Mielikuvitushahmo
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Kiva, että Kattikin on paikalla. Eipä pääse köriläät riehumaan enemmistönä :)
Ei enemmistö, mutta ronskisti irstaampia pitkätakkipervoja.
Kiva, että Kattikin on paikalla. Eipä pääse köriläät riehumaan enemmistönä :)
Ohjelmatiedot tänään: Ohjelma saattaa sisältää voimakkaita kohtauksia (K15)
Ohjelmatiedot tänään: Nelonen klo 22.30 sokkohäät, Shermi ja Helmi saavat toisensa pyhän Myrjänän hevosvoimakirkossa keskiaikaiseen tyyliin. Ohjelma saattaa sisältää voimakkaita kohtauksia (K15)
Liikennejärjestelyt, kuljettajien ajotaito, liikennevalojen rytmitys, auraus,hiekoitus, väistämissäännöt ja yleinen välittäminen: kaikki perseellään. Halleluja.
Ohjelmatiedot tänään: Nelonen klo 22.30 sokkohäät, Shermi ja Helmi saavat toisensa pyhän Myrjänän hevosvoimakirkossa keskiaikaiseen tyyliin. Ohjelma saattaa sisältää voimakkaita kohtauksia (K15)
Tää tuli niin perkeleen nopeesti että en kerinnyt saada bestmania tähän hätään. Kai sää lähet bestmaniksi? Johanna Kurkela voisi toimia morsiusneitona ja rallataa siinä samassa jotain. Itse voisin kyllä astua alttarille smells like teen spiritin tahdissa, Helmikin rakastaa kyseistä veisua.
Siinä Lainaa-tekstin vieressä on sellainen plussa.Siitä.Voittekos opastaa mua että miten voin tehdä lainauksen kahdesta tai kolmestakin viestistä niinku samalla???
t.epätietoinen entinen blondi
Voittekos opastaa mua että miten voin tehdä lainauksen kahdesta tai kolmestakin viestistä niinku samalla???
t.epätietoinen entinen blondi
Ynnättynä niillä seikkailuhenkisillä naapurimaan kansalaisilla ikäänkun sattumina liikenteen seassa. Meinaan, jos niitä on edessä ja takana niin ajaminen on hurjasti jännenpää. Tokihan se on jo muutenkin täällä melko jännittävää ja hermoja raastavaa. Kivointa on seistä keskellä yötä valoissa kun liikkeellä itsensä lisäksi on tasan lumisade tai pilvet.
Ongelma onkin, että perkeleen juutuup kusee homman, enkä voi laittaa mitä haluaisin. Vittu sentään.
Mut kiva päästä telkkariin..
Laitoit hyvin listalle kaksi Lappeenrannan liikenteen erityispiirrettä.
Venäläisten kuljettajien hyväksi puoleksi on laskettava, että ne yleensä kyllä joko väistävät tai kaasuttavat edestä taivaanrantaan. Lauritsalalaispappa välkyttelee samassa tilanteessa jarruvaloja ja korjailee taustapeiliä auton heiluessa kaistalta toiselle.
Tai sitte Pasiradioon, vai joko joku on keksinyt hoitaa homman? Teevee suck's , Pasiradio rules!
Tää tuli niin perkeleen nopeesti että en kerinnyt saada bestmania tähän hätään. Kai sää lähet bestmaniksi? Johanna Kurkela voisi toimia morsiusneitona ja rallataa siinä samassa jotain. Itse voisin kyllä astua alttarille smells like teen spiritin tahdissa, Helmikin rakastaa kyseistä veisua.
Onko Mielikuvitushahmo lappeenrannasta?
Mielis juu Bestmaniks ja Katti ja Azul morsiusneidoiksi, varsinkin jos en itse ehdi paikalle niin on ihan kiva että tuuraajia olis....
Pitäisiköhän tehdä Mikko Alatalosta limerikki... Tunnen sen tulevan.
Lumimyräkässä oli sentään suht kivaa ajella kun pahimmat amatöörit oli jääneet kotiin ja muutenkin porukka ajeli rauhassa.
Nyt koitan katsella tän päiväistä salkkarijaksoa boksilta. Se tosin just loppui.
Pukukoodina toimii siis tietenkin kalsarit ja akoilla stringit.