Kalsarikänniketju

  • 5 241 399
  • 66 676
Tänään saa kyllä halvat kalsarikännit kun on väsynyt. Nyt menossa toinen viinilasillinen ja pari lonkeroa on mennyt myös. Ja en tiedä miksi kuuntelen Tiktakia.
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Pärskeles... Sandelsit tuli ja meni, nyt joukkojen kimppuun. Olen huomaavinani, että porukka on alkanut löytämään tiensä Kuningas Öysän hoviin, elikkäs kk-ketjuun. Itsehän huomaan olevani hieman rookie tässä ketjussa, mutta lupaan korvata taidon puutteen reilulla (yli)yrittämisellä. Kerran Öysälle...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Pärskeles... Sandelsit tuli ja meni, nyt joukkojen kimppuun. Olen huomaavinani, että porukka on alkanut löytämään tiensä Kuningas Öysän hoviin, elikkäs kk-ketjuun. Itsehän huomaan olevani hieman rookie tässä ketjussa, mutta lupaan korvata taidon puutteen reilulla (yli)yrittämisellä. Kerran Öysälle...

No täällä ei kukaan ole Newbie. Täällä me ollaan yhtä perhettä. Oikea Remmi kunniallisen JA-väen vastapainoksi.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Itsehän huomaan olevani hieman rookie tässä ketjussa, mutta lupaan korvata taidon puutteen reilulla (yli)yrittämisellä. Kerran Öysälle...

Ei siinä sen ihmeellisempää, kuin että loistavaa musiikkia kehiin ja ei yhtään riidanhaastamista. Sillä täällä päriää. Meistä on niin moneksi, monessa eri tilanteissa ja iknä ei voi tietää, että onko mikäkin syy olla täällä.
Teretulemast vaan. Tai vittuako minä olen mikään portsari olevinaa. Koitibhan vaan tervetuloittamaan.
 

akimoto

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Edmonton Oilers, JJK, Man C
..mutta lupaan korvata taidon puutteen reilulla (yli)yrittämisellä..

Sama täällä. Koska vastustajana täällä päässä häärii kuningasviski täytyy turvautua tiukkaan viisikkopuolustukseen ja hakea maalipaikkoja nopeista vastahyökkäyksistä. Toistaiseksi olen saanut muutaman TIUKAN maalipaikan luotua ja avausosuma on vain ajan kysymys.

Täytyy myöntää, että tuo viski toimii aika nopeasti raakana. Kyseessä ei ole mitään laatukamaa, joten isot määrät toimivat laadun korvikkeena. Mihin tuota voisi lantrata kun kaapista ei löydy mitään?
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Snää snää snää. Muori on laittanut munkkeja. Kaljaa tässä vedetään.
 

Glove

Jäsen
Sama täällä. Koska vastustajana täällä päässä häärii kuningasviski täytyy turvautua tiukkaan viisikkopuolustukseen ja hakea maalipaikkoja nopeista vastahyökkäyksistä. Toistaiseksi olen saanut muutaman TIUKAN maalipaikan luotua ja avausosuma on vain ajan kysymys.

Täytyy myöntää, että tuo viski toimii aika nopeasti raakana. Kyseessä ei ole mitään laatukamaa, joten isot määrät toimivat laadun korvikkeena. Mihin tuota voisi lantrata kun kaapista ei löydy mitään?

Ihan vaikka tavalliseen hookaksoohon, jota hanasta tulee kun vääntää sen säätimen sopivaan asentoon.
 

Andi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jukurit, Tappara
Ilmoittaudutaan mukaan porukkaan!.. Tässä vaihteeksi ihan limpparilinjalla siideriä lipitän ja kaivoin koneen arkistosta amiga-emulaattorin ja hakkaan vanhaan kunnon old fashion Sensible Socceria.
 

DummBell

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, NJD
Olen löytänyt henkisen kodini!!! Keep on Öysä!!!

Sama täällä. Koska vastustajana täällä päässä häärii kuningasviski täytyy turvautua tiukkaan viisikkopuolustukseen ja hakea maalipaikkoja nopeista vastahyökkäyksistä. Toistaiseksi olen saanut muutaman TIUKAN maalipaikan luotua ja avausosuma on vain ajan kysymys.

Itse olen yltiöpäisen hyökkäämisen kannattaja. Välillä omassa päässä hieman kolisee, mutta kivaa on ja kansa viihtyy!
 

Meiken

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Kippis... Otetaas huikat neljän ruusun viskiä.. Maistuu :)
Mutta ei ruveta hurjastelemaan, koska kalsongeista on kyse. Takaisin oluen pariin...
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Se on just näin kun Jere asian kertoo.

Kukin tyylillään, tai sitä ilman ;) Ei ole niin tarkkaa, eikä saakkaan olla.

Aina voi luottaa Helmeen, jos ei mihinkkään. Mää en nyt soita mitään teille, kun on puhe näinkin vakavista asoista, mutta kunhan ilta kerkee, niin kuunnellaan Helmen kans ainakin jotain hyvinkin tärkeitä biisejä. Watch out...
 
Suosikkijoukkue
Turun Palloseura
Aina voi luottaa Helmeen, jos ei mihinkkään. Mää en nyt soita mitään teille, kun on puhe näinkin vakavista asoista, mutta kunhan ilta kerkee, niin kuunnellaan Helmen kans ainakin jotain hyvinkin tärkeitä biisejä. Watch out...

Mä kaappaan nyt Helmen virtuaalisyliini ja saatan yhdyssanaketjuun ja virtuaalijere jää sukimaan virtuaalipujopartaansa. Sovittu?
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuittaa. Katselin 80-luvun Moskovassa kuvattua lätkämatsia. Eli kesken hyökkäyksen näytettiin aina vaihtopenkillä istuvan pelaajan sieraimia. Mutta hauskaa oli. Se nostalgiasta.

Nyt ei parane juoda ääntänsä, koska se pitää antaa sunnuntaina perussuomalaisille.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös