Kalsarikänniketju

  • 5 290 592
  • 66 740

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Kyllähän se vielä tästä, HIFK on ikuinen. Toivottavasti en kuole vanhuuteen ennen sitä...

Lonkeroita olisi vielä ja kohta alkaa Devilsin matsi, pitänee striimit viritellä.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
http://www.youtube.com/watch?v=H4s61lR4ieU ... Olavia siulle... Laitahan yyveetä sitten, kun olet saanut uuden nickin tänne. Siis jos olen edes täällä enään silloin. Ikävä jää höpöttelyä ja niin mukavia yyvee keskusteluitakin. Harmi, että jos aletaan aikuisia, asioista tietäviä uhkailemaan noin. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi parikymppisten hupakoiden kikattelu, joka halutaan vaimentaa...

On toi Olavi aikas koukuttava ;)

Joopa, kai se niin menee että pitäis olla nuorempi tai jotain.. Eihän täällä ihan kauheen paljon aikuisia edes ole. Ja mä kun olen vielä nainenkin niin onhan tässä tätä virhettä kaikennäköistä :D
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joo ihan vaan perus likaiset nää verkkarit kai on. Tai ei nyt sentään, kai nää on vähän aikaa sitten pesty. Aika kuluu kuin iltamissa, sehän on jo vaikka kuinka paljon. Haluaisko joku tuollaisen punapää kisun syliinsä kehräämään? On ylisöpö ja hyvätapainen. En nyt puhu itsestäni vaikka osa pätee itseenikin (no ainakin se punapää) vaan tuosta meidän kissasta joka on taas rasittava ja änkeää jatkuvasti syliin. Toi kollikissakin on harvinaisen rasittava taas, mouruaa pitkin kämppää. Tyypillinen jannu siis.

No - vitsi, vitsi, vitsi....

Sä et varmaankaan usko, mutta ajattelin ainakin tämän ens yön nukkua ihan ilman kaveria, kun on mahdollisuus. Nimittäin - mun vanhemman tyttären kotona oli vesivahinko ja se koirat, kaksi kpl, ovat olleet mulla hoidossa sunnuntaista asti, ettei remonttimiehet eikä koirat häiriintyis toisistaan - OK!?!
No - tämä tyttökoira on kovin kiintynyt minuun ja turvautuu aina minuun, jos emäntänsä ei ole lähellä - nukkuu myös yöt sängyssäni :-)))
Sinänsä se olisi ihan hellyyttävääkin, mutta kun se on tanskandoggi!!!

(Tyypillinen upea female yksilö kanssani(ko) siis????)
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Joopa, kai se niin menee että pitäis olla nuorempi tai jotain..

Tai jotain... hmm..vaihda nimimerkki, joko
Helvetti, tai Perkele ja sitten suosikkijoukkueeksi Bandidos MC, Kovasen taksi ja faxin jatkojohto, niin saat kirjoittaa melkein mitä haluat, eikä kukaan puutu. Välillä käyt oksentamassa jotain mukahauskaa ja muistat aina sen extra-testo-annoksen siihen.
NÄihin kuviin ja tunnelmiin.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tai jotain... hmm..vaihda nimimerkki, joko
Helvetti, tai Perkele ja sitten suosikkijoukkueeksi Bandidos MC, Kovasen taksi ja faxin jatkojohto, niin saat kirjoittaa melkein mitä haluat, eikä kukaan puutu. Välillä käyt oksentamassa jotain mukahauskaa ja muistat aina sen extra-testo-annoksen siihen.
NÄihin kuviin ja tunnelmiin.

Ei huono, itse asiassa nauroin ihan ääneen ;)

Pääsette muuten näistä mun iänikuisista hymiöistänikin samalla eroon.

En kyllä ihan heti ole tänne takaisin pyrkimässä.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Jo on helvetti!

Helmi kuule, vaikka et pystyisi kirjottamaan tänne, niin otetaan sinut silti huomioon jokaviikko kun täällä pyöritään. Jokakerta kun täällä pyörin niin laitan jonkun helmen musalinkin ihan vaan sinulle, jos satut vaikka lukemaan näitä juttuja vaikket osallistua voisikaan.

Nöyrin terveisin, MKH

PS. vittu!

Joudut varmaan viettämään myös enemmän aikaa baarissakin :)
 

Surukuku

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sanaan Sepot ja muut jemeniläiset kiekkoseurat
Joopa, kai se niin menee että pitäis olla nuorempi tai jotain.. Eihän täällä ihan kauheen paljon aikuisia edes ole. Ja mä kun olen vielä nainenkin niin onhan tässä tätä virhettä kaikennäköistä :D

No, olen minäkin sentään sen verran vanha, että olen nähnyt jo Lalli Partisen pelaavan Hifkin nutussa Kärppiä vastaan Keskuskentän lisäalueen ulkojäällä Oulussa ;-)

Tässä yks mukava kappale aamuyön ratoksi: I'll Stand by You
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Jo on helvetti!

Nöyrin terveisin, MKH

PS. vittu!

Joudut varmaan viettämään myös enemmän aikaa baarissakin :)

Joo, toi baari-scene mua jo vähän ahistaakin ;)) Vaan kokemuksella täysiä päin ja silleen!

Onneks sulla on Johanna, sieltä sitä tukea tulee, niinkus tämmösessä kriisitilanteessa pitääkin :D

Ja laittakaa ihmeessä niitä linkkejä, niin voin sitten itsesäälissäni niitä katella/ kuunnella..
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No, olen minäkin sentään sen verran vanha, että olen nähnyt jo Lalli Partisen pelaavan Hifkin nutussa Kärppiä vastaan Keskuskentän lisäalueen ulkojäällä Oulussa ;-)

Tässä yks mukava kappale aamuyön ratoksi: I'll Stand by You

No niin, tuo on jo oikeesti kunnioitettavaa! Mä olen nähnyt Lallin vaan telkkarissa, eikä siitäkään ihan kauheen tarkkoja muistikuvia ole.

Biisikin on hieno, ja sanat koskettavat tottakai..:/
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Onneks sulla on Johanna, sieltä sitä tukea tulee, niinkus tämmösessä kriisitilanteessa pitääkin :D

Niinpä, tässäkin on se, että se viihtyy kauheen vähän kotona, kun viipottaa tuolla pitkin kyliä säihkymässä kilpaa taivaan kanssa. Siis kyllähän se kotona viihtyy, mutta ei meikäläisen kotona. Perhana!

Hayley Westenra - Who painted the moon black Vedetään tällee viimeset hitaat tyyliin.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Siis voi helvatan helvatta. Eihän tällaiselle semiholistille ole piinaavampaa hetkeä kuin alkaa selvitä jo illan tässä vaiheessa. Helkutti, huomenna - tai siis tänään - otan vahingon takaisin ja astelen heti herättyäni alkoholijuomakauppaan! Vedän hyvät pohjat, sitten menen vaikka jonnekin helvetin Peppersiin juomaan Jekku-Batterya, sieltä jonnekin ja sieltä sitten taas jonnekin. Tenutan koko päivän! Toivottavasti mikään "jonnekin" ei ole putka, eipä sillä, en ole koskaan Oulun putkassa vieraillutkaan, pari muuta kaupunkia on sentään tullut korkattua. Toinen Suomessa, toinen Tallinnassa. Hienoja kokemuksia! (not)

np. Punakaartin marssi!!
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niinpä, tässäkin on se, että se viihtyy kauheen vähän kotona, kun viipottaa tuolla pitkin kyliä säihkymässä kilpaa taivaan kanssa. Siis kyllähän se kotona viihtyy, mutta ei meikäläisen kotona. Perhana!

Hayley Westenra - Who painted the moon black Vedetään tällee viimeset hitaat tyyliin.

Näyttää vähän Jennifer Anistonilta tuo tytsä..

Kyllä se Johanna sieltä vielä niinku kotiutuu ja onhan se kiva että joku hakee ne leipärahat maailmalta ;)
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Näyttää vähän Jennifer Anistonilta tuo tytsä..

Kyllä se Johanna sieltä vielä niinku kotiutuu ja onhan se kiva että joku hakee ne leipärahat maailmalta ;)

Kyllä. Toinen laulaa kun enkeli ja tienaa massia sillä. Toisen samaanaikaan tienatessa sillä, ettei näytä krapulaista olemustaan naapurustossa.

Niin siis on tällainen sopimus, että jokainen naapuri käy lykkäämässä vitosen postiluukusta kerran päivässä, etten tulisi ulos asunnostani.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Niin siis on tällainen sopimus, että jokainen naapuri käy lykkäämässä vitosen postiluukusta kerran päivässä, etten tulisi ulos asunnostani.

Kuulostaa ihan kivalta sopparilta. Voisin taipua vastaavaan, mut kymppi ja kaks kertaa päivässä, pitäähän kissatkin ruokkia!

ja kun tuolle sisällissotalinjalle "lähettiin" niin tässäpä teille Vöyrin marssi

http://www.youtube.com/watch?v=K_NxgYBFCjM
 
Ei tuo lonkero määrä näytä riittävän minullekaan, tai on kai siellä vielä yksi jäljellä. Jos säästäisi aamuun. Siis täh, pitikö miun olla jollain lääkekuurillakin? Jotain kolmiolääkkeitä eilen sain ja tänään en ole muistanut ottaa. Enkä taida ottaakaan enää. Tosin voisi olla vielä rennompi olo. Mitenhän se lekuri kuvittelee minun syövän sen kuurin kun ens viikolla olis töitäkin. Tänään ei tosin ole koskenut mihinkään, ainakaan pariin tuntiin. Joten pitäisi kai olla jatkuvasti kännissä. Tosin sekään ei onnistu työaikana. Pitänee vaihtaa ammattia, kukaan ei huomaa jos vaikka olisin hitsari.
 
Suosikkijoukkue
Buffalo Sabres, HIFK, Joe Finley
Ei tuo lonkero määrä näytä riittävän minullekaan, tai on kai siellä vielä yksi jäljellä. Jos säästäisi aamuun. Siis täh, pitikö miun olla jollain lääkekuurillakin?

Älä nyt hyvä tyttö säästä mitään aamuun tiiäthän sen vanhan viidakonsanonnan "miksi juoda jotain myöhemmin, jos sen voi juoda samantien"

Kolmiolääkkeet ja alkoholi...no ainakin sitä alkoholia pitäs mennä vähemmän saman tilan saavuttamiseen.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Minulla tulee aina kolmiolääkkeistä mieleen, että se olisi joku naisten alapäävaivoihin sopiva lääke! En tällä tarkoita, että tässä ketjussa senlaiseen lääkitykseen kenelläkään olisi aihetta, kunhan vain toin ilmi oudot mielleyhtymäni.

Njet Molotoff! (hauskan näköinen pariskunta tanssii tuossa videossa siinä 1.53 -kohdalla)

Tää ilta oli osaltani tässä. Soommoro.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös