Kalsarikänniketju

  • 5 247 143
  • 66 704

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Hahaa, koska olen vanha käpy niin tämä STAM1NA on jäänyt aiemmin kuulematta. Tykkäsin kyllä joo! Kiitos rakki että jaksat osallistua ;D

Mikäs tässä kun viitti opiskella linkittämään kunnon kuvauksen kera niin mikäs tässä paukutella clippejä youtubesta. Pitänee ruveta musan lisäksi pistämään hokiklippejä sekaan.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
En koskaan uskonu näin ahdistavaksi tätä kirjottelua. Uskaltaako vaiko eikö... äärimmäisen hieno fiiwis nyt kuitenkin on.

Pokeri meni ihan kivasti ja muutenkin, KalPa voitti ja itsekin sain vähän tulosvedosta. Se luultavasti onkin se syy miksi täällä niin hiljaista on...
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Keskitymme tällä hetkellä vain kalsaroinnin metapsyykkisiin puoliin, ja tottakai amateurit(pyf) ovat jo hyytyneet. Mutta welcome seuraan vaan. Olutta siis lisää, promillet ovat tällä hetkellä sillä asteella että kypsyttelen niitä vielä lisää oluella ja hyvällä musiikilla..
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
En koskaan uskonu näin ahdistavaksi tätä kirjottelua. Uskaltaako vaiko eikö... äärimmäisen hieno fiiwis nyt kuitenkin on.

Pokeri meni ihan kivasti ja muutenkin, KalPa voitti ja itsekin sain vähän tulosvedosta. Se luultavasti onkin se syy miksi täällä niin hiljaista on...

Joo, me jännitetään KalPalaisten invaasiota. Sami on kyllä kuningas, siis lätkän puolella.
 

Ted Raikas

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Pitkästä aikaa itsekin otettu kotopuolessa näin hieman reippaamminkin (eli yli kolme olutta, heh). Alunperin piti olla pikkujoulut tämä vkl, mutta ne peruuntui ikävän sairastapauksen takia. No, ei mitään. Olutta voi tosiaan juoda vaikka yksin. Musiikkia kun löytyy ja Jatkoajan kaltainen hiekkalaatikko, jonne laukoa verbaalisia kiekkoja, niin valtakunnassa kaikki hyvin. En tosin tiedä kauanko tässä nyt jaksaa keikkua. Taitaa vanhuus iskeä.

Riversidea kuunnellen:

Riverside - Second Life Syndrome
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sami Kapanen

Siis, mä olen vahvasti sen asian kannalla että Kapanen on jumala, niinku lätkä- skenessä.

Mahtava pelaaja ja vielä sijoittanut hilloja omaan seuraansa, mitä muuta vois enää toivoa? Loistava äijä ja hienoa että pelaa sm-liigassa.
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Siis, mä olen vahvasti sen asian kannalla että Kapanen on jumala, niinku lätkä- skenessä.

Mahtava pelaaja ja vielä sijoittanut hilloja omaan seuraansa, mitä muuta vois enää toivoa? Loistava äijä ja hienoa että pelaa sm-liigassa.

Helmi jätkä suomilätkään.

No joo, en vaan ikinä tajunnut jotain Kapasen vähättelijöitä, nyt tajuan.
 

Worrell

Jäsen
Suosikkijoukkue
RIP Coyotes 1996-2024
Helevetin akat. Kaveri soitti mulle humalapäissään ja jauhoi totaalista sontaa huikeat 40 minuuttia puhelimeen. Ei siinä, kyllähän sitä saa humalapäissään soittaa, mutta olisi nyt edes jostain mielenkiintoisesta asiasta jauhanut. Tietenkin sen pitää puhua miljoonalle kaverilleen siinä samalla.

Näin niinku muuten mun kalsarikänni-ilta on sujunut erittäin mukavasti. Alkoholia on riittänyt. Ainoa miinus tässä hommassa on, kun tulee tota sukua käymään huomenna aamusta ohimennen, niin ei oo voinu niin paljoa ottaa. Pitäisi varmaan ryömiä sänkyyn, että jaksaa herätä ja huomenna sitte otetaan tämänkin päivän eestä!
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Siis, mä olen vahvasti sen asian kannalla että Kapanen on jumala, niinku lätkä- skenessä.

Mahtava pelaaja ja vielä sijoittanut hilloja omaan seuraansa, mitä muuta vois enää toivoa? Loistava äijä ja hienoa että pelaa sm-liigassa.

Mitäpä mahtaa luterilainen kirkkomme tästä sinun julistuksesta tuumia? Kuitenkin oikeaoppisen uskon mukaanhan "Sinulla ei tule olemaan muita jumalia!"

Ja aiheeseen liittyen pari biisiä:

Norjan poikien saatanalliset säkeet.

Helvettimetallin pioneereja tämäkin bändi.

Hymiöitä "Helvetillinen" määrä perään ettei kukkahattutädit saa slaagia..
 

wundermann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, LUFC
Vihdoin kotona töistä, ja kaljahan maistuu, tai on maistunu jo vähän. Kiva kuunnella Viikatettakin vähän kovempaakin, kun vaimoke on tahkolla.

Mutta nyt soi:

Focus: Hocus Pocus
HTML:
http://www.youtube.com/watch?v=bpV5InLw52U

ja

Rock-yhtye Kuningatar ja leveäperseiset tytöt

HTML:
http://www.youtube.com/watch?v=-D99n9f3vU4&feature=related

e: meni nähtävästi VÄHÄN vituiks, öööh, miten niitä hypertextejä tehään?
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vihdoin kotona töistä, ja kaljahan maistuu, tai on maistunu jo vähän. Kiva kuunnella Viikatettakin vähän kovempaakin, kun vaimoke on tahkolla.

Mutta nyt soi:

Focus: Hocus Pocus
HTML:
http://www.youtube.com/watch?v=bpV5InLw52U
ja

Rock-yhtye Kuningatar ja leveäperseiset tytöt

HTML:
http://www.youtube.com/watch?v=-D99n9f3vU4&feature=related
e: meni nähtävästi VÄHÄN vituiks, öööh, miten niitä hypertextejä tehään?

Älä anna pikkujuttujen masentaa,
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Niin tylsäksi kävi tämä pyhänvietto, että piti huoltsikalta hakea kori KOFFia. Ensimmäisen avasin juuri. Keräsin nurkista tyhjät pullot ja tölkit, joten KOFF-kori oli lähes ilmainen. Nyt vaan odottelen tässä kaljaa juodessa TPS-Lukko -pelin alkua.
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Hyvää itsenäisyyspäivää Suomi ! !
Taidankin aloittaa päivän muutamalla marskin ryypyllä. Kyllä tästä vielä vauhtiin päästään.
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
KOFF ei oikein ota upotakseen päähän. Tässä jo jokunen tölkki on kumottu, mutta nousuhumalasta ei tietoakaan. Onkohan kaljani liian kylmiä vai mikä mättää. Noh, yrittänyttä ei laiteta.
 

Raatelurakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, Liverpool, Jokerit.
Jahans nyt ollaan tilanteessa jolloin pitäisi juomavarantoihin hakea täydennystä, tosin näin juhlapäivänä voi tulla vaikeuksia eteen liikkeitten aukiolon suhteen.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös