Kalsarikänniketju

  • 5 238 767
  • 66 669

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh. Tulipa taas tehtyä parin viikon reissu ihan toiseen kulttuuriin, ja joutui olemaan aikalailla selvinpäin. Kyllä se viina muslimeillekin maistui, kunhan aurinko laski..

Hienoa ja mahtavaa.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Tää on oikeesti iha älyttömän naivi ja ihana biisi. jerelle pus.

Sellainen eurooppalaine poskissuurelma, vai oikein Ranskalainen suurelma? Pojat on suomalaisella klupilla kertonu sellaisista ranskalaisista suurelmista, että ne oikein vie jalat alata. mene ja tierä sitte.
 

Helmi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Sellainen eurooppalaine poskissuurelma, vai oikein Ranskalainen suurelma? Pojat on suomalaisella klupilla kertonu sellaisista ranskalaisista suurelmista, että ne oikein vie jalat alata. mene ja tierä sitte.

Ihan sellanen suomalainen, nopee ja huomaamaton :) ja lissää näitä ihania biisejä jotta mun eloni/oloni olisi vielä surkeampi.. Itse aiheutettu vitutus on parasta..
 

mtuq

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan sellanen suomalainen, nopee ja huomaamaton :) ja lissää näitä ihania biisejä jotta mun eloni/oloni olisi vielä surkeampi.. Itse aiheutettu vitutus on parasta..

Eli nk. Ranskalainen taskupano. Kukaan ei huomaa, että jotain tapahtui, mutta joku seurueen jäsen ihmettelee myöhemmässä vaiheessa, että miks mun lakanat tuntuu tahmeilta.
 

Shayne

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vihreäpaitainen mies & Petun pelistragedia
Nyt kyllä rupee riittää. Tää olii joskus oikein hyvä palsta vetää pohjia, mútta nytnäköjään tää on tikkaritouhua. Uuh. Taistelen vastaan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös