitä sinne ryömini? ..Nytkin hieno olotila ja laptopin välityksellä elokuva pyörii ja alkoholi maistuu.

Eilinen Kärpät - Hifk oli mahtavaa kiekkoviihdettä.. Kiitos varsinkin Helsingin äänekkäille IFK -yksilöille. Tälläisiä ikifaneja suomalainen jääkiekkoilu tarvitse..

Kruunaan Kimmo Rintasen suurimmaksi idolikseni. On miehellä hieno kausi menossa. Sveitsin liigan pisteparhaimmistoa ja tänäänkin syöttämässä Santalan tekemää voittomaalia.. win

Jatketaan, niin kauan kuin tekee mieli.. Sänky löytyy 1,5m päästä, se on näitä kalsarikännäilyn hienouksia!!
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
No trollaamiseksi ja paskanjauhannaksi mun kirjoituksia on täällä tähän asti sanottu, miksi tuo yht'äkkiä noin kiinnostaa?

Niin, ja katsoitkos sen Tuckerin mäjäytyksen?
Olen katsonut sen aika varmasti useammin kuin sinä. Mitä siitä? Voiko paremmin vaihtoa vetää enää? Et varmaan ole huomannut miten kysenomainen vaihto päättyi?

Mikael Granlund on Jumala, vaikkei itseään nuoremmat tietänkään ole ammattilaisia.. Mies nousi 16-vuotiaana A-junnujen pistepörssin kärkeen uskomattomilla tehoilla.. Seuraava suomalainen huippupelaaja?

Tästä juuri käytiin pieni väittely kaverin kanssa, että onko Granlund vai Pulkkinen parempi. Itselläni on tämän(kin) illan jälkeen helpompi hymyillä.
 

Blue J

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kiekko-Espoo
Omiani olen varmaan käyttänyt alle 10 kertaa. En ole normaalisti oikein pitkien kalsareiden ystävä.

Mutta ei mulla ole pitkiä kalsareita ennen kuin pakkasta on vähintään 20.

Ressuilla mennään, nämä päättyvät jo puolireiteen. Uskolliset ja kestävät.

Mikael Granlund on nimi joka paukahtaa jatkuvasti jostain esille tuolta pohjoisesta. Eihän se ole pelannut vielä liigassa kuitenkaan, sentään? Joonas Nättinen oli muuten keisarillinen kaappaus Bluesilta Jypin junnuista.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Onko nyt jotenkin normaalia hiljaisempi viikonloppu? Tuntuu, että täällä on jo viikkoiltaisinkin enemmän porukkaa.

Ps. tahtookirjoittaa:n vastinetta odottaessa.
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Mutta ei mulla ole pitkiä kalsareita ennen kuin pakkasta on vähintään 20.

Itse käytän oikeastaan ainoastaan lasketellessa pitkiä kalsareita normaalisti. Tai jos pakkanen lähentelee kolmeakymmentä. Alkaa näyttää siltä, ettei nimimerkki tahtookirjoittaa käytä kalsareita vaan hamekangasta.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Tästä juuri käytiin pieni väittely kaverin kanssa, että onko Granlund vai Pulkkinen parempi. Itselläni on tämän(kin) illan jälkeen helpompi hymyillä.

Yeeps.. Noh, tässä nyt ilman kärppälaseja katsottuna Pulkkinen vettä helvetin hyvää settiä, kun pääsee jo pelaamaan Jokereiden pelaavaan kokoonpanoon, mutta tämä kaikki voi olla vain Hjalliksen säätämistä. Pulkkisen peluutuksella saadaa taas hieman katsojia ja tuloja..

Toivon, että tästä Suomen -92 sadosta koulutetaan maailman eliittiä.. kuusitoista vuotiaat kiekkojunnut ovat ilman muuta pelkkää paperia kun yhtään kunnon peliä ei ole monellakaan pelattuna, mutta esimerkiksi juuri Granlund on osoittanut U-20 maajoukkueessa, että hän kykenee ottamaan roolia ja osaa toimittaa kiekkoa maaliin (siitä osoituksena esim. tänään 3+1 SaiPan A-junnujen verkkoon)

Ei prkl. Toisin monia ennakkoluuloja, suomalaisella jääkiekkoilulla on mahdollisuuksia!!

Juoskentelen tässä edelleen kaljaa ja lonkeroa sekaisin.. Eräs kaveri heitti mielenkiintoisella YouTube -linkillä.. Kamu oli ollut pari päivää kuumeen ja flunssan kourissa ja "löysi" kappaleen joka ei lähde päästä millään pois..

Kuuluisa Ella Ja Aleksi - Kakkaa Lumessa

Onneksi en langennut tälle kappaleelle (pahasti)
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Itse käytän oikeastaan ainoastaan lasketellessa pitkiä kalsareita normaalisti. Tai jos pakkanen lähentelee kolmeakymmentä. Alkaa näyttää siltä, ettei nimimerkki tahtookirjoittaa käytä kalsareita vaan hamekangasta.

Kalsarit löytyy jalasta jokapäivä, kokoajan... Täällä Oulussa ei ole vaihtoehtoja kovinkaan monia. Kun aamulla klo. 07.00 lähtee bussipysäkille odottaen Onnikkaa, niin siinähän kerkiää paleltua ellei löydy Black Horseja..
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Sama vika Rahikaisella. Aivan törkeä olo ollut kokopäivän. Loiventamaanhan sitä joutuu.

Ookkos Mielis tietoinen tuosta Maikkarin plan-konsertista? http://www.mtv3.fi/plan/ Huomasin mainoksen sattumalta ja ajattelin katsoa yhden naisen takia sitä sen hetken, kuin tämä mysteerinaikkonen siellä lurittelee. Arvaatko, että ketä tarkoitan?

Ettei vaan kyse olisi maailman kauneimmastga naisesta Johanna KurkelasTa? Minähän rakastan Johanna Kurkelaa.
 
Viimeksi muokattu:

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Absolut Kurant ja 7up toimii kohtis kivasti.

Todellista timanttia kyllä tuo. Kurantti tuli markkinoille muistaakseni joskus 90-luvun alussa ja sen jälkeen parempaa väritöntä viinaa ei vaan ole tarjolle tullut. Snadina tuli vedeltyä juurin Spriten/7upin kanssa, ja nykyään järjestäin Kelkan kyydissä. Pesee kaiken maailman GT:t mennen tullen.

Joku kaverin kaveri sitä jollain teiniristeilyllä suositteli vuosia vuosia sitten, muistelisin, että -93. Naaman muistan, nimeä en (enkä tietenkään naamoja). Kiitoksia vain. Samalla reisulla panin jotain savolaismimmiä suuhun, liekö siitä jääneet hyvät fiilarit. Never forget. Harvassa olivat maustetut votkulit tuohon aikaan.

Kurantti oli joku aika sitten vain toimitusmyynnissä, saako Alkosta nykyään ihan tosta noin vaan?
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Omat ensimmäiset mielikuvat Absolut Kurantista ja Spritestä olivat kanssa tuola 90-luvulta, taisi olla kohtis legendaarinen Salon Ipanema kyseessä. Siellä parhaan kaverin kanssa vedettiin Kuranttia ja Spritea kun baarimikko sitä kovin ehdotti. Nykyään taitaa olla joku Sedun baari siinä Ipaneman paikalla.

Tämän litran pullon mikö meikällä tässä hallussa on ihan laivalta hommattua matskua. Ehkä jopa pieni pettymys tämä maku, olisin odottanut enemmän lakaisevaa fiilistä. Siis lisää marjaisaa makua.
 

Cosmo

Jäsen
Suosikkijoukkue
JB & KG
Ehkä jopa pieni pettymys tämä maku, olisin odottanut enemmän lakaisevaa fiilistä. Siis lisää marjaisaa makua.

Tai sit sulla on liikaa spraittia eli liian vähän viinaa. Jäitä mukaan ja musta pilli keskelle. Tuo kuuluu niihin "mustaviinimarjanmakuisiin" tuotteisiin, jotka maistuvat sille ihme esanssille, jolla ei ole mun mielestä mitään tekemistä ko. marjojen kanssa. Jotkut teet ja Finrexinit samaa kastia. Ei se mitään, ihan pirteä maku mutta kaukana itse marjoista.
 

kone82

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Voipi olla yksi tekosyy tuo alkomahoolin ja limpparin epätasapaino. Mut kyl tää Kurantti ihan kivalta maistuu. Ei jaksa kyl Börssiin mennä pelaajia kiusaa.
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
On niin hiljaista, ettei täällä kehtaa edes olla.. Pikku hiljaa alkaa nukkumaan..

Mahtaakohan olla porukka viettämässä pikkujouluja vai missä ihmiset on?
 

fewe0

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Senators
Vittu. Ajattelin tuossa äsken tosiaan avata KOFF Indian olutta, mutta kai se täytyy jättää väliin.. Täällä on saatanan hiljaista. Shame on you!

Kloten voitti ja Rintanen syötti voittomaalin..

Lähden nukkumaan kännini pois. Kiitos illasta. Kukaan ei puhunut minulle sanaakaan
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös