http://www.youtube.com/watch?v=H4s61lR4ieU ... Olavia siulle... Laitahan yyveetä sitten, kun olet saanut uuden nickin tänne. Siis jos olen edes täällä enään silloin. Ikävä jää höpöttelyä ja niin mukavia yyvee keskusteluitakin. Harmi, että jos aletaan aikuisia, asioista tietäviä uhkailemaan noin. Ymmärtäisin, jos kyseessä olisi parikymppisten hupakoiden kikattelu, joka halutaan vaimentaa...
Joo ihan vaan perus likaiset nää verkkarit kai on. Tai ei nyt sentään, kai nää on vähän aikaa sitten pesty. Aika kuluu kuin iltamissa, sehän on jo vaikka kuinka paljon. Haluaisko joku tuollaisen punapää kisun syliinsä kehräämään? On ylisöpö ja hyvätapainen. En nyt puhu itsestäni vaikka osa pätee itseenikin (no ainakin se punapää) vaan tuosta meidän kissasta joka on taas rasittava ja änkeää jatkuvasti syliin. Toi kollikissakin on harvinaisen rasittava taas, mouruaa pitkin kämppää. Tyypillinen jannu siis.
No on. Vasta tärähti veteraanisarjaan vaadittava vuosimäärä täyteen...pitäis olla nuorempi tai jotain.. Eihän täällä ihan kauheen paljon aikuisia edes ole.
Joopa, kai se niin menee että pitäis olla nuorempi tai jotain..
Tai jotain... hmm..vaihda nimimerkki, joko
Helvetti, tai Perkele ja sitten suosikkijoukkueeksi Bandidos MC, Kovasen taksi ja faxin jatkojohto, niin saat kirjoittaa melkein mitä haluat, eikä kukaan puutu. Välillä käyt oksentamassa jotain mukahauskaa ja muistat aina sen extra-testo-annoksen siihen.
NÄihin kuviin ja tunnelmiin.
No on. Vasta tärähti veteraanisarjaan vaadittava vuosimäärä täyteen...
Joopa, kai se niin menee että pitäis olla nuorempi tai jotain.. Eihän täällä ihan kauheen paljon aikuisia edes ole. Ja mä kun olen vielä nainenkin niin onhan tässä tätä virhettä kaikennäköistä :D
Jo on helvetti!
Nöyrin terveisin, MKH
PS. vittu!
Joudut varmaan viettämään myös enemmän aikaa baarissakin :)
No, olen minäkin sentään sen verran vanha, että olen nähnyt jo Lalli Partisen pelaavan Hifkin nutussa Kärppiä vastaan Keskuskentän lisäalueen ulkojäällä Oulussa ;-)
Tässä yks mukava kappale aamuyön ratoksi: I'll Stand by You
Onneks sulla on Johanna, sieltä sitä tukea tulee, niinkus tämmösessä kriisitilanteessa pitääkin :D
Niinpä, tässäkin on se, että se viihtyy kauheen vähän kotona, kun viipottaa tuolla pitkin kyliä säihkymässä kilpaa taivaan kanssa. Siis kyllähän se kotona viihtyy, mutta ei meikäläisen kotona. Perhana!
Hayley Westenra - Who painted the moon black Vedetään tällee viimeset hitaat tyyliin.
Näyttää vähän Jennifer Anistonilta tuo tytsä..
Kyllä se Johanna sieltä vielä niinku kotiutuu ja onhan se kiva että joku hakee ne leipärahat maailmalta ;)
Niin siis on tällainen sopimus, että jokainen naapuri käy lykkäämässä vitosen postiluukusta kerran päivässä, etten tulisi ulos asunnostani.
Ei tuo lonkero määrä näytä riittävän minullekaan, tai on kai siellä vielä yksi jäljellä. Jos säästäisi aamuun. Siis täh, pitikö miun olla jollain lääkekuurillakin?
ja kun tuolle sisällissotalinjalle "lähettiin" niin tässäpä teille Vöyrin marssi
http://www.youtube.com/watch?v=K_NxgYBFCjM