Kalsarikänniketju

  • 5 248 432
  • 66 705
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Hirveä krapula. Pakko ottaa loiventavaa. OLEN LÄHDÖSSÄ TÄNÄÄN BAANALLE, mutta mua se ei haittaa. Nää "säännöt" täällä alkaa mennä yli hilseen ja korkealta. Ei enää ees yleensä jaksa vaivautua tänne kirjoittelemaan, kun ei enää kiinnosta. Moraalinvartioita tämäkin ketju nykyään täynnä.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Huoltikset on kai auki? Tai sitten käyt naapuruston läpi.

Vihaan lähes kaikkia ihmiskunnan jäseniä, ja ettei asia helpommaksi muuttuisi asustelen lapsi/vanhus ihmisten täyttämässä talonyhtiössä, jotenka olen sosiaalisesti syljeksitty henkilö rapussani.. Se niistä naapureista, mutta ei mitiä hätiä lähden Indiana Rakki henkisesti viimeiselle suurelle juomaseikkailulle.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Maija Vilkkumaan sanoin "Maailma on vaarojen varikko". Herranjumala näitä juhlavapaita, törmäsin matkallani 3rööki&raha pummiin, eivät uskoneet että mitään ei minulta tipu joten lähtivät peesaamaan-> melkein juoksin karkuun heitä, noh eipä se mitiä painun lähimpään huoltoasemaan hakemaan omahuoltovälineitä. Ja mitäpä havainnoinkaan, halvin mahdollinen olut oli Olvia, 9,95 mäyris, seuraava vaihtoehto eli Karhu olisikin jo maksanut 13,90. Ja kaiken kruunasi 24tölkkipack karjalaa 26,85. Perkele noilla hinnoilla joutui taipumaan ja Olvi onkin edessä. Mutta ettei tarina tylsäksi kävisi, niin kotitaipaleella tuli joku mummo motkottamaan siitä että "Miten joku voi alkoholin kanssa juhlia itsenäisyyspäivää". Teki mieleni tokaista että itsenäisyys meni jo 1995, mutta rehtinä veikkona pidin turpani kiinni ja onnuin kotirappuun. Ja mikäs kotirapussa odottikaan? No sehän oli rappumme virallinen vittupääkyttääjä joka informoi minua siitä että olin kuulemma aamusta klo8 aloittanut infernaalisen metelin kämpässäni, kyllä kuorsaan paljon&,meluisasti, mutta että niin pahasti että kerrostalokyyläkin sen kuulee kolmanteen kerrokseen??(Itse asun ekassa kerroksessa.) Kerroin erektiontappajalle että nukuin vielä kyseiseen kellonaikaan, joten en millään muodoin ole osallinen aamulliseen melusaasteeseen, jolloin gondorikotkan peräreikä vain totesi minun olevan hulttio jolla ei ole tulevaisuutta tässä talonyhtiössä..

Eli Indiana rakin seikkailu päättyi juomien osalta hyvin, ainoina uhreina muutaman alkuasukkaan tunne-elämän vammat.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Kuvittele, että huomenna on töitä, jos kuvittelu ei auta niin soita pomolle ja sano että huomenna töihin vaikka palkatta jumalauta. Alkaa varmaan mennä alas ku rasvattuun putkeen.

Vittu, tää oli hyvä. Pitääpäs varmaan kokeilla, kun meinaa vielä tökkiä eilis-iltana hommattu krapula, mutta ensiksi saunaan.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Hirveä krapula. Pakko ottaa loiventavaa. OLEN LÄHDÖSSÄ TÄNÄÄN BAANALLE, mutta mua se ei haittaa. Nää "säännöt" täällä alkaa mennä yli hilseen ja korkealta. Ei enää ees yleensä jaksa vaivautua tänne kirjoittelemaan, kun ei enää kiinnosta. Moraalinvartioita tämäkin ketju nykyään täynnä.
Pipoa löysemmälle sillä suunnalla, ei täällä. Kyllähän se tuolta varmasti tuntuu jos tosikkous vaivaa ja ottaa ne huomautukset sen vuoksi tosissaan eikä siis ymmärrä niiden kommenttien olevan ainakin minun osalta 100 %:sti huumoria. (< sisältää huumorin määritelmän)

Ja niin oli horkkamainen olotila eilisen johdosta, että korjaussarja oli aivan pakko hakea. 8 Karhua kehiin, niin kärsimys vaimenee. Tämänlainen kärsimys ei nimittäin jalosta, se vain kärsityttää ja kärsimättömänä ihmisenä en siihen suostunut nytkään.
 
Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Pipoa löysemmälle sillä suunnalla, ei täällä. Kyllähän se tuolta varmasti tuntuu jos tosikkous vaivaa ja ottaa ne huomautukset sen vuoksi tosissaan eikä siis ymmärrä niiden kommenttien olevan ainakin minun osalta 100 %:sti huumoria.

Tiedetään, tiedetään. Mutta kun se on alkanut mennä jo vähän yli, niin ei enää kertakaikkiaan jaksa. Vähän sama kuin parilla nimimerkillä. Alkuun niitä juttuja oli kiva lukea, nykyään lähinnä ahistaa niiden tekstit. Sitä samaa viljellään kokoajan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Vittu, tää oli hyvä. Pitääpäs varmaan kokeilla, kun meinaa vielä tökkiä eilis-iltana hommattu krapula, mutta ensiksi saunaan.

Sama vika Rahikaisella. Aivan törkeä olo ollut kokopäivän. Loiventamaanhan sitä joutuu.

Ookkos Mielis tietoinen tuosta Maikkarin plan-konsertista? http://www.mtv3.fi/plan/ Huomasin mainoksen sattumalta ja ajattelin katsoa yhden naisen takia sitä sen hetken, kuin tämä mysteerinaikkonen siellä lurittelee. Arvaatko, että ketä tarkoitan?
 

AnFa

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Nyt käsi ylös ketkä kännäävät ja on oikeasti pelkät kalsarit jalassa.

Itse ainakin ensimmäisen kerran rehellisesti(=kirjaimellisesti) kalsarikännejä vedän noin kuuteen vuoteen. Viimeksi muistan opiskelijana katsoneeni mestareiden liigaa kalsarit jalassa ja mäyräkoira lattialla. Sen jälkeen vaikka on "kalsareita" vetänyt niin ei ole koskaan ollut pelkät kalsarit jalassa. Nyt on. Takana neljä kaupan lonkeroa joihin on pari desiä lisätty Bombayta. Aloitettu kaksi tuntia sitten. Ja asuna siis pelkästään kalsarit. Ette uskokkaan miten eroottinen näky.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Nyt käsi ylös ketkä kännäävät ja on oikeasti pelkät kalsarit jalassa.

Ei mulla kalsareita nyt kyllä jalassa ole, että en voi nostaa kättä ylös. Ei niitä saunan jälkeen oikeen viitsi päälle pukea. Siis pitkiäkalsareita ja silleen. Mutta kännissä oon silti.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Lapista ostetut porokuvioidut bokserit jalassani kippaan olutta kitusiin helevetinmoista tahtia. Fyysisissä töissä meni koko päivä iltaan saakka, joten nyt on kiire ottaa se peruskänni, joka normaalisti on jo iltapäivällä. Kuuntelussa David "maailman paras laulaja" Coverdalen soololevy Northwinds vuodelta -77.
 

Grub

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Täällä nousee käsi.. kalsarit, tosin lyhyet, jalassa ja olut tölkki kädessä. Ja samalla katselun Urheilukanava plussalta Barcelona-Valencia futismatsia... tämä se on elämää...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Väliraporttia: kalja maistuu yhä vain paremmalta, kun se alkukankeus on voitettu. Ja kaljaa näyttäs tossa parvekkeella yhä olevankin vielä, joten tällä kertaa ei taida olla edes pelkoa kesken loppumisesta.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Moi.

Hieman maistelen. Linnan juhlia katsottiin ja nyt likka katsoo Housea tallenukselta. Kunhan toi menee nukkumaan niin vähän COD 5:sta ja loput bisset koneistoon.

Kivaa iltaa teille kaikille!
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös