Kalsarikänniketju

  • 5 237 157
  • 66 669
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Joo. Ratkaiseva matsi äksäpoksi-änärissä lähtee. Joko matsin jälkeen pääsen lähemmin tutustumaan kannuun, tai sitten ottaa rankasti pannuun.

Vartin päästä olen viisaampi.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Helmi on mun muija kun Miss Blue anto pakit. Kloten ja Kimmo Rintanen sucks. Ei ne onnistu voittamaan edes DSulttaani Sulon Zürichia.

Seuraavaks lähtee randomina musakansiosta Beastie Boysin fight for you right josta joku perkeleen bändi teki jonkun naurettavan coverin tossa 2000 luvun alussa tai jotain sinnepäin.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Mitä sitä turhaan näkemään, anna mennä vaan ;) Niin, ja sit toi Tuomiokirkko Stadista vähintäänkin tai sit tää oma rakas Kallion kirkko.
Toivottavasti ehdin paikalle..tai jotain.. ;)

Ohjelmatiedot tänään: Nelonen klo 22.30 sokkohäät, Shermi ja Helmi saavat toisensa pyhän Myrjänän hevosvoimakirkossa keskiaikaiseen tyyliin. Ohjelma saattaa sisältää voimakkaita kohtauksia (K15)
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Koko viikko mennyt ihan päin peetä, kiitos kelin ja muuten vaan paskan tuurin. Joka päivä jotain "kivaa" tapahtumaa ollut duunissa. Ilman vaurioita ei selvinnyt, mutta onneksi peltiä saa aina uutta, ja pahemmilta loukkaantumisilta vältyttiin.

En kyllä ihmettele yhtään. Pitkästä aikaa talviliikenteessä enemmän tällä ihanaisella paikkakunnallamme ajaneena täyty vaan taas kerran miettiä että mistä tämä porukka on saanut korttinsa? Jos satunnaisesta henkilöautoilijasta tuntuu tältä, miltä mahtaakaan tuntua työkseen näiden kusipäiden seassa suhaavasta bussikuskista?

Liikennejärjestelyt, kuljettajien ajotaito, liikennevalojen rytmitys, auraus, hiekoitus, väistämissäännöt ja yleinen välittäminen: kaikki perseellään. Halleluja.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Liikennejärjestelyt, kuljettajien ajotaito, liikennevalojen rytmitys, auraus,hiekoitus, väistämissäännöt ja yleinen välittäminen: kaikki perseellään. Halleluja.

Ynnättynä niillä seikkailuhenkisillä naapurimaan kansalaisilla ikäänkun sattumina liikenteen seassa. Meinaan, jos niitä on edessä ja takana niin ajaminen on hurjasti jännenpää. Tokihan se on jo muutenkin täällä melko jännittävää ja hermoja raastavaa. Kivointa on seistä keskellä yötä valoissa kun liikkeellä itsensä lisäksi on tasan lumisade tai pilvet.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Tytöt. Rauhaa. Isi Evil on tänään kaikelle suopea.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Ohjelmatiedot tänään: Nelonen klo 22.30 sokkohäät, Shermi ja Helmi saavat toisensa pyhän Myrjänän hevosvoimakirkossa keskiaikaiseen tyyliin. Ohjelma saattaa sisältää voimakkaita kohtauksia (K15)

Tää tuli niin perkeleen nopeesti että en kerinnyt saada bestmania tähän hätään. Kai sää lähet bestmaniksi? Johanna Kurkela voisi toimia morsiusneitona ja rallataa siinä samassa jotain. Itse voisin kyllä astua alttarille smells like teen spiritin tahdissa, Helmikin rakastaa kyseistä veisua.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Voittekos opastaa mua että miten voin tehdä lainauksen kahdesta tai kolmestakin viestistä niinku samalla???

t.epätietoinen entinen blondi
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Tää tuli niin perkeleen nopeesti että en kerinnyt saada bestmania tähän hätään. Kai sää lähet bestmaniksi? Johanna Kurkela voisi toimia morsiusneitona ja rallataa siinä samassa jotain. Itse voisin kyllä astua alttarille smells like teen spiritin tahdissa, Helmikin rakastaa kyseistä veisua.

Vittu totta helvetissä olen paikalla. Johanna morsiusneitona...hmm oujeah, taidan tästä mennä tonne vähän puuhaamaan....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Voittekos opastaa mua että miten voin tehdä lainauksen kahdesta tai kolmestakin viestistä niinku samalla???

t.epätietoinen entinen blondi
Siinä Lainaa-tekstin vieressä on sellainen plussa.Siitä.
 

Tulppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Ynnättynä niillä seikkailuhenkisillä naapurimaan kansalaisilla ikäänkun sattumina liikenteen seassa. Meinaan, jos niitä on edessä ja takana niin ajaminen on hurjasti jännenpää. Tokihan se on jo muutenkin täällä melko jännittävää ja hermoja raastavaa. Kivointa on seistä keskellä yötä valoissa kun liikkeellä itsensä lisäksi on tasan lumisade tai pilvet.

Laitoit hyvin listalle kaksi Lappeenrannan liikenteen erityispiirrettä.

Venäläisten kuljettajien hyväksi puoleksi on laskettava, että ne yleensä kyllä joko väistävät tai kaasuttavat edestä taivaanrantaan. Lauritsalalaispappa välkyttelee samassa tilanteessa jarruvaloja ja korjailee taustapeiliä auton heiluessa kaistalta toiselle.

Toki naapurimaalaiset tekevät ihme ratkaisuja, mutta niin tein itsekin kun olin Saksassa kiertelemässä autolla.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Ongelma onkin, että perkeleen juutuup kusee homman, enkä voi laittaa mitä haluaisin. Vittu sentään.

Huomasin tuon onkelman jokunen viikko sitte, kun ei sieltä löytyny mitään. Voinet valaista Jossua asiasta?

Mut kiva päästä telkkariin..

Tai sitte Pasiradioon, vai joko joku on keksinyt hoitaa homman? Teevee suck's , Pasiradio rules!
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Laitoit hyvin listalle kaksi Lappeenrannan liikenteen erityispiirrettä.

Venäläisten kuljettajien hyväksi puoleksi on laskettava, että ne yleensä kyllä joko väistävät tai kaasuttavat edestä taivaanrantaan. Lauritsalalaispappa välkyttelee samassa tilanteessa jarruvaloja ja korjailee taustapeiliä auton heiluessa kaistalta toiselle.

Totta! Turha kiukutella kun juuri pari päivää sitten painelin munatulessa huimaavaa 40km/h 80/h alueella jonkun helvetin huurun perässä, joka ei ilmeisesti ole ajanut koskaan aiemmin talvisin ajanut suoraa tietä eteenpäin.

Sensijaan sen venäläisrekan melkein kylkeen tuleminen ei ollut enää yhtä suunpieliä nostattavaa.

Turha näistä on kiukutella, kaikki ei välttämättä ole tottunut ajamaan "epästabiililla" pohjalla, eikä siinä mitään, parempi olla varovainen kun liian rohkea. Teille jotka minun edellä menette: MINULLA ON KYLLÄ SITÄ VITUN AIKAA..HÄHHÄÄÄHÄÄHHÄÄ!!!!"
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai sitte Pasiradioon, vai joko joku on keksinyt hoitaa homman? Teevee suck's , Pasiradio rules!

Tää tuli niin perkeleen nopeesti että en kerinnyt saada bestmania tähän hätään. Kai sää lähet bestmaniksi? Johanna Kurkela voisi toimia morsiusneitona ja rallataa siinä samassa jotain. Itse voisin kyllä astua alttarille smells like teen spiritin tahdissa, Helmikin rakastaa kyseistä veisua.

Ja mullehan ei nyt shit ollenskaan sovi mikään radio! Shermi järjestäköön vähintäänkin MTV.n paikalle???
Mielis juu Bestmaniks ja Katti ja Azul morsiusneidoiksi, varsinkin jos en itse ehdi paikalle niin on ihan kiva että tuuraajia olis....
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Pitäisiköhän tehdä Mikko Alatalosta limerikki... Tunnen sen tulevan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös