Kalsarikänniketju

  • 5 286 111
  • 66 734

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Haluatteko nauraa? Jos pystytte tsiikaamaan seuraavan videon hymyilemättä, tarjoan oluen. Okei, todistakaa. :)

Uutisankkurit nauravat

En nauranut. Voi johtua tosin johtua siitä, että tuli nautittua pari mieltä turruttavaa ennen katsomista. Asian todistaminen olisi tietenkin tarpeellista, jos pitäisi oluesta. En pidä. Katsotaan sitten, jos koukkuun tulee parempi mato. :)
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Kertonee mistä kertonee mutta nyt taustalla huutaa Cheekin liekeissä biisi. Vittuilkaa jos uskallatte. Kalja maittaa. Hitto ku ois Pirjoo.
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Pointtihan ei ollut toki nauraa sille mallille, vaan niille ankkureille.

Täällä taas naiset ja logiikka kohtaa. Nyt tulee turpaan.

Sulla taitaa olla aika rajoittunut kuva naisista. Mä ainakin kieltäydyn asettumasta tähän "naiset ja logiikka" -lokeroon. Nauramattomuus johtu ihan muista syistä (kuten aivojen turruttamisesta nautintoaineilla, jostakin syystä olen iloisempi ihminen ilman viinaksia).
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Nauramattomuus johtu ihan muista syistä (kuten aivojen turruttamisesta nautintoaineilla, jostakin syystä olen iloisempi ihminen ilman viinaksia).

No perkele, eikö kannattais olla sitten juomatta? :) Luulen että aika monella homma menee juuri toisinpäin. Olisin itse helvetin tyytyväinen jos olisin selvinpäin iloisempi kuin aineissa.
 

miss blue

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
No perkele, eikö kannattais olla sitten juomatta? :) Luulen että aika monella homma menee juuri toisinpäin. Olisin itse helvetin tyytyväinen jos olisin selvinpäin iloisempi kuin aineissa.

Pöh. Sitä on joskus ihan kiva olla naama peruslukemilla. :) Mutta mä taidankin olla niitä onnellisia, jotka on alkujaan syntymähumalassa.

edit. Ei oo tullut vielä Sateenvarjon voittanut. :D
 

Sir von Aulis

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jääkiekko
Hold on... :D pitäiskö huolestua, jos Jamie Waltersin Hold on alkaa soimaan päässä? Tutulla oli samalaiset pulisongit aikanaan, Jamieksi häntä kutsuttiin. Suuttui aina, herkkähipiäinen perkele.

Jo vain, emäntä tuossa Tummien perhosten kotia vahtailee ja ite juon koneella kaljaa. Ja kuulokkeista pauhaa perjeleenmoinen rokki!

np.Hellacopters - Lowdown
 
Suosikkijoukkue
Mestaruuden jälkeinen krapula 2022-
Sulla taitaa olla aika rajoittunut kuva naisista. Mä ainakin kieltäydyn asettumasta tähän "naiset ja logiikka" -lokeroon. Nauramattomuus johtu ihan muista syistä (kuten aivojen turruttamisesta nautintoaineilla, jostakin syystä olen iloisempi ihminen ilman viinaksia).

Minkä takia mulla olis rajoittunut kuva naisista?

Jos miesmalli olis tehnyt samat temput ja sekoillut samalla/millä tavalla tahansa, olis sekä ankkurit, että minä nauraneet samalla tavalla.

ja kehtaakin ottaa tähän joku nais-näkökohta esiin
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös