Kalsarikänniketju

  • 5 240 288
  • 66 676

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh. Eilen mielestäni otin vain muutaman paukun, mutta näköjään sen verran että herätessä tänään kello näytti jo 18.25. Melko heti sitten aloin tinttaamaan lisää. Kohta voisin hakea pizzan tosta paikallisesta, mitään kun en vielä tänään ole syönyt. Kana- ananas- aurajuuston varmaankin valitsen, kuten viime aikoina on ollut tapana. Itseasiassa tossa vieressä möllöttää tollainen lähes miehen mittainen pino noita tyhjiä pizzalaatikoita, ja kaikki ovat viimeisen kuukauden ajalta. Noh. Ihan täyttä maksimia ei tänään voi vedellä, huomenna kun pitää mennä katsomaan jotain apulantaa, mutta sen verran ajattelin kiskasta että siinä ilta ysin aikoihin olis jo selvä.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Mielis juu Bestmaniks ja Katti ja Azul morsiusneidoiksi, varsinkin jos en itse ehdi paikalle niin on ihan kiva että tuuraajia olis....

Ja kun nyt tuota listaa katselin, niin meitsi joutuu niinkuin katselemaan omia tumppuja. No, jos mä sitten niinkuin pyyhin kyyneleet hugo bossin ulkoilukäsineisiin...
Ja taas mua vietiin niinkuin Kankkunen ennenvanhaan celicaa..
 
Lumimyräkässä oli sentään suht kivaa ajella kun pahimmat amatöörit oli jääneet kotiin ja muutenkin porukka ajeli rauhassa. Ryssistä ei sen sijaan ole pahemmin nyt ollut kiusaa, ihme kyllä. Mut joo, ainakin ne hiekoitti sen risteyksen sen jälkeen kun olin siinä rysäyttänyt.
Jaa täällä suunnitellaan jo häitä. Minä taidan liittyä tahtookirjoittaan kanssa samaan kerhoon, vannoutuneiden "poikamiesten" seuraan. Edellisen suhteen aikana ja sen jälkeen aloin vaan miettimään että voinko oikeasti asua joskus jonkun kanssa. Eihän sitä koskaan tietysti tiedä, mutta tällä hetkellä sitä vaan nauttii tästä vapaasta elämästä.
Nyt koitan katsella tän päiväistä salkkarijaksoa boksilta. Se tosin just loppui.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Lumimyräkässä oli sentään suht kivaa ajella kun pahimmat amatöörit oli jääneet kotiin ja muutenkin porukka ajeli rauhassa.
Nyt koitan katsella tän päiväistä salkkarijaksoa boksilta. Se tosin just loppui.

Porukka tuppaa ajelemaan turhankin rauhassa kun edes sana "lumisade" mainitaan.

Ja itsehän olen sitä mieltä että paras salkkarijakso on loppunut salkkarijakso. Että sinänsä parasta a-luokkaa katselet.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No en minä ihmeitä lupaa. Maikkari, Yle ja SUB ovat kaikki vielä mukana tarjouskilpailussa siitä kuka saa oikeudet esittää nämä ainutlaatuiset Kalsarihäät. Pukukoodina toimii siis tietenkin kalsarit ja akoilla stringit.

Tarvitsen kolme bestmania ja valitsen kaikki täältä. Mielikuvitushahmo on ehdottoman varma valinta mutta onko vapaaehtoisia? Kaksi seuraavaa ilmoittujaa saa paikan.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisiköhän tehdä Mikko Alatalosta limerikki... Tunnen sen tulevan.
Ai siis sä tunnet sen kun Mikko Alatalo tulee. Siis... okei.

Erittäin mielenkiintoista. Kerro lisää. Eikun, äh, ööö, hmm, nyt, nyt!, nyyyyyt. Äh. Ei tarvitsekaan.

Mutta siis, on tää ryyppääminen kyllä ihmeellisen hyvää. Ethän sä selvinpäin edes tunne eläväsi. Ja kännissä ei krapulakaan vaivaa.
 
Porukka tuppaa ajelemaan turhankin rauhassa kun edes sana "lumisade" mainitaan.

Joo, se on aina kivaa körötellä letkan jatkona 40km/h jossain 60 rajoituksella. Lumisade on tosiaan ihan kiva, plussakeli ja jäiset tiet sen sijaan ei. Yllättäen ei tarvinnut poliiseille paljon selittää tilannetta, riitti että kerroin mistä olin tulossa ja että perä vaan lähti alta. Vittuakos siinä enää mitään voi tehdä. No, johan tässä on 7 vuotta ajettu ilman minkäänlaista kolhua.
Viinat uhkaa loppua kesken, uhrauduin juomaan jopa ällömakeaa terva-hunajalikööriä. Yhden kossupaukun ehkä vielä saan aikaan myös.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Perkele en jaksa noita limerikkejäkään vääntää nyt... Oon kännissä kuin ellun kana.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Johannan? No eikös Helmi itse valitse morsiusneitonsa joten kysy häneltä? :) Ronn Moss muuten lupasi tulla messiin, justiinsa tossa mesettelin sen kanssa.

Käytiin tossa Ronnin kanssa kaljoilla yks päivä lampussa ja juteltiin ihan niitänäitä. Siinä sitte funtsittiin tota häähommaa ja se oli sitämieltä, että pistetään ihan viimesen päälle ranttaliks ettei vaan jää unehuksiin mokomat häät.

Heeeelmiii!!! Jos Johanna ei tuu niin jään kanssa pois! Meillä on kattokaas niin luja suhde.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Peruskysymys lieneekin, että jos Jossu on mukana. Ja kuka sen näkee, jos onkin mukana! Miten voin olla mukana, jos kaikkia osallistujiakaan ei näe? No, mä pidän leikisti jotain isotissistä naista kädestä, joten mukana!

Noh..äläpäs nyt oo tommonen hei! Se että Johannaa ei näe voi johtua siitä että se jäi himaan oottamaan ja tota..ööh...kaikkea semmosta..ilmaamaan pattereita tai jotain...
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Aha. Kiitti vitusti. Kohta käy niin että joudun Mielikuvitushahmon kanssa naimisiin ja vihkimisen suorittaa Ismo Laitela.

Hääbiisikin on valmiina saatana -> :( http://www.youtube.com/watch?v=OEFG7mgnnWk

OOOOooh!! oi rakkaani! ostathan mulle timanttisormuksen höpsykkä!?

Vittu! EI Jossua, ei mielistä. Shermis kuule, tästä taitaa tulla kulissiavio, vedetään rahat pois ja ryypätään ne.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
vedetään rahat pois ja ryypätään ne.

Sopii hyvin. Sori Helmi. Tää oli tässä :( Me vaan kasvettiin erilleen toisistamme. Jos haluat jatkaa suhdetta fyysisessä muodossa niin se sopii. Syödään joskus luumukiisselit ja otetaan Gambina shotit eikä muistella pahalla.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Voihan Mielikuvitushahmon leiopoma pipari. Nyt meni vähän hommat väärin mut Helmi sut on dumbattu virallisesti joten terve ja heip hei.

Seuraavaksi kalástan Pikkukatin haaviini.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös