Kalsarikänniketju

  • 5 245 765
  • 66 703

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Morjesta Jerkku! Tuolla pelikirjalla ollaan tässä menty jo pidemmän aikaa. Olutta tosin ei ole enää jäljellä kuin vaatimattomat kuusi kappaletta. Eihän niillä pääse maaliin asti?

Kuudella kenttäpelaajalla lähtisin nyt etenemään niin, että jättäisin kaikki pelaajat kotiin. Ja perusteluita tähän pelikirjaan tulee...
1. Kun kotiudut paarista, niin sinua odottaa kuusi kaveria, jotka piristävät mieltäsi, jos ei piparia irronnut... hmm.. tai
2. Jos viimeisenä oljenkortena voi käyttää, niin sanot beibille, että tuus meille, mulla olis vielä... Ja niiden kuuden kenttäpelaajan avulla saat vielä sen viimeisen mahdollisuuden yrittää täyttä kaatoa.
Jos täyskaatoa ei tule, niin sitten ne odottavat siellä jääkaapissa ( oletan, että sinulla on..) aamua, samallalailla, kuin se antamaton nainen siellä porttikongissa taksia...
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
BÖC, KK ja silleen... Suunnittelen tässä, ja päässäni kirjoitankin jo uutta ketjunavausta. On näetsen vituttanut eräs ilmiö jo vuosia.
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
Loistava pelikirja sulla Jerkku. Näinhän se menee. Uhmaan kuitenkin tätä taktiikkaa ja lähden liikkeelle siitä että en poistu tänään minnekään. Kyllähän noilla viidellä ja puolellakin saa hyvät unet. Sitäpaitsi huomenna pitää olla kymmeneltä kondiksessa kun hommat kutsuvat.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Hmm.. oisko mitenkään mahdollista, että avaisit uuden bissen ja hengittelisit silleen hiljalleen syvään ja nauttisit oluesta? sillain ne kuningasideat yleensä syntyy...

BÖC, KK ja silleen... Suunnittelen tässä, ja päässäni kirjoitankin jo uutta ketjunavausta. On näetsen vituttanut eräs ilmiö jo vuosia.

Niin, itseäni lainaten, syvään henkeä, isoja kulauksia oluesta ja avot; kuningasideat tulee...
Onnea uudelle ketjulle ja sen menstykselle. Toivottavasti MOdetkin ovat samalla linjalla ja silleen..
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Loistava pelikirja sulla Jerkku.

Nooh, suoraviivaista peliä maalia kohden, niin kyllä tulosta syntyy.
Mä meen ja vedän vilttiketjun kautta, ts bastun, joten palaan tai en, entistä uudistuneempana.
Kuvittelinkohan mää sen yhden hahmon, vai miksei sitä näy...
 

Nakkikastike

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Mikko Pukka & Valencia CF
No, Shermis, joko visio on selvä?

Helvetin selkee. Otin juuri uunista ulos omatekoiset lihapullat juustolla ja pekonilla höystettynä. Vielä olisi neljä olutta kumottavana. Olen tyytyväinen että en lähtenyt minnekään. Kävikkö sää bastussa? Hyvät löylyt?
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Entä Evil?
No. Tässä vaiheessa KK:ä minulle kirkastui, että asia on lykättävä selvempään päähän. Nyt on nimittäin kyseessä sellaiset voimat joiden kanssa ei leikitellä. Eli huomiseen ainakin lykin tämän.

Kohta näkee jalkapallon ystävä kakkosella aika vitun paljon maaleja.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olen tyytyväinen että en lähtenyt minnekään. Kävikkö sää bastussa? Hyvät löylyt?

No, kelasin ensiksi, että "nelkytviis rundii hei", niinkuin kolmannnen naisen ekssa sinkussa neuvotaan, mutta tyydyin neljään. Kävin tottakai sikarilla välissä, ettei mee ihan istumiseksi.

Nyt on nimittäin kyseessä sellaiset voimat joiden kanssa ei leikitellä.

Viskiä? Jos siis saanen kysellä näinkin henkilökohtaisia jutskia...
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!
Tuhma ja julma Azul iski jälleen...

Ääh, väsynyt vain. Päätin pyörittää vielä koneellisen pyykkiä, joten ihan heti ei saisi nukahtaa. Asiaa tai siis hereillä pysymistä ei edesauta yhtään sylissä unettavasti kehräävä Lennu.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Auttaako tequila? Eikös kuuma rommi voisi olla hyvä veto sun tilanteessa? :)
Ei löydy kuin tequilaa, valitettavasti.
Vai olisiko osuvampaa arvailla, että kuinka sitkeä tequila pullo on? Eihän lääkekuuria saa keskeyttää, missään tapauksessa, vaikka kuinka tuntuisi, että tässähän ollaan jo terveitä.
Niin, iltaa vaan arvon jalot kkk-toiminnan ylläpitäjät.
Ei ole vielä mitään lääkekuuria, toivottavasti en tarvitsekaan.

Nukahdinpa tässä melkein 4 tunniksi ja kaikki alkoholi ehti palaa, kun alle 4 annosta olin ehtinyt vasta juomaan. Nyt tässä vähän teetä ja ehkä vähän lisää tequilaa.
 

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
Ääh, väsynyt vain. Päätin pyörittää vielä koneellisen pyykkiä, joten ihan heti ei saisi nukahtaa. Asiaa tai siis hereillä pysymistä ei edesauta yhtään sylissä unettavasti kehräävä Lennu.
Petrell?
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Noh, tänään huomasin että tossa paikallisessa citymarketissa oli parasta ennen päiväyksen takia 6-päkki tuborgia hintaan 1.99e. Kolme niitä ostin, ja heti ne kotiin kannettuani lähdin uutta satsia hakemaan, mutta olivat päässeet loppumaan. Mutta siis tää kaljahan on aivan uskomattoman halpaa. 12-päkin verran tätä maksaa 3.98e, josta panttejakin on jo se 1.20e. Onhan tossa citymarketissa tämä olut ollut tarjouksessa jo viikonkin, mutta aiemmin hintana on ollut 2.99e. Kyllähän niitäkin tuli haettua noin 7-8, mutta samantienhän ne himassa menivät ääntä kohti. Voisin huomennakin käydä katsomassa tossa kaupassa jos uutta satsia olisi vielä varastoista löytynyt, mutta harmi vaan kun krapulan takia tuskin ainakaan ennen ilta kuutta pääsen. Mutta noh, päivä kerrallaan.
 

Buddha

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tyhjäntoimittajan sijaisnäyttelijä Nybondas.
Olutta mie juon. Tarkoitin sitä ketjunavausta, sitä ei kehtaa sössiä kännispäissään.

Joo, otahan sie rohkaiseva. Avauslause ratkaisee kaiken, joten muista mollata Penaa, kaikilla sielun voimilla ..;-)

Ääh, väsynyt vain. Päätin pyörittää vielä koneellisen pyykkiä, joten ihan heti ei saisi nukahtaa. Asiaa tai siis hereillä pysymistä ei edesauta yhtään sylissä unettavasti kehräävä Lennu.

Jokainen nainenhan pyörittää koneellisen, kun ajattelee Lennua? Höh, ainakin luulin...
 

Länäri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Blues
Hyvä meno täällä näyttää hieman hiljentyneen(?)

Kaverit kävi tuossa alkuillasta saunomassa ja polteltiin muutamat sikarit. Seuraavaksi katsottiin Bluesin matsi, huikea fiilis jäi siitä.

Nyt otan tässä olutta ja kuuntelen musiikkia.
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Pieni tissutteluni jatkuu vielä täällä. Onko Länäri jo nukkumassa? Tequila siis juomana ja raakana sitä juon. Nettipokeria pelaan, sillä vaihtelu virkistää.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Voisi vaikka sanoa että mulla se on siisti fiilis... Karkasi tämä tissuttelu taas hieman käsistä.. Pullo jallua tenuttu ja 7.00 töissä pitäis olla.

Mutta mutta.. siellä ollaaan ja varmasti vaikka kuinka heikko happi olis
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Voisi vaikka sanoa että mulla se on siisti fiilis... Karkasi tämä tissuttelu taas hieman käsistä.. Pullo jallua tenuttu ja 7.00 töissä pitäis olla.

Mutta mutta.. siellä ollaaan ja varmasti vaikka kuinka heikko happi olis
Jaksamisia työpaikalle. Itse olen ainakin tämän yön saikulla,
mutta 20h päästä pitäisi olla taas töissä. Saikkuahan saa kyllä aina lisää, tosin onko tequila hyvä lääke flunssaan?

Ongamen 10+1$ sittareita ei tähän kellonaikaan ala enää niin tiiviisti, tosin melkein koko ajan 7-8 sellaista pyörii tuossa minulla, jo yli 4h putkeen.
 

JonKorn

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit,NUFC, Alan Shearer, John Rambo
Tänks! Helpoiten tästä selviää kun valvoo ja ottaa taksin töiihin. Kärsitään sit se kankkunen myöhemmin...
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
JonKorn lienee töissä kärsimässä krapulaa/laskuhumalaa. Itse olen tässä valikoinut muutaman isomman ja muutaman pienemmän sittarin kuin 10+1$. Hyvin menee, mutta menköön.
 

TQoFE

Jäsen
Suosikkijoukkue
En gång IFK, alltid IFK, FREE SCHOLL!

Ihan kissa vaan. Nimet päätettiin ennen kuin edes tiedettiin, ketkä meille tulee, joten nyt meillä on pieni ja arka Lennu sekä arvaamaton ja vieraita kohtaan jopa aggressiivinen Kille...

Jokainen nainenhan pyörittää koneellisen, kun ajattelee Lennua? Höh, ainakin luulin...

En mä. Ainakaan nyt, kun letti on lyhentynyt. Pitkä letti, kalju tai siili se olla pitää.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös