Kalsarikänniketju

• 5 309 405
  • 66 757
Kyllähän tuolla kaupunkissa näköö josjonkin näköstä kissaketaletta hiipimässä sinne ja tänne joskus tupakkihuulessa ja ilman. Joskus töissäollessaan näkee ku ovat ottaneet hiukan liikaa, sillon niitä tulee vietyä kottiin asti jos onnistuu siitä humalaisen teinin puhumisesta jotain selvää saamaan. Meinasin tossa likööroiä ostaa munatulessa mutta en sit jaksanut alkossa jonotella helvetti sentään. Nyt vaan kattille imuroimaan ja sitte pari kaljaa ni ilta on siinä. Avot!!

Onneksi omassa duunissa riittää että ne juopot tajuaa ajoissa painaa sitä nappia. Jos sammuvat kyytiin niin kait ne polliisit ne korjaa pois. Ja että ne kävelee omin jaloin pihalle, eikä kaadu heti ulos päästyä.
Pitäis kai kohta luovuttaa ja painua nukkumaan. Huomenna pitäis lähteä shoppailemaan ja ei kyllä kiinnosta pätkääkään. Ei täällä välttämättä tarvii imuroida, kissat näköjään tykkää kun on roskia, millä leikkiä. Ainakin toi kolli taas kaivoi jostain sellaisen. Toinen katti taas kömpi syliin nukkumaan.

Suosikkijoukkue
HIFK
Kaljaahan minä en juo. Maha ei vaan tykkää siitä.
Maha ei tykkää kaljasta? No mulla ihan sama homma. Tai emmää tiiä, tykkääkö vai ei, mutta kasvaa ihan saatanasti kaljaa juodessa. Siis jos 10 vuotta nyt on edes mikään riittävän suuri ajanjakso pötsin kasvua mittaillessa.

Kas siinä vähän diippiä kuunneltavaa Uudesta-Seelannista.

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nyt on kyllä melkoinen koomakänni päällä. Kuuntelen tässä Kelly Clarksonia. Tulkaa joku mesettämään perkele kun on niin tylsää saatana.

Np. Kelly Clarkson never again : http://www.youtube.com/watch?v=kI2Ums4CICE

Hieno biisi vaikka ei muuten sytytäkään. Pillu karvaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Iltaa - tai paremminkin huomenta kaikille - eritoten Helmille ja pikkukatille.

Täällähän on hillitön meno - naimiskauppojakin hierottu ja vaikka mitä...

Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
En ymmärrä sitä, että teemu on jo 38-- vuotias. Teemu olet paras aina...

38? Niin nuori, luulin vanhemmaksi, ja nyt jo joku Jumalan pojista tässä maassa. Oikeat legendat NHL:ssä eivät suostuneet edes harkitsemaan lopettamista ennen 40 ikävuotta, Teme lienee empinyt jo viimeiset viisi vuotta.

McInnis joutui lopettamaan silmävammaan nelikymppisenä, Andreychuckilla vaan yskinkertaisesti potku loppui. Chelios... Yzerman, eikös hänkin vielä nelikymppisenä tetsannut?

Teemu, olet pelle!

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Iltaa - tai paremminkin huomenta kaikille - eritoten Helmille ja pikkukatille.

Täällähän on hillitön meno - naimiskauppojakin hierottu ja vaikka mitä...

joo, kaikkea on hierottu, Onneks kuitenkin Shermiksen petollisuus tuli ajoissa ilmi, ja totesin taas että "vanhassa on vara parempi"...

Maha ei tykkää kaljasta? No mulla ihan sama homma. Tai emmää tiiä, tykkääkö vai ei, mutta kasvaa ihan saatanasti kaljaa juodessa. Siis jos 10 vuotta nyt on edes mikään riittävän suuri ajanjakso pötsin kasvua mittaillessa.

Minulle ei onneksi koskaan taida tulla kaljamahaa. Se kun ei tosiaan tykkää kaljasta. Viimeksi join kokonaiset kaksi olutta ja oksensin. Eikä johtunut mausta tai humalatilasta. Joten tyydyn lonkeroon ja väkeviin.
Siis mitä häh?! Teemu JO 38.. eihän sitäkään voi kohta enää kuolata... Tosin on se sentään silti nuorempi kuin exä, joka sitten taas soitteli tänään. Onneksi tosin ei enää soittele yhtenään, nyt sillä oli sentään asiaakin.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Voi, voi... Mulla on jäänyt hieromatta paljon - tällekin illalle, mutta toivossa on hyvä elää.

Mutta tosiaankin - älä Helmi usko kaikkia miehiä, ne on petollisia ;-) mutta tuu tänne Ouluun ens torstaiksi kattoon Hifkin peliä, niin lupaan varmasti tarjota kaljat.

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Hieromisesta tulikin juuri mieleen, että kuinkas ne pikkukatin hartiat jaksaa?

Suosikkijoukkue
Anaheim
38? Niin nuori, luulin vanhemmaksi, ja nyt jo joku Jumalan pojista tässä maassa. Oikeat legendat NHL:ssä eivät suostuneet edes harkitsemaan lopettamista ennen 40 ikävuotta, Teme lienee empinyt jo viimeiset viisi vuotta.

McInnis joutui lopettamaan silmävammaan nelikymppisenä, Andreychuckilla vaan yskinkertaisesti potku loppui. Chelios... Yzerman, eikös hänkin vielä nelikymppisenä tetsannut?

Teemu, olet pelle!

McInnis, lämäri oli ainakin kohillaan....

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
joo, kaikkea on hierottu, Onneks kuitenkin Shermiksen petollisuus tuli ajoissa ilmi, ja totesin taas että "vanhassa on vara parempi"...

Hei! Äläs nyt kehtaa. Mä mitään tai ketään oo pettänyt (toisin kuin mua oikeas elämäs) perkele. Puhu lisää paskaa niin oon kohta kuuluisa :)

Apulannan Ilona taustalla. Aika surullinen biisi.

Niin.. Saisko naisseuraa nyt kun kaksi tai kolme vai peräti neljä kalsarimuijaa on antanut pakit?

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Hei vaan hei,

Ilmoittaudun näin myöhässä mukaan. Himassa on tullut kaljaa juotua, tosin tyttöystävä ja serkkupoika ollut seurana. Pikku hiljaa alkaa olemaan ihan hyvissä känneissä.

Kohta varmaan pitää mennä tyttöystävän kanssa hieman omaan rauhaan, kun serkku lähti. Sen jälkeen jatketaan.

Kivoja kalsonkeja kaikille!

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mutta tosiaankin - älä Helmi usko kaikkia miehiä, ne on petollisia ;-) mutta tuu tänne Ouluun ens torstaiksi kattoon Hifkin peliä, niin lupaan varmasti tarjota kaljat.

On se Oulu aika hemmetin kaukana ;) Mä yritän kerätä itseni ihan nyt vaan omin voimin :)

Voiskos joku laittaa ihan oikeeta musiikkia kehiin???

Hieromisesta tulikin juuri mieleen, että kuinkas ne pikkukatin hartiat jaksaa?

Ei sen paremmin kuin ennenkään. Tosin sitä on vetänyt buranaa tän viikon tiiviisti niin ei ole ollut niin s-tanan kipeät. Ihme kyllä tuonne lapaluun kohdalle ei nyt tällä viikolla ole jaksanut koskea, niinkuin yleensä. Kuitenkin nyt tullut sitä rattia puristettua tavallista enemmän kun ei ihan yhdellä kädellä niin pysty ohjailemaan. Tänään oli tiet jo onneksi enimmäkseen sulat. Mutta sitten tuli itse mokattua. Höh, mitenniin unohdin ottaa sen lämmitysjohdon irti ja ajelin se perässä roikkuen n. kilometrin ennenkuin päivystäjä soitti. Noloa.
Viina uhkaa perhana loppua.

Suosikkijoukkue
Sydämellä pelaavat
Hienoa nähdä jälleen kalsarikaverit työn touhussa. Täällä hakataan pokeria eversti takapiruna, luonnollisesti. Hyvät kolmen huntin nousut ainakin näin alkuun. Promillepuolella nousut jäävät pienemmiksi, koska matsi huomenna. Toisaalta parhaat pelit pelataan kanuunassa, vai miten se oli?

Alokas 7sPakki ilmoittautuu komppanjan johtajalle! Kuka se muuten on?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy