Kalsarikänniketju

• 5 309 541
  • 66 757

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Pitäisiköhän tehdä Mikko Alatalosta limerikki... Tunnen sen tulevan.
Ai siis sä tunnet sen kun Mikko Alatalo tulee. Siis... okei.

Erittäin mielenkiintoista. Kerro lisää. Eikun, äh, ööö, hmm, nyt, nyt!, nyyyyyt. Äh. Ei tarvitsekaan.

Mutta siis, on tää ryyppääminen kyllä ihmeellisen hyvää. Ethän sä selvinpäin edes tunne eläväsi. Ja kännissä ei krapulakaan vaivaa.

Porukka tuppaa ajelemaan turhankin rauhassa kun edes sana "lumisade" mainitaan.

Joo, se on aina kivaa körötellä letkan jatkona 40km/h jossain 60 rajoituksella. Lumisade on tosiaan ihan kiva, plussakeli ja jäiset tiet sen sijaan ei. Yllättäen ei tarvinnut poliiseille paljon selittää tilannetta, riitti että kerroin mistä olin tulossa ja että perä vaan lähti alta. Vittuakos siinä enää mitään voi tehdä. No, johan tässä on 7 vuotta ajettu ilman minkäänlaista kolhua.
Viinat uhkaa loppua kesken, uhrauduin juomaan jopa ällömakeaa terva-hunajalikööriä. Yhden kossupaukun ehkä vielä saan aikaan myös.

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Perkele en jaksa noita limerikkejäkään vääntää nyt... Oon kännissä kuin ellun kana.

Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Johannan? No eikös Helmi itse valitse morsiusneitonsa joten kysy häneltä? :) Ronn Moss muuten lupasi tulla messiin, justiinsa tossa mesettelin sen kanssa.

Käytiin tossa Ronnin kanssa kaljoilla yks päivä lampussa ja juteltiin ihan niitänäitä. Siinä sitte funtsittiin tota häähommaa ja se oli sitämieltä, että pistetään ihan viimesen päälle ranttaliks ettei vaan jää unehuksiin mokomat häät.

Heeeelmiii!!! Jos Johanna ei tuu niin jään kanssa pois! Meillä on kattokaas niin luja suhde.

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Suosikkijoukkue
Peruskysymys lieneekin, että jos Jossu on mukana. Ja kuka sen näkee, jos onkin mukana! Miten voin olla mukana, jos kaikkia osallistujiakaan ei näe? No, mä pidän leikisti jotain isotissistä naista kädestä, joten mukana!

Noh..äläpäs nyt oo tommonen hei! Se että Johannaa ei näe voi johtua siitä että se jäi himaan oottamaan ja tota..ööh...kaikkea semmosta..ilmaamaan pattereita tai jotain...

Suosikkijoukkue
Aha. Kiitti vitusti. Kohta käy niin että joudun Mielikuvitushahmon kanssa naimisiin ja vihkimisen suorittaa Ismo Laitela.

Hääbiisikin on valmiina saatana -> :( http://www.youtube.com/watch?v=OEFG7mgnnWk

OOOOooh!! oi rakkaani! ostathan mulle timanttisormuksen höpsykkä!?

Vittu! EI Jossua, ei mielistä. Shermis kuule, tästä taitaa tulla kulissiavio, vedetään rahat pois ja ryypätään ne.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
vedetään rahat pois ja ryypätään ne.

Sopii hyvin. Sori Helmi. Tää oli tässä :( Me vaan kasvettiin erilleen toisistamme. Jos haluat jatkaa suhdetta fyysisessä muodossa niin se sopii. Syödään joskus luumukiisselit ja otetaan Gambina shotit eikä muistella pahalla.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voihan Mielikuvitushahmon leiopoma pipari. Nyt meni vähän hommat väärin mut Helmi sut on dumbattu virallisesti joten terve ja heip hei.

Seuraavaksi kalástan Pikkukatin haaviini.

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Täällähän on menossa varsinainen triangeli- vai lieneekö jo himmelidraama?

Henkilökohtaisesti harkitsen vakavasti ketjun perimmäisen hengen rikkomista ja lähtemistä paikallisen laadukkaan ravitsemusliikkeen palveltavaksi. Törkeä liike, myönnän.

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
WTF.., jäin sitten niinkus nalli kalliolle tai jotain...
Nyt en kyllä ymmärrä miten tästä voi toipua..

Heittäytyisin koskeen, jos vain tuntisin/tietäisin jonkun kosken ;)

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
WTF.., jäin sitten niinkus nalli kalliolle tai jotain...
Nyt en kyllä ymmärrä miten tästä voi toipua..

Otappa yhteyttä Tero Koskirantaan niin tuplaat mahdollisuutesi. Jorma "Suppo Taalasmaa" Koski on kanssa mukana. Tuu mun vaimoksein ja tee mulle herkkua. Tee herkkua ja muut nuolee näppejään!!!

Suosikkijoukkue
HIFK
Vantaankoski? Käsittääkseni kuitenkin parempi kuolla Vantaalla kuin elää siellä. Jaahas, Conan aloittaa kohta, katsonpa häntä.

Lasketaanko kalsarikänneiksi sitä, että kotona makaava flunssapotilas naukkailee pullollisen punkkua ja yhen runsaan viinapaukun? Koska kyllähän ryyppäävän miehen pitäs kaljaakin juoda, mutta ku ei kylmä keppana oikein sovi kipeään kurkkuun. Seliseli...

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ethän Helmikki jäänyt kun nalli kalliolle, vien sut johonkin paikkaan missä otetaan kuule muutamat ja muutamat hörpyt.

Otappa yhteyttä Tero Koskirantaan niin tuplaat mahdollisuutesi. Jorma "Suppo Taalasmaa" Koski on kanssa mukana. Tuu mun vaimoksein ja tee mulle herkkua. Tee herkkua ja muut nuolee näppejään!!!

Diu dau, mulla ei oo hädän päivää sittenkään.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy