Kalsarikänniketju

  • 5 290 645
  • 66 740
Eikös Pikkukatti ole ole kauniinpaa sukupuolta edustava? Jos ei niin karmeat dissaukset hänelle ämmämäisestä määrästä hinttilonkeroa... HYI!

Niin jos en ole niin ollaan sitten ainakin hintti. Miehistä kun edelleen olen kiinnostunut. Ja kyllä 9 lonkeroa riittänee minulle, kun puolet pienempi olen melkein kuin normikokoinen äijä. Ja jos ei jostain syystä riitä niin kaapissa on jotain ällöä likööriä. Hunajaa ja tervaa ilmeisesti sisältää. Niin hintti en kuitenkaan ole että siitä erityisesti pitäisin, mutta ehkä se joskus tarpeeksi kännissä menee. Exä ei ole enää piinannut ja musiikkia on löytynyt toisinaan koneelta, tai sitten kirjan parissa olen viihtynyt. Kalsarit vaihtui suihkun jälkeen paskaisiin tacklan verkkareihin.
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Seuraava kappale on omistettu nimimerkeille Raatelurakki ja Moderaattorit.

RAP-musiikkia

Edit. Nähdään kuukauden päästä!
Edit 2. Pikkukatti nimetty puolustuksen todistajaksi, jos syyte KKK-sääntöjen rikkomisesta realisoituu. Edit 3. Samoin nimimerkki jere#3
 
Viimeksi muokattu:

morningstar

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, Buffalo Bills
Tämä lienee oikea ketju tällä hetkellä. Katsokaas tätä:

http://www.youtube.com/watch?v=S5Ac_OBeGWs&feature=related

Sekalaisen tuubisurffailun aikana satuin osumaan kivaan biisiin, jonka tunnistin poikavuosiltani Barbarella-yhtyeen esittämänä. Tuubilinkin vastauksissa viitattiin kuitenkin biisin alkuperäiseen esittäjään. Ja eikun kaivamaan.

Toto Coelo. Sittemmin amerikassa Total Coelo (nussikaa itseänne). On valloittavii fligoi. Parhautta saatana.
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Hei kaikki asialle vihkiytyneet!

Täällä ilta on mennyt kuin vahingossa pörpöttelyn merkeissä ja totta kai kalsarit jalassa. No, välissä oli vain pyyhe ympärillä, kun piti suihkussakin välistä käydä.

En ole kyllä aivan varma pitäisikö sivuunkirjoittaneen olla siinä bumtsi bum vittu jee jee (tjsp) -ketjussa, kun saatan kaupungillekkin poiketa... enivei, olen tällä hetkellä kotioloissa "Happy little boozer"
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Katsokaapa herranen aika tuota ilmettä ihan lopussa kun katsoo kameraan ja räpäyttää silmiään sillain...siinä viedään jalkoja alta tältä pojalta.

Onhan siinä se jokin. Voinet ilmeisesti raottaa kovalevysi sisältöä enemmänkin, eli linkkejä..
Katohan, pete2004 ilmestyi. Et ole sitten päässy kämpilles, vaan jäit notkumaan naiselle.. hmm... kohta varmaan lopetat oluen litkimisen ja sanot, että perhe ennenkaikkea... rakastuneet nuoretmiehet tekevät outoja päätöksiä.., joskus tosin.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Kolme pistettä ja lanne liikkuu tse tse..XL5

Alla kauniin kuoren.

Tossa markkinoinnissa pitäs olla vähän tyyliä. Tuota linkkiä ei tee edes mieli avata, mutta entäs jos sen nimi oliskin "alla kauniin huor.. ei kun siis huor*n?" Kyllä varmaan kesken humalaani kattoisin, ihan tiedonhaluni takia. Naiset ovat siis uteliaita ja miehet korkeintaan tiedonhaluisia!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hyvästiä pukkaa

Hei vaan hei kaikille!

Tulin nyt sitten ilmoittautumaan vielä tämän viimeisen kerran.
Mode-sedät laittoivat viestiä että olen liikaa kk-ketjussa ja kirjoitusoikeudet menee koska tämä on jääkiekkopalsta.

Jännää sinänsä koska en ihan mielettömästi ole täällä kk-ketjussa kuitenkaan pyörinyt. Viime aikoina toki enemmän johtuen sekavasta elämäntilanteestani..

Ja IFK-ketjuun postailen silloin kun tahdon mielipiteeni julki.

Mutta, näillä mennään ;))

http://www.youtube.com/watch?v=NkvSzLA7_Hw ja tässä Teleksiä ja tuulilasia nurkkineen..
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Hyvää myöhäistä iltaa kaikille - tasapuolisesti.
Muutaman siiderin ja punaviinin voimalla täälläkin vielä potkitaan kalsongeissa. Myönnän, etteivät juomani mikään huippuyhdistelmä ole, mutta kun ei nyt muuta sattunut olemaan.

Toivoakseni pikkukatti tarkoitti vain likaisia Tacklan verkkareita - ei sananmukaisesti sellaisia kuin kuvaili ;-)
 

tiuke

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa
Voiko joku linkittää sen ketjun minne sai kirjotella ne jotka on käyny KalPan pelissä? ...ja sit 2 olutta baarissa koska innokkaita dartsin heittäjiä oli, ja sit tuli kiltisti kotiin kalsadeeraamaan?
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Tulin nyt sitten ilmoittautumaan vielä tämän viimeisen kerran.
Mode-sedät laittoivat viestiä että olen liikaa kk-ketjussa ja kirjoitusoikeudet menee koska tämä on jääkiekkopalsta.

No, voi kilin pilpero!!! Kuinka ne separaattorit nyt noin ymmärtämättömiä ovat???
Niin - jos sun elämäntilanteesi on puoliksikaan niin sekava kuin omani niin: "Otan osaa - vilpittömästi!"

Tässä sulle yksi kaunis metal-balladi... vaikka muistoksi :-)))
nothing else matters
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
http://www.youtube.com/watch?v=NkvSzLA7_Hw ja tässä Teleksiä ja tuulilasia nurkkineen..

Sniif, höpöttely ilman Helmee... Vetoan KKK-KO:n alijaoston ylimmän seriffin valtionsihteerin kamreeriin, jotta välitön reagoiminen tapahtuu ja käytetään sitä tasa-arvo-korttia, että keskustelupalstan keskustelun taso säilyisi edes inhimillisellä tasolla ja Helmelle annetaan kunniajäsenyys.
Hävytöntä, kerrassaan hävytöntä. Menihän tääkin Perjantai sitten vituilleen.
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Kiitos tästä, oon itsekkin tän saman biisin joskus tänne tyrkännyt. Tää on ihan loistava!!

Joo, modet ei tykkää.. Enköhän mä kuitenkin kestä :)

Eipä kestä - ja biisistä olen samaa mieltä kanssasi :-)

No, modet ei sitten tykänneet, mutta sekin on pikku juttu jo sadan vuoden päästä - heillekin :-))) Vointeja...
 

Beagle Boy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Luomuteurastajat (RIP)
Ehdottaisin KKK:n hymniksi seuraavaa kappletta.
Älkää antako esittäjän hämätä, kuunnelkaa sanoja.

"Eipä kaunista oltaisi me luettevaa, rivit sekaisin ei paljon kerrottavaa"...
 
Viimeksi muokattu:

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kiitos kannustuksesta, vaan tämähän ei ole meistä kiinni.
En tiedä mikä mättää..
Tai arvaan kyllä. Mutta tänään vielä jaksaa höpötellä :)

Matsit olen tähänkin asti katellut hallissa jo jokusen vuosikymmenen, joten eihän mikään edes paljoa muutu.

Ja tähän(kin) sopii Freddie ja Who wants to live forewer..
http://www.youtube.com/watch?v=BApaVMqAVtc

Hähää :)
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös