Maija Vilkkumaan sanoin "Maailma on vaarojen varikko". Herranjumala näitä juhlavapaita, törmäsin matkallani 3rööki&raha pummiin, eivät uskoneet että mitään ei minulta tipu joten lähtivät peesaamaan-> melkein juoksin karkuun heitä, noh eipä se mitiä painun lähimpään huoltoasemaan hakemaan omahuoltovälineitä. Ja mitäpä havainnoinkaan, halvin mahdollinen olut oli Olvia, 9,95 mäyris, seuraava vaihtoehto eli Karhu olisikin jo maksanut 13,90. Ja kaiken kruunasi 24tölkkipack karjalaa 26,85. Perkele noilla hinnoilla joutui taipumaan ja Olvi onkin edessä. Mutta ettei tarina tylsäksi kävisi, niin kotitaipaleella tuli joku mummo motkottamaan siitä että "Miten joku voi alkoholin kanssa juhlia itsenäisyyspäivää". Teki mieleni tokaista että itsenäisyys meni jo 1995, mutta rehtinä veikkona pidin turpani kiinni ja onnuin kotirappuun. Ja mikäs kotirapussa odottikaan? No sehän oli rappumme virallinen vittupääkyttääjä joka informoi minua siitä että olin kuulemma aamusta klo8 aloittanut infernaalisen metelin kämpässäni, kyllä kuorsaan paljon&,meluisasti, mutta että niin pahasti että kerrostalokyyläkin sen kuulee kolmanteen kerrokseen??(Itse asun ekassa kerroksessa.) Kerroin erektiontappajalle että nukuin vielä kyseiseen kellonaikaan, joten en millään muodoin ole osallinen aamulliseen melusaasteeseen, jolloin gondorikotkan peräreikä vain totesi minun olevan hulttio jolla ei ole tulevaisuutta tässä talonyhtiössä..
Eli Indiana rakin seikkailu päättyi juomien osalta hyvin, ainoina uhreina muutaman alkuasukkaan tunne-elämän vammat.