Meistä on niin moneksi, monessa eri tilanteissa ja ikinä ei voi tietää, että onko mikäkin syy olla täällä.
Se on just näin kun Jere asian kertoo.
Kukin tyylillään, tai sitä ilman ;) Ei ole niin tarkkaa, eikä saakkaan olla.
Meistä on niin moneksi, monessa eri tilanteissa ja ikinä ei voi tietää, että onko mikäkin syy olla täällä.
Sama täällä. Koska vastustajana täällä päässä häärii kuningasviski täytyy turvautua tiukkaan viisikkopuolustukseen ja hakea maalipaikkoja nopeista vastahyökkäyksistä. Toistaiseksi olen saanut muutaman TIUKAN maalipaikan luotua ja avausosuma on vain ajan kysymys.
Täytyy myöntää, että tuo viski toimii aika nopeasti raakana. Kyseessä ei ole mitään laatukamaa, joten isot määrät toimivat laadun korvikkeena. Mihin tuota voisi lantrata kun kaapista ei löydy mitään?
Sama täällä. Koska vastustajana täällä päässä häärii kuningasviski täytyy turvautua tiukkaan viisikkopuolustukseen ja hakea maalipaikkoja nopeista vastahyökkäyksistä. Toistaiseksi olen saanut muutaman TIUKAN maalipaikan luotua ja avausosuma on vain ajan kysymys.
Se on just näin kun Jere asian kertoo.
Kukin tyylillään, tai sitä ilman ;) Ei ole niin tarkkaa, eikä saakkaan olla.
mutta kunhan ilta kerkee, niin kuunnellaan Helmen kans ainakin jotain hyvinkin tärkeitä biisejä. Watch out...
Aina voi luottaa Helmeen, jos ei mihinkkään. Mää en nyt soita mitään teille, kun on puhe näinkin vakavista asoista, mutta kunhan ilta kerkee, niin kuunnellaan Helmen kans ainakin jotain hyvinkin tärkeitä biisejä. Watch out...
Mä kaappaan nyt Helmen virtuaalisyliini ja saatan yhdyssanaketjuun ja virtuaalijere jää sukimaan virtuaalipujopartaansa. Sovittu?
noo, siellähän tässä on vehdattu koko ilta ;)
Aijjuu, mä olen koko YSK:n historian ensimmäiset merkityksettömät viestit pistäny sinne tänäpä;) siinäpä se problemi ku normaalisti käy kirkossa, ei juo viinaa, rakastaa lähimmäistään ynnä muuta paskaa.
Tätä odotellessa ;)
http://www.youtube.com/watch?v=xTYg2Q-vDJ0 Biisi, jossa elvisthepelvislaulaasiitäkuneivoidajatkaa....
Loistava ja koskettava valinta. Sä kyllä osaat tän leikin :]
Tällä biisillä on mulle muutenkin merkitystä..
noo, siellähän tässä on vehdattu koko ilta ;)
No pain, no gain.... Mitäs Helmeileväinen kuunneltais sit?
Onx nää niinq pakit? Miten joku virtuaalipujoparta voi houkuttaa enemmän ku mun suklaasilmät??
Shermis eikö sulla ala jo fiilikset paranee vai pitääkö tässä huolestua jo ihan tosissaan?
Älä suutu, mutta pahalta tuntuu tuo sun "kohkaaminen"..
Wtf? Mitä on kohkaaminen? :) Ihan hyvä fiilis tässä, ei mitään ongelmaa. Itseasiassa parempi kuin aikoihin.
Noh, se kohkaaminen oli "hienompi" sana ryyppäämiselle..
Aah. No eihän tässä kuitenkaan olla ryypätty. Ihan sellaista snadia tissuttelua. Suklaasonni ja Kristo Päivinen.